میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

هجرت

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

 هجرت مقدمه جهاد است و مردان حق را سزاوار نیست که راهی جز این در پیش گیرند...

 شهر و خانه تمثیل سُکونند و دشواری ِهجرت، در دل کندن از خانۀ عادات و دیار ِتعلّقاتی است که با آنها اُنس داریم ، و  چگونه پای سلوک در طریق حق گذارد آن که توان هجرت ندارد ؟

  آوارگی شرط اُنس گرفتن با حق است...

                                                                                                                                    " شهید سید مرتضی آوینی "

 

 برای میهمانان قدیمی :

 نیاز دیدم هجرت کنم .

 برای هدفمندتر حرکت کردن ... برای جدا شدن از بعضی تعلقات ... برای تحول جدید ...

 هر چند این ایام برای آزمونی که برام خیلی مهمه ، سرم شلوغه و نمیتونم خیلی زیاد حضور داشته باشم .

 برای میهمانان جدید :

- وبلاگ میهمان  در بلاگفا وبلاگ قبلی منه که در پیوندها و بالای صفحه قرار داره ، بعضی از مطالبش خیلی دوست دارم و گاهی اوقات چندین بار میخونمش ، برای همین احتمالا ازشون تو این وب هم استفاده میکنم .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۷

نظرات  (۴۷)

سلام داداش....
منزل نو مبارک...
پاسخ:

سلام برادر

تشکر

سلام میهمان خدا
کلبه جدید رو تبریک میگم
ایام میلاد رو هم تبریک میگم
ممنون که خبر دادید بیاییم کلبه قشنگتون مهمونی....
پاسخ:

سلام

تشکر از نگاهتون ...

سلام 
از این به بعد تو میهمان جدید میهمانتان خواهیم بود 
پاسخ:

سلام

تشکر

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۷ رهرو شهدا

سلام برادر

به به...تغییرات مبارک

خیلی عالی!!!چشم تغییر میدم

 

موفق باشید

پاسخ:

سلام

تشکر از نگاهتون ...

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۹ آنتی زیون
سلام
منزل نو مبارک .
لینک شدید .
موفق باشید .
پاسخ:

سلام

تشکر

ممنونم

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۲۱ کانون المهدی روستای وار
سلام
مبارک باشه
ممنون که خبر دادین
انجام شد            
پاسخ:

سلام

ممنونم

سلام ممنون از حضورتون همسنگری
اطاعت امر شد و آدرس وبتون تو پیوندامون اصلاح شد . منزل نو مبارک . انشاالله تو این وب هم مثل قبل بدرخشید . یا علی
پاسخ:

سلام

تشکر از لطفتون ...

دعامون کنید

یا علی

 

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۳ لبخند خدا و بندگی من
سلام
آدرستان را اصلاح کردم.
شاد و سلامت باشید.
پاسخ:

سلام

ممنونم

سلام بزرگوار

مبارک باشه وبلاگ نو

آدرس تصحیح شد
پاسخ:

سلام

تشکر

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۸ امانت اسمانی
سلام هم عیدتان مبارک هم وبلاگتون انشاالله خداتوفیقتون بده اون هدفی که داری بابهترین نحو انجامش بدی
پاسخ:

سلام

عید بر شما هم مبارک

تشکر

دعامون کنید

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست
سلام
خوش آمدید به بلاگ :)
انشالله موفق باشید
پاسخ:

سلام

تشکر

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۶ ترنم اندیشه
سلام. مبارک باشه. تشکر از اطلاع رسانیتون. موفق باشید.
پاسخ:

سلام

ممنونم

یا علی

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۸ کبوتر حرم

سلام برادر وحید

تبریک میگم منزل جدید رو. انشاالله اینجا هم مثل قبل بی نظیر هستی

التماس دعا

 

پاسخ:

