میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

منطقه سیستان تا چند دهه پیش به لحاظ آبادانی به انبار غله ایران معروف بود لذا بعد از خشکسالی دو دهه گذشته مردمان شیعه و ولایت مدار سیستان دچار فقر و محرومیت شدید شده اند. در تاریخ آمده است که در زمان معاویه لعنت ا.. علیه در تمام استان ها و بلاد اسلامی در منابر نماز جمعه بر امیر المومنین دشنام می دادند اما تنها منطقه و مردمانی که هرگز زیر بار این ننگ نرفتند مردم سیستان بودند از این رو به منطقه سیستان دارالولایه اطلاق گردید همچنین مردم مظلوم این دیار در طول پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نیز شهدا بسیاری را تقدیم اسلام نموده اند که شهید دلاور کیقبادی از معروف ترین شهدا روستایی منطقه سیستان می باشد.

نوروز 89 نیز به یاری خداوند متعال و در ذیل سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج) تهداد 75 نفر از جهاد گران هیئت ال یاسین به منطقه مظلوم و ولایت مدار سیستان اعزام شدند که بحمد الله بعد از 14 روز کار جهادی طاقت فرسا موفق به ساخت و افتتاح سه باب مسجد و یک باب مدرسه شده اند .
خدایا توفبق خدمت به محرومین و پابرهنگان این صاحبان حقیقی این انقلاب را از ما مگیر .

الهی آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۳
وحید

نظرات  (۱)

۱۶ شهریور ۹۰ ، ۱۴:۴۸ علیرضا ایراندوست
با سلام

آیا مقاله هایی با موضوع حرکت جهادی جهت درج در وب سایتتون دریافت می کنید؟

اگر جوابتون مثبته لطفا ایمیل آدرسی جهت دریافت ارسال نمایید

صلوات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">