میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

بهشت

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

رفته بودم سفری سمت دیار شهدا                                      که طوافی بکنم گرد مزار شهدا

به امیدی که دل خسته هوایی بخورد                                   متبرک شود از گرد و غبار شهدا

هر چه زد خنجر احساس به سرچشمه چشم                       شرمگینم که نشد اشک نثار شهدا

خشکی چشم عطش خورده از آنجاست که من                     آبیاری نشدم فصل بهار شهدا

چون نشد شمع که سوزد دل سنگم شب عشق                  کاش می شد که شود سنگ مزار شهدا

آخرین خط وصایای دل من اینست                                      که به خاکم بسپارید کنار شهدا

 

سلام ؛

امروز با حاج حسین رفتیم بهشت حضرت زهرا (سلام الله علیها ) ، خیلی دلم هوای دوکوهه

کرده بود بعد از زیارت قبر شهید پلارک رفتیم سر خاک شهیدان سرافراز پایگاه :

( شهیدان سید عباس میراسدالله ، داود قیداری و حسین معصومی ) 

 جای همه بچه های باصفا و شهدایی بسیج  مسجد کاظمین خالی بود . بعد رفتیم

زیارت شهدای عرفه  ، حاج احمد کاظمی و قبور یاران با وفاش ، اونجا چند تا از بچه های

مسجد و دیدیم و یادی از شهدا و خاطرات قدیم کردیم .

یاد باد آن روزگاران یاد باد... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۲۴
وحید

نظرات  (۱)

۲۶ بهمن ۸۸ ، ۱۵:۴۵ حمید رضا اشجاری
سلام حاج وحید وبلاگتم مثل خودت باعشقه.اون روز سر خاک حاج احمد به خودم گفتم یادش به خیر اولین بار با حاج وحید اومدم سر خاک.زیاد طول نکشید با حسین اقا دیدمت , خود به خود دلم شکست وقتیم حجت اون حرفو زد دیگه کبریت انداخت توانبار کاه.خلاصه از ته دل از خدا میخوام یه بار دیگه با هم با بچه های هیات ثامن بریم بهشت بریم 2کوهه از همه مهمتر بریم مشهد حاج حسین اونجا برامون روضه حضرت زهرا بخونه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی