میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

عجیب دلتنگم

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ق.ظ

عجیب دلتنگِ آن دعای عهدی هستم

که بعد از طلوع آفتاب

وقتی همه ی بغض های یک عمر راِ بر میداری

اشکهایت را کف دست میگیری

و به آقا نشان میدهی

_ بی هوا _

در فضای صحن مسجد پخش می شود :

اللهم رب النور العظیم و رب الکرسی الرفیع

.......................................

...........................

انگار او هم دارد بغضهایش را به تو نشان میدهد

عجیب دلتنگم  ...

*******************************************************

_ به یاد چله های دعای عهدی که با رفقا در مسجد داشتیم ، یادش بخیر ... چه صفایی داشت ، کاش دوباره روزیم شود ...

می شود آقا ؟... قبولم کنی ؟

نظرات  (۷۹)

انهم یرونه بعیدا
و نراه قریبا ..

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۱ چشم چشم دو ابرو
و ما درک نتوانیم کرد بغضهایش را ...
پاسخ:
واقعا ...
ای تیر نگاهت به دل زار کجایی
ای روی گلت شمع شب تار کجایی
آرام و قرار دل بی تاب و شکیبم
آرام وقرار دل بیمار کجایی
گویم به که مانی که خلایق بشناسند
در مشکل من فاطمه رخسار کجایی
هر جا که تو هستی دل حسرت زده انجاست
خود گو به من خسته گو ای یار کجایی
شاعر: محمد سهرابی
پاسخ:
آرام و قرار دل بیمار کجایی؟

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

یا کبوتران نامه بر نپریدند

یا عریضه ها به حضورت نرسیدند

عاشقی از دوری تو می رود از دست

از غم مهجوری تو می رود از دست

یوسف رحیمی

پاسخ:
سلام علی آل یاسین ...
سلام
ممنون از حضورتون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

خاطرات خوب همیشه خاطر ادمو آزار میدن....

انشالله نصیبتون بشه
مارو هم دعا کنید...
پاسخ:
واقعا دور شدن از خوبیها آزاردهنده ست...
انشاءالله
محتاجیم به دعا
عجیب دلتنگم...
اللهم ارزقنا...
پاسخ:
اللهم الرزقنا ...
ای سوار سبز پوش لحظه‌های من!
بیا...!
تا ایمانم غرق گرداب گناه نشده بیا!!
پاسخ:
تا ایمانم غرق گرداب گناه نشده بیا ...

ای سوخته ی سوخته ی سوختنی...

عشق آمدنی بود...نه آموختنی...

 

سلام.ممنونم...منم یاد حال و هوای راهیان انداختین...از دلچسب ترین دعاهای عهدی که

میتونستم تو کل عمرم بادوستان بخونم!!! کاش بازم بطلبن....

یاعلی

پاسخ:
سلام ؛ بله
دعاهای عهد ایام راهیان نور که با رفقا بودیم واقعا پر معنویت و لذت بخش بود
انشاء الله باز هم بطلبه
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۳ باران نم نم...
انشاالله...
نصیبتون شد،ما رو هم دعا کنید...
پاسخ:
انشاء الله
اگر نصیبمون شد چشم !!!
محتاجیم به دعا

عهد زیباست اگر دسته جمعی باشد زیباتر هم میشود

انشالله دوباره قسمتتون بشه

پاسخ:
عهد واقعا زیباست ؛ با جمع اونم جمعی خدایی خیلی با صفاست.
انشاء الله
ممنون
در این عصر جمعه اللهم عجل الولیک الفرج...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
http://zarinnameh.ir/special/6833
http://zarinnameh.ir/special/6832
http://zarinnameh.ir/special/6828
http://zarinnameh.ir/2012-08-25-05-53-25/6757


http://zarinnameh.ir/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1/6722-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D9%87-%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%81-%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%B2%D9%86%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA%D9%87

سلام / به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه سربزنید: و کامنت بگذارید - برای کامنت گذاشتن انتهای مطلب نام می توانید کامنت بزارید.
منتظرحضور شما هستیم.

