میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

خونین شهر

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ

همکارانش معتقدند او فرمانده سپاه خرمشهر بود ، اما مثل یک سپاهی عادی رفتار می‏کرد، آنها می‏گویند وقتی اسلحه به خرمشهر می‏بردیم و آنجا خالی می‏کردیم جهان‏ آرا اصلاً خسته نمی‏ شد. به او می‏گفتند : تو چرا خسته نمی‏شوی و او پاسخ می‏داد ، وقتی که در رژیم سابق زندگی مخفی داشتم برای کسب درآمد در کوره ‏های تهران آجر بار می‏کردم در حالیکه روزه هم بودم، اگر بدنم مقاومت دارد از بابت آن روزها است.

  (به روایت پدر شهید)

پی نوشت :

- سوم خرداد و روز آزاد سازی خرمشهر و تبریک عرض میکنم

- مسجد جامع خرمشهر و خیلی دوست دارم و سعی میکنم که هر وقت جنوب میرم ، حتما یکی از نمازهام و اونجا بخونم که متاسفانه امسال توفیق نشد.

- سالهاست افتخار این و داریم که پدر شهید جهان آرا در محل ما ساکن هستند و بچه محلیم و از وجودشون استفاده میکنیم ، با وجود کهولت سن شب و روز به فکر خرمشهر و آبادی و آبادسازی اونجاست و یه دستی هم بر کارهای خیر ، از قبیل اهداء جهیزیه و غیره دارند .

اخیرا مدتی بود تو بیمارستان بستری بودند و برای سلامتیشون دعا کنید .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۳
وحید

نظرات  (۳۴)

آری خرمشهر آخرین خط دفاع از حقیقت بود. اگر چه در جهان از انسانیت چیزی باقی نمانده بود، اما جهان از جهان آراء خبری نداشت. بچه بسیجی ها پیروز شده بودند ..

سلام و رحمت خدا
خداوند ایشان را حفظ بفرماید.

یازهرا سلام الله علیها
 او از رازهایی نگفته پرده بر میدارد؛از اعدام و خودکشی فرماندهان عراقی به خاطر شکست در خرمشهر گرفته تا گریه صدام...

...
توفان سرخ...

http://baketab.blog.ir/post/9

درود
با این تعداد کم نیرو واقعا خرمشهر را خدا آزاد کرد...
یاده شهدایش سبز...
پاسخ:
سلام
واقعا خرمشهر را خدا آزاد کرد 
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۰ لبخند خدا و بندگی من
سلام
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.
من از این جمله شهید خیلی خوشم میاد:
بچه ها اگر شهر سقوط کرد آنرا دوباره فتح می کنیم، مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.

پاسخ:
سلام
این جمله رو خیلی دوست دارم واقعا زیباست

هنوز قسمتم نشده برم مسجد جامع خرمشهر :(



چه هم محلی خوبی دارید 

خوش به سعادتتون. 


ان شاءالله که سلامت باشند.

پیششون رفتید بگید برامون دعا کنند. 


پاسخ:
من مسجد جامع و خیلی دوست دارم

بله هم محلی خوبی داریم
دعاشون کنید ، یکم مریض احوالند
می خواستند داغ تو را شعله ور کنند
وقتی که سوختی همه را با خبر کنند

می خواستند دفن شوی زیر خاکها
تا زنده زنده از سر خاکت گذر کنند

می خواستند شام غریبان بپا کنند
تا بچه های فاطمه را در به در کنند

از ناسزا بگو که چه آورده بر سرت
می خواستند باز تو را خونجگر کنند

زنجیر دست شما بسته باشد و
مثل مدینه فاطمه ات را سپر کنند

قوم یهود را به مصافت کشیده اند
تا تازیانه ها به مراتب اثر کنند

حالا بیا بگو که ملائک یکی یکی
فکری برای این تن بی پال و پر کنند

این اشک ها مسافر یک جسم بی سرند
وقتش رسیده است به آنجا سفر کنند

***رحمان نوازنی***

سالروز غم اهلبیت در فراق امام شکیبایی بر شما شیعه ی گرامی تسلیت 


یـ علی ـا
شهدا
حقیقت رو پیدا کردند
پاسخ:
چشمشون باز بود ...
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

ان شاء الله
پاسخ:
دعاشون کنید ...
قفل این پنجره ها منتظر وا شدن است 
من و تو گوش به زنگ ، منتظر ِ" ما "شدن است 
روزی از جنسِ همان روز که باید برسد 
میــرســـد آخــــرِ ایــــن راه کـــه پیـــدا شدن است 
قطره ایم ما همه امّا، نه هزاران قطره 
مـا بــه هم چون برسیم ، وسعت دریـا شدن است
سلام 
ممنون نظر لطفتونه
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
وبتون خیلی دل باز شد

سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

حضرت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت باد

پاسخ:
تسلیت ...
آه هر چند غل جامعه بر پیکر داشت
بر تنش باغ گل لاله و نیلوفر داشت

مثل گودال دچار کمی جا شده بود
فرقش این بود فقط سایه ی بالا سر داشت

زحمت چکمه ی سنگین کسی را نکشید
یعنی پامال نشد تا نفس آخر داشت

لطف زنجیر همین بود که عریان نشود
هرچه هم بود ولی پیرهنی در بر داشت

دختری داشت ولی روسری اش دست نخورد
دختری داشت ولی دختر او معجر داشت

یک نفر کشته شد و هفت کفن آوردند
پاره هم میشد اگر، یک کفن دیگر داشت

السلام ای بدن بی کفن کربلا
سوره ی یوسف بی پیرهن کربلا

***علی اکبر لطیفیان***

تسلیت ایام
امام کاظم علیه السلام:

«مَنْ کَفَّ نَفْسَهُ عَنْ أَعْراضِ النّاسِ أَقالَهُ اللّهُ عَثْرَتَهُ یوْمَ الْقِیمَةِ وَ مَنْ کَفَّ غَضَبَهُ عَنِ النّاسِ کَفَّ اللّهُ عَنْهُ غَضَبَهُ یوْمَ الْقِیمَةِ.»:

هر که خود را از ریختن آبروی مردم نگه دارد، خدا در روز قیامت از لغزشش می گذرد، و هر که خشم خود را از مردم باز دارد، خداوند در روز قیامت خشمش را از او باز دارد.
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۲ گلبرگ دانلود
سلام شهادت امام موسی کاظم(ع) را خدمت حضرت ولیعصر(عج) و شیعیان و محبین تسلیت عرض می نماییم. برای تبادل لینک به ما اطلاع دهید . یاعلی
پاسخ:
تسلیت ...
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خرمشهر...
حتی الان هم با گذشت این همه سال باز هم خرم نشد..!!

من یکی که شرمنده ی شهدا و خانوادهاشون 
ان شالله ایشون هم سلامت باشن و سایه اشون مستدام!
پاسخ:
بله همینطوره ...

ما هم شرمنده ایم
دعاشون کنید
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۶ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
ما اگــر فقط همین کظم غیظ را هم از شما بیاموزیم...عالی است.

سلام و عرض تسلیت و التماس دعا

همچنین سلام و التماس دعای ما رو، به هم محله ای عزیزتون هم برسونید...خدا حفظشون کنه. 

یا مهدی(عج)
پاسخ:
کظم غیظ از بسیاری از آفات جلوگیری می کنه
سلام
تسلیت...

چشم ، یه مقدار مریض احوال هستن ، دعاشون کنید

سلام شهادت امام موسی کاظم تسلیت....


ممنونم بابت حضورتون




ما ک تومحل زندگیمون هیچ بزرگواری نیستن


خیلی التماس دعا
پاسخ:
سلام
تسلیت

خواهش میکنم

التماس دعا
و ما ادراک جهان آرا ..

پاسخ:
و ما ادراک ...
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۸ خادم الحسین
سلام.
با سوالی در مورد زنگی به روز هستم.
منتظر نظرات و کمک هی شما برای پاسخ به این سوال نیاز دارم.
خیلی ممنون میشم اگه منت بذارید و جوابتون ر واسم بگید.

التماس دعای فراوان
یا علی مدد
پاسخ:
سلام
اومدم خدمتتون
جواب مختصری نوشتم
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم برادر
ماحاضریم فیزیکشم برای شما بگیریم  برادر
اگه مطلع شدید کی هست حتما بریم تشییع
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
بر شما هم تسلیت

ممنون از لطفتون بزرگواری شما همیشه شامل حال ما بوده
باشه اما شما هم از اون بنده خدا که قبل از عید ، تو باغ موزه دیدیمش یه پیگیری بفرمائید
سلام
شهادت باب الحوائج امام موسی بن جعفر علیه السلام بر شما تسلیت عرض می کنم.
پاسخ:
سلام
تسلیت ...
شهادت امام موسی کاظم-علیه السلام-تسلیت.
ان شاء الله که شفا پیدا کنند.
پاسخ:
تسلیت ...

انشاء الله ؛ شما هم دعا کنید
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۷ ی آنتی زایون
سلام
خوش بحالتون از طرف من بهشون التماس دعا بگین
شهادت امام موسی ابن جعفر رو تسلیت میگم
ممنون .

پاسخ:
سلام
سلامت باشید ...
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۷ یه دختر سید
سلام
شهادت امام هفتم (ع) رو تسلیت عرض میکنم
قبلا هیچ تصوری از اینکه بهم میگفتن مثلا با مادر فلان شهید دیدار داشتیم! یا پدر شهید فلانی با ما دوسته! نداشتم... تا وقتی که امسال رفتم اعتکاف؛ خدا لطف کرد و اطرافیانم ازخانواده های معزز شهدا و جانبازان بودند... به آدم آرامش عجیبی میدن، خیلی خوشا به حالتان، توفیقی ست عمیق!
التماس دعا
پاسخ:
سلام
خانواده های شهدا مخصوصا پدر و مادراشون خیلی با صفا هستن
آدم از همجواریشون لذت میبره
مخصوصا از بعضیهاشون
سلام دلاور. جزاکم الله خیرا


شهادت امام موسی کاظم سلام الله علیه و آله تسلیت باد

مطلب جالبی بود...یاد ابراهیم هادی افتادم...اون هم همیشه می گفت جسمتون را هم قوی کنید تا از نظر جسمی در راه مبارزه کم نیارید..

