میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

منتظرم بمون ؛ بر میگردم

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ

یا خیر حبیبٍ و محبوب...

ای کسی که وقتی دوست های جدید پیدا می کنم

باز هم دوستم داری

و منتظرم می مانی...

.............

فقط می خواستم صدایت کنم.... همین...

پی نوشت :

- نوشتن این پست دلیلی داشت که من میدونم و خدام

- امروز بعد از ظهر توفیق شد با یکی از رفقا رفته بودیم بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها ، این رفیقم چند سالی تهران نبود و قدیما پارکاب هر هفته بهشت بود . سر مزار شهید آوینی به دور و برش نگاه میکرد و گریه می کرد ، با خودم می گفتم :

آدم باید قدردان باشه 

گاهی نعمت پیش ماست اما حواسمون نیست

چه روزهای خوبی تو زندگی ماها میان و میرن و اگر خوب استفاده نکنیم از دستمون میرن

نظرات  (۷۸)

سلام

 

خوشا به حالتان.

من خیلی دوست دارم برم بهشت زهرا! ولی فاصله مانع میشه!

جای ما هم زیارت کنید...

 

التماس دعا

پاسخ:
سلام
سلامت باشید

ان شاء الله بزودی به زیارت شهدا بیاید

چشم ؛ دعاگو هستم

ان شاءالله قدر دان این نعمت نیز باشیم
پاسخ:
ان شاء الله

و هو الحبیب... 


قشنگ بود ، آفرین 


در مورد پی نوشت هم باید بگم :

گاهی دیدار با رفقای قدیم روزهای خوب رو به یاد آدم میاره 

و اون موقع است که حس غریبی و قریبی به ادم دست میده 


یاد رفیقانه ی آرام یک سبد سیب افتادم : دیدار با رفیق قدیمی 



پاسخ:
سلام
ممنون

بنظرم باید همیشه قدر دستاوردهای خوب زندگیمون و داشته باشیم که اگر از دست رفت گاهی دیگه بدست نمیاد
سلام برادر عزیز
التماس دعای فراوان
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
مخلصم
محتاجیم به دعا
سلام
قدر نشناسی خاصه انسان است با اینکه شعور و آگاهی دارد
ممنون متن دلنشینی بود...
پاسخ:
سلام
واقعا همینطوره ...

سلام برادر...

دیگه مارو لایق نمیدونید!!ب وبم سر نمیزنید؟؟؟

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
بزرگوارید
اختیار دارید ، یه مقدار کم به وب میام
حتما خدمتتون میرسم
اولین باری ک رفتم بهشت زهرا دنبال مزار ی شهیدی بودم ک هر کاری کردم پیدا نشد
هنوزم پیداش نکردم
چقد بده بی لیاقتی...

و سلام
پاسخ:
دنبال مزار کی بودید؟

سلام

سلام علیکم.  من وبلاگتون رو دیدم و تا حدی هم مطالبتون رو خوندم. احساس می کنم یه مطلبی رو وبلاگتون کم داره. این رو از حرفها و دل نوشته هاتون فهمیدم. یه سوال  و انتقاد دارم. برای چی ما وبلاگ ایجاد می کنیم؟ برای چی ما اصلا می نویسیم؟ مطالب وبلاگتون خوبه ولی عالی نیست. چرا عالی نیست؟  خیلی هامون بحث های روزمره ای رو که تو زندگی وجود داره رو مطرح می کنیم.ولی کمتر دیده می شه مباحثی رو که فرموش شده اند رو  بین صحبتامون و نوشته هامون بیاریم.

 می خوام بگم که مطالبی واجبی رو که تا الان از یاد رفته اند رو  مطرح کنیم.