پاسخ:
سلام
انشاء الله
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۱۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

**میلاد امام حسن عسگری مبارک

چشم روشنی صاحب الزمان صلوات**

 

امام حسن عسگری فرمودند:

چه زشت است برای مؤمن، دلبستگی به چیزی که او را خوار کند.

(تحف العقول)

پاسخ:
میلاد پدر صاحب الزمان بر شما مبارک
.
.
.
.
چقدر قشنگ در حدیثی که نوشتید فرمودند ؛ دلبستگی به هر چیز دنیایی خوب نیست
باز هم آدینه ای ولی مهدی کجاست؟
یک نفر میگفت مهدی جمعه ها در کربلاست...!
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج 
امام حسن عسکری(علیه السلام) می فرماید:

«به خداسوگند، او غیبتی خواهد داشت که در آن تنها کسانی از هلاکت نجات می‌یابند که خداوند آنها را به قول به امامتش ثابت‌قدم داشته و در دعا برای تعجیل فرجش موفق کرده است»

کمال الدین و تمام النعمة، ج‏2، ص 385

اللهم عجل لولیک الفرج

تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

دیریست که آواره دشتی آقا

رفتی وهنوز برنگشتی آقا

شاید که تو آمدی ودیدی خوابیم

از خیر تمام ما گذشتی آقا....

 

حلال کنید

 

پاسخ:
یابن الحسن
حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام

سلام....ولادت حضرتش بر شما مبارک

امام حسن عسکری (علیه السلام) :
«هیچ بلائی  نیست مگر این که در پیرامونش از طرف خدا نعمتی است .»

(تحف العقول ، ص 520)
................................................
«حُبُّ الاَْبْرارِ لِلاَْبْرارِ ثَوابٌ لِلاَْبْرارِ، وَ حُبُّ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ فَضیلَةٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ زَیْنٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الاَْبْرارِ لِلْفُجّارِ خِزْىٌ عَلَى الْفُجّارِ.»:
دوستى نیکان به نیکان، ثوابست براى نیکان. و دوستى بدان به نیکان، فضیلت است براى نیکان. و دشمنى بدان با نیکان، زینت است براى نیکان. و دشمنى نیکان با بدان، رسوایى است براى بدان.

پاسخ:
سلام
ولادت پدر صاحب الزمان و خدمت شما تبریک عرض میکنم .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا ...فقط ...خاطره شعر  حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش.....
پاسخ:
یا امام رضا (ع)
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۵ سوشیانت ...
سلام
ان شاالله نصیبمان شود
التماس دعا
یا علی...
پاسخ:
سلام
انشاء الله
محتاجیم به دعا
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه.امیدوارم بیشتر به وبلاگم سر بزنی.
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون ...
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۰۹ فانوس جزیره ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...
نمیدونم چی بگم که جز شرمندگی در محضر آقا چیزی برای گفتن ندارم ...
پاسخ:
من هم شرمندم ...
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۳ حسین صادقی
واقعا خوب گفتید عجیب دلتنگم...............................
به بی نشان من هم دعوتید
صمیمانه منتظر حضور سبزتان هستم
پاسخ:
سلام
ممنونم
خدمت میرسم
واقعا دلتنگم ...
پاسخ:
واقعا ...
سلام
ان شاالله نصیبتون بشه.
خیلی التماس دعا.
پاسخ:
سلام
انشاء الله
دعا کنید
سلام

ممنون از حضورتون

وبلاگ بسیار خوبی دارید...بدون اغراق...

التماس دعا
پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتون ...
محتاجیم به دعا
خیلی زیبا بود
با این که عصر هست اما دلم هوای دعای عهد کرد
التماس دعا
پاسخ:
خیلی زمانها دل هوای دعای عهد میکنه ... 
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۷ چه فرقی میکنه...

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خدا قوت...
ایام الله مبارک...
کاش روزی ما هم بشود...
پاسخ:
سلام
تشکر
ایام الله بر شما هم مبارک
کاش ...
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۴ زدگی جهادی

یارب


انشاء الله ...

یک شب بیا به خانه ما هم سری بزن
در آرزوی وصل شما عمر ما گذشت
پاسخ:
یک سال بیا به خانه ما هم سری بزن

...

...

