میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

ریان ... برگرد

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ

ریّان بن صلت –ظاهراً خادم امام رضا علیه السلام بوده- می گوید:

می خواستم از خراسان برگردم به عراق

رفتم که با امام رضا علیه السلام خداحافظی کنم.

توی راه با خودم گفتم یادم باشد بعد از خداحافظی، یکی از لباس های امام را از ایشان بگیرم که کفنم باشد.

باز با خودم گفتم یادم باشد از آقاچند درهم از مال شخصی خودش را بخواهم که تبرک باشد و با آن ها برای دخترهایم انگشتر بسازم

پیش امام رسیدم

از فکر جدایی با امام و شدت دلتنگی گریه کردم و اصلاً کارهای دیگر را یادم رفت.

بیرون آمدم.

امام صدایم زد: ریّان برگرد!

برگشتم

فرمود : دوست داری یک مقدار از درهم های خودم را بدهم تا برای دخترهایت انگشتر بسازی؟

دلت می خواهد یکی از پیراهن هایم را بدهم که هر وقت از دنیا رفتی ، با آن کفنت کنند؟....

************************************

ر.ک: منتهی الآمال/ج2/باب دهم/فصل سوم/گفتار پنجم

پی نوشت :

امروز با خودم می گفتم :

چقدر خوبه

که از حرفهای دلم با خبری...

" امـــام حاضـــــرم "

- مشغولیتهای کاری و غیره باعث شده که کمتر بتونم تو این محیط حضور پیدا کنم

- دعامون کنید

نظرات  (۴۴)

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

چقدر خوبه

که از حرفهای دلم با خبری...

" امـــام حاضـــــرم ........................

پاسخ:
امام حاضرم ...
چقدر خوبه که ادم انقدر خوب باشه که این باخبر بودن امام حاضر برای امام درد و عم نشه ....
چقدر شرمنده ام از گناهانی که تو از انها باخبر میشوی 
امام حاضرم 
پاسخ:
امام حاضر از دردها و حرف های دل با خبره ...
امام حاضر به دلها نگاه میکنه
تغییر میده
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۹ کوچکترین منتظر

دلتنگی ام را فقط تو جوابی...

امام حاضرم...

پاسخ:
چقدر خوبه که از حرفهای دلم با خبری

امام حاضرم
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۸ 彡♥خـادم المهدی♥彡
روز شمار میلاد امام خوبی ها ...

السلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا و کمی بی تابی
کوچه ها منتظرند
دشتـــها حوصله ی سبزه ندارند دگر
پس چرا دیر آقــــا ؟!
ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید ....

اللهم عجل لولیک الفرج
و جز رئوف چه کس می تواند این گونه حواس ما را و دل هایمان را داشته باشد؟...
.
چه خوب که حرف های نزده ی مان را می شنود و چه خوب تر که بر می آورد خواسته های دل هایمان را. . .

پاسخ:
همین که حرفهای دلم را میشنوی قبول ...

مددی ...
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
اول خجـــالت کشیدم، امـــا واقعا چقدر خوب است که از حرفهای دلم باخبری...

سلام علیکم

مبارک باد میلاد عشق زاده، حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان.

التماس دعا
یا مهدی(عج)
پاسخ:
سلام

تبریک

التماس دعا
سلام
روزتون مبارک...
 رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛

 هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.

نوادر راوند ص18

پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
چقدر خوبه که از تمام حرفهای دلم باخبری.
امامِ حاضرم...
پاسخ:
چقدر خوبه ...
خدایا !
تو آنچنانی که من دوست دارم...
پس مرا آنچنان کن که تو دوست داری
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین
سلام
روز جوان و اعیاد مقدس شعبانیه فرخنده
پاسخ:
سلام
روز جوان و اعیاد بر شما هم مبارک ...
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۵ فانوس جزیره ...
از حرفهای دلم ...
از کارهایی که میکنم ...



سلام علیکم آقااااا
چشم شما زمانش رو مشخص کنید خدمتتون هستیم ...
عاقبتت بخیر
پاسخ:
از حرفهای دلم...
از دردهای دلم...
از ...


سلام آقا
حتما هماهنگ میکنم
تشریف بیارید
بازگشتم...

هر چند خسته...

اما بازگشتم...

و فکر میکنم که خوب باشد......


آقای ظریف ؛

ما دلواپسیم...تو دلاور باش......
پاسخ:
خوش اومدید ...
خدایا ما را موجب خشنودی ائمه ی هدایت قرار بده
پاسخ:
الهی آمین ...
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۹ خادم الحسین
سلام.
ممنون که در راه گسترش فرهنگ وبلاگ به این خوبی دارید...
اجرتون با الله...
در ماه پر فضیلت شعبان مارو از دعای خیرتون محروم نفرمایید.
عاجزانه محتاج دعای خیرتان هستیم.
یا علی مدد
........................
خادم الحسین
1393/03/20

پاسخ:
سلام
بزرگوارید

دعامون کنید
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۰ افسر ولایی مهدی(عج)

امام رضا(ع):

مَا التَقَت فِئَتانِ قَطُّ إِلاّ نُصِرَ أَعظَمُهُما عَفوا؛

هرگز دو گروه با هم رویاروى نشدند، مگر این که با گذشت ترین آنها پیروز شد. کافى(ط-الاسلامیه) ج2، ص108، ح8
سلام...

عید است ولی بدون او غم داریم

عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد

اینگونه هزاران عید با هم داریم
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۰ فانوس جزیره ...
سلام علیکم آقااااا
ممنونم . نمیای حاج محسن ؟
عاقبتت بخیر
چقدر خوبه...
از احوال دلم آگاهی...
پاسخ:
از احوال دلم آگاهی ...
نه
خوب نیست آگاهی تو بر احوال دلم

اضافه شدن غصه هام به غصه هات چه فایده ای داره؟
وقتی به کار دلت نمیام . . . 
سربازت که نشدم کاش لااقل سربارت نشم 



یـ علی ـا
پاسخ:
بستگی به دل داره 

اما همین که امام حاضر آگاه هستن با تمام احوالات خوