میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

برای میهمانم...

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ

غرق شده ام در گذر ثانیه هایی که خودم را به فراموشی سپرده ام
هفته ها و روزها و ساعت ها و ثانیه ها
می آیند و می روند و من نیستم در دلخوشی های دلم
سرگرم می کنمش تا نداند که تو را ندارد
و حتی به خیالش هم نرسد
که با تو روزهای روشنی را
به یادگار دارد

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
وحید

نظرات  (۲۶)

سلام
بعد از مدت ها به وبلاگتون سر زدم..
خوشحال شدم که هنوز می نویسید..
اگه به خاطر داشته باشید من نویسنده ی « هوای کوی تو از سر نمی رود آری» بودم!
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۸ پاک باخته
بازگشت دوبارتون به بلاگ مبارک باشه
پاسخ:
سلامت باشید
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


احوال شما؟
ان شاء الله خوب و سلامت باشید

بابا این میهمان بیچاره پیر شد دیگه...کجایی برادر؟(لبخند)


میگم تو این غرق شدنه، یه خط هم از روی "سپرده ام" املا بنویس(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام برادر رزمنده


اقااا ما خودمونم پیر شدیم چه برسه به میهمان


چشم مینویسم
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۰ الهام (حرم دل )
قشنگ بود....
پاسخ:
تشکر
سلام علیکم مومن
چه عجب برادر
اینا تاثیر چند روز خانه ماندن است عایا؟
خیلی وقت بود که ننوشته بودی
بد نیست هر از گاهی دست به قلم شوی
ما که خیلی حرافی مکنیم (لبخند)
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر علی

خندهههههههههه

ان شاء الله

شما توفیقاتت زیاده و الحمدلله موفقی یه کارهای خوب و خیر

دعامون کنید
مرسی عالی بود
پاسخ:
سلامت باشید
سلام
جمله هاتون یک جنس خاصی داره. گاهی اوقات وقتی می خونمشون  یه حس تناقض که یه جور دلتنگی توشه بهم دست میده، شایدم حس خودتونه که تو جمله میاد و به خواننده منتقل میشه. هر چی هست با خوندن بعضی جملاتتون یه احساس خوب و در عین حال غریبی به من دست می دهد.
موفق باشید
پاسخ:
سلام
وقت بخیر
این جمله ها مختص خودمه ، برا همین یه جوریه (لبخند)

بعضی هاشون حرفهایی که هر جایی نمیشه گفت و زد
ممنونم از لطفتون
عجب یادگاری
پاسخ:
سلام داداش
خوبی

واقعا عجب یادگاری
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۷ محمد نریمان
سلام
آه از این یادگاری ها...
پاسخ:
سلام
واقعا ...
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۲۶ شلمچه دیار عشق
 پیگیر پریشانی ما دیر به دیر است
  دلتنگ به یک خنده او زود به زودیم

سلام برادر
ان شاءالله که درست میشه خدا بزرگه. توکلت به خدا باشه و توسلت به ائمه (علیهم اسلام)
شما دعا کنید قضیه منم درست بشه
التماس دعای فراوان

پاسخ:
سلام
سلامت باشی
بجا نیاوردمتون
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۶ شلمچه دیار عشق
بال کوبیدم قفس را بشکنم عمرم گذشت
وانشد بدتر از آن بال و پرم را باد برد
این نیز بگذرد..
پاسخ:
این نیز بگذرد ...
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۵۶ وب سایت انکوباتور
عالی بووود
گر نگاهی به ما کند مادر
دردها را دوا کند مادر
میلاد بانوی عالمیان فخر عالم امکان حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بر جهانیان مبارک
وب قشنگی دارید
 عیدتون مبارک
التماس دعا

عالی

خرم آنکه در این محنتگاه

خاطری را سبب تسکین است

پاسخ:
تسکین

ما آدما یاد گرفتیم که اگر خواستیم به هم برسیم از هم دوری کنیم. چرا دوری نمی دونم. به جای رفتن سمت هم از هم فاصله می گیریم. ای کاش فاصله ها برداشته می شد. ای کاش یکی بود فاصله ها رو بر می داشت. ای کاش کسی بود که کمکمون می کرد فاصله ها رو بر می داشتیم. حرف زیاده اما... 

پستی که گذاشتید دل آدمو به درد میاره. چرا آدم باید خودشو عزیزترین فرد زندگیشو از یاد ببره. چه کمکی می کنه. با فراموشی چی عوض می شه.

تو دلم کلی حرفه که نگهداشتنشون داره قلبمو از جا می کنه. کاش می شد به یکی بگم شاید آروم می شدم اما حیف که محرم اسراری نیست...

پاسخ:
من اگر میتونم کمکتون کنم در خدمتم .
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۰۲ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

دست شما درد نکنه ولی با پستی که گذاشتید من فکر می کنم شما خودتون بیشتر به کمک نیاز دارید. پستتون دلگیره😔

پاسخ:
خدا با منه....

سلام

وقت بخیر

بنده مدتهاست در وبلاگ بدلایل شخصی مطلب نمیذارم اما این کلبه تنهاییهام و که بخاطر حرفهای کودکانه و غیره مجبور شدم فعالیت نکنم و دوستدارم و بهش سر میزم

بزرگواری در خصوصی حلالیت طلبیدن که من اصلا ایشون و یادم نمیاد

ایمیل من هست لطفا اگر این پیام و میخونن ایمیل برنن

تشکر

vahid_133@yahoo.com

کاش آدم ها دانه ها دلشان پیدا بود...

پاسخ:
کاش...

سلام

وقت همه دوستان بخیر

بعد از مدتها سری زدم به این کلبه تنهایی ها و چند پیام دیدم و شخصی که پیام خصوصی گذاشتن بدون ادرسی که بتونم خدمتشون پاسخ بدم

اگر پیام بنده رو خوندن ، ایمیل بذارن تا بتونم در خدمتشون باشم

موفق ان شاء الله

یاعلی

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها...


وبلاگ خوبی دارید 

امید وارم بهترین هارو داشته باشید
 

پاسخ:
تشکر

فرارسیدن ماه پرخیر وبرکت رجب و میلاد امام باقر (علیه السلام) بر شما و همه شیعیان مبارک باد 🌹🌼🌹🌼🌹🌼

پاسخ:
سلام تبریک متقابل
۲۲ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۱۸ طراحی لوگو ارزان

سلام

وبلاگ شما عالیییه ومطالبتون هم جالب و اموزنده

پاسخ:
سلام تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">