دیروز حماسه ی خرمشهر بود و امروز حماسه ی حزب الله لبنان..و شهادت امام کاظم علیه السلام...

یه بنده خدائی می گفت بچه های جنگ، زمانیه که یه اشتباه تو ممکن بود منجر به شهید شدن دیگری بشه هم بر تو خشم نمی گرفتند و کظم غیظ می کردند...مثل امامشان..

عصبانیت مخصوص استکباره که شهید بهشتی فرمود: "از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"

ان شاء الله که خدا، این پدر شهید را شفای عاجل عنایت کنه که برکت جامعه ی ما هستند...


عزیز و سربلند باشی
یا علی
پاسخ:
سلام رزمنده
احوال شما برادر؟

پدر شهید جهان آرا خاطرات زیبایی از ایشون میگن و بسیار زیباست

بله ما هم باید خودمون و برای همه ی عرصه ها آماده کنیم 

اخلاق نیکو و کظم غیظ بسیار نیکو پسندیدست
دعا کنید عامل باشیم
رزمنده ، دوست داریم صداتون و بشنویم و خدمتتون باشیم . با برادر علی فانوس جزیره ذکر خیرتون بود
سلام
خوشابه سعادتتون که هنوز هم با خانواده ی شهدا در ارتباطید
منم هر موقع میرم( که فقط دو بار رفتم)مسجد جامع فقط به این فکر می کنمکه اونموقع در این مکان که من هستم چه اتفاقاتی افتاده و خیل دوست دارم برم گلزار شهداش ولی هنوز قسمتم نشده
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

انشاء الله مجددا قسمتتون بشه برید مسجد جامع ...
یا رسول الله مددی
سلام به روزم
بانان خرمشهر به یاد خاطرات
مطلبتونم خوندم مختصر و مفید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
خدمت میرسم
سلام.
من تا حالا مسجد جامع خرمشهر نرفتم متاسفانه...
.
چه محل با صفایی دارید با حضور این مرد با صفا...
پاسخ:
سلام
انشاء الله حتما برید ، خرمشهر و مسجدش دیدنیست

ممنون ، دعا کنید برای سلامتیشون
امیدوارم خداوند طول عمری با عزت به ایشان عنایت کند..
پاسخ:
انشاء الله
امروز قلب عالم و آدم حرای توست
این کوه نور شاهد حرف خدای توست

مکه دگر برای بزرگیت کوچک است
فریاد کن رسول که دنیا برای توست

اقرأ باسم ربّک یا ایها الرسول
قران بخوان امین که همین آشنای توست

لات و هبل برای تو تعظیم کرده اند
وقتی که قلب سنگی عُزی فدای توست

خورشید و ماه بین دو دست تو دل خوشند
یعنی تمام تکیه عالم عصای توست

بعد از هزار سال دگر می شناسمت
وقتی که جای جای دلم رد پای توست

فریادتان تمام زمین را گرفته است
امروز هر چه می شنوم از صدای توست

محمد حسین حسینی


خجسته باد سالروز نگاه رحمت الهی بر ساکنین زمین / عید بزرگ مبعث
پاسخ:
عید مبعث مبارک
سلام.واقعا مسجد جامع رو خیلی دوست دارم خیلی.اصلا یه حس و حال خاصی داره که با همه جا فرق داره..

پاسخ:
سلام
واقعا دوست داشتنیه و به قول شما یه حس و حال خاص داره

انشاء الله مجددا دعوت بشید
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۱ مهدی، قلب تپنده شیعه
بوســـــه های آبـــــــــدار خدا

چه کسی گفته که "بـــــــــــــاران" قطره اشک ِ خداست؟

بوســـــه های آبـــــــــدار ِ"او"ســــت بر اهل زمین!
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۲ لبخند خدا و بندگی من
سلام
منم دلم آسمون می خواد...

وقتی آنقدر در زندگی مادی غرق می شویم که
زنگار غفلت بر قلب هایمان می نشیند
و از آسمان غافل می شویم
تصورمان از خوشبختی
متفاوت از واقعیت آن می شود

و چیزی جز سراب نیست
سرابی که بارها از سوی فریب خوردگان آزموده شده
خدایا
لازم است با تو حرف بزنم
می دانم در بیابان دنیا گم شده ام
پس ای مهربان، راه را نشانم بده
و در این مسیر همراهم باش و یاری ام کن
ای مهربانـترین مهربانان عالم


پاسخ:
من دلم آسمون میخواد ...
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۳۶ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام علیکم
احوالات شریف؟

آن وقت‌ها که دستم به زنگ نمی‌رسید
در می‌زدم
حالا که دستم به زنگ می‌رسد
دیگر دری نمانده است...

زرین پور

درپناه خدا و قلبی مملو از مهدی باوری

پاسخ:
سلام
ممنونم بزرگوار

ان شاء الله دستتون به خودشون برسه و نیاز به در زدن نباشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">