یک سال و نیم یاد سرت در میان تشت

از قلب پاره پاره خواهر جدا نگشت

یک سال و نیم زینب تو بود و اضطراب

یک خاطره است کشته مرا مجلس شراب

 با شروع نبرد حضرت عشق امام حسین علیه السلام در لهوف به روز هستم
منتظره حضوره گرمتان هستم

پاسخ:
یا زینب کبری (سلام الله علیها)
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۲ بسیجی عاشق

سلام

ممنون از حضورتون

بعضی وقتا رجز خونی لازمه
شاید به بهانه ی یه جواب در برابر جگر به دندان گرفتن......
آن هم با نام اسلام

پاسخ:
سلام
تشکر
بله رجز خونی در جنگها مرسوم بوده ...

سلام وحیدجان

مطالبت خیلی عالی شده ممنون

التماس دعا

پاسخ:
سلام
مخلصم احمد جان
محتاجیم به دعا

و خداوند چه بی حساب میبخشد و ما چه حسابگرایانه تسبیح میگوییم

خداقوت

سلام بزرگوار
تشکر از شما 
وفات حضرت معصومه سلام الله علیها تسلیت باد
التماس دعا
نسل من جا مانده از تاریخ
نسل من آتشفشان خفته در خاکستر خویش است
نسل من در آستان خفتن و مرگ است
نسل من باروت نم دار است
نسل من یک ناقص الخلقه ست
نسل من خسته ست
نسل من دیگر نمی داند چه باید کرد
نسل من هر جا که ساید دست, ریشه پوسیده ست
نسل من آوازهایش گم شده
نسل من آوازهای نسل دیگر را مثال طوطی بی مغز می خواند
نسل من در فاصل فرهنگ می میرد
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
بنده هم تسلیت عرض میکنم
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی
سلام وادب ...
کلاس موسسه زبان از درس یک
به میمنت ایام ولادت با سعادت حضرت
اباالمهدی روحنافدا؛شروع به فعالیت نمود.
امیدواریم این سرباز کوچک اسلام را در این هدف والا
یاری نمائید وباعث گسترش این کلاسها گردید ان شاالله
لطفا از معرفی به کوچک وبزرگ ؛زن و مرد ؛پیر و جوان
دریغ نفرمائید.اجرتان با مولایمان صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه
الشریف ...
آدرس:

http://ghoghnoosekarbala3.blog.ir/

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۶ مریم آسمانی
سلام

خیلی عالی بود دلنوشته تون :(

بغض کردم

عجیب دلتنگم
دلتنگ :(



پاسخ:
سلام
عجیب دلتنگم ...
سلام
ممنون از حضورتون تو وبم
وبتون حس خوبی داره ؛ موفق باشید تو کارتون ان شاء الله
لینک شدید
یاعلی
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

تشکر از نگاهتون ، شما هم لینک شدید

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
روی قبرم بنویسید که خواهر بودم
سالها منتظر روی برادر بودم
بنویسید گرفتار نباشم چه کنم؟
من اگر منتظر روی برادر نباشم چه کنم؟
روی قبرم بنویسید جدایی سخت است
اینهمه راه بیایم ،تو نیایی سخت است
..........
......
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۰ دختران آسمان
تا انسان شدن خیلی راه مانده .ای کاش خودش راه را نشانمان دهد
دعوتید
پاسخ:
ای کاش ...

اشک های «قم»، به خیابان های اندوه می ریزد. همراه با متونِ فقاهت، پسکوچه های ماتم، نوحه می خوانند.
بانویی از جنس بهار، کوچ می کند و پرستوها را در غربتی پیوسته می گذارد.
وفات فاطمه معصومه (س) تسلیت باد.
 

 

پاسخ:
ای که به قم قدر و بها داده ای
کشور ما را تو صفا داده ای
نام تو بر قلب صفا می دهد
روضه تو بوی رضا می دهد

سلام
عرض  تسلیت...

