میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

میخوام باهات حرف بزنم

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

بین این همه آدم
که با تو حرف های عاشقانه می زنند
خیالم راحت است
که تو
فقط
مال منی ...

پی نوشت :

- داریم به روزهای پایانی ماه شعبان نزدیک میشیم و چقدر حرف زدن با خدا با خوندن مناجات شعبانیه شیرینه .

وَ اسْمَعْ دُعَائِی إِذَا دَعَوْتُکَ وَ اسْمَعْ نِدَائِی إِذَا نَادَیْتُکَ

شنواى دعایم باش آنگاه که میخوانمت،و صدایم را بشنو گاهى که صدایت میکنم

إِلَهِی لا تَرُدَّ حَاجَتِی وَ لا تُخَیِّبْ طَمَعِی وَ لا تَقْطَعْ مِنْکَ رَجَائِی

خدایا،حاجتم را برمگردان،و طمعم را قرین نومیدى مساز، و امید و آرزویم را از خود مبر

 إِلَهِی إِنْ کَانَتِ الْخَطَایَا قَدْ أَسْقَطَتْنِی لَدَیْکَ فَاصْفَحْ عَنِّی بِحُسْنِ تَوَکُّلِی عَلَیْکَ

خدایا گر خطاهایم مرا از نظرت انداخته،به خاطر حسن اعتمادم بر تو از من چشم‏پوشى کن

- امروز هم روز شهادت شهید چمرانه ، یاد حرفهای قشنگش با خدا بخیر

- این ایام خیلی دعامون کنید

نظرات  (۴۹)

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۱ لبخند خدا و بندگی من
سلام
بسیار زیبا و دلنشین بود.
نمی دونم چرا وقتی این پست رو خوندم احساس کردم خدا در جواب این پست زیبا اینطور جواب میده، ناگفته نماند این متنو از وبلاگم برداشتم:
ای فرزند آدم
من سخنانت را می شنوم، وقتی که با من حرف میزنی و درد دل باز می گویی.
تو نیز سخنان مرا در کتاب من بخوان،
که فرشتگانم بر تو فرود آورده اند و من بدان وسیله با تو سخن می گویم.
اگر با من انس بگیری تو را از همگان بی نیاز می کنم.
از کسی جز من بیم نداشته باش و مهراس.
به یادآور که هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده من را ندارد.
از یاد مبر که هیچ اتفاقی در عالم جز به خواست من نمی افتد.
من همنشین کسی هستم که به یاد من باشد.
من از رگ گردن به تو نزدیکترم و تو را از خودت بهتر می شناسم.
در هیچ حالی فراموشم مکن و یاد مرا از خود دور مساز.
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون و کامنت زیباتون

خدایا ؛ من و تنها نذار ...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۹ 彡♥خـادم المهدی♥彡
راه ظهورت را بسته ام

باشد قبول... 

اما... 

خدا را چه دیدی 

شاید قرار است 

حر تو باشم...
خدایا … 
دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!
نزدیک؛ 
بی خطر، 
بخشنده… 
بی منّت ...


سلام
زیبا بود / مناجات شعبانیه همیشه زیباست .
تو ماه شعبان خوندش  اما همیشه دلچسب تره !
گاهی یک سال باید منتظر موند تا جاری بشه بر لب ذکرش و در قلب حلاوتش !


یـ علی ـا
پاسخ:
سلام

ممنونم ، بله مناجات همیشه شیرینه ...
اما تو شعبان یه حال دیگه ای داره ...

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۵ فانوس جزیره
تو فقط مال منی ...
چه خدایی داریم ها ، هر کسی فکر میکنه که خدا مال خودشه فقط ، این قدر که مهربانانه گناهامونو به رومون نمیاره و هی لاپیشونی میکنه ..
کاش آدم بشم توی این روزهای آخر تا با وضعیت بهتری وارد میهمانی بشم ..



