میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

اگر واقعا چشم انتظار بودم

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

ام داوود ! پسرت بر می گردد ...

آن یک قطره اشک را 

امروز

نذر برگشتن پسر فاطمه (س) کن ...

پی نوشت :

جوانی به نام داوود که اهل معرفت بود به دست منصور دوانقی به مدت طولانی در زندان گرفتار شده بود

مادرش تاب و توان خود را در فراق پسرش از دست داده بود که ....

کیفیت اعمال ام داوود و در مفاتیح میتونید مطالعه کنید

- امروز داشتم فکر می کردم که چه سرّی در این تمام شدن صبر و تاب و توان هست که وقتی تموم میشه انتظار به سر میرسه

مثل اون مادری که همیشه به فکرشم ، که وقتی صبرش تموم شد ، پسرش برگشت و حضرت بهش فرمود:

" عند فناء الصبر یعطی الفرج : صبر که تمام شد فرج می آید "

مثل ام داوود که وقتی تاب و توانش از فراق پسرش تموم شد ، حضرت این اعمال و بهش یاد داد و فرزندش برگشت

مثل اون رفیقی که وقتی صبرش تموم شد ، مشکلش حل شد

با خودم میگم : اگر واقعا چشم انتظار بودی و صبرت لبریز می شد _ محبوبت می اومد _

همه مشکلات حل می شد

همه شاد بودن و دیگه تو به دنیا می خندیدی ... 

با خودم میگم : تو اینکاره نیستی 

برو دنبال گردو بازیت 

همون حرفی که لیلی به مجنون زد .

نظرات  (۷۱)

الیس الصبح بقریب..

یوسف گمگشته یعقوب برگشتــــ ،


شاید ، چون دل ِ یعقوب یوسف دیگرى نداشت!


می گویـیــــــــــم  ، یوسف ِ  دل ِ هاى ما ،  یوسف زهراست..!


اما...


 شاید ، اگر واقعــا .. یوسف ِ  دل ِ هایمان 


فقط  ...  فقط ... یوسف زهرا شود...


و به همان اندازه  یعقوب باشیم 


 یوسف زهرایمان ...


 خیلــــــــــــــــــــــــــــی  زودتـــــــــــر از این حرفا بیاید!


سلام 

تسلیت میگم 

تلنگر خوبی بود. 


التماس دعا 

پاسخ:
سلام

ممنون

یا علـــــــــــی
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۳ فانوس جزیره ...
سلام علیکم آقااااااااا
همه با هم باید بریم دنبال گردو بازی دسته جمعی ، همین کاری که الان داریم میکنیم توی زندگی هامون ...
امروز دنبالت می گشتم ببینم توی تشییع شهدا هستی یا نه ، ندیدمت ...
دعا کنید ما رو لطفا ...
فشارها زیاد است ..
هفته آینده را چه کار کنیم ، راهی هستیم یا نه ؟ برنامه این شد که چهارشنبه عصر بریم و پنج شنبه برگردیم ..
اگه ردیف است رفتنمان باید مقدماتش را فراهم کنیم ، که وسایل مورد نیاز شب ماندن را باید تهیه کنم ...
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام بر برادر علی خودمون

شماها که خوبید ، ما اندر خم پس کوچه ایم ...

ما را زمیان ذره ها جوی       ما خرده ترین ذره هاییم
چون تو جمع بزرگها دنبال ما بودید ، پیدام نکردید ، ممنون که یاد من هستی ، هر چند شما در عمل این و اثبات کردی
من دعاگو هستم
میدونم در فشار هستید 
هفته آینده اون برنامه خانواده قطعی شد و باید ببرمشون و بعیده بتونم بیام ، اگر میشه تو هفته بعدش بریم؟
یا علی

سلام
همان طور که میدانید قالبهای طراحی شده برای سیستم blog.ir بسیار کم است، مخصوصا اگر خواهان یک قالب مذهبی باشید.. به همین منظور قالب امام رضا را طراحی کرده ایم:
http://ghasedoon.blog.ir/post/110

نشانه برای اینکه که واقعا منتطر نیستیم زیاده...
التماس دعا 
پاسخ:
متاسفانه ...
ای عشق ، که عطر یار ما را داری