پاسخ:
سلام علیکم

باید دید که هدف از راه انداختن وبلاگ چیه؟
من قرار نیست هر چیزی و هر موضوعی بنویسم ، من این وب و برای دل خودم راه انداختم 
مطالبی که در خارج از اینجا بدلایلی نمیشه نوشت .
به هر حال ممنون از نظرتون 
نکته ی خیلی مهمی بود... من همیشه برای خودم در زمینه ی ازدواج نگران این قضیه ام... چون زن، ناخودآگاه به همسرش تکیه می کنه... مبادا اینقد آدم به شوهرش تکیه کنه که یادش بره تنها تکیه گاه واقعی ش خداست... مبادا اینقد با همسرش خوش باشه که یادش بره تنها دلخوشی ش خداست... مبادا شوهرش اینقد مهربون باشه که در کنار رفیق شفیقی مث خدا، همسرشو هم قرار بده... مبادا...
:(
همیشه این یکی از نگرانی هام بوده... این پست تون منو یاد این نگرانی انداخت...
پاسخ:
همه ی عشقها تو دنیا دنیایی اند الا عشق به خدا
اما عشقهایی که در مسیر خدا باشن پسندیده ست
مثل عشق به پدر و مادر ، رفیق و همسر و ...
همسر خدایی میتونه انسان و به بهشت ببره ، پس عشق بهش زیباست و خدایی
و حرف در این مورد زیاده

نگران نباشید ، توکل کنید (لبخند)
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۱ انسان غریب
التماس دعا برادر
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام
مثل همیشه زیبا و دلنشین بود
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
سلام یه مدت موقع دل تنگی هام فقط بهشت زهرا و قطعه شهدای گمنام بود که آرومَم میکرد الان ازش دور شدم  بازم شهدا رو دارم ولی دلم تنگِ اون روزاست...
پاسخ:
سلام

مهم دله ، که دل شما با شهداست
ان شاء الله اون روزها برمیگرده
امام زمان(عج):
اگر شیعیان ما در وفای به عهدو پیمان الهی اتحاد و اتفاق می داشتند و عهد و پیمان را محترم می شمردند سعادت دیدار ما به تاخیر نمی افتاد.
احتجاج طبرسی، ج 2، ص499

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات.اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا
خیلی این پست خوب بود...
پاسخ:
ممنونم
دیــــروز چکی است که باطل نشده

 فــــــردا یک چــک  وعده دار  است

 چیزی که به نقد در اختیار شماست

 فقط امروز است

 پس آن را عاقلانه خرج کنید!
.
.
.
سلاممممممم
معبــردل باری دیگر برگشت[لبخند]منتظرحضورتون هستم[رضایت]
سپاس[گل]
پاسخ:
سلام
خوش اومدید
سلام..