سلام علیکم آقا
استخر میرید با دوستان ما رو هم خبر کنید .. شوخی کردم ما که وقت نمیکنیم این کارها برای ما نیست دیگه تا این که خودمون رو کمی سبک بار کنیم و بتونیم به این کارها برسیم ، خبر دارید که کدومها رو میگم .. که شما هم برای ما روغن میریزی روی این آش ..
دیروز با یکی صحبت میکردم توی محل ، یه کاری انجام داده و کاری رو قبول کرده که انجام بده ، با این که سنش از من خیلی بیشتره و تجربه اش هم بیشتر قبل انجامش با من مشورت کرد چون من قبلا تجربه داشتم و انجام داده بودم در امتداد همون آشی که پخته بودی ، پیش همون بنده خدا ، میگفت چه اشتباهی کردم فکر نمیکردم اینجوری باشه و من بهش گفتم همین جوریه ، من که به شما اولش گفتم با اینها نمیشه کار کرد ، فعالیت خیلی سخته ، منم بهش گفتم حالم داره از اینها و کارهاشو بد میشه ...
آدم یه چیزهایی می بینه که خیلی بهش فشار میاره و اذیتش میکنه .. و تحملش هم خیلی سخته و نمیتونه شرایط رو تغییر بده ..
تا بوده همین بوده و هست و خواهد بود و روز به روز هم بدتر میشه
عاقبتت بخیر
پاسخ:
سلام علیکم برادر

ما معمولا هر هفته اگر بشه میریم ، اگر میاید خبر بدم
ان شاء الله که مشغولیتها کمتر میشه اما حیفه اگر امثال شما نباشند پس کی فعالیت کنه
رفتن دوستان باعث شده که فضا اینطور بشه
شما برای اسلام باید بمونید "خنده"

ما در حال آش پختنیم کجا میخوای بری ؟؟؟؟

اما درست میگی واقعا کار کردن سخت شده

"چ" اکران شد؟ تعداد خوب بود؟

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۴ ܓ✿اناربانو ܓ✿
سلام برشما

من که فقط اول و اخرهر ماهو یادمه!

اما خوشحالم که ماه رحمت خدا داره میاد...

عاقبتتون بخیر ان شاءالله

التماس دعا
ماندگارباشید.
پاسخ:
سلام

ما هم مثل شماییم 

من هم خوشحالم 
عاقبت شما هم بخیر

یک اشخاصی هستند که از این چاه [نفس] بیرون آمده‌اند، هجرت کرده‌اند


۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۶ فانوس جزیره
سلام علیکم مجدد
نه ما وقت این کارها و تفریحات و ورزش رو نداریم برادر ، اگر تایمی هم پیدا کنیم که با خانواده باید باشیم
هستند دوستانی که سر از هیچی در نمیارند و مورد پسند این عزیزان هستند
ما هستیم برای اسلام اگر به درد بخوریم
بله چ اکران شد ، تشکر
خوب بود ولی باید فکر دیگه ای می کردیم که اینقدر دیر نشه تا یازده و نیم طول کشید ، باید عصر اجرا میکردیم در فضای پایینمون ..
ان شاالله فیلم بعد ..
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
بله اما خوبه که ورزش هم کنید ، این کارها با خانواده داشتن منافاتی نداره

شما به درد اسلام میخورید


خداروشکر
ان شاء الله فیلم بعدی در خدمتیم

سلام

مارو هم دعا کنین تو این روزا و روزهای بابرکتی که در پیشه

التماس دعای ویژژژژژه

یاعلی

پاسخ:
سلام

چشم دعاگوییم

شما هم دعا کنید
سلام ، اتفاقا چند وقت پیش داشتم به خوبی بعضی بنده های خوب خدا فکر میکردم و حسرت میخوردم یه لحظه برای اولین بار رفتم تو این فکر که با این همه بنده ی خوب خدا منو  اصلا به حساب میاره ؟،حسودیم شد وحسرت خوردم ،انگار دلم میخواست خدا فقط مال خودم باشه 
پاسخ:
سلام
قطعا کسی که تو این مسیر فکر می کنه و دغدغه داره بنده خداست
چون هر کسی نمیتونه یاد خدا باشه


سلام
خدا قوت
ماه شعبان هم داره به آخراش میرسه
تا اینجا که غافل بودم ، ان شاءالله بقیه اش رو از دست ندیم
دعا بفرمایید
پاسخ:
سلام
مخلصم برادر
ان شاء الله که از دست نمیدیم
دعامون کنید
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۱ باران نم نم...
سلام
روزهای خوبی در سپرند که مقدمه ی میهمانی خدا هستند...
ممنون از پست خوب و چند منظورتون...
چمران را فقط خدای چمران می شناخت و بس!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
بله به شهر خدا نزدیک میشویم

تشکر از نگاهتون

و ما ادراک چمران ...