  رنگ دل بی قرار ما را داری

  ما را به نگاه نازنینش بفروش

  بفروش که اختیار ما را داری


گفتی که تو را شوم مدار اندیشه  
دل خوش کن و بر صبر گمار اندیشه 
کو صبر و چه دل، کنچه دلش می‌خوانند  
یک قطره‌ی خون است و هزار اندیشه

۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۷ کوچکترین منتظر
عجب صبری داریم ما...
پاسخ:
عجب صبری داریم ما ...
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۴۴ لبخند خدا و بندگی من

تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی

دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
آقا جان میخوام بتونم تو چشات نگاه کنم ...
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۱۵ حاج مجید سوزوکی
با سلام و احترام
منتظر حضور گرم شما در نظر سنجی ظهور هستیم...(اولین مطلب بلاگ )
نظرات شما در نتیجه موثر خواهد بود...
لطفا تشریف بیاورید...
ممنون و متشکرم...
خدا نگهدار ...
با سلام

اگر برای فرج دعا میکنید...

نشانه ی این است که...

هنوز ایمانتان پا بر جاست...

آیت الله بهجت (رحمت الله علیه)

سالروز وفات اسوه صبر و استقامت زینب کبری (س) و آیت الله بهجت تسلیت ..
بروزم
ما را هم دعا...
یا حق
سلام
زینب آنکه در راه عفتش
عباس میدهد نخ معجر نمیدهد....

التماس دعا

نمیدونم چرا وقتی تو دعای ام داوود به اسماالهی رسیدیم همونجا یادتن افتادم
وبراتون دعاکردم....
چروزی بوددیروز.....

صبح شماحیدری

پاسخ:
سلام

ممنونم از لطفتون
چقدر به دعا نیازمندم

قبول باشه
معتکف بودید؟

هوالعالم

یکبار به اصفهان رفته بودم و بعد از چند روز با یکی از دوستانم به تهران برگشتم.

نزدیکی های سحر بود که به خانه رسیدم.

وقتی وارد خانه شدم،دیدم همه بچه ها خواب اند ولی آقا بیدار است،

چای حاضر کرده بودند،میوه و شیرینی چیده بودند و منتظر من.

دوستم از دیدن این منظره بسیار تعجب و گفت:

همه روحانیون این قدر خوبند؟!

***پاره ای از خورشید،گفته ها و ناگفته ها از زندگی شهید مطهری/مصاحبه با همسر استاد***

پیامبر اکــرم (ص):

بهترین شما کسی است که بیش از دیگران خیرش به خانواده برسد.

عبادت بجز خدمت خلق نیست/به تسبیح و سجاده و دلق نیست

چه جالب!

یعنی صبرمون لب ریز شه... دیگه تحملمونو از دست بدیم حل میشه؟!

البته میگن در اوج ناامیدی یه روزنه امید باز میشه.

ممنون از شما
پاسخ:
این یه حسه خاصه
اینطور نیست که بگید صبرمون تموم شد
باید به یه حالت خاصی برسید و گفتنی نیست ، اونوقت اگر به این مرحله برسید بله حل میشه

البته باید همیشه امیدوار بود
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۵ سفیـــر نـــور

شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .



التــــــــماس دعا همسنگر


یازهرا(س)



۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۴ باید مراقب بود...

آره

گردو بازی

بد دردیه...

سلام

التماس دعا

پاسخ:
باید مجنون حقیقی بود
وگرنه باید رفت دنبال گردو بازی

سلام
محتاجیم به دعا
سلام . (باید گفت ظاهرا خیلی پوستمان کلفت شده که با همه این مشکلات و غم هایی که همه ریشه در غیبت مولا و مقتدا وجود داره باز همونجایی هستیم که هستیم ... )
اللهم عجل لولیک الفرج ...
پاسخ:
سلام
ظاهرا همینطوره
یا انتظارمون انتظار نیست و صبرمون لبریز نشده
اللهم عجل لولیک الفرج ...
پاسخ:
آقا بیا ...

