میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

آرزو دارم حتی شد جنازم و حرم بیارم ...

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

دورت بگردم دور اون ضریحی که هواشو کردم
خودت میدونی که فقط خود تویی دوای دردم
دورت بگردم


آرزو دارم حتی شد جنازم و حرم بیارم
آروم میگرم سرمو پایین پات اگه بزارم
آرزو دارم


++
منو به عشقت چه راغب کردی 

خیلی زندگیمو جالب کردی
شنیدم تو روضه های قاسم
یه شبه طیب و طیب کردی


***نگاهی بَسَمه رو سیاهی بَسَمه***
گریم گرفته مثل بچه مرده ها دلم گرفته

کدوم گناهم منو تو  تورو ازم گرفته
گریم گرفته


دلم گرفته دل من از عالمو آدم گرفته
بده چناهم نوکرت بهونه ی حرم گرفته
دلم گرفته


++
باخودم تو روضه خلوت کردم
باخودت خصوصی صحبت کردم
من یه کربلا میخوام بی تابم
که بگی باشه اما صبر کردم

نظرات  (۴۳)

چشم دارم کز گنه پاکم کنند
زائر لعل عطش بارم کنند 
ز گلزار نبی  و بوستان حیدر و زهرا

گلی بشگفت با بوی خوش و با چهره ی زیبا

شنیدستی که با یک گل نمی گردد بهار؟ اما

گلستان گشته از این گل، همه دنیا و ما فیها

ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام تهنیت باد.



پاسخ:
سلام

تبریک ...
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با 2 موضوع: (1) و (2)
پاسخ:
چرا وبتون تعطیل شده ؟؟؟؟
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما صمیمانه مبارک

ان شاء الله به زودی های زود حرم ارباب باشید صلوات...
البته به شرطی که برای ما هم سوغاتی بیاری ها{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

تشکر 

دعا کنید به زودی دعوت بشیم 

چشم سوغاتی هم میاریم ...

یا علی
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۲ بانوی گمنام
ما تِشْنِــه یِ عِشقیــمُ و شِنیــدیمْ کِه گُفتَنـــد...
رَفْع عَطَشِ عِشق فَقط نام "حُسِیــــــْـــنْ" است
سلام علیکم
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
تبریک ...
سلام و تبریک اعیاد شعبانیه.

میان خوب و بد تشخیص سخت است
جهان لبریز نیرنگ است ، برگرد
تو دریایی ترینی و پس از تو
دل دریا بد آهنگ است ، برگرد...

اللهم عجل لولیک الفرج بحق باب الحوائج ابالفضل العباس علیه السلام.
 تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. یاعلی. التماس دعا
پاسخ:
سلام
تبریک
یا علی
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۷ احسن الحدیث
ان شالله روزی همه ی آرزومندان بزودی زود

ایام مبارک
پاسخ:
ان شاء الله ...

عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد، ایثار را الگو باشد

شجاعت را تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد.

میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد.


پاسخ:
سلام بر حضرت دریا ...

تبریک
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۶ هیئت مجازی کتاب
سلام

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

دعوتید به خونین شهر

http://heyateketab.blog.ir/post/68




سلام

 عیدانه حدیثی تقدیم شما:

الإمام زین العابدین علیه السلام :

قالَ لُقمانُ علیه السلام لاِبنِهِ : یا بُنَیَّ ... أنفَعُ الغِنى غِنَى القَلبِ ، فَتَلَبَّث فی کُلِّ ذلِکَ ، وَالزَمِ القَناعَةَ وَالرِّضا بِما

 قَسَمَ اللّه ُ 

امام زین العابدین علیه السلام

:لقمان به پسرش گفت: «اى پسرم! ... مفیدترین ثروت، بى نیازىِ دل است. بنا بر این، در همه این موارد، درنگ کن و قناعت پیشه کن

 و به آنچه خداوند قسمت کرده، خشنود باش».

 

قصص الأنبیاء : ص 196 ح 246 ، بحار الأنوار : ج 13 ص 421 ح 
پاسخ:
سلام

تبریک

تشکر از عیذیتون ...

اعیاد تبریک و پر خیر و برکت 


التماس دعا 




پاسخ:
تبریک ...
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ سید محمد میرهاشمی
سلام

مطالبتون علی بود...

