میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

تو نیامده بودی فقط درخت بکاری ...

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

شاید هیچ کس در جهان به اندازه ی تو درخت نکاشته باشد؛
مدینه را تو نخلستان کردی
اما
تو نیامده بودی که فقط درخت بکاری ...

شاید هیچ کس درجهان به اندازه ی تو چاه نکنده باشد؛
اما
این همه چاه عمیق
حتی برای یک آه عمیق
چقدر کوتاه بود
آه ...
امروز آه تو دامن عالم را گرفته است...


پی نوشت :

- برای این جمله آخر حرفها دارم ...




ضریح تو
دست های مرا خوش بو می کند...
دست های من
ضریح تورا
سیاه...

................

انگار خواب بود...
درست یادم نیست کجا بودم
فقط گاهی حس می کنم

نظرات  (۴۲)

پاسخ:
یا امیرالمومنین 
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۲ عــ ـاکـ ـف ...
خوابش هم قشنگ است...!

مجددا زیارتتون قبول...
یا حق...
پاسخ:
تشکر
قبول حق
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۲ بچه زنده -
مثلا گاهی آدم فکر می کند که خوب چه بگوید بهتر است ... بگوید خوش گذشت خوب است ...! یا مثلا زیارت قبول ؟! ما رو دعا کردید چطور !!!
سلام . مثلا آدم گاهی دلش می خواهد همه اینها را بگوید اما آخرش توی دلش بگوید کاش من هم زائر بودم ...
قبول باشه .
پاسخ:
سلام

عالی بود

ان شاء الله مجددا روزیتون
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۷ باران نم نم...
زیارت قبول ان شاالله...
 ان شاالله روزیِ هر سالتون باشه...
پاسخ:
قبول حق ...

ممنون

دعا کنید بیشتر از سالی یه بار بریم ...
اللهم ارزقنا حرم
پاسخ:
ان شاء الله ...
فداک یا امیرالمومنین(ع)
پاسخ:
فداک ...
سلام.
زیارت وعبادات قبول. خوش به سعادت شما که تو این ایام زیارت ارباب و حرم امیرالمومنین علیه السلام نصیبتون شد. ان شاء الله که بهترین بهره رو برده باشید...

یاعلی. التماس دعا
پاسخ:
سلام

قبول حق


ممنونم

۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۱ بانوی گمنام
سلام علیکم
زیارت قبول
خوش به حالتون
پاسخ:
سلام
قبول حق


روزیتون ...
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۱ رایحه ی یاس
سلام و رحمت خدا برشما ملت شریف

وبلاگ در مسیر زن بودن به روز (درواقع به شب) شد!


یه نکته ای رو عرض کنم خدمت شما عزیزان... بعضی از برادرا بهمون اعتراض می کنن که چرا این وبلاگ رو به ما مردها اطلاع رسانی می کنین؟! به ما چه ربطی داره؟
خب در جوابشون بگم خیلی هم به شماها ربط داره اتفاقا!!
چون هم می تونید به خانم های اطرافتون معرفی ش کنین و دعوتشون کنید به گفتگو و هم از اون مهم تر، با خوندن این مطالب یکم حواستون بیشتر جمع میشه در مورد خانم های زندگی تون(خواهر، همسر، مادر، دختر...) و کمک می کنین به زن بودنشون و مانع نمی شید براشون.
حله؟
:|

پاسخ:
سلام
تشکر

موفق باشید
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۲ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:(

ولی حیف هنوز ک هنوز اونطور که باید نشناختیمشون
علی شناسی کار هرکسی نیست
البته خودم رو عرض میکنم

التماس دعا
پاسخ:
علی
و ما ادراک علی...

شناختن علی به این راحتیا نیست ...

دعامون کنید
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
خرد را یافتم گفتم علی (ع) کیست.
بگفت آنکس که وصفش حد کس نیست.

سلام علیکم
زیارت قبول

امشب دعا برای فرج مـــولا رو فراموش نکنیم..
پاسخ:
سلام

قبول حق

التماس دعا
۱۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۹ سید گمنام
الهی بعلیِّ..
پاسخ:
الهی ...
دعا می کنم ان شاء الله در صفحه آخر مقدرات شما ملائکه این جمله را بنویسند :
محب امیرالمومنین است ! 
عاقبتش ختم به خیر .
 وبرات امسالش پای پیاده اربعین کربلااا

یاعلی.التماس دعا
پاسخ:
ممنون
خداخیرتون بده

عالی
چه دعای زیبایی

ان شاء الله

همچنین قسمت شما

۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۳ منتظر المهدی
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۳ منتظر المهدی
سلام علیکم

متشکرم ازحضورتان
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۹ رافضیــة ...
زیارتتون قبول....در پناه نگاه مولا علی ع..
پاسخ:
قبول حق

سپاسگزارم
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۵ بُتِ بزرگ

سلام.

این که اجداد کسی خیانت کار باشند و

فرزندان شان بعد از این همه سال تاوان

پس بدهند،عادلانه نیست! من فکر نمی کنم این مشکلات از آه ایشان باشد.

