میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

چقدر عَوَض شده!!!

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ

دارم فکر میکنم

به آن پیر مرد فقیر و محاسن سفیدی که با دختر کوچکش هر چند روز یکبار ، سر ِ راهم می ایستد و یک جوری نگاهم می کند که دلم به حالشان بسوزد و کمکش کنم و بعد یک عالمه به جانم دعا می کند .

چقدر آشناست !

قبلا کجا دیده بودمش ؟

نکند همان رفیق قدیمی خودم باشد ؟

همان روح ِ دوست داشتنی و مهربانی که از او قول گرفته بودم

وقتی به این دنیا آمدیم ، مواظبم باشد و کمکم کند تا دلِ من رَقیق بماند

همان که قرار شد هر چند روز با دعاهایش دستم را بگیرد ...

چقدر پیر شده !!!

نظرات  (۳۲)

سلام
اصولا خوشم نمیاد برم جایی و الکی همینجوری به نویسنده ی وبلاگ بگم عالی بود و ...

اما این مطلبتون واقعا عالی بود :)
چیزی جز این به ذهنم نرسید.

خدا قوت

یـ علی ـا
پاسخ:

سلام

ممنونم از حضور و نگاهتون

التماس دعا

سلام
صد البته که به یادتون هستیم
پاسخ:

سلام

تشکر

۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۵ بیــ نشانـــ ه فاطـــمـــ ه
!مهم!
سلام بزرگوار
به وبلاگم سر بزنید و در صورت تمایل شما هم شرکت کنید در این امر مهم..
یا علی مدد

+ در ضمن مطلب زیبایی بود..خدا قوت
پاسخ:

سلام

انشاء الله

سلام
بسیار زیبا د قابل تامل بود
ما را هم دعا...
یا حق
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
محتاجیم به دعا
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۴۷ به یادشهدای گمنام
خدایا! کدام یک از گناهانم گره در کارم انداخته اند ؟ پروردگارا، پس چرا توفیق شهادت ندارم؟ چرا مرا به  پیش دوستانم، بر سر سفره اباعبدالله نمی بری؟ خدایا! شهادت را دوست دارم؛ جان دادن در راه تو را دوست دارم. خدایا! تو را دوست دارم! این توفیق را از من مگیر...

__ حرف دل من وشماست ...


،شهید مهرداد اعتمادی
پاسخ:
خدایا تو را دوست دارم ، این توفیق را از من مگیر ...
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۳۱ مجنون کربلا
با ورودم به وبلاگتون اون گوشه عکس دو کوهه رو دیدم و بیش از پیش هوایی...

پاسخ:
دل ما هم با این عکس هوایی میشه

خطا از من است ، می دانم . . . 

از من که سالهاست گفته ام " ایاک نعبد " 

اما به دیگران هم دل سپرده ام . . .


از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین " 

اما به دیگران هم تکیه کرده ام . . . 

اما رهایم نکن . . . 

خدایا من که جز تو کسی را ندارم...

این روزها میترسم ازینکه در پسِ این عوض شدنها عوضی شوم.....................خدایا تنها تو پناهمان باش و مگذار خیال آرامشمان را به چیزهایی بی ارزش و فانی خوش کنیم...
پاسخ:
خدایا تو تنها پناهمان باش ...

ای زنده گشته با شهادت و جاوید نام تو

این انقلاب و حفظ ولایت پیام تو

آنان که خائنند به راهت چه غافلند

ثبت است است بر جریده ی عالم دوام تو

ممنون از حضورتون.در پناه الله موفق باشید.

««راهـــــــ شـــــیـــعــــه»»

پاسخ:
مبارکه برادر
آدرس جدید و در لینکها قرار بدیم ؟
[گل]
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۲۶ محمد کیوان

ـهـوالـشکـور

 

در قرآن مجید، شُکر در کنار صبر بیان شده است،شاید به این دلیل که مشکلات هم،نعمت هستند

«لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»  ابراهیم/5

در سراسر قرآن فقط در مورد صابران وعده ی اجر بی حساب داده شده است.

بی تردید شکیبایان پاداش خود را بی حساب و به تمام خواهند یافت(زمر/10)

ــــ

با "حکمت صدر"  منتظر حضور با برکت شما بزرگوار هستم

۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۲۸ محمد کیوان
سلام

به دل نشست،البته درد هم داشت...

وچقدر روحم پیر شده است..
پاسخ:
سلام
نوشته های خوب از دلهای پر درد بیرون میاد
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۹ محمدحسن صابری خواه
سوالی ساده دارم از حضورت
من آیا زنده هستم وقت حضورت
اگرکه آمدی من رفته بودم
اسیر ماه وسال وهفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم

سلام متن بسیار زیبایی بود .
موفق باشید .
در پناه حق.
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام ممنون که بیادم بودید.
پاسخ:
سلام
ببخشید معرفی نکردید؟

سلام

چه نگاه زیبایی...

دعاگوهستیم شماهم دعامون بفرمایید...بسی محتاجیم

پاسخ:
سلام
ممنونم
التماس دعا ...
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۰ فانوس جزیره ...
آقا اجازه! دل زده ام از تمام شهر
بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر
اللهم عجل لولیک الفرج ..

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر ...
پاسخ:
صاحبی ؛ فقط دلخوشم به نگاه تو ...


علیکم السلام
یا علی
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۱ فانوس جزیره ...
کاش مثل بچگی رقیق می ماندیم ...
پاسخ:
کاش ...
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۴ آلــــــو نــــــک . . .
سلام

هدرتون فوق العاده است . . . . 