خدا قوت...

به ما هم سر بزنید و لینک بفرمایید...
پاسخ:
سلام
تشکر
خدمت میرسم
سلام
روزیتون بشه ان‌شاالله...

اعیاد شعبانیه مبارک
پاسخ:
سلام

ممنونم
همچنین ...
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۶ باران نم نم...
سلام
ان شاالله کربلا نصیبتون بشه...
و البته روزی ما کربلا نرفته ها هم...

پاسخ:
سلام

ان شاء الله ...

دعا میکنیم کربلایی بشید 
سلام
عیــــــــــد
شما
مبارکــــــــ...
پاسخ:
سلام

تبریک ...
دل من کربلا میخواد ....




سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ:
آرزو دارم ...
سلام دوست عزیز 
من وبتون رو تا چندین پست که وقت داشتم خوندم.اگه مایل به تبادل لینک بودید به من خبر بدید.
شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد و موفق باشین
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۸ شکرانه سادات
به مشامم نرسد بوی حرم، می‌میرم...

یاعلی
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۰ نیلوفر فروتن

قالب دوزی- با میل سرکج بافتن

فایل به صورت PDF در 100 صفحه  است که شامل عکس و مطلب به زبان لاتین می باشد.

برگرفته شده از essa.ir
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۰ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به روی ماه خداوند را ببوس

http://heyateketab.blog.ir/post/216


۰۷ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۱ ماه محبوبم
دنیا بدون حسین به دردم نمیخورد
پاسخ:
وبتون باز نمیشه
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۲ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام..
این مداحی رو خیلی دوست دارم ..ممنون
ان شااله زیارت روزبتون بشه؛ماروهم دعا کنید

اللهم الرزقنا کربلا...
پاسخ:
سلام

سلامت باشید

منم بسیار این مداحی و دوست دارم

ان شاء الله روزی شما 

یا علی
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۶ سفیـــر نـــور
یا حسین ...
پاسخ:
یا حسین ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت علی اکبر سلام الله علیه و روز جوان صمیمانه بر شما مبارک

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام 

با تاخیر تبریک

یا علی
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۵ ... یک بسیجی ...

من یک آریایی ام؛ 


اهورامزدای من الله است،


از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،


از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،


امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،


شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،


آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،


قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،


زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ، 


آری آری من یک ایرانی ام...
و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
.......
...
به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
مهم این است که فقط  انسان باشی... 

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۵ هیئت مجازی کتاب
سلام
 همیشه ریسه زرورق های طلایی و خش خش هم آوایشان بوده است با چشمک زدن های به نوبه مهتابی های رنگارنگ...
با صدای کل و هل و دست و هزاران گل محمدی نسب...
با زمزمه یابن الحسن..با آن بیا بیای غریب و پربغض...
همه اش مباهات ماست به بودن زیر تابش های از پشت ابر او...
ولی امسال
بگذار جوری دیگری هم باشد این میان...
مثلا
کنج مسجد گنبد فیروزش بنشینی..هی شیرینی تعارف شده ی نذری برداری..هی صلوات حواله قد و بالایش کنی و لابلای انگشتانت معرفتش را ورق بزنی...
امسال با کتابی از مهدی(علیه السلام) شعبان را به منزل نیمه اش برسان...
دعوتید به هفت کتاب مهدوی
 
اسامی کتاب ها :
 قیام و انقلاب مهدی (عج)
 مکیال المکارم
 دادگستر جهان
 استراژی انتظار
 از اینجا تا دولت کریمه
 معرفت امام زمان (عج) و تکلیف منتظران
 فرهنگ الفبایی مهدویت - موعودنامه

 

 
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام 
فکر کنم دیر است برای تبریکات عید
با این حال
تبریک...
پاسخ:
سلام

من هم با تاخیر تبریک میگم ...
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۹ آرمان بدیعی

