میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

آرزوهای من

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ق.ظ

آدم ها اندازه ی آرزوهاشون هستند


گاهی خدا

آدم ها رو به آرزوهای کوچیکشون می رسونه

تا اونا

کوچیکی خودشون و ببینند...


امروز به آرزوهای چند سال پیشم فکر میکردم 

وقتی دیدم به خیلی هاشون رسیدم

به خودم خندیدم

به کوچکی خودم

به خودم میگفتم اینها آرزوهات بودن

چقدر کوچیکی ... 


نظرات  (۳۱)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۸ عــ ـاکـ ـف ...
من همیشه آرزوهام دو برابر تواناییامن!!!
:/
پاسخ:
ان شاء الله حاجت روا بشید ...
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
و چقدر خوبه از این کوچیکیا به بزرگی برسیم
نه اینکه دوباره دوسال دیگه به امسال فکر کنیم و باز بخندیم...
ولی حیف بزرگ شدن سخت...
پاسخ:
بله باید از این کوچیکا به کوچیک بودن دنیا برسیم

این دنیا خیلی ....
سلام علیکم آقاااااااااا
چه عجب اینجا مطلب گذاشتی
آدم سابق هم نیستی ها (لبخند)
خیلی فاصله گرفتی (لبخند)

همین طوری است
ماها خیلی کوچیکیم

چی شد زحمت کشیدی ؟
دیروز موقعیت حاج محسن بودم بعد از مدتها
سلام رسوند برات

عاقبتت بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر

خندهههههههههههههه

خب گاهی فاصله ها بد نیست

ضمنا ما هستیم

خودتون شرایط منو بهتر میدونید هم سرم شلوغه و هم دلی نیست تو این ایام برای نوشتن (لبخند)
حتما تو هفته آینده با هم بریم
منم دلم هم برای حاج محسن تنگ شده و هم برای ...
فقد هربت الیک
فقد حربت الیک

من بسوی تو
فرا کردم  ...
یه وقتاییم به همون آرزوی کوچیکمون نمی رسیم
شروع میکنیم به بدبین شدن نسبت به خدا
و بعد ها...
می فهمیم که چه قدر عقلمون کم قد میده به حکمت خدا...
حاسبوا قبل ان تحاسبوا...
:)
کاملا درسته
ازکریم باید قدر کرامتش درخواست کرد
پاسخ:
بله همینطوره ...

هر آرزویی مهلتی دارد،

از مهلت اش که گذشت

دیگر توفیقی ندارد.

دقیقا منم همینطور...
خیلی کوچیکیم....
سلام
ای بابا(:
خب آرزو های دنیایی همشون کوچیکن
آرزوی بزرگ مال اون دنیاس که الان چیزی ازش نمی فهممیم و رسیدن بهش خیلی سخته
ان شاالله به همه ی آرزوهای بزرگ و کوچکت برسی
ان شالله آرزو های کوچک زمینه ساز رسیدن به آرزوهای بزرگ بشه
پاسخ:
سلام

ممنونم
درست میگید

معرفی نکردید ؟؟؟؟
سلام

وبلاگ معنوی و خوبی دارید

اگر لایق دونستید به وب نوپای بنده هم سر بزنید

در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید

تشکر

در پناه حق مستدام باشید
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

احوال شما؟
زیارت قبول..

ما رو دعا کردی یا نه؟ سوغاتی ما کو؟{لبخند}

حالا درسته که ما رفته بودیم مرخصی اما دیگه دلیل نمیشه که سوغاتی نگیریم{لبخند}

و اما در مطلب:
یه بنده خدائی می گفت آرزوهاتون را بنویسید و بعد چند سال پیش بهشون مراجعه کنید...ببینید چقدر خدا شما را به آرزوهاتون رسونده و تازه فراموش کردید...فکر کردید خدا شما را نادیده گرفته!!...
و خب انسان هر چی رشد می کنه فکر اون هم رشد می کنه دیگه...حالا یا در جهت منفی یا در جهت مثبت...در هر حال در ر مرحله به کوچکی تفکراتش در مرحله ی قبل می خنده...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام رزمنده عزیز

ممنونم

تشریف بیارید پیش ما
هم ناهار در خدمتتون باشیم و هم سوغاتی و تقدیم کنیم(لبخند)
با برادر علی بیاید ...