یابن الحسن :

به پایان دلتنگی می اندیشم ؛

آن نهایتـی که…

تـو را بـرای همیشه خواهم داشت …

باید تک تکِ سلولای بدن آدم داد بزنه : دیگه بریدم خداااااااااا :)

اون وقت حل میشه. چونه بی چونه .
پاسخ:
آره همینطوره
باید به یه حال خاص رسید ، حتما نباید دهان داد بزنه
باید دل داد بزنه

البته همیشه اینطور نیست خدا کریمتر از این حرفهاست ، اما بهای چیزهای خوب ، یه مقدار بالاست
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۳۴ شکرانه سادات
آدمیم دیگه 
حواسمون پرت میشه
بجای اینکه مثل بچه ای که مادرشو گم کرده و از همه جا بریده، دنبال آقامون باشیم، لذت های زودگذر دنیا رو طلب میکنیم.
غافل از اینکه:
"فرج و گشایش کارهای شما در فرج من است."

اللهم عجل لولیک الفرج...

یاعلی
پاسخ:
حواس که پرت شد ، مسیر گم میشه 
امام علی علیه السلام:
انتظار فرج، یکی از دو آسایش است.
غررالحکم، ح 4578

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا

۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عالی بود..
موافقم..
با نظر یک سبد سیب هم که: اگه یوسف دلهامون فقط و فقط یوسف زهرا بود....
تا الان ...
پاسخ:
ممنونم

اگر بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا الان ...
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۶ چشم چشم دو ابرو
گاهی می‌مونم...

که بگم آقا بیا

یا ...
پاسخ:
آقا بیا ...
سلام
خوش بحال ام داود
با این وضع ما باید به فکر همون گردو بازی باشیم
هعییییییییی
پاسخ:

سلام

آره داداش

بچسبیم بهش تا همون و ازمون نگرفتن

چقدر      حرف دل بود
خیلی راحت زندگی میکنیم انگار نه انگار معشوقی داریم که در انتظارشیم
خدا مارو بخاطر این غفلت هاببخشه
پاسخ:
غفلت ریشه همه ی بدبختی هاست
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۰ فدایی یوسف فاطمه
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم...
هنوز برایمان سخت است باورمان شود که ... امام زمان آوردنیست نه آمدنی
حتی به اتدازه لحظه ای دلتنگ واقعی نبودیم که از تمام وجود بخوانیمش...
از خودم بدم می آید....
التماس دعای فرج
پاسخ:

سلام علیکم

مثل همون روایتی که یک روز کامل حالم و بد کرد:

"اگر به اندازه طلب کردن یک لیوان آب که در زمان تشنگی طلب می کنید مرا طلب می کردید ؛ می آمدم"

میگم عاشقم...

اما خودم بهتر میدونم که نالایقم...

کدوم عاشقی؟؟؟

من که همیشه برای تو آیینه دقم...

کجا عاشقم؟؟؟

 

سلام

ممنون.خیلی زیبا بود

خیلی التماس دعا برادر

درضمن شرمنده که کم سرزدم این چندوقت جدای از بی سعادتی کمی درگیری داشتم...ممنون که شما همچنان به یاد ما بودین

یاعلی

پاسخ:

سلام علیکم

سلامت باشید

انشاء الله هرجا و در هر مرحله از زندگی هستید موفق باشید

عاقبتتون بخیر

یا علی

۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۱ فانوس جزیره ...
سلام علیکم آقااااا
ان شاالله برای هفته های بعد برنامه ریزی میکنیم ...
دیشب یه جایی بودم که یاد شما کردم ، همونجایی که یه بار دیده بودیم هم دیگه را ، بالای تپه .. عروسی دختر اون بنده خدا بود که توی باغ موزه دیده بودیمش ...
یه ضایع بازی هم شد ، سردار رادان اومد سر میزمان سلام و علیک کند ، ما اومدیم پاشیم صندلی افتاد سمت ایشون .. گفتم الانه که محافظش یه حرکتی بکنه ...
این رفقا شما خیلی ضعیف هستند و شل عمل میکنند ، هنوز اون کاری که خواسته بودیم رو انجام ندادند ، کار تسویه حساب راهیان رو انجام ندادند و ....
شما هم که وقت پیگیری ندارید  
پاسخ:

سلام برادر

انشاء الله من در خدمتم ...