یکی دو ساله حال ما بهتره
خدا وکیلی خیلی خوش میگذره
نعمت ما فتّ و فراوون شده
اوضاع دهکده دگرگون شده
درختا بیشتر میزنن جوونه
آفتاب دیگه پوستو نمی‌سوزونه
یونجه‌ی کمتر میخوره الاغم
دیگه مریضی نمیاد سراغم
شیر بزا و گاوا بیشتر شده
محصول باغا دو برابر شده
مردم میگن هرچی به ما رسیده
از برکت این دولت جدیده
دوباره کاغذ و قلم به دستم
کنار جوب مزرعه نشستم
می‌نویسم از یه ده خیلی دور
یه نامه‌ای واسه رییس جمهور
می نویسم تو این خطوط بالا
اول نامه «بسمه تعالی»
منم تقی پسر رقیه بیگم
آقای روحانی سلام علیکم
سلام رییس جمهور خوب و دلسوز
حلال مشکلات ما تو صد روز
حاج حسن عزیز خوبه حالت؟
معتدله هنوز اعتدالت؟
قربون اون تدبیر و اون امیدت
قفلای ما فدا سر کلیدت
جان خودم تو خیلی مردی والا
تو اقتصاد معجزه کردی والا
هیچ خبری نیست دیگه از تورم
دیگه فشاری نیست روی مردم
تو دیوار تحریما رو شکوندی
تَرَک چیه تو اصلا ترکوندی
تو مملکت هیچی دیگه گرون نیست
هیچ کی عزادار خرید نون نیست
فضای اقتصادی سالم شده
قیمتا شیبش چه ملایم شده
دور و برم نشستن این جوونا
اینم دو جمله از زبون اونا
فدای کابینه‌ی کاردرستت
لایک تموم مملکت تو پستت
شما آناناس همه‌ی ما شلغم
تیپ بنفش خفنت تو حلقم
این جوونا خیلی هواتو دارن
تو فیس بوکت همش کامنت میذارن
من که از این بازیا یاد ندارم
تو این چیزا اصلا سواد ندارم
تبلت و لب تاپ نمیدونم چیه
وایبر و واتساپ نمیدونم چیه
رایانه که باعث الافیه
همین که یارانه داریم کافیه
تا قِرون آخرشم می‌گیریم
قطعش کنی دق می‌کنیم می‌میریم
بهتر شده اوضاع اقتصادی
با اون سبد آخریه که دادی
مرغش میداد یه خورده طعم لاستیک
سبد نداشت که، ریخت توی پلاستیک
هنوز یه وقتا موقع مصرفش
یاد می‌کنیم از خاطرات صفش
راستی چطوره احوال داداشی؟
همونی که هرجا میره باهاشی
هواشو داشته باش به هر قیمتی
حتی شده با اموال دولتی
سفر اگر خواستی بری به خارج
اونم ببر بی خیال مخارج
هرجا که هستی کنارت می‌شینه
کور بشه هرکی نتونه ببینه
هرچی باشه شما با هم داداشین
باید هوای همو داشته باشین
دلم شده برای دیدنت تنگ
راستی شما حقوقدانی یا سرهنگ؟
اصلا ولش کن این چیزا به ما چه
گونه تو خراکه چندتا ماچه
دیدن تو باعث خوشحالیه
اگرچه که خزانتون خالیه
مردم ما دوسِت دارن حاج حسن
یه وقتایی بیا به ما سر بزن
بذار که بنزای ضد گلوله
یه بار بیفتن توی چاله چوله
بزن کنار چندتا محافظاتو
تا ببینیم یه گوشه از عباتو
بیا خودم واکس بزنم به کفشت
فدای اون لباده‌ی بنفشت
اما تو که سرت شلوغه بابا
وقت نداری سر بزنی به ماها
پسر داییم که اسمش هم مراده
همش فقط به فکر انتقاده
با اینکه خیلی خیلی بی سواده
منتقد اوضاع اقتصاده
میگه چرا گرونیه تو ایران؟
انگاری تازه رسیده به دوران
طرفدار حقوق مردم شده
دو ساله که شناسنامه‌اش گم شده
همش میگه هوای کشور پسه
واسه‌ی فرهنگ ما دلواپسه
نمیدونه کار تو رو حسابه
خبر نداره اعصابت خرابه
برای تو درست کرده مشکل
مرتیکه لبو فروش بزدل
میگه مذاکرات بوده بی ثمر
فکر میکنه هنوز تو عصر حجر
غصه دین دیگرانو داره
شغل که نداره صبح تا شب بیکاره
میگه همه باید باشن خوش اخلاق
حتی اگه شده به زور شلاق
هیچکی نباید کار زشتی کنه
میخواد به زور ما رو بهشتی کنه
باید باهاش یه خورده صحبت کنی
بلکه شما اونو نصیحت کنی
حرفای اون به مفت هم نمی ارزه
همش میگه از ترس داره میلرزه
من و سه تا عموم و چهارتا عمم
بهش میگیم خوب برو به جهنم
این جوری حرف زدن اصلا یعنی چی؟
انتقاد از کار حسن یعنی چی؟
کار حسن بدون انتقاده
انتقادا به احمدی نژاده
راستی حسن چقدر تو ناقلایی
میگن که تو رفیق کدخدایی
اون روزای اولی که اومدی
یکی دوبار بهش تلفن زدی
واقعیه حرف اونا حسن جان؟
قسم بخور، حسن بگو به قرآن
خوبه دیگه پس همه چی ردیفه
وقتی کارا دست تو ظریفه
من ندیدم تا حالا کدخدا رو
اما چه خوب شد که داریم شما رو
همه میگن که کدخدا بی‌رحمه
فقط جواد زبونشو می‌فهمه
محرّما تو هیأتا که رفته
درس مذاکراتو یاد گرفته
میره به کدخدا میگه با خنده
که آبو روی باغ ما نبنده
از مشکلات روستا دم میزنه
میره یکم باهاش قدم میزنه
جواد میگه ما باید عادت کنیم
کدخدا هرچی گفت اطاعت کنیم
چقدر خوبه شماها با ما هستین
چه خوبه که به فکر روستا هستین
اگر دوباره دیدی کدخدا رو
تو برسون بهش سلام ما رو
دنبال راه گذر از رکودی؟
کاشکی که زودتر به ما گفته بودی
بنده خودم تو این کارا واردم
کار نداره، میخوای بهت یاد بدم؟
مزرعه مشتی کنار روده
همیشه هم توش پر سم و کوده
هرکی میخواد شنا کنه توی رود
اول باید عبور کنه از رو کود
پاچه‌ها رو یه کم می‌گیری بالا
دنبال ما زود میدوی تو حالا
غصه نخور اصلا نداره زحمت
رد میشیم از روش با خیال راحت
وزیر ارشاد تو خیلی شاده
عجب مجوزای خوبی داده