یا علی
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۹ ✿شمیم زندگی✿
وب عالی دارید
باتبادل لینک موافقید؟وبمودنبال میکنیدوبتون رودنبال کنم؟
پاسخ:
سلام
تشکر

لینک شدید

ان شاء الله
گاه با گذشت زمان آرزوها بزرگ میشوند
ولی زیبایی آرزوهای بچگی را ندارند...

پاسخ:
لبخند ...
سلام مشهد دعاگوبودم...


برای بنده خیلی دعاکنید....
وبلاگمون ب روزشد
پاسخ:
سلام

خیلی بزرگوارید

شما هم دعا کنید ....

خدمت میرسم
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ بانوی گمنام
دل خوشم به آرزوهایی که دارم
دیدار روی مهدی زهرا , عاقبت بخیری و شهادت
دعا کنید

سلام . خوب به نظرم یه بخشیش مربوط میشه یه مادی بودن انسان و زندگیش تو این دنیا ... چشمون می بینه دلمون می خواد فکرمون تصور می کنه دلمون می خواد ... کاش دلمون بخواد اول ... اون دلی که خونه خداست بخواد .

کوچیک و بزرگ بودن آرزو ها مهم نیست ، مهم اینه که همشون آرزو بودن 

آدمی بی نهایت طلب است 


پاسخ:
بله اما بعضی آرزوها ، ارزش آرزو بودن نداشتن ...
منم خیلی بهش فکر کردم
پاسخ:
خوبه داداش

فکر کردن خوبه ...

یادته اون روزها رو ؟(لبخند)
سلام
گاها همین آرزوهای کوچیک می تونن باعث تعالی بشن و راه رو برای کارها و آرزوهای بزرگ تر باز کنند
مهم اینه وقتی بهشون رسیدی فکر نکنی اینجا دیگه آخرشه حالا باید از اونا استفاده کنی برای رسیدن به آرزوهای بزرگتر

یاعلی
پاسخ:
سلام

بله درست میفرمایید
+

سلام علیک

شهادت امام صادق(ع) تعزیت باد

چقدر خوب

می گویند از خداوند چیزهای بزرگ را بخواهید . خصوصا چیزهایی که در دستان انسانها نیست

شاید یکی از علت این امر به خاطر همین مطلب است. انسان با قد آرزوهایش هم قد است . بزرگ که بخواهد روزی بالاخره بزرگ میشود چرا که خداوند مجیب الدعوات است و...

 

خدا را برای خودم و شما آرزو میکنم
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ صحبتِ جانانه
آره
چقدر حق گفتید
وچقدر کارهای خدا قشنگ و دقیقه

+الهی لا تودبنی به عقوبتک
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۷:۱۰ زهرا فاطمی
سلام
اتفاقا خود خدا گفته کوچک ترین ها را از من بخواه. یعنی حتی اینقدر از او خود را مستقل ندان که چون نمک خواستن برای آش کوچک است ا زاو نخواهی و از دیگری بخواهی. نه. حتی نمک آشت را هم از من بخواه..

و این بسیار زیباست.. نیست؟

زنده باشید الهی
سلام

ممنون که به کلبه خاموش بنده (حرم دل) سری می زنید...

آرزوهای کوچیک پلی هستن برای آرزوهای بزرگ...


صدای شهید آوینی روی وبلاگ خیلی آرامش بخش بود
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
سلام
بعد از مدت ها ...
امان ازین آرزوها که هوای پریدن را گرفت و خانه نشینمان کرد...
التماس دعا
یازهرا
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۳ مهندس رضا عباسی
انشاالله خداوند این بصیرت را به شما بدهد تا خاسته های ارزشمندی ازش داشته باشید
مطالبتون خیلی خوب بود
به منم سر بزنید خیلی خوشحال میشم
ممنون
پاسخ:
ممنونم
همچنین
سلام
دوباره شروع ب کار کردم...
چه جالب است که من هم مطلبی با همین عنوان در وبلاگم نوشتم...
پاسخ:
سلام
به سلامتی
موفق باشید
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۳:۲۳ مهندس رضا عباسی
سپاس فراوان
مایل بودین بیاین همو دنبال کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">