سلام

وفات رو تسلیت میگم.....مارو هم دعا کنید

 

اللهم احفظ امام الخامنه ای

پاسخ:
سلام
عرض تسلیت ...
محتاجیم به دعا
الهی آمین ...
شهادت خواهربزرگوارامام رضا(ع)
حضرت معصومه(س)تسلیت
پاسخ:
بنده هم وفات خواهر امام مهربانی ها رو تسلیت عرض میکنم
ای کریمه ی اهل بیت!
چه فضیلتی برتر از اینکه هم دختر امامی، و هم خواهر امام و هم عمه امام.
وفات شهادت گونه ات بر پدر و برادر و مهدی دلبرت، تسلیت باد.
پاسخ:
یا کریمه اهل بیت
یا فاطمه معصومه (سلام الله علیها)
عرض تسلیت ...
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۲۲ چه فرقی می کند...

ممنون که اومدید

و لطف کردید نظر دادید...

وبتونو دوست داشتمو تقریبا تمام مطالب وبتونو خوندم ...

 

انشاالله بازم بهتون سر میزنم...

لینک شدید

پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون از اینکه وقت گذاشتید
شما هم لینک شدید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******** ** ** ** *** ** ******
اگر لایق باشم چشم دعاگوتون هستم...
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۴۸ محمد کیوان

*هوالــجلیل*

بهره گیری و لذت از زندگی در حال و نیز آینده نگری از عوامل مهم موفقیت و آرامش در زندگی است. در اکنون زندگی کردن و آینده نگری باید در برگیرنده دنیا و آخرت باشد.

 «و در آنچه خدا به تو داده، سرای آخرت را بطلب و بهره ات را از دنیا فراموش مکن و همان گونه که خدا به تو نیکی کرده نیکی کن» (قصص/77)


سلام و خدا قوت.

انشاءالله : ما خدا را ایجاد کردیم(أعوذبالله)

ان شاءالله: اگر خدا بخواهد.

یا علی
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام

ایمیل چک بفرمایید

پاسخ:
سلام
تشکر برادر ؛ چک شد
سلام بزرگوار
تشکر از شما 
وفات حضرت معصومه سلام الله علیها تسلیت باد
التماس دعا
گریه کردم گریه هم این بار آرامم نکرد
هرچه کردم ـ هر چه ـ آه انگار آرامم نکرد

روستا از چشمِ من افتاد، دیگر مثلِ قبل
گرمی آغوش شالیزار آرامم نکرد

بی‌تو خشکیدند پاهایم کسی راهم نبرد
دردِ دل با سایه‌ی دیوار آرامم نکرد

خواستم دیگر فراموشت کنم اما نشد
خواستم اما نشد، این کار آرامم نکرد

سوختم آن‌گونه در تب، آه از مادر بپرس
دستمالِ تب‌بُر نم‌دار آرامم نکرد

ذوق شعرم را کجا بردی؟ که بعد از رفتنت
عشق و شعر و دفتر و خودکار آرامم نکرد
پاسخ:
سلام
عرض تسلیت ...
سلام پیشنهاد می کنم ی چله دعای عهد تو وبلاگتون بذارید، با این همه بازدید و مخاطب خوب که دارید شاید به جاهای خوبی برسیم... کنارش با توجه به روایت "لو ادرکته لخدمته ایام حیاتی" نیت کنیم که هر روز یک کار خالصانه و با توجه، برای ایشان انجام دهیم. کاری که بتونیم آخر شب به ایشان بگوییم این اقل و اندکی است که به اندازه وسع اندک ایمان و همت و معرفتم به شما تقدیم می کنم. این کار هم می تونه ایجابی یا سلبی باشه؛ خوندن دعای فرج با تمام وجود یا ترک یه گناه که می تونستیم و میخواستیم انجامش بدیم و انجامش ندادیم یا خدمتی به اطرافیانمان یا خوندن یه روضه حتی در تنهایی یا... اما همگی با نیت قرب به حضرت و راضی و خوشحال کردن ایشان. به امید امضای سربازی...یا زهرا
پاسخ:
سلام
تشکر از پیشنهادتون