همیشه با ناز و ادا و لبخند
حال داده به خانومای هنرمند
اهل هنر باید هم آزاد باشن
نه که اسیر گشت ارشاد باشن
کابینه‌ی تو همه کار درستن
راه خروج از مشکلاتو جستن
اگر که اشکالی تو کارشونه
تقصیر دولتای قبلی تونه
آخه ما که خوب می‌دونیم قصه رو
خرابه تحویلت دادن کشورو
دولتای قبلی چه حالی کردن
کل خزانتونو خالی کردن
بهتره که دست رو دلت نذارم
بیشتر از این سرت رو درد نیارم
عذر میخوام طولانی شد مطالب
راستی حسن یه چیز خیلی جالب
اون رفیقت که هست همیشه باهات
حمایتت می‌کرد تو انتخابات
که از امام هزارتا قصه داره
تو ده ما یه باغ پسته داره
آقازاده‌ش هیچ جوری گیر نیفته
میگن که گردن باباش کلفته
کاشکی یه دونه پارتی هم ما داشتیم
کاشکی ما هم از این باباها داشتیم
خُب دیگه کاری نداری حاج حسن
تو مایه‌ی افتخاری حاج حسن
ما با تو همدلیم و همزبونیم
غصه نخور ما با تو مهربونیم
مردم ما قدر تو رو میدونن
اینجا همه سلام می روسنن
ما همه تو حمایت از تو سفتیم
پیام انتخاباتو گرفتیم
آ شیخ حسن پس به امید دیدار
کار نداری؟ فعلا خدا نگهدار !

داستان سید عبدالکریم کفاش که کفش امام زمان را تعمیر نمی کرد ...

