میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

حکایتی ست با دل...

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ

دلم می لرزد
در ثانیه ثانیه شب احیاء آمدنت
_ ولی نبودنت _ حکایتی ست با دل ...
نمیدانم چرا تمام ذکر قنوتم شد: اللهم عجل لولیک الفرج....

نمیدانم چرا
ذکر سجده و رکوعم بارانی ست
از وجودی که هست
ولی چشمانم ....

شعبان همان امید زندگی ست
و ماهی که بدرکامل می شود
همان تنفس ناب خداست
در زمین منتظر

آقا مرا ببخش
تو آنقدر بزرگی، مهربانی
که تمام نبودن هایم را
تمام نداشته هایم را
با همان لبخند مهربانی ولایتت
می بخشی و شرمنده ام میکنی آقا

آقا ! بیا و به احترام شعبانت
لیاقت یادت، نگاهت، رضایتت را روزیم کن
یا صاحب الزمان

نظرات  (۷۰)

السلام علیک یا عین الله یا اباصالح المهدی


دلم اندازه ی تمامِ…
…نـ ـ ـه…
انـــدازه ندارد …
بی اندازه دلگیرم بی تــــــــــــو …

 

من تمـــام شده ام؛ بیــــآ. . .

پاسخ:
من تمام شده ام ؛ بیا ....
سلام
میلاد مولای خوبی ها مبارک
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۵۶ ««راهـــــ شــــیــــعــــه»»


اجازه هست ...

چقدر حرف دلم را به جاده ها بزنم

اجازه هست کمی حرف با شما بزنم؟

اجازه هست کمی درد و دل کنم یا نه؟

اجازه هست که قید خودم را بزنم؟

بنا نبود که نیایی خدا وکیلی آقا

چقدر دست به دامان ندبه ها بزنم

دلم قرار ندارد خودت که می دانی

چقدر مانده همینطور دست و پا بزنم

ببین به جان عزیزت قسم کم آوردم

بعید نیست همین روزها که جا بزنم

اگر دروغ نگویم فقط کمی مانده

رکورد مردم نامرد کوفه ر بزنم

خدا کند که بیایی وگرنه از سمت

کدام پنجره باید تو را صدا بزنم؟

به بازگشت من آقا دگر امیدی نیست

مگر دوباره سری رو به کربلا بزنم

میلاد امام زمان(عج)بر شما مبارک باد.

به امید ظهور حضرتش

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۳۲ افسر ولایی مهدی(عج)
ما مدعیان دل خزانی داریم!
با حضرت دجال تبانی داریم!
ما لاف زن ندبه و اشک و آهیم!
این جمعه نیا، جام جهانی داریم...!
++++++++++++++++++++++++++
سلام همسنگر.
میلاد امام زمان مبارک.
ضمنا وب ما به عنوان نوزدهمین وب  برتر، در جشنواره 100 وب برتر ایرانی، به تشخیص داوران جشنواره، برگزیده شد...
منتظر حضورتان هستیم...
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
پاسخ:
سلام

میلادش مبارک

به سلامتی
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۸ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
بیا که دولت اسلامی عراق و شام، داعش نباشد.

بیا که دولت اسلامی جهان، دولت یـــــار باشد.

سلام

میلاد امــآم حاضـر(عج) مبارکــ  

التمــــآس دعــآ
در پناه الطاف یوسف زهــرا(عج)
 
پاسخ:
سلام

تبریک ...

التماس دعا
آقا بیا که ...

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آقا بیا ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...
سلام


امام باقر علیه السلام از رسول خدا صلی الله علیه وآله روایت می کند که فرمود:
طُوبی لِمَنْ اَدْرَکَ قائِمَ اَهْلِ بَیتی وَهُوَ یأتَمُّ بِهِ فی غَیْبَتِهِ قَبْلَ قِیامِهِ وَیَتَوَلّی اَوْلِیاءَهُ وَیُعادِی اَعْداءَهُ، ذلِکَ مِنْ رُفَقایی وَ ذَوِی مَوَدَّتی وَاَکْرَمُ اُمَّتی عَلَی ‏یَوْمَ‏ القِیامَةِ؛
شیخ صدوق, کمال‏الدین و تمام النعمة، ج 1، ص 286، ح 2.
خوشا بر احوال کسی ‏که قائم ‏اهل‏ بیت مرا درک ‏کرده و در غیبت و پیش از قیامش پیرو او باشد؛ دوستانش را دوست بدارد و با دشمنانش دشمن باشد؛ چنین کسی در روز قیامت، از رفقا و دوستان من و گرامی‏ترین امت من خواهد بود.

عیدتون مبارک
امام زمان(عج):
من باقیمانده از آدم و ذخیره نوح و برگزیده از ابراهیم و خلاصه ی محمد صلی الله علیه و آله هستم.
بحارالانوار، ج 52، ص 238

میلاد امام عصر(عج) حضرت بقیة الله مبارک.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا

سلام

 

عید پر برکت*

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

التماس دعا

پاسخ:
سلام
تبریک
التماس دعا
می دانی آقا جان!
با اینکه ما فراموش کاریم و گاهی یادمان می رود شما را...
اما...
خدایمان شاهد است، که همه مان ته ته دلمان باور داریم که جز شما هیچ مرهم دردی نداریم و نخواهیم داشت...
رحمی نما بر این بی کسی های دسته جمعی!...
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۹ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
عید برشما مبارکــ
بهـ روزمـ با :
آقای مهربانمــ ...
میدانی آنها کهــ از چشم می افتند ، کجا می افتند ؟
دنبال خودم میگردمــ ...
اللهم العجل لولیک الفرج
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۴ دبستانی دیروز
سالهاست 
در دلم بهاری
در انتظار شکفتن است!
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج [گل]
سلام مومن !

شما دعوتین به محفلی از رندان ....


این بار با مطالبی با عنوان :
و باز شدیم مشغول ...
(اندر احوالات جام جهانی )

منتظرتون هستیم 

سلام

عیدتون مبارک 
حاجت روا ان شاءالله...

عاقبتتون بخیر...

یاحق
التماس دعای ظهور ...
پاسخ:
سلام

عید شما هم مبارک

تشکر ، همچنین

یا علی
اللهم الرزقنا....
پاسخ:
اللهم الرزقنا ...
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان میکند
نام مهدی صد هزاران درد ، درمان میکند
شب فراقت غیر غم ، یاورم نمیشه.مگه میشه نبینمت ، باورم نمیشه...
یا "ربّ" عجّل لولیّک الفرج
امروز در برخی جاها غربت پدر بیشتر احساس شد...
برای هدف مقدس(شاد کردن دل آقا) از هر وسیله ای حتی وسیله نامقدس استفاده شد...
در یک میهمانی(نیمه شعبان و روز جمعه ش)،میهمانان ، دل میزبان را شکستند...

فدای امام رضا که خادماش طوری خادمی میکنن که حتی کوچکترین بی احترامی به میزبانشون نشه...
برای دل مولا بیشتر دعا کنیم.
پاسخ:
سلام
ممنون از نطرتون

التماس دعا
 یادگرفتم…!
همچون خدا مهربان باشم ودربرابردوست و دشمن یک رنگ باشم
 تایادبگیرم انسان بودن دشواراست و یک رنگ بودن زیباست.
سلام و درود
آقا هیچ در کف ندارم جز رو سیاهی...
التماس دعا
پاسخ:
بی قیمتم و جز تو خریدار ندارم
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۲ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی در مورد غرور ایرانی به روزیم

منتظر شما و نظرات زیباتون

یا علی مدد
التماس دعای فرج و شهادت
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۴ لبخند خدا و بندگی من
سلام
بسیار زیبا و دلنشین بود.
اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ:
سلام

ممنون
التماس دعا
سلام 
یابن الحسن!خوشا آنان که در دامت اسیرند
به رخسار دل آرایت بصیرند.مکن از بین ما گلچین که گفتند :
کریمان، خوب و بد با هم پذیرند
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج. 

خوشا به حال دل شما 
دعامون کنید 
پاسخ:
سلام

خوش به حال اونایی که با دلشون با آقاشونه

ممنونم
محتاجیم به دعا
میلاد نورانی و با برکت حضرت صاحب الامر مبارک....
پاسخ:
تبریک ...
در انتهای تمام جاده های پرتلاطم زندگیم
به انتظارم ایستاده ای...


سلام عیدتون مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۲ کوچکترین منتظر
لعنت به تمام لحظه های بی شما...آقا...
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی...
پاسخ:
لحظه های بی شما ...
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۴ 彡♥خـادم المهدی♥彡
تحت فرمان اباالفضلیم و ارتش می شویم
با مدد از مادرش، کابوس داعش می شویم

یـــا حســـین



خیلی لطیف بود 

احسنت 

سلام ، مبارک باشه و انشاءالله روزیتون... 

پاسخ:
تشکر از نگاهتون 


سلام
بر شما هم 
ان شاء الله
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۳ حمید رضا مهدی زاده
متعجم از مردمی 
که جشن میگرند
و شادی میکنند
برای کسی
که خودشان
زندانیش کرده اند
اللهم عجل لولیک الفرج
حکایتی ست با دل
 آواره....
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۶ منجی مهربان

سلام وقت تون بخیر .ملتمس دعای خیرتان هستیم

بروزم : بلا به دور!!

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۵ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ، به مناسب نیمه شعبان قالب زیبای مهدی رو طراحی کردیم .منتظر حظور گرمتون هستیم.
برای آمدنت
شهر را آماده کردیم
اما
خودمان را نه..
انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا...
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴ منجی مهربان

سلام وقت تون بخیر .

بروزم : بلا به دور!!

لطف می کنید در این دو وبلاگ (بنده) هم حضور پیدا کنید.

http://yanabii.blogfa.com/

http://parekab.blogfa.com/

در پناه حق سر بلند باشید.

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۵ حمید رضا مهدی زاده
سلام
صوت روی وبتون خیلی زیباست!
پاسخ:
سلام
ممنون
زیبا بود بسیار زیبا

به روزم با مطلبی در مورد داعش(لعنت الله علیه)و منتظرتان
یا علی
پاسخ:
ممنون
یا علی
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۳ فانوس جزیره
سلام علیکم آقاااااااا
ما چی بنویسیم زیر این پست شما که چیزی نمیتونیم بگیم جز شرمندگی ...
یکم عمومی تر پست بذارید که ماهم بتونیم نظر بذاریم ..

در معیت آقای غنچه هستیم و ذکر خیر شما شد ..
ما منتظر شما هستیم برادر ،‌ البته سرتون شلوغه و ما رو تحویل نمیگیرید ..
شوخی کردم کمی ولی منتظر بودیم ..
عاقبتت بخیر
پاسخ:
سلام علیکم برادر علی

شما هر چی دوست دارید برای آقا بنویسید ؛ شما که دلتون قشنگه و خوب میتونید با آقا حرف بزنید
اختیار دارید ، پست های ما قابل عرضه نیست

به به بو کنید و از غنچه لذت ببرید ... لبخند
شما بزرگوارید ، خدانکنه ، ما کی باشیم که تحویل نگیریم
یه مقدار که شرایط کار و بهتر میدونید ، مشغله زیاد شده

ما در خدمتیم .
اللهم عجل لولیک الفرج....
اجرتون بامهدی فاطمه
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

مرا به سبزی دیدارخویش مهمان کن

که نیست بر سر این سفره لقمه ای نان هم...

لینک میشوید ان شاالله

پاسخ:
لینک شدید ...
بی قرار توام در دل تنگم گلهاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دل هستی و بین من و تو فاصله هاست
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد 
باز وقتی قفس پر زدن چلچله هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است
مانند شهری که به روی گسل زلزله هاست
باز میپرسمت از مسئله دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه مسئله هاست
پاسخ:
سلام
چند سال منتظر کامنت شما هستم داداش ...

خیلی خوش آمدید .
سلام
به وب ماهم سر بزنید .
خوشحال می شویم.
التماس دعا...
موفق باشید
پاسخ:
سلام حاج آقا

چشم
خدمت میرسم 
التماس دعا ...
آقا ... در راه مانده ایم ... وبن السبیل ... کجایی که دستمان را بگیری ...
سلام . زیبا بود ... دلم می خواد به همه بگم ان شاءالله زنده باشیم ظهور امامون رو ببینیم ... تو رکابش هر چی گفت سر و جون بزاریم ... (ان شاءالله )
اللهم عجل لولیک الفرج (عج) ...
پاسخ:
سلام

ممنونم

ان شاء الله هستیم ان شاء الله
سلام

در جواب اون دوستی ک فرمودن اقانیا جام جهانی داریم


ازاساتید شنیدم این پیامها بااین بار معنایی اگر ب کار نرن خیلی بهترن...

وقتی خود اقا میخان ک ظهور کنند
پاسخ:
بله خیلی از پیامها هدفمنده و ترویجش خوب نیست ...
لیاقت یادت، نگاهت، رضایتت را....
بسیار زیبا..
[لبخند][گل][لبخند]سلام ؛ بروزم...[لبخند][گل][لبخند]
[لبخند][گل][لبخند]منتظرحضورتون هستم. [لبخند][گل][لبخند]
[لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند][لبخند][گل][لبخند]
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۱ چشم چشم دو ابرو
کاش...

کاری کنیم ...

برای آمدن آقامان ...

کاش ...
پاسخ:
کاش...
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۲ ی آنتی زایون
سلام
اعیاد گذشته مبارک
آمین..
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک

بسم الله

سلام

وب زیبایتان لینک شد.

مارو به نام فصل پروانگی لطفا لینک کنید.

یاعلی...

پاسخ:
سلام

ممنونم

شما هم لینک شدید 
یا علی
آقا مرا ببخش... :(

پاسخ:
آقا مرا ببخش ...
دعا بفرمایید
پاسخ:
یا علی

 .........غبار غم.............

...............

.......

گروهک تروریستی داعش به 18 کیلومتری مرز ایران رسیدند.

سلام علیکم همسنگر.
خــــدا قُوَت.
با پست " گروهک تروریستی داعش به 18 کیلومتری مرز ایران رسیدند." بروز هستیم منتظر حضور شما هستیم.

دیگه به سنگرمون سر نمیزنید
شهادت نصیبتان
التماس دعا
یازهرا
پاسخ:
سلام
ممنون

چشم خدمت میرسم
یا زهرا
آقا مرا ببخش
فقط همین...

پاسخ:
فقط همین
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۰ خانواده بهشتی
برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج)؛
صلوات کافی نیست!
سلام بزرگوار
منتظر حضور و نگاهتون هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدیم
سلام
بسیار مینویسید
خوا قوت
نکنــــد منتظــــــــر مردن مائـــی آقا ؟
منتظرهات  بمیرند، میایــــــــی آقــــا ؟
پاسخ:
سلام
ممنون
دعا بفرمایید

حکایتی زیبا و لطیف بود... 

احسنت 

آمین 
پاسخ:
ممنون
دعامون کنید

همه چیز از اولین نماز بی حواس شروع شد......

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۸ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام همسنگر.
سپاس از حضورتان.
با پست های جدید به روزیم.
پست های جنجالی "رییس جمهور فوتبالی ما" و "دو کلام حرف حساب با خواهرای دینی خودم"
منتظر حضورتان هستیم.
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
یـ مهدی(عج) ـا
لیاقت یادت را روزی ام کن.....
واقعا زیبا بود
پاسخ:
ان شاء الله همیشه به یادش باشیم
سلام باز هم کاور وبلاگتون عالی شده
پاسخ:
سلام
ممنونم
زحمت بزرگوارانیست ...
(+)
اللهم اجعل عواقب امور مسلمین خیرا

سلام برادر
خسته نباشی
پاسخ:
سلام
ممنون برادر
سلام

فایل صوتی بسیار شنیدنی با عنوان مدیون

http://fanous.blog.ir/1393/03/29/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۰ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
یا صاحب الزمان عج: یک عمر به انتظار ماندیم همه/ غمدیده و بی قرار ماندیم همه/ بازآ که شکست، دل ز یاد غم تو/ بی روی تو بی بهار ماندیم همه!

 
سلام ،برای این پست نظر داده بودم  ،انگار نرسیده.....
پاسخ:
سلام
نه رسیده اما چون آدرس و نمیذارید من صبر میکنم وقتی بقیه کامنتها رو جواب دادم و تائید کردم برسم سر کامنتهای بدون آدرس و از حجم زیاد پیوندها پیداشون کنم
برای همین بخاطر وقت محدود ما گاهی از قلم میفته
عذرخواهی میکنم
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۵ لبخند خدا و بندگی من

سلام

اومدم تا از مطالب خوب وبلاگتون استفاده کنم پست جدید نداشتین دست خالی برگشتم.

شاد و سلامت باشید.

پاسخ:
سلام

اختیار دارید ، مطالب من قابل عرضه نیست 

دعامون کنید
امام روح اله رحمه الله علیه  می‌فرمایند:
 «اگر نبود در ادعیه الّا دعاى مناجات شعبانیه، کافى بود براى اینکه امامان ما، امامان بحقند؛ آنهایى که این دعا را انشا کردند و تعقیب کردند.
تمام این مسائلى که عرفا در طول کتابهاى طولانى خودشان یا خودشان میگویند در چند کلمه مناجات شعبانیه هست، بلکه عرفاى اسلام از همین ادعیه و از همین دعاهایى که در اسلام وارد شده است از این‌ها استفاده کرده اند
روز خوب! من می دانم این نوع از موضوع نیست، اما من تعجب کردم
اگر می دانستید کجا می توانم پلاگین captcha را پیدا کنم
فرم نظر من؟ من از همان پلت فرم وبلاگ به عنوان شما استفاده می کنم و مشکل پیدا کردن آن را دارم؟

خیلی ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">