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۴ رسول حق منش
او عجیب دلتنگ است .....
پاسخ:
عجیب ...
سلام
ممنون از حضورتون
همچنین بر شما هم مبارک
موید باشید
پاسخ:
سلام
تشکر
بر شما هم مبارک
عمه ی سادات سلام علیک
نورعبادات سلام علیک
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۴ دختران آسمان
سلام دعوتید
پاسخ:
سلام
ممنونم
میشه هر وقت تشریف میارید آدرس هم لطف کنید ، پیوندها زیاد هستند و یادم میره که کدام وب هستید
تشکر
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۲ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
خواهر کوچیکه براتون یه جواب نوشتن برادر ...
پاسخ:
سلام
چشم ؛ امروز احوالاتم مناسب نیست ، بعدا میام خدمتشون هستم
هر چند علمی وجود نداره که بخوایم زکاتش و بدیم ...
امام خامنه ای :
در روز ۲۲ بهمن همه خواهند دید که ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحکام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

رسانه باشیم دوستان.

سلام

انشاءالله توفیقتون بشود.

التماس دعا

پاسخ:

سلام

انشاء الله

دعامون کنید

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۱۸ شهیده گمنام "بی پلاک 313"
غصه آن وقتیست که عجیب هوای دلتنگی به سرت میزند ...
دلتنگی تفسیر و معناهای زیادی دارد مانند درد ...
دلتنگم ...
نامه برای بابا دلتنگی دارد...
 درد دارد...
یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
خدا بهتون صبر بده ...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۹ محمدصادق برجیان

سلام؛

با افتخار لینک شدید!

پاسخ:

سلام

تشکر شما هم لینک شدید

عزاداران با لباس‌های مشکی و دیده‌هایی اشکبار وارد حیاط حرم می‌شوند و هر کدام زمزمه‌ای بر لب دارند؛ اما همه یک آرزو دارند؛ آن هم: اَلْلّهُمَّ وَ رِضَاکَ وَالَّدارَ الاآخِرَةَ؛ یَا فَاطِمَةُ اِشْفَعی لی فِی الْجَنَّةِ، فَاِنَّ لَکِ عِندَاللّهِ شأْنا مِنَ الشَّانِ. هزار سال می‌گذرد، اما حیات و وفات، سفر و حضور، عبادت و سلوک، مرقد و مزار بانو نه تنها برای مردم قم بلکه برای تمام شیعیان جلوه‌گاه نور و بارگاه عفت شد.
وفات کریمه اهل بیت تسلیت
بعضی دل تنگی ها هستند
که آدم
آرزو میکند صاحبشان شود..
.
.
بعضی دلتنگی ها...دل را عجیب سر به راه میکنند.
.
.
دل ما هم دنیای تنگ شده...
پاسخ:
       درسته ، یادشون هم باعث رشد میشه
سلام
به روزم
منتظر نظرتان هستم

یارب


سلام علیکم انشاءالله زمینه ساز ظهور باشیم 


منتظریم..

پاسخ:

سلام

انشاء الله

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۴۹ سجاد مؤذنی
این قصه سر دراز دارد ...
شما اطلاع دارید در توافق ژنو چه چیزی دادیم و چه چیز گرفتیم؟
ناگفته های توافق ژنو از زبان سید محمد نبویان(پیشنهاد ویژه)
گوش ندید از دستتون رفته ...
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید و گوش بدید !...
دانلود در...
http://sajjad-m.blog.ir/
بعد از گوش دادن به سخنرانی نظر فراموش نشه
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۹ محمدصادق برجیان

35 سال پیش؛

شد جهان منقلب از آمدن شاگردی،

وای بر حال عدو، گر برسد استادش!

.

.

"اللهم عجل لولیک الفرج"

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

انتظــــــــــــــار تلخترین لحظه زندگی...
چشمای منتظر به پیچ جاده
دلهره های دل پاک و ساده
وب تو قلب من می کوبه
سهم من از باتو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه برای من نشونی از توبوده
برام یک یادگاریه
جزءاون چیزی نمونده
تو ذهن کوچه های آشنایی
پرشده از پاییزتن طلایی
تونیستی و وجودمو گرفته
شاخه خشک پیچک تنهایی
یادتوهرتنگ غروب تو قلب من می کوبه
سهم من از باتو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه برای من نشونی از توبوده 
برام یک یادگاریه 
جز اون چیزی نمونده

پاسخ:
انتظار سخته اما افضل عبادات انتظار فرجه ...
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۵ فدایی یوسف فاطمه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم...