بله ممنون ، خداقبول کنه ...

نه دوستان پیگیری کردند ، کار انجام شده فقط شخصی که باید امانتی و وصول کنه و به شما برسونند رفته سفر که به زودی میاد

نه برادر در عین سر شلوغی پیگیر هستم

خوش به حال همه آنهایی که معتکف شدند....
پاسخ:
خوش به حالشون ...

سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


بسم الله

مهدی جان

پل صراط

چشمان توست

از چشمت که بیفتم

روزگارم جهنم می شود

اللهم عجل لولیک الفرج

دعوتید.

تاریک است جهان .
نکند پروانه ای هستم درون پیله ایی..؟!
آقا بیا و ثانیه ها را قرار ده
یک قطره گل برای شروع بهار ده
خاموشی جراغ فرج را علاج کن
آقا کلید برق جهان را فشار ده!

بهای چیزهای خوب بالاست!!! :(

این به تنگ اومدنا کافی نیست برای ظهورش... 
پاسخ:

بله درسته

واقعا برای اومدنش به تنگ اومدیم؟ یا از مشکلات ِ خودمون به تنگ اومدیم؟

خودم و میگم ، من از مشکلاتم خستم و میگم به تنگ اومدم نه برای اومدنش ...

قشنگ نوشته بودی ...
ربط شیرینی بود...
پاسخ:

سلام

ممنون برادر

واقعن! گاهی من هم میگم: اگه اقا ظهور کنه دیگه همه مشکلامون حل میشه! دیگه من انقد دغدغه ی چی و چی رو ندارم!

برا خودم متاسفم!

:(

ولی خب راستشو بگم من نمیدونم این دعا برای ظهور باید چطور باشه؟

یعنی ظهور رو برا خودِ اقا بخواییم! اما چجوری؟

خب وقتی این همه ظلم میبینیم میگیم اقا بیاد درست میشه؛ اینام
درست نیست یعنی؟

من واقعن اینجوری گیج میشم چجور باید بخواییم حضور و ظهورشون رو؟
پاسخ:

خواستن و باید از آقا شنید که فرمودند :

"اگر به اندازه طلب کردن یک لیوان آب که در زمان تشنگی طلب می کنید مرا طلب می کردید ؛ می آمدم"

 

طلب یعنی خواستن از تمام وجود ، یه نیاز خاص ، مثل نوشیدن آب که اگر ننوشیم میمیریم

اینطوری تا حالا خواستیمش؟

من که اینطوری نخواستم

چرا؟
پاسخ:
چی چرا؟
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
حس می کنم...
کتاب زندگی ام این روزها کُند ورق می خورد_ که به تـــو نمی رسم...
سکوتــــــــــــ ِ صدای هر ورق طولانیست ...
_ فاصله _
و بعد، تنها یک ورق...
زجر آور است، این نرسیدن هایم...
خط بزن مرا، در میان فاصله ها...
تا به تــــو برسم....

اللهم عجل لولیک الفرج

این وسط من نمیخوام نرخ تعیین کنم بگم. فقط میخوام ببینم نظر تو چیه؟

 

1- تجمع حجاب و عفاف در میدان فاطمی بدون مجوز درست بود؟

...

6-چرا امام امت در نمایشگاه کتاب امسال حضور پیدا نکرد؟

7-چرا فرقه شیرازی ها در نمایشگاه دارای غرفه بودن؟

و........

برو دنبال گردو بازیت... بلـــــه...

گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیان است!

پاسخ:
میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۵ فدیناه بذبح عظیم
مدت ها بود که راز این که اعمال ام داوود چیه رو دنبالش بودم...ممنون روشنمون کردید
ان شاالله شهید شوید در لشکر یوسف زهرا
پاسخ:
بعد از اینکه داوود به دست منصور به زندان آمد و مادرش بی تاب شد نزد امام صادق علیه السلام آمد و حضرت فرمودند سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم رجب و روزه بگیرند و این اعمال و به ایشون یاد دادن

تشکر از دعای زیباتون ، خیلی به دلم نشست
ممنونم

سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


پاسخ:
سلام
چشم
امروز یه اتفاقی برام افتاد که فهمیدم نه بابا اونجور که بابد انتظار فرج ندارم.
این انتظار فقط برامون شده عادت روزمره.
ممنون که اومدید سر زدید ایشالله به زودی آپ میکنم.
شما هم موفق باشید
پاسخ:
سلام
انتظار یه معنای خاصی داره و یه حالت خاص

انشاء الله موفق باشید
دعامون کنید
بسم الله
در آسمانه ام دیدم رخ تو را 
با عاشقانه ها سرودم غم تو را
به آرامگه خورشید خفته در شفق
به وادی رمل ها جوییده ام تو را
چشم خود گزاردم به جای پای تو 
تا بشنوم شمیم عطر پیرهن تو را
من بار ها خود به هلاکت کشانده ام
تا ببینم دمی مسیحا دم تو را

سلام علیکم
خدا قوت .
با یه معجزه منتظرتون هستم
به سنگر حقیر سری بزنید
یا علی

پاسخ:
سلام
خدمت میرسم

اگربا من نبودش هیچ میلی

چراظرف مرابشکست لیلی

۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۰ سیدجواد خلیلی
سلام
از مرغ شیدا دیدن نمائید
پاسخ:
سلام سید عزیز
مبارکه برادر
خوب کردید
انشاء الله موفق باشید
لینک شدید

انتقال زیبایی‌های دین به دیگران،
بزرگترین رسالت ما برای نجات بشریت است.

استاد علیرضا پناهیان

سلام.
زیبا بود.
از آشنایی با وب شما خوشحالم.
به یادواره «رضای شهید» هم سری بزنید.
یا علی(ع)مدد!
پاسخ:
سلام
ممنون
من هم همینطور
التماس دعا
سلام. زیبا بود. از آشنایی با وب شما خوشحالم. به یادواره «رضای شهید» هم سری بزنید. یا علی(ع)مدد!
سلام. زیبا بود. از آشنایی با وب شما خوشحالم. به یادواره «رضای شهید» هم سری بزنید. یا علی(ع)مدد!

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

کم کم به سطح آینه برف می نشست
دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سید مهدی نقبایی

ا مطلب اکران فیلمی به نام سقف به روزم
منتظرتونم
یا علی
مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
سلام دلاور. جزاکم الله خیرا


ما مخلصیم برادر...
به قول یه بنده خدائی، حضرت موسی علیه السلام فقط یه عامل صبر را نداشت از همراهی با ولی خدا بازموند...
ما که دیگه...همون گردو بازی، تعبیر خوبیه...

در مجلس بزرگی بودم ایشون می فرمودند شخصی از عربستان راهی مشهد میشه...-همین اول کار بگم که رزمنده اسامی این افراد را به خاطر نداره-خلاصه وسط راه گرفتار راهزنان میشه و پولش را از دست میده ..دیگه نه راه پیش داشته و نه راه پس..
شروع می کنه امام زمان را صدا زدن...
یه دفعه یه آقائی بهش میگه فلانی با امام زمانت چی کار داری؟
میگه بله مشکل ما اینه...
امام می فرماید که میری فلان جا پیش میرزای شیرازی و میگی بهت پول بده و کارت حل بشه..
این بنده خدا می گه خب حالا بگم کی گفت؟ یه نشونی ای چیزی...
امام می فرماید بگو سید مهدی گفت فلان موقع که اومده بودی با رفیقت حرم عمه ام زینب-سلام الله علیها و آلها-تو حرم موندید و حرم کثیف بود..دنبال جارو می گشتید و نبود..تو عبای خودت را در آوردی و پیچیدی دور دستت و جارو می کردی..رفیقت هم دستش را خاک انداز کرده بود و آشغال ها را جمع می کرد..من اون لحظه داشتم می دیدمتون...

این بنده خدا میره پیش میرزای شیرازی و ماجرا را میگه..میرزا کلی گریه می کنه و خوشحال که امام، این بنده خد را به او حواله داده تا مشکلش حل بشه..
بعد این بنده خدا میره شهر ری و سراغ اون رفیق میرزا..اون هم وقتی ماجرا را می شنوه گریه می کنه و میگه امام نفرمود که من هم برات کاری بکنم؟..میگه نه...طرف گریه ش شدت می گیره و میگه پس معلوم میشه کار من مورد رضایت حضرت قرار نگرفته...