زندگی تون پر از لمس حضور خدا..
پاسخ:
سلام

تشکر از دعای زیباتون
دیشب ﭘﺪﺭﻡ ﺑﺎ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺻﺪﺍ ﻭ ﺳﯿﻤﺎ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺑﻐﺾ آن ها ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺩ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﮔﺮﻓﺖ.
ﻫﺮ ﺟﻤﻠﻪ ای ﮐﻪ ﭘﺪﺭﻡ می گفت ﺩﺭ ﻧﻈﺮﻡ ﺧﺸﺘﯽ ﻣﯽ آﻣﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ می رﯾﺨﺖ...
ﭘﺪﺭﻡ: ﭼﺮﺍ ﺭﻋﺎﯾﺖ نمی کنید؟ ﭼﺮﺍ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺻﺤﻨﻪ ﺩﺍﺭ ﭘﺨﺶ می کنید؟ ﺁﻗﺎ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺑﭽﻪ ی ﮐﻮﭼﯿﮏ ﺩﺍﺭﻡ...
ﺻﺪﺍﯼ ﺿﻌﯿﻔﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺗﻠﻔﻦ: ﺁﻗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﺎﺷﯿﺪ؛ ﮐﺪﺍﻡ ﻓﯿﻠﻢ ﺻﺤﻨﻪﺩﺍﺭ؟ ﻣﺎ ﮐﺪﺍﻡ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺭﺍ ﭘﺨﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻢ؟!
ﭘﺪﺭﻡ :ﭼﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ؟ ﻣﺜﻼ ﻫﻤﺎﻥ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺳﺲ ﻣﺎﯾﻮﻧﺰ .ﮐﻪ ﯾﮏﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮﻩ، ﻣﯿﺰ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺧﻮﺵ ﺭﻧﮕﯽ ﭼﯿﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻫﺮﮐﺪﺍﻡ ﯾﮏ ﺟﻮﺭ ﻏﺬﺍ می خوﺭﻧﺪ.
ﯾﺎ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺁﻥ ﯾﺨﭽﺎﻝ "ﺳﺎﯾﺪ ﺑﺎﯼ ﺳﺎﯾﺪ" ﮐﻪ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻮﺭﺍﮐﯽ ﻫﺎی ﺭﻧﮕﺎﺭﻧﮓ. ﯾﺨﭽﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ نمی دﺍﻧﺪ ﺧﺮﯾﺪﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﮐﺠﺎ ﺟﺎ ﺩﻫﺪ ﺍﺯ ﻓﺮﻁ ﭘﺮ ﺑﻮﺩﻥ...
ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﭽﻪ ﺧﺮﺩﺳﺎﻝ ﺩﺍﺭﯾﻢ. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ...
ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺑﺪﻫﺪ، ﺻﺪﺍﯼ ﭘﺪﺭﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﻋﺎﺟﺰﺍﻧﻪ می شود...
ﺁﻗﺎ.. ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﮐﻢ ﺳﻦ ﻭ ﺳﺎﻟﻨﺪ، ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺘﻮﺟﻪ نمی شوند، ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺠﺎﯼ دست ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺯﻥ ﺧﺎﺭﺟﯽ، ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ ﻭ ﻏﺬﺍﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ هم ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﮐﻨﯿﺪ؟؟ ﯾﺎ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﺎﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﻩ ﮐﻪ ﺑﺠﺎﯼ ﻟﺒﺎﺱ ﺭﻭﯼ ﺑﺎﺯﻭﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺯن ها می کشید، ﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻏﺬﺍﻫﺎ ﻫﻢ ﺑﮑﺸﯿﺪ؟ می شوﺩ به همراه ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﮐﺮﺩﻥ قسمت هایی از ﻓﯿﻠﻢ، ﺻﺤﻨﻪ ی ﻏﺬﺍ ﺧﻮﺭﺩﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ هم ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﮐﻨﯿﺪ؟
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﯾﺴﺖ ﯾﮏ ﺷﮑﻢ ﺳﯿﺮ ﻏﺬﺍ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ﺭﺍﺳﺘﺶ رﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﺁن ها ﺍﺻﻼ نمی دﺍﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﺷﮑﻢ ﺳﯿﺮ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻘﺪﺭ... ﻣﻤﻨﻮﻥ...
ﭘﺪﺭﻡ ﺗﻠﻔﻦ ﺭﺍ ﻗﻄﻊ می کند... ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﺎﻻ ﮐﺸﯿﺪﻥ پی ﺩﺭ ﭘﯽ ﺩﻣﺎﻍ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﺯ ﺁﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ می رﺳﺪ.
ﮐﻤﯽ ﮐﻪ می گذﺭﺩ . ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺳﮑﻮﺕ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ می شکند...
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺩﺍﺩﺍﺷﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﮑﺎﯼ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺍﯼ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ!
ﻭ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺑﻐﺾ ﻣﺎﺩﺭﻡ ...
ﻭ ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﭘﺪﺭﻡ...
ﻭ ﻣﻦ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺳﻮﺍﻝ..
ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﻫﯿﭻ ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻮﺍل های ﭘﺪﺭ ﻧﺪﺍﺷﺖ..
ﻭ ﭼﺮﺍ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮔﺮﯾﻪ می کند؟!
ﻭ ﭼﺮﺍ ﭘﺪﺭﻡ؟!
ﺑﮕﺬﺭﯾﻢ ...
ﻓﺮﺩﺍ ﺩﺭﺱ ﻋﻠﻮﻡ ﺩﺍﺭﯾﻢ...

"ﻭﯾﺘﺎمین هاﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻣﯿﻮﻩ ها"
••●ﺗــﺮﺳــﻢ ﮐــﻪ ﺷــﻌــﺮ ﺳــﻨــﮓ ﻣــﺰﺍﺭ ﻣــﻦ ﺍﯾــﻦ ﺷــﻮﺩ ••●
••●ﺍﯾــﻦ ﻫــﻢ ﺟــﻤــﺎﻝ ﯾــﻮﺳــﻒ ﺯﻫــﺮﺍ ﻧــﺪﯾــﺪ ﻭ ﺭﻓــﺖ ••●
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۰ سید هادی حسینی
سلام علیکم
بحمدلله وب خوبی دارید در صورت تمایل خوشحال میشم تبادل لینک کنیم. اطلاع ازشما
التماس دعا
پاسخ:
سلام
تشکر
بله لینک شدید
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۱ امیـــــد ...
منتظر نظراتتون در مورد این پستم هستم ببینید لطفا 

http://hes-dobare.blog.ir/1393/05/25
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۸ عاشق اهلبیت ع

سلام 

بروز هستیم با مطلب جدید با عنوان انتظار

یاعلی النقی ع
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۵ رزمنده سلام
سلام دلاور. جزاکم الله خیرا

چطوری برادر؟
پیش خودمون بمونه!!!خیز برداشتم کل سنگر فانوس جزیره را اشغال کنم!!
شوخی کردم...
ما کجا و فانوس جزیره کجا؟
ما داداش اونجا طی می کشیم...

و اما این پست:
علاوه بر روزهای خوب، لحظات خوبی هم میان و میرن و قدر نمی دونیم..
گاهی همینطور که نشستی سیمت وصل میشه...چه در مکان باشی و چه نباشی...
حالا اگه قدر بدونی احتمال طلبیده شدنت به مکان هم هست و اگه قدر ندونی احتمال قطعی سیم بیشتره..حتی اگه در مکان باشی

ان شاء الله که همیشه قدردان باشیم..


راستی حالا که ما موتورمون را پارک کردیم دلیل نمیشه ترک عادت کنما!!
کل نظرات همواره خونده میشه!!!

عاقبتتون به خیر
یا علی
پاسخ:
سلام برادر رزمنده عزیز

ممنونم ، شکر خدا
علی آقا دلش بزرگتر از این حرفهاست ، شما بفرمایید فانوس که هیچی ، جزیره رو هم تقدیم می کنه .
در جزیره ای که سالهاست مشغول کاریم ، ایشون بهتر میدونند ....لبخند ، مزاح بود


بله اما اگر قدردان باشیم ،اتصال قطع سیم کمتر میشه .

ممنونم از نظر و حضورتون
یا علی
نمی دانم چرا اینقدر زیارت خانه ابدی سخت است برای ما آدم ها !
شاید هنوز خیر حبیب نشده است برای ما !!!!
ماکه پامون به بهشت آسمون نمیرسه
خدااین بهشت زمین وازمون نگیره
نه اشتباه نکنید
بحث من عشق نبود
بدیهیه که عشق به همسر و اساسا همسرداری صحیح، از وظایف اصلی هر زنیه
منظورم اون چیزیه که تو ناخودآگاهش به وجود میاد و اونم تکیه به همسرشه. اینکه مثلا یه مشکلی که براش پیش اومد، ناخودآگاه اول به فکر صدا زدن همسرش باشه ، بعد خدا... اینکه وقتی با مسئله ای رو به رو شد، ناخودآگاه بگه اینو شوهرم حلش می کنه، به جای این که بگه اغثنی یا غیاث المستغیثین... این خطرناکه...
پاسخ:
بله ، اون موضوع که سر جای خودشه
هیچکاری بدون اذن خدا نیست
تمامی کارها و اول و آخر از آن اوست
اما خدا هم از ابزارهاش استفاده میکنه
افراد خوب روی زمین که میتونه از نزدیکان شما باشند
سلام آپم با این عنوان
""شما هم برای شهدا بنویسید""
منتظر نگاه گرمتون هستم...[گل]
پاسخ:
سلام
چشم
سلام 
تیکه ی اولش رو زیاد حس کردم 
خیلی زیبا بود...
پاسخ:
سلام
بله ما هم این روزها زیاد حس میکنیم
ممنون
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
پاسخ:
سلام
قبول باشه ....
تلنگر به جایی بود
ممنون ...
پاسخ:
یا علی

سلام.