و خدانکند کسی از چشم بیفتد....

چه زیبا ...به به....


عاقبتتون بخیر.یاعلی

پاسخ:
خدا نکند ، خدا نکند

ممنونم

یا علی
خدای من خدای شما خدای آن ها و آن ها و آن ها مگر می شود یکی باشد ؟! بله بی شک یکتاست اما یک چیزی این وسط لنگ می زند آدم های متفاوتی که خدا را آن طور که می فهمند، می فهمند ... خدایا ما را ببخش که نتوانستیم حقیقت خودمان را کشف کنیم و پس از آن تو را هم خوب درک نکردیم اما تو همچنان همان خدای بزرگتر و بخشنده هستی ...
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۴ ی آنتی زایون
سلام
خیلی التماس دعا ..
مناجات های شهید چمران واقعا قشنگه.
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا

بله مناجاتهای شهید چمران عجیب هستند
سلام
ببخشید یه سوال
اون عکس وبلاگ تون (عکس بالا سمت چپ) دوکوهه ست ، نه؟

پاسخ:
سلام
بله " دوکوهه " ست
شهید چمران ره :

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
سلام علیکم
ی استادی داشتیم که ان شاءالله هرجا هستن خدا حفظشون کنه
میفرمودند اگه کسی قصد ازدواج داره مناجات شعبانیه رو حتما بخونه
قرائت مناجات شعبانیه بسیار موثره درزندگی
چه مادی چه معنوی***

میهمان خدا شدن لیاقت میخواد که هرکسی نداره
شعبان آماده سازی برای ماه خداست

مطلبتون مثل همیشه خوب بود و تلنگر برانگیز:)
التماس دعای فرج و شهادت برادر
پاسخ:
سلام علیکم

تشکر از حضورتون

در ماه خدا ما رو از دعای خیرتون محروم مفرمایید
سلام . خدا قوت [گل][گل][گل]
فرهنگ
غربی برای برخی ها مانند آب خوردن است

داشتن پوشش خوب برای اون هایی که به خوبی آن را درک
می کنند و پذیرفته اند مناسب است چون هر چیزی لیاقت 
می خواهد.

[گل][گل][گل]      [گل][گل][گل]         [گل][گل][گل]
                     اللهم عجل لولیک الفرج
[گل][گل][گل]     [گل][گل][گل]          [گل][گل][گل]
                    تعجیل در ظهورش صلوات
[گل][گل][گل]     [گل][گل][گل]         [گل][گل][گل]
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بـــروزم.[گل]
سلام شدیدا التماس دعا در این اخرین روزهای شعبان...
پاسخ:
سلام

محتاجیم به دعا
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۶ رهرو شهدا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مجدد
ممنونم برادر خوبم.انشاالله.
* ******** ***** **** *** * *** ******
بابت دعاهم مرسی.چشم ماهم دعاگوییم
پاسخ:
سلام 

سلامت باشید

یا علی
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۲ خوزستان-شوشتر
سلام
بسیار زیبا بود
خیلی دلمون تنگ  ماه شعبان با اون جشن های قشنگش میشه
ان شالله از ماه رمضان خوب استفاده کنیم
پاسخ:
سلام

تشکر

بله واقعا دل تنگ میشه

ان شاء الله
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۵ مجنون کربلا
سلام.الهی با دست پر به استقبال ماه مبارک برید
پاسخ:
سلام

ان شاء الله
التماس دعا
چون مرگ رسد بر کفن من بنویسید
من خاک کف پای عزادار حسینم
پاسخ:
جانم حسین ...
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۸ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

پاسخ:
یا امام رضا
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش ...
التماس دعا
پاسخ:
چشم

شما هم دعامون کنید
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
خیالم راحت است که تو فقط مال منی !!!!!

عجب!

سلام
روایتی عجیب و شیرین از زندگی شهید چمران...

التماس دعا
در پناه الطاف یوسف زهرا(عج)
پاسخ:
خیالم راحت است ...