چه لیاقتی داشتیم که قرار شد این فاطمه،بارگاه و ضریح داشته باشد آنهم در ایران...

وفات حضرت فاطمه معصومه (س) را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.

گوش به فرمان رهبر برای خلق حماسه ای دیگر

هم بی سواد، هم افراطی، هم لبو فروش، هم راننده تاکسی هم، ... و همه و همه می دانند که امروز برای وطن و انقلابی که ثمره خون شهداست می آییم

اما تمام دلخوشی و امید مان به این فراز است که انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا

ظهور نزدیک است ....

التماس دعای فرج

پاسخ:

علیکم السلام

یا بی بی معصومه (س)

 

۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۰۳ یه دختر سید
سلام علیکم
دقیقا به قدری غمگین و دلتنگم، مانند زمانی که صاحب الزمان .عج. گناهان مارا میبینند ولی بازهم برایمان دعا میکنند
به امید گوشه چشمی از او...
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای خیر
پاسخ:

سلام

انشاء الله خدا همسایه دلتون باشه .

محتاجیم به دعا

سلام.
انشاءالله بازم روزیتان شود.
یا امام نقی(ع).
پاسخ:

سلام

تشکر از دعاتون ...

۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۳:۳۱ فدایی امام خامنه ای
سلام.
خداوند نصیبتان کند چله ی  عهد را تا همیشه برقرار باشین بر سر عهد و قرار خود...
یا امام نقی(ع).
پاسخ:

سلام

انشاء الله ...

سلام بزرگوار
تشکر از شما 
التماس دعا
با توام ، با توخــــــــدا..
یک کمی معجزه کن
چند تا دوست برایم بفرست...
پاکتی از کلمه
جعبه ای از لبخند...

نامه ای هم بفرست
کوچه های دل من باز خلوت شده است...
قبل از اینکه برسم
دوستــی را بردند
یک نفر گفت به من: باز دیر آمده ای .... دوست قسمت شده است
با توام با تو خدا ....
یک دل قلابی ...
یک دل خیلی بد... چقدر می ارزد؟ .... 
من که هرجا رفتم جار زدم : شده این قلب حراج ... بدوید... یک دل مجانی
قیمتش یک لبخند.... به همین ارزانــــی
هیچ وقت اما... هیچ کس قلب مرا قرض نکرد...
هیچ کس دل نخرید...

با توام... با تو؛ خـــــدا...
پس بیا... این دل من ... مال خودت...
من که دیگر رفتم اما...
ببر این دل را...
دنبال خودت

سلام التماس دعا

پاسخ:

سلام

محتاجیم به دعا

سلام شما به آرشیو صوت صدا و سیما دسترسی دارید؟
البته روی صدا و سیما تکیه ای ندارم
دنبال یه صدای فلود برای تئاترمون می گردم
چند شبه تو اینترنت سرچ میکنم اما متاسفانه پیدا نکردم

پاسخ:
سلام
به آرشیو صدا و سیما نه
اما شما چه نوع صدای فلودی میخواید تا از دوستان بپرسم؟
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۴ ترنم اندیشه
چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و

چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن!

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است ..

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۲ کوچکترین منتظر

سلام.واقعا هم یادش به خیر...

یاد چله ی دعای عهد مدرسه...سر صف افتادم...

و عاقبت خوشی که داشت...

خدا خیرتون بده...

یا علی...

پاسخ:

سلام

یادش بخیر ...

یا علی

یاد چله های ماه رمضون افتادم....
گرچه فقط سی تاشو رفتیم!!!!
ولی روزای خوبی بود
ممنون.
بله اگه میشه عوض کنید آدرسو.
پاسخ:
چله های دعای عهدمون از ماه رجب شروع می شد و تو شعبان تمام می شد
یادش بخیر
آدرس تغییر کرد ...
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۴ لبخند خدا و بندگی من
دلت که گرفت دیگر منت زمین را نکش، راه آسمان باز است…
پر بکش!
او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را می‌خواند.
اگر هیچکس نیست، خدا که هست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">