پاسخ:
سلام
موضوع ، موضوع اجداد نیست
حرف چیز دیگریست

من یاد جمله آیت الله مجتهدی افتادم وقتی این جمله رو نوشتم

خواستید تو خصوصی عرض میکنم تا مبادا بحث تفرقه مذهبی پیش بیاد ...
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۶ باید مراقب بود ...
زیارت قبول ان شاالله ذخیره آخرت ...
پاسخ:
قبول حق ...
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۹ عباس زاده
سلام علیکم مومن
طاعات و عبادات قبول
ان شاالله زیارت کربلا هم در رزق امسالتان درج شده باشد

حست پایدار و تند تند این احساس واقعی که انگار آدم خواب می بیند تکرار شود برایت

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر

قبول حق

ممنونم
سلام 
زیارتتون قبول
رسیدنتون بخیر
خوش به سعادتتون
ان شالله زیارت با معرفت مکرر قسمتتون

پاسخ:
سلام
قبول حق

تشکر

ان شاء الله
سلام

دعوتید به ضیافت کتاب در هیئت مجازی کتاب


http://heyateketab.blog.ir/post/231
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۵ یک سبد سیب

سلام 

زیارت قبول 


متن هم لطیف و غمناک 

التماس دعا 

پاسخ:
سلام
قبول حق


تشکر
دعامون کنید
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۳ فیس آپ نداری ؟

سلام.اکانت فیس آپ نداری ؟

به سایت فیس آپ برید و خیلی راحت و سریع فیس آپ خودتون رو بسازید...

یک فرصت تکرار نشدنی برای شما که فیس آپتون رو با دامنه دلخواه داشته باشید

این فرصت تکرار نخواهد شد...

www.Faceup.ir

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ فیس آپ نداری ؟

سلام.اکانت فیس آپ نداری ؟

به سایت فیس آپ برید و خیلی راحت و سریع فیس آپ خودتون رو بسازید...

یک فرصت تکرار نشدنی برای شما که فیس آپتون رو با دامنه دلخواه داشته باشید

این فرصت تکرار نخواهد شد...

www.Faceup.ir

سلام
ان‌شاالله بوی خوش ضریحشون روح و جان مارو هم سفید و خوشبو کنه...
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ان شاء الله

یا علی
ماه خدا و مهمان خون خدا، به به..
دعا بفرمایین
یاعلی

پاسخ:
یا علی
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۳ سیدمحمدباقر سرافراز
سلام
با مطلب زیر بروز هستم

«...همزمان با پایان یافتن مذاکرات حساس هسته ای و رسیدن به توافق نهایی با غرب.حساسیت جامعه به این موضوع و پیگیری مردم درباره نتایج توافق و بررسی متن توافقنامه از سوی کارشناسان به نظر می رسد اکران این فیلم در این مقطع می خواهد توجه مردم به خصوص قشر دلواپس انقلابی را از مساله هسته ای به سوی دیگری بکشاند...»

منتظر قدومتان هستم
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۶:۱۲ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به
          

http://heyateketab.blog.ir/post/245
سرظهری هوس شهرنجف کرده دلم
دم دروازه،ورودی حرم،باب العشق
پاسخ:
به به

عالی

دلمون هوای حرم کرد
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۸ سیدمحمدباقر سرافراز
یرمعنا و زیبا

همیشه آه مظلوم می گیرد
سلام و رحمه الله
عید سعید فطر بر شما مبارک

بوی خوش ضریحش، قلب سیاه را هم خوشبو میکند چه برسد به دستان سیاه

صلی الله علیک یا امیر المومنین، یا علی بن ابیطالب
پاسخ:
سلام
تشکر
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۴ عـــطـش ...
آه ...

زیارت قبول ...
پاسخ:
قبول حق ...
/الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ/
تاریک شده دلم ز بی تقوایی
گرمای گنه سوز نجف می خواهم
۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۳ آهسته عاشق می شوم

امیر المومنین خطاب به مردم پیمان شکن کوفه فرمودند:

 قَاتَلَکُمُ اللَّهُ لَقَدْ مَلَأْتُمْ قَلْبِی قَیْحاً وَ شَحَنْتُمْ صَدْرِی غَیْظاً
وَ جَرَّعْتُمُونِی نُغَبَ التَّهْمَامِ أَنْفَاسا...

خدا شما را بکشد که دل من از دست شما پر خون و سینه‏ ام از خشم شما مالامال است!
کاسه‏ هاى غم و اندوه را، جرعه جرعه به من نوشاندید...

پ ن:
اصلاً آه خودش حرف ها دارد..
پاسخ:
آه ...

حرفهایی در این آه هست
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۷ خلیل صادقی
سلام علیکم
وبتون زیباست و لذت بردم
بهماهم سر بزنید

پاسخ:
سلام علیکم

تشکر از نگاهتون ...


۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۲ محمد مهدی تهرانی

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند

به آسمان رود و کار آفتاب کند

پاسخ:
به ذره ...
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۹ مهراوه دختر آفتاب
عالی بود...لینکتون کردم اگر شما هم من رو لینک کنین خوشحال میشم

پاسخ:
تشکر از لطفتون
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۲ آیات نورانی
سلام,
آرامش>دوستی>مهربانی
آیا وکیلم؟
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۴ عــ ـاکـ ـف ...
سلام
خیلی خیلی از لطفتون ممنونم
:)
پاسخ:
سلام
بزرگوارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">