منتشر شد... 

 

معرفی کتاب :

 

انتظار...عامیانه،عالمانه،عارفانه.

 

http://heyateketab.blog.ir/post/118

 

۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام

فقط میخواستم صدایت کنم!
یه پیامی اومده بود دقیق یادم نیس ولی اولش این بود :خدایا نه خبری بود و نه مناسبتی اما به خواست دلم صدایت میزنم ،
یا حبیب من لا حبیب له - یا رفیق من لا رفیق له ....
پاسخ:
فقط میخواستم صدایت کنم .... همین ...
سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه...

واقعا که اونجا حال و هوای دیگه ای داره ... بوی بهشت رو داره

زمینش به آسمون خدا نزدیک تره

و آدم برای مدتی می تونه از این زمینی که ممکنه جاذبه اش بگیردش کمی سبکبال بشه و رهایی رو تجربه کنه

تا شاید
بین آدمهایی که بین همین آدمهای زمینی زندگی کردن
و الان آسمونی شدن
پر کشیدن رو یاد بگیریم ....


پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون و حضورتون
مدتها بود به کلبه ما سری نزده بودید و وبتون هم پستی منتشر نمی کرد
هر جا هستید موفق باشید

.......................
بله بخاطر اینکه انسانهای بزرگی در این زمین سکونت دارند
تشکر از حضورتون...
پاسخ:
بزرگوارید
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۰ فانوس جزیره
سلام علیکم
این اوستای ما گاهی اوقات اینقدر از مهربونی خدا میگه که آدم از مهربونی خدا دلش میسوزه و نا خدآگاه اشکش جاری میشه روی گونه هاش که چقدر ناسپاسی کرده و او اینقدر کریم است ..
دیدید بعضی ها آدم رو توی داشتن دوست محدود میکنند ، البته این پدیده در خانم ها بیشتره ، میگن فقط با من باش و با فلانی و فلانی نباش  ، یا چون با اون دوست هستی دیگه من باهات رفاقت نمیکنم ...
ولی خدا میگه برو همه جا بگرد ، میدونم که خودت آخر میای پیشم ، حتی اگه شده باشه دم آخر ..
برای همین اوستای ما همیشه میگه که خدا اینقدر رحمانه که آخرین عضوی که برای قبض روح گذاشته زبانه که اگه اون دم آخر هم پشیمون شد و خواست من رو صدا کنه فرصت داشته باشه ..
با همچین خدایی ما بازم ناسپاسی میکنیم (البته خودم رو عرض میکنم ها )
ای مهربون خدا ...



حالا برسیم سراغ این رفیق یار جدید ما که قصد دسیسه داره بر علیه ما که میخواد فانوس ما رو بگیریه از دست ما .. ولی شما هم چه جوابی دادید بهشون برادر ..
ما به هیچی به این دنیا دل نبستیم حتی به فانوس جزیره ...
حتی شده که در این خصوص همسرمان هم بارها از دستمون ناراحت شدند ...
باید داشت و استفاده کرد اما دل نبست ، کاش یاد بگیریم ...

زیاد صحبت کردم
سفر هم خوش بگذره بهتون ، ما هم ان شاالله فردا راهی هستیم
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام براااادر
اوستای شما خیلی قشنگ گفتن
خدای ما خیلی مهربونند ، مشکل از ماست



بله شما دل نبستید وگرنه گروهیش نمیکردید

ممنون التماس دعا
از زمانی که به درگاه تو راهم دادند
آبرو مند شدم عزت و جاهم دادند

به مقامی که نبردند سلاطین راهی
من مسکین به خدا رفتم و راهم دادند
به راستی انسان باید شکر گزار باشد

پاسخ:
سبحان الله
در کلاس حفظ تقـوا و شــرف

دختران دُرنـد و چادر چون صدف

بهترین سرمایه زن چادر است

زانکه زن را زیـنت زن ، چادر است
.
.
.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلامــ بروزم[لبخند]حتما تشریف بیاریـــد ، منتظرحضورتون هستم. [لبخند]سپاس

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

.
.
.