دارم فکر می کنم چقدر از کارهامون به تصور خودمون عالی بوده و در واقعیت اونی نبوده که باید باشه...هنوز باید گردو بازی کنیم...

 
عزیز و سربلند باشید
یا علی
پاسخ:

سلام رزمنده

ممنونم از حضورتون

واقعا همینطوره که فرمودید ، نمیدونیم چه کاری خالصانست و برای او

و چه کاری برای غیر او

فقط میدونم اگر برای خودشون باشه ، خریدارشم خودشون میشن

دعا کنید یه ذره برای اونا بقدم برداریم ...

یا علی

سلام 
واقعا این بحث گردو بازی حکایت ما با امام زمانه....
پاسخ:

سلام

حکایت منه

ام داوود پسرت برگشت ؟؟؟

پسر فاطمه که برنگشت ....
ام داوود مادرم نذر کرده برای پسرش ...
آخ مادر ...
التماس دعای فرج 
یازهرا سلام الله علیها 
پاسخ:
آخ مادر

چجوری مجنون باشیم؟!

سه روز باخدا خلوت کردن هم آدمم نکرد!!!!
دعامون کنید :(

دعا کنید دلتنگ واقعی آقامون باشیم
کار ما از گردو بازی گذشته!!!! یا خدا رحم کن
پاسخ:
شما خوبید که دعوتتون کردن و معتکف خونشون شدید

محتاجیم به دعا
دوستم اومده از کــــربــلا...

بروزیم
بعضی وقتا
اینقدر دلت از یه حرف میشکنه
که ...
حتی نای اعترضم نداری
فقط نگاه میکنی و
بی صدا ...
میشکنی....
خسته ام...حالم بد است بازدیوانه شده ام

به روزم یاعلی
صبر که تمام شد فرج می آید..!!!
عجب صبری داربم!!!

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
همیشه میگم به خودم چه طاقتی داری تو ...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۰ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
خدایا!
کی تمام میشود این صبـــــــــر مسخره...

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الصبور(س)


سلام
پاسخ:
کی تمام می شود این صبر؟
وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی  و بسم الله بگویی دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ..
می شود وسیله ای برای نوشتنِ حرف حقی که باید گفته شود
دیگر از گناه فاصله میگیری ،
بوی نامحرم را نمی شنوی !.
این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند و به عمقش برود و به دل برسد جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ..

حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ..
بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند و دوباره مُوس را تکان دهد
پاسخ:
دل باید وضو بگیرد
چقدر زیبا ...

آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد     

در میان خانه گم کردیم صاحب خانه را

پاسخ:
در میان خانه صاحبخانه را گم کرده ام ...
عالی بود..
ممنون!
پاسخ:
یا علی
دعامون کنید
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۳ دختران آسمان
سلام .زییبا بود

دعوتید
پاسخ:
سلام
ممنون

تشکر از دعوتتون
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
یابن الحسن ....!
آقای من..

قرار نیست فقط غروب های پنجشنبه تا غروب جمعه

سراغت را بگیریم.....

قرار نیست فقط جمعه ها انتظار ظهورت را بکشیم..

آری..

شنبه هم می شود از دوریت ناله سر داد..

یکشنبه هم میشود انتظارت را کشید..

دوشنبه هم می شود دنبال گمشده گشت..

سه شنبه هم میشود با آقا درد دل کرد..

چهارشنبه هم میشود به خاطر آقا گناه نکرد..


ای پسر فاطمه

امروز جمعه نیست اما دلم برایت تنگ است....!!
پاسخ:
دلم برایت تنگ است مولا جان ...
سلام آپم .نمیدونم چرا نمیتونم از وبم جدابشم تورو خدا دعاکنید امتحانات سخته
یاعلی...........
پاسخ:
درسها و امتحانات مهمتره
این نت ، یه وقتهایی خیلی بد میشه
نباید وابسته شد
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۰۹ زندگی جهادی

یارب


خدایا ! ما را به منزل مضطر برسان ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">