سلام
التماس دعا
۰۲ تیر ۹۳ ، ۰۶:۳۷ محمد فرضی پوریان

با سلام خدمت شما و عرض ادب. من این صفحه از وبتون رو خوندم مطالب خوبی نوشته بودید. دستتون درد نکنه و خدا خیرتون بده. اما به عنوان پیشنهاد عرض می‌کنم: اگه بتونید تو وبتون از مطالب مذهبی مثل احادیث اخلاقی معصومین (علیهم السلام) یا داستان‌هایی از زندگانی اونا یا مباحث اعتقادی استفاده کنید وبتون خیلی بهتر میشه! در حال حاضر دشمن با جنگ نرم در تقابل اعتقادات جوانان ما قدم بر می‌دارد و تلاش می‌کند اعتقادات و فرهنگ ما را تغییر دهد که در صورت موفقیت به پیروزی حقیقی دست یافته است. لذا ما نیز باید با تقویت اعتقادات و نشر مبانی اصیل اسلامی با این هدف مقابله کنیم.

با تشکر. موفق باشید.

پاسخ:
سلام علیکم

بزرگوارید ، ممنون

درست میفرمایید ، من سعی میکنم معارف و در قالب نوشته های خاص عرضه کنم

تشکر

۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۹ سفیـــر نـــور
سربازان امام زمان(عج) از هیچ چیز جز گناهانِ خویش نمی هراسند.


شهید سیدمرتضی آوینی

*************************


سلام همسنگر

شرمنده دیر شد..
درگیر امتحانات بودم...

التماس دعای مخصوص دارم:(


یازهرا(س)

پاسخ:
سلام

دشمنتون شرمنده

امتحان و درس واجبتره

موفق باشید
گفتی:
خیالم راحت است
که تو
فقط
مال منی ...

گفت:
کاش خیالم راحت باشد
که تو
فقط
برای منی..

یاعلی مدد
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۳ یک سبد سیب

شیرین بود و شیرینیش به دل نشست. 

سپاس و التماس دعا 
پاسخ:
ممنون

التماس دعا

سلام علیک

مدت هاست درگیر و دار مادیات افتاده ام و نبوده ام ، عفو کنید که از ای که دیر جواب دادم ، ان شاالله دوباره بتوانیم از محضر شما استفاده کنیم

یاعلی-عارف نصر

پاسخ:
سلام برادر
خوشحالیم که دوباره اومدید

خیره ان شاء الله
مـعـبـودا ! خـوشـا بـه حـال هـر کـسـی کـه دلـش رحـلـی اسـت بـرای قـرآن تــو ...
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۱ منتظران ظهور
سلام
بامطلبی درموردی آتش شهوت به روزیم
منتظرشماونظرات زیباتون
التماس دعا
یاعلی

ای که ناگفته همه حاجت مارا دادی

قسمتم کن بروم کرببلا،خسته شدم

پاسخ:
دعوتم کن ...
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۱ سید گمنام

یا من هو بکل شیء علیم

«دل‌م آرام می‌شود، وقتی تمام دردهایم را می‌دانی..»


سلام علیکم

ایامتان به نور ِ نگاه پر مهر دوست، پر برکت..


یازهرا

پاسخ:
دلم آرام می شود ، وقتی تمام دردهایم را می دانی ...

سلام علیکم

ممنون از دعاتون

یا زهرا ...
سرشیعه چیست؟/
وقتی شیعه می گوید منتظر امام زمان هستیم. /
بعضی از سیر و سلوک کنندگان قدیم در ابتدای راه چشمانشان را کور می کردند امـــــــا/
فیلم سینمایی /
ادب حضرت علامه /
حجاب=ناموس خدا /
حقیقت حجاب / 
حجاب ومحاسن داشتن /
خمپاره در دست رزمنده!!  /         
      باید قنبر حضرت خامنه ای کبیر بود/   
    مکان جلسات استادصمدی املی /      
  ما همان اندازه که برای فرج موثریم در غیبت موثریم. /
بایدخواهران دینی مابرای ازدیاد نسل به ایران بروند /   
    فرق عدل بااعتدال  / 
 حجاب/
دعوتیدبه سفره معارفwww.towhed11414.blogfa.com

کمکم کن بفهمم که نگاهم میکنی و  هوامو داری...
پاسخ:
کمکم کن ...