سلام احمد جان

کم پیدایید برادر؟

تشکر

یا علی

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۲ چادرخاکی
سلام
بله آدرس جدیدتون روبجای قبلی گذاشتم
پاسخ:

سلام

ممنون

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۳ چادرخاکی
راستی خونه ی جدیدتون مبارک
پاسخ:
ممنونم
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۰ فانوس جزیره ...
سلام علیکم آقااااااااااا داداش
مبارک باشه برادر ..
بالاخره منتقل شدی ... مبارک باشه .. ایشاالله که مثل قبل پربار و معنوی و تاثیر گذار باشه ...
تشکر از خبر دادن شما برادر ...
عاقبتت بخیر .. برای ما هم دعا کنید ...
نشد بریم شلمچه ... توی سفر ... خیلی دلم بود برم و برنامه ریزی هم کرده بودم ولی همراهمان یار نبود ...
پاسخ:

سلام

بله اومدیم اما نمیدونم چرا با اینجا خیلی غریبه ام ، منزل قبلی و بیشتر دوست داشتم

ظاهرا آب و هوای بالاشهر با ما سازگار نیست .

انشاء الله امسال میریم با هم .

سلام
خوش اومدی اخوی
پاسخ:

سلام

ممنونم برادر

۲۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۹ باغبان...

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من به ما درد و دل افشا کن، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده­ای ای دل، کلید استجابت را بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من

بیفشان قطره اشکی، که من هستم خریدارش بیاور قطره­ای اخلاص، دریا کردنش با من

اگر درها برویت بسته شد دل بر مکن بازآ در این خانه دق الباب کن، وا کردنش با من

به من گو حاجت خود را، اجابت می کنم آنی  # طلب کن آنچه می­خواهی، مهیا کردنش با من

چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن # غم فردا مخور، تأمین فردا کردنش با من

به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان # بخوان این آیه را تفسیر و معنا کردنش با من

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را #بیاور نیک بدار جمع و منها کردنش با من

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت # تو نام توبه را بنویس، امضا کردنش با من


۲۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۷ باغبان...

قبل از اینکه به کسی بگی : ” دوستت دارم …”
خوب فکراتو بکن…
چون شاید چراغی رو تو دلش روشن کنی…
که خاموش کردنش به خاموش شدن اون بیانجامه

سلام
ممنون از دعوتتون
انشالله همیشه در راه اهل بیت قلم بزنید.
لوگوی وبتون عجب باصفاست... دوکوهه السلام ای خانه ی عشق...
پاسخ:

سلام

ممنونم

دوکوهه با دلها بازی میکنه ، حالا که اونجا نیستیم با عکسش میشه عشق بازی کرد

۲۸ دی ۹۲ ، ۰۰:۵۶ محمد کیوان

هــوالهـادی

 

اگر برای بالاتر رفتن کوشا نباشی روزی برای بیشتر سقوط نکردن تلاش بیهوده خواهی کرد.

 

 استدراج و درجه درجه بطرف پستی و بدیها کشیدن کار شیطان است« فَإِنَّهُ یَأْمُرُ‌ بِالْفَحْشَاءِ وَالْمُنکَرِ‌ »(نور/21)

 

استدراک و گام بگام بطرف خوبیها کشیده شدن کار خداوند است.« مَّا أَصَابَکَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللَّـهِ »(نساء/79)

 

سلام.
عیدتان مبارک و خجسته....
****
گل سرخ...
http://zareh.blog.ir/post/297

سلام.
عیدتان مبارک و خجسته....
****
گل سرخ...
http://zareh.blog.ir/post/297

پاسخ:

سلام

تبریک میگم

سلام

راه اندازی سایت رو بهتون تبریک میگم

انشاالله موفق باشید

 

پاسخ:

سلام

ممنونم

یا علی

سلام
ممنونم
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

با سلام و تشکر از اطلاع رسانی

افزوده خواهد شد
و منزل نو مبارک و فرخنده
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

تشکر از حضورتون

التماس دعا

سلام با افتخار آدرست تغیر پیدا کرد...
پاسخ:

سلام

ممنونم

اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی
روز بعد ان را به چشم گناهکار نگاه نکن
شای سحر توبه کرده باشد
[گل][بدرود][چشمک][گل]

خوف فرزند شک است...