[لبخند]

پاسخ:
سلام

خدمتتون میرسم ...
ممنون
پاسخ:
یا علی

دعا کنید که من ناپدیدتر بشوم

که در حضور خدا روسپیدتر بشوم

بریده‌های من آن‌سوی عشق گم شده‌اند

خدا کند که از این هم شهیدتر بشوم

شهادت هنر مردان خداست
پاسخ:
امیرالمومنین ای شاه مردان
شهادت را نصیب ما بگردان ...
آخرین مطلب با عنوان 
"خودِ بی خودی"

مارو هم دعا کن مومن 
پاسخ:
محتاجیم به دعا ...
سلام . جدا ها بعضی جاها عجیبه من بهشت زهرا (س) رو با مزا شهدا می شناسم .اینکه بابا اصرا دارن صبح زود بریم اغلب و طاق های ایجاد شده و درختایی که سایه انداختند رو خاک ها و فانوس ها ...قشنگه دیگه هم حال و هواش معنویه هم از نظر بصری خیلی خوبه و به همون اندازه آرامش میده به آدم ... یه سال و نیم هست نیومدم البته ...
پاسخ:
سلام
بله بهشت زهرا س یه حال خاصی داره .


سلام
مطالب جالبی بود
منتظر حضور شما هم هستم
پاسخ:
سلام
یا علی
به یاد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن .
کسی هست که عاشقانه تو را می نگرد و منتظر توست .
اشکهای تو را پاک می کند و دستهایت را صمیمانه می فشارد .
تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت .
و اگر باور داشته باشی می بینی ستاره ها هم با تو حرف می زنند .
باور کن که با او هرگز تنها نیستی.
فقط کافیست عاشقانه به آسمان نگاه کنی....!
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۲ مسافر88 آرام
باز هم دوستم داری
و منتظرم می مانی
و تو ناب تر از انتظار منی

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
و تو ناب تر از انتظار منی


سلام
التماس دعا

سلام برادر

خوش به سعادتتون

التماس دعا

پاسخ:
سلام
ممنون
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۳ منور الفکر
لجاجت!
پاسخ:
لجاجت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!
نیستید؟
پاسخ:
دعامون کنید
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۵ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله 
سلام 
من خیلی نوای وبلاگتون رو دوست دارم 
خیلی خیلی خیلی 
کاش خودتون که این وبلاگ برای شماست این نوا رو حفظ باشید . بهش عمل کنید 

یعینی باید عمل کنید 
باید باید باید 

پاسخ:
سلام
من هم صدای سید دلها رو دوست دارم

دعا کنید عامل باشیم
  سلام
باپست (ایرانی ها نخوانند!!!) به روزم
منتظرحضورتون هستم
آدینه خوش
سلام بسیار زیبا بود...
 وبلاگتون رو لینک کردم دوست داشتید به وبلاگم سربزنید
پاسخ:
سلام
ممنونم
شما هم لینک شدید
کاش واقعی بود بدون ...
پاسخ:
کاش ...

ممنونم از نظرتون
 امام جعفرصادق (ع) در تفسیر آیه62 سوره نمل می فرماید: 
«امّن یجیب المضطرّ اذا دعاه و یکشف السّوء و .....» آیا کسی هست که به فریاد بیچاره در وقت ناله اش جواب دهد و رفع نگرانیها را نماید ؛ فرمود: این کلام در مورد قائم وارد شده و اوست که هر لحظه خدا را می خواند برای دفع دشواری و به زودی پروردگار، وی را بر کرسی اقتدار جهانی می نشاند. 
منبع : الزام النواصب ص 172

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۶ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام
صاحب خونه تشریف ندارند؟
تعطیل کردن؟
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون

مدتی نبودم
الان هم که اومدم حالی برای نوشتن نیست
ان شاء الله بزودی میهمان بروز میشه

منتظر بمون ، بر می گردم

 

انتظار خیلی سخته...