تبریک . . .
پاسخ:
سلام
ممنونم
زحمتشُ یکی از رفقا کشید
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۴ آلــــــو نــــــک . . .
زمینی که بوی آسمان گرفت !

در  :. ،

http://aloonak.blog.ir/
امام حسین (علیه السلام) فرمودند:
همانا کسی که در زمان غیبت بر آزار و اذیت و تکذیب کردنها صبر کند همانند کسی است که با شمشیر در کنار رسول خدا مبارزه می کند.
بحار الانوار. ج ۵۱. ص۱۳۳

اللهم عجل لولیک الفرج

تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا

پاسخ:
تشکر از حدیثتون
التماس دعا
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۷ دختران باباعطا

سلام بزرگوار

وبلاگ جدیدتون مبارک. هم قبلی قشنگ بود. هم این قشنگه.  تنوع؛ خیلی خوبه. 

راستشو بگم؟ از اونجاییکه گیراییم ضعیفه؛ دقیقا متوجه پیام مطلبتون نشدم....


با مطلب "نتونستم بیارمش" به روزم

ضمنا سالگرد باباعطا هم نزدیکه...

پاسخ:
سلام
ممنونم
شما که الحمدلله صاحب فکر و نظرید اما
روز الست ، عالم ذر ، اونجاییکه ما ها همدیگر و ملاقات کردیم و ...
انشاء الله خدمت میرسم ، امسال قصد دارم هر جوری شده برای سالگرد شهید بیام
اگر خداتوفیق بده
امتحان هوش!
تا آخر هیچ یک از شاگردان نتوانست به سوال که معلم عالیقدر طرح کرده بود جواب درستی بدهد.

هر کس جوابی داد و هیچ کدام مورد پسند واقع نشد. سوال که رسول اکرم در میان اصحاب خود طرح کرده این بود. (درمیان دستگیره های ایمان کدام از همه محکم تر است؟).

یکی از اصحاب جواب داد: "نماز"

رسول اکرم(ص) گفت: "نه"

دیگری گفت: "زکات"

رسول اکرم گفت:" نه"

سومی جواب داد: "روزه"

رسول اکرم گفت:"نه"

چهارمی گفت: " حج و عمره"

رسول اکرم جواب داد: "نه"

پنجمی گفت:"جهاد"

باز هم رسول اکرم گفت:"نه"

در اخیر جواب که مورد قبول واقع شود از میان جمع حاضر داده نشد، خود حضرت فرمود:" تمام این های که نام بردید کار های بزرگ و با فضیلیتی است، ولی هیچکدام از این ها آن که من پرسیدم نیست. محکمترین دست گیر های ایمان دوست داشتن به خاطر خدا و دشمن داشتن به خاطر خدا است."

آمین..........خدایا ما که جز تو کسی را نداریم..بی خیال جسارتهای همیشگی مان که انگار همه را داریم الا تو را........

پاسخ:
جز تو کسی را ندارم خدای من 
میدونید الان داشتم به چی فکر میکردم: به اینه من نوشتم خدایا تنها تو پناهمان باش و شما نوشتین: تو تنها پناهمان باش و خوب که می اندیشم میبینم چقدر تفاوت است بین این دو عبارت به ظاهر مشابه...............
پاسخ:
خدایا تو تنها پناهمان باش ...
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۶ زندگی جهادی

یارب


سلام علیکم ، آسمانیان به ضیافت زمینیان آمده اند 

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۵۶ 彡♥خـادم المهدی♥彡
بله
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام
تشکر شما هم لینک شدید
روز‌های خوب می‌رسند ز راه...
من اگر طلب کنم...
تو اگر دعا کنی...
این روز‌ها هم حال همه ی ما خوب است!
اما...
اما، همیشه این سه نقطه‌ها باقی‌ست.
ممددی
پاسخ:
در این سه نقطه ها حرفهایی ست ...

چه متن زیباوغم انگیزی ی ی ی
پاسخ:
ممنون ...

.....

سلام میهمان لهوف

منم دعا کن....خیلی محتاجم

پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون
محتاجیم به دعا
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۴ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
از خون سرخ بهمن سرسبز شد بهاران , اندیشه باور شد در امتداد باران . بر صخره های همّت جوشیده خون غیرت , بانگ سرود و وحدت آید ز چشمه ساران . و الفجر بهمن آمد فصل شکفتن آمد , بر پهندشت باور، خالی است جای یاران . دهه فجر بر همگان مبارک
پاسخ:
دهه فجر بر شما هم مبارک
به به
عاقا مستطیل شدیم
پاسخ:
خواهش میکنم
مستطیل هم بد نیست آقا مرتضی
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۴ انجمن جلال آل احمد

قشنگ مینویسید...

//

سلام.

ما  هم سیاسی و غیر سیاسی و  متنوّع ،  زیاد مینویسیم.

اگر دوست داشتید، یه نگاهی به برچسب‌ها و پیوندهای روزانۀ وبلاگ ما  و  آرشیو قبلی  بکنید...

خوشحال میشم.


[گل]

با این مطالب به روزم:

- فتنه در اوکراین، مثل فتنه 88 +عکس

- انتقاد عارف از  دکتر روحانی

- جدایی عارف از  خاتمی

و...

[گل]

پاسخ:

سلام

تشکر

مطالب قبلیتون و خوندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">