و شک زائیده ی شرک

و این سه ، خوف و شک و شرک ، راهزنان طریق حقند...

که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راه تو را خواهد زد

و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.

شهید سید مرتضی آوینی

 

سلام داداش

عید و منزل نو مبارک

به سلامتی باشه

ایشالا این هجرت سبب ساز هجرت های بعدی برای سیر الی ا... باشه

موفق و موید باشی ، پیروز و سربلند

دوستت دارم داداش

پاسخ:

سلام

بر شما هم مبارک

ما خودمون و به زور جلو میبریم چه بررسه سیر الی الله ...

ممنون داداش

سلام عرض میکنم بزرگوار..
هم عیدتون مبارک..
هم وبلاگ جدید..
ان شاء الله همیشه و همه جا موفق و سربلند باشید..پیش حضرت حق

ملتمس دعا
پاسخ:

سلام

منم تبریک عرض میکنم

تشکر از لطفتون

التماس دعا

مشتی بلاگفا که از این بهتر بود.


سلاما مشتی. بلاگفا که بهتر بود
پاسخ:

سلام

راستش و بخوای منم اونجا رو بیشتر دوست دارم

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۴ کوچکترین منتظر

سلام.وب جدید و عید میلاد پیامبر(س) و امام جعفرصادق(ع) مبارک...

یا علی...

پاسخ:

سلام

بنده هم تبریک عرض میکنم

تشکر

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۷ به یادشهدای گمنام
گلی که قامت پروانه پوشت بر زمین مانده
مزارت در کدامین هور یا میدان مین مانده؟
کدامین سنگر اکنون محمل خواب قشنگ توست
تنت در کربلای چند غربت بر زمین مانده؟
تویی که آهوان در چشم‌هایت گریه می‌کردند
هنوز آوازهایت در سکوتم دلنشین مانده
قنوتت در کدامین قبله می‌سوزد ـ هنوز آیا
نشان بوسه‌های آسمانی بر جبین مانده؟
تمام مرز با فانوس گریه‌ در پی‌ات گشتم
نمی‌دانم کجایی ای تنت تنهاترین مانده؟!
عبای سبز تو ـ تنهایی بابا پس از پاییز
«بهاره» خواهرت چشم انتظارت هفت سین مانده
و مادر از مزار بی‌بی گل از بقیع آمد
دلش بر تربت داغ مدینه بی یقین مانده
و می‌گفت: آه «چون بی‌بی غریبی در غریبستان
ولی روح تو با ام ابیها(س) هم‌نشین مانده...
شب جمعه برایت شمع روشن می‌کند مادر
مزارت در کدامین هور یا میدان مین مانده
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۷ به یادشهدای گمنام
گلی که قامت پروانه پوشت بر زمین مانده
مزارت در کدامین هور یا میدان مین مانده؟
کدامین سنگر اکنون محمل خواب قشنگ توست
تنت در کربلای چند غربت بر زمین مانده؟
تویی که آهوان در چشم‌هایت گریه می‌کردند
هنوز آوازهایت در سکوتم دلنشین مانده
قنوتت در کدامین قبله می‌سوزد ـ هنوز آیا
نشان بوسه‌های آسمانی بر جبین مانده؟
تمام مرز با فانوس گریه‌ در پی‌ات گشتم
نمی‌دانم کجایی ای تنت تنهاترین مانده؟!
عبای سبز تو ـ تنهایی بابا پس از پاییز
«بهاره» خواهرت چشم انتظارت هفت سین مانده
و مادر از مزار بی‌بی گل از بقیع آمد
دلش بر تربت داغ مدینه بی یقین مانده
و می‌گفت: آه «چون بی‌بی غریبی در غریبستان
ولی روح تو با ام ابیها(س) هم‌نشین مانده...
شب جمعه برایت شمع روشن می‌کند مادر
مزارت در کدامین هور یا میدان مین مانده
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۰ خوزستان-شوشتر
سلام عیدتون مبارک
پاسخ:

سلام

بر شما هم مبارک

سلام
ممنون که گفتید
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۲ خانواده بهشتی
برترین نوع ایمان آن است که بدانی هرجا هستی خدا با توست. حضرت محمد(ص)
سلام بزرگوار عیدتان مبارک
میهمان جدیدتون مبارک باشه
ان شالله همیشه و همه جا موفق باشین.
با پست سبک زندگی و تربیت اسلامی بروزیم.
منتظر حضور  و نگاه شما هستیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:

سلام

تبریک عرض میکنم

ممنونم از حسن لطفتون

مطلب قابل استفاده ای بود

مبارکه انشاالله که بیشتر مطلب بزارید .... :)

در ضمن ما که وبلاگ نداریم یه سایتکی داریم که یادداشت هامونو میزاریم اونجا ..
پاسخ:

سلام

ممنونم حسین جون

زحمات شما بود برای راه اندازیش

ما که همیشه اذیتتون میکنیم

بله سایت و دیدم و لینکش کردم

سلام
عیدتون مبارک و همچنین منزل جدید
ممنون که خبر دادید
پاسخ:

سلام

عید بر شما هم مبارک

تشکر ؛ خواهش میکنم

۳۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۲ علیرضا رضایی
سلام

ب آلونک دعوتید 

تشریف بیاورید . . . . 
پاسخ:
سلام
چشم برادر
۳۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۹ باغبان...
مـــــن...
چقــــــــــــدر خستــه و دلتنگـــــم...!!!
دلتنگـــــــ تویی کـه
به انـدازه ی تمـــام ایـن فـاصلـــه هـا
عاشقـانــــــــه دوستتــــــــ دارم


۳۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۹ باغبان...

گاهی،

هوس می کنم،
تمام کاغذهای سفید روی میز را،
از نام تو پرکنم
تنگاتنگ هم،

بی هیچ فاصله ای !!


سلام

شرمنده من متوجه نشدم فرمودید نیاز دیدم هجرت کنم برای هدفمندتر حرکت کردن ... برای جدا شدن از بعضی تعلقات و تحول جدید ...

الان جدا شدید؟؟ فقط آدرس عوض شده... آدرس وب قبلی هم هست ... پیوند ها هم هست... همه چیز به همان صورت ... فقط بلاگفا شده بلاگ همیین ...

هرگز قصد بی احترامی ندارم حتما از نظر خودتون مطالب رو هدفمند تر کردید اما برام سوال ایجاد شده بود... میتونستید بدون به قول خودتون هجرت ... تو همون وب قبلی مطالب رو هدفمند ... میکردید.

ممنتظر جواب هستم ممنون

 

پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

من در مدتی که ننوشتم به اون چیزی که میخواستم برسم رسیدم  و اون از همه چیز برام مهمتر بود که شکر خدا  انجام شد .

باید عرض کنم  من مطالبی که مینویسم برای دلِ خودم مینویسم و کاری به دیگران ندارم ، دوستان لطف میکنند و نظرات ِ ارزندشمندشون و مینویسند اما در این محیط امکاناتی وجود داره که در بلاگفا نبود و انشاء الله این هدفمندتر و در آینده اگر سر بزنید خواهید دید

باز هم تشکر از نظرتون

یا علی

تبریک.....................وبلاگ جدید
پاسخ:
ممنون
سلام اقا وحید
 وب قشنگی داری مطالبش جذابه
ی سر به وب من بزن
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">