تا کی باید صاحب عصرمان صبر کنند تا شیعیانش زمینه ی ظهور رو آماده کنند؟!!!!

کی میشه تو این دنیا دیگه هیچ ظلمی نباشه؟!!!

این همه ظلم حق مردم فلسطین نیست...

یا صاحب زمان (عج)

پاسخ:
انتظار خیلی سخته ...

ان شاء الله یه روز میاد همه چیز حل میشه ...

منتظر اون روزیم
قتل الانسان ما اکفره؟؟؟من ای شیء خلقه؟؟

عبس.17.18
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۷ شکرانه سادات
کوتاه ولی زیبا

یاعلی
پاسخ:
ممنون 
یا علی
سلام
یه جا امروز خوندم نوشته بود:
"یکی همیشه با " تو " هست   مثلِ صدا مثلِ نفس"
خدا همیشه هست و هوامونو داره حتی اگه ما حواسمون نباشه

یاعلی
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿[گل][گل][گل][گل]✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است/
ما بر آنیم که این ذکر جهانی بشود ....
.
.
.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿[گل][گل][گل][گل]✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

سلامـــــــــــــــــــــــــــــــ

بروزم ، منتظر حضورتون هستم . یاعلی [لبخند]

m-t-1376.blogfa.com
سلام من برخی مشکلات جامعه را که مشکلات خودم بود در مورد ماهــواره برای سایت جوان انقلابی ارسال کردم که آنها لطف کردند و برای ازاد اندیشی منتشر کردند. حال از شما دوست مومن و عزیز و جوان انقلابی میخواهم که به این بحث آمده و مرا کمک کنید. در این سایت بحث های زیای میشود که بیشتر انقلابی و فرهنگی است جای شما و افکار زیبایتان در این مباحث بسیار خالی است امیدوارم منو کمک کنید فاطمه – ساری ــــــــــــــــــــــــــــت نام بحث : بررسی محاسن و معایب داشتن ماهوراه در منازل http://javanenghelabi.ir/
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۲۶ فانوس جزیره
سلام علیکم آقاااااااااااا
دلتون رو گذاشتید قیمتی تر بشه ، خاکی تر بشه بعد مطلب بذارید ، فکر کنم شما هم شنیدید که زیر خاکی ها قیمتش بیشتره ها ..
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام براااااااااادر

باید برای خود دلی دست و پا کنم

دلی برام نمونده که قیمتی بشه ...
دلمون که برای شهدای گلزار تهران تنگ میشه..
میرم گلزار شهدای خودمون..
وامیسم روبروی عکس آقا مهدی زین الدین،یکم تو دلم باهاش حرف میزنم،یکم گله میکنم..بعد نگاهم سر میخوره رو عکس همسایه اش..
جواد آقای دل آذر..
با اینا زندگی میکنم.
راستی..
از دعاهای خیرتون رند خرابات رو محروم نکنید..
پاسخ:
سلام برادر
خوش به حالتون
پس ساکن قم هستید

سر خاک مهدی زین الدین و همسایه ش ما رو هم دعا کنید
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۵ ی آنتی زایون
سلام
زیارتتون قبول.

با مطلب :
شرکت HP / کالاهای صهیونیستی / 12
در خدمتم
پاسخ:
سلام
ممنونم

میان مشغله ها گم شده ام،

 ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ای شهادت.....


پاسخ:
ای شهادت ...
هر وقت با رغبت سراغ بهشت زهرا رفتیم
و با شوق ارد غسالخانه شدیم
یعنی از مرگ نمی هراسیم 
و بار بسته ایم!
پاسخ:
بله احسنت ...
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۷ ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
 :.. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ..:
پاسخ:
 :.. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ..:
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙

از همان اول دلت گشته گرفتار رضا

بین صحن چشمهایت نقش رخسار رضا


جنس بی قیمت که جایش در حریم یار نیست

عشق تو باشد متاع ناب بازار رضا


یوسف بازار ما چون پرده بردارد ز رخ

عاشقی چون تو فقط باشد خریدار رضا


در تمام عرضه های بندگی پاک تو

همچنان آیینه ایی پیداست رفتار رضا


تا میان خطبه ها تفسیر قرآن می کنی

کاملا باشد کلامت عین گفتار رضا


آمدی تا پرچم معشوق بر شانه کشی

در حریم عاشقی باشی علمدار رضا


هرکه عمری خاک بوسی حریمت را کند

تا قیامت می شود محرم به اسرار رضا


ای کریمه چاره ایی کن لحظه ی جان دادنم

دیده ام روشن شود هنگام دیدار رضا


روز محشر چون گنه گردد گریبان گیر من

آبرو داری بود کار تو و کار رضا


دلخوشم خاک حریم تو نشسته بر سرم

خاکساری تو می گردد شفیع محشرم


تا که دل را آه سینه راهی قم می کند

با نگاهی بر ضریحت دست و پا گم می کند

سلام
دلتون سرشار از یاد خدا /عیدتون مبارک 
پاسخ:
سلام

ممنونم از لطفتون


عید بر شما هم مبارک
سلام

نوای وبتون خیلی زیباست

تبریک..

موفق باشید

پاسخ:
سلام

ممنونم


تبریک
دعامون کنید
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۳۸ ح.ه * سید فریاد*
فاطمه ای دیگر ... معصومه ...

**
سلام دختر باران ، سلام خواهر ماه . . .


*دلم هوای حرم کرده است می‌دانی

*دلم هوای دو رکعت نماز بالا سر. . .

(( دلم لک زده برای زیارت یک روزه ))

شبی کنار پنجره ای که نزدیک ترین پنچره به آستان حرم بود . . . به یکباره صبح شد ...
و من خمار یک جرعه نگاه به حرمم . . .


این بار هم دعوتین ...این بار با عنوانی مثل

در حرمش شاه و گدا برابرند ....
بخند و بخندان ...
میشه دعا کنی شهید شم ...
عاشقانه بخوان ...
آخرش می میریم ، ولی ...
قرار فراموش شده ...
ما هم بسازیم ...
صاحبمان کجاست ....


http://nishtar.ir/

منتظرتون هستیم 
 (س)یا زهرا
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۳ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
سلام
باریکه ی حقیر اینبار با (( امت گریه )) بروز شد

۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۴۹ گلبرگ مغرور
:(

پاسخ:
سلام
خداقوت
مدتیه تشریف نمیارید
سلام شعر کوتاهی که بالا سمت راست گذاشتید واقعا زیباست الان به چشمم خورد ...
طلسم شده انگار من پیام می ذارم ثبت نمیشه خیلی با نمکه :)) در عین حال امیدوارم حال و احوال خوب باشه و سلامت باشبد.
پاسخ:
سلام

بله زیباست
نه پیام هاتون میرسه اما کاش آدرس رو هم بذارید
کلی باید تو پیوندها بگردم تا وبتون و پیدا کنم ...

ممنونم
ان شاء الله شما هم خوب و سلامت باشید
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۵ مظهر زیبایی
خدا قوت ...
مقام معظم رهبری:
امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.    
بروزم تشریف بیارید ...
التماس دعای خالصانه برای فرج ...
برای عاشق شدن

نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت ،

برای عاشق شدن باید
 

یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !

سلام
رفاقت به سبک حبیب «9»
به روز شد

التماس دعا
یاعلی
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۶ کلاه سبز زیرزمین
کارت همینه دیگه، بری اشک بچه مردم رو دربیاری.
...
اما خودت رو آماده کن که میرزا برگشته و بحران وارد تهران شد
پاسخ:
خداروشکر که ما از این خصوصیات نداریم

اما خدا رحم کنه که میزا اومده تهران ، خدا به داد رفقا برسه
قدردانی رو خوب گفتید! عین من که الان حسرت اون مراسمای مذهبیِ

دانشگاه و شبای دعاش رو میخورم...

ایام پراز نگاه خداوندی
پاسخ:
بله باید قدردان بود

گاهی بعضی از لطفها و فرصت ها تکرار نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">