سید عبدالکریم کفاش شخصی بود که مورد عنایت ویژه امام زمان (عج) قرار داشت و حضرت دائماً به او سر می زد. روزی حضرت به حجره کفاشی او تشریف آوردند در حالی که او مشغول کفاشی بود. پس از دقایقی حضرت فرمودند: «سید عبدالکریم، کفش من نیاز به تعمیر دارد ، برایم پینه می زنی؟»
 سید عرض کرد: آقاجان به صاحب این کفش که مشغول تعمیر آن هستم قول داده ام کفش را برایش حاضر کنم، البته اگر شما امر بفرمائید چون امر شما از هر امری واجب تر است، آن را کنار می گذارم و کفش شما را تعمیر می کنم. حضرت چیزی نگفتند و سید مشغول کارش شد.
 پس از دقایقی مجدداً حضرت فرمودند: «سید عبدالکریم! کفش من نیاز به تعمیر دارد، برایم پینه می زنی!؟»
سید کفشی را که در دست داشت کنار گذاشت، بلند شد و دستانش را دور کمر مبارک حضرت حلقه زد و به مزاح گفت : قربانت گردم اگر یک بار دیگر بفرمایید “کفش مرا پینه می زنی” داد و فریاد می کنم آی مردم آن امام زمانی که دنبالش می گردید، پیش من است، بیایید زیارتش کنید !
حضرت لبخند زدند و فرمودند: «خواستیم امتحانت کنیم تا معلوم شود نسبت به قولی که داده ای چقدر مقید هستی.» (کتاب روزنه هایی از عالم غیب؛ آیت الله سید محسن خرازی)

پاسخ:
عالی بود ، عالی

دلم شاد شد
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ سید هادی حسینی
سلام
بروزم با مطلبی "
این بود تدبیر و اعدالت، نخواســـــــــــتیم

منتظر حضور و نظر شما
یاعلی
سلام
 نیمه شعبان و ولادت حضرتش مبارکتان...

عیدانه:

امام صادق (ع) فرمودند:
هنگامی که گرفاری بنی اسرائیل طولانی شد چهل صبح دعا کردند و به گریه و ضجه پرداختند، خداوند حضرت هارون و موسی را 170 سال زودتر از زمانی که مقدر بود برای نجات آنها فرستاد؛ اگر شما نیز چنین کنید خداوند فرج ما را برای شما می فرستد وگرنه غیبت تا نهایت آن طول خواهد کشید.
تفسیر عیاشی جلد 2 صفحه ی 143

برگرفته شده از zareh.blog.ir
پاسخ:
سلام

تبریک ...

مژده که میلاد منجى بشر آمد / فُلک هدى را، دلیل و راهبر آمد
مژده! که آمد خدیو عالم امکان / حجّت برحق، امام منتظر آمد . . .

به به ...
سلام . عیدتون مبارک :) امشب ما رو از دعا فراموش نکنید دیگه :)
پاسخ:
سلام

با تاخیر تبریک


سلام، ولادت حضرت امام صاحب العصر و الزمان مبارکتان باشه
صوت منتشر نشده از علامه حسن زاده آملی درباره رهبر معظم انقلاب:
http://ghasedoon.blog.ir/post/290
یا علی


همه چیز از نبودن تو حکایت می کند

 
به جز دلم


که همچون دانه ای در تاریکی ِ خاک ، در انتظار  بهــار  ِ تو می تپد...

 

 مهـــدی جان (عج) دوستتــــ دارمـــــــ



ایام تبریک 




پاسخ:
مهدی جان دوستت دارم ...

تبریک با تاخیر ...
سلام و رحمه الله... عید میلاد امام زمان(عج) بر شما مبارک. ان شاالله که بتوانیم از یاوران و حامیان ایشان باشیم.  
پاسخ:
سلام علیکم

عید بر شما هم مبارک

ان شاء الله
خوشبحال زائرانی که حرم را دیده اند
سهم ما هم یک شب جمعه و کلی آرزو..
پاسخ:
آرزو دارم ...
من یه کربلا میخوام بی تابم ...
پاسخ:
ان شاء الله روزیتون ...
ان شالله به زودی

+"شب جمعه" حرم یار؛ تماشا دارد

فاطمه(س) آمده گودال؛خدا رحم کند...
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۱ عــ ـاکـ ـف ...
من نیز آرزو دارم....!
یک رفت ِ بی بازگشت....!
پاسخ:
آرزو دارم ....
سلام زیبا بود

موفق باشین
پاسخ:
سلام
ممنون
Thanks for finally talking about > آرزو دارم حتی
شد جنازم و حرم بیارم ... :: میهمان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">