اندرزگویی راست گو تر و نرم خوتر

از ساعت کهنه دیواری و

تیک تاک  های مدام ومداومش

سراغ ندارم...

به روزم...



۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۱ تک نویسی...
از درد گفتن و  از درد شنیدن .....
با مردم بی درد ندانی که چه دردی است....

پاسخ:
درد ...
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی...
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام...
دوباره صبح، ظهر، غروب شد نیامدی
اللهم عجل لولیک الفرج.
[لبخند]--------------------------------------------------------[لبخند]
به عاصیان وعده ی رحمت رسید
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده
برایتان آرزومندم
---------------------------------------------------------
[لبخند]سلام / با دو پستــــ بروزم / منتظر حضور و نظرات خوبتون هستم[لبخند]

بــــــــــــــــــــــروزم
.
.
.
خدانگهدار[لبخند][گل]
[گل][لبخند][گل][گل][لبخند][گل][گل]
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ فدیناه بذبح عظیم
سلام و رحمت
در شب جمعه و شب ارباب التماس دعا داریم...
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۸ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
خیلی زیباست وبلاگتون.
به ما هم سر بزنید با پای دل...
یاعلی
پاسخ:
سلام
تشکر
چشم
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۶ مظهر زیبایی
سلام علیکم ... خدا قوت ...
هر کس به مهمانی می رود، سعی می کند لباس های تمیز و نظیف خود را به تن کند، مخصوصا اگر میزبان شخص بزرگی باشد. و اگر میزبان خدا باشد، قطعا باید بهترین لباس را پوشید.
حال باید در ماه میهمانی خدا چه لباسی را بپوشیم تا نزد او بهترین و نیکوترین لباس ها باشد؟
خداوند در قرآن کریم ما را راهنمایی کرده و فرموده است:
*یَا بَنِی آدَمَ قَدْ أَنزَلْنَا عَلَیْکُمْ لِبَاسًا یُوَارِی سَوْءَاتِکُمْ وَرِیشًا وَلِبَاسُ التَّقْوَیَ ذَلِکَ خَیْرٌ ذَلِکَ مِنْ آیَاتِ اللّهِ لَعَلَّهُمْ یَذَّکَّرُونَ* (1)
ای فرزندان آدم! همانا بر شما لباسی فرو فرستادیم تا هم زشتی های شما را بپوشاند وهم زیوری باشد، ولی بهترین لباس تقوا است، آن از نشانه‏ های خداست، باشد که آنان پند گیرند و متذکر شوند.
بهترین لباس تقوا است. آیا با چنین لباسی وارد مهمانی خدا شده ایم...؟!
سوره اعراف، آیه 26
بروزم بزرگوار تشریف بیارید ...
منتظر پیشنهادات سازنده شما هستم ...
التماس دعای فرج ...
اللهم ارزقنا شهادة.......
پاسخ:
اللهم الرزقنا ...
سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید.از این بابت به شما تبریک عرض می کنم.خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم و فرصت مطالعه آن را داشتم.
خداقوت عرض می کنم و انشاالله که ثابت قدم باشید.همسنگر گرامی از شما دعوت می کنم که به وبلاگ شمس تشریف بیاورید و حتما بنده را از نقد های سازنده تان محروم نفرمایید.پست جدید بنده در مورد ماه مبارک رمضان است.
منتظر حضورتان هستم.
یا علی
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۱ محرم سرباز کوچولو
بله 
روزهای پایانی است و ما همچنان دست خالی داریم به مهمونی می ریم!
بروزیم با
کیک رنجه بفرمایین
التماس دعای آدم شدن
موفق باشین
۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۰ سلاله زهرا
التماس دعا
عای بود
پاسخ:
یا علی
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله :
لَوْ یَعْلَمُ الْعَبْدُ ما فِی رَمَضانِ لَوَدَّ اَنْ یَکُونَ رَمَضانُ السَّنَة.
اگر بندگان از برکت ها و حقایق ماه رمضان آگاهی می یافتند، آرزو می کردند که رمضان یک سال باشد
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۰ آلــــــو نــــــک . . .
سلام

نفمیدن مطالب زیر کار هر کسی نیست . . . ! ! ! 

در

www.aloonak.blog.ir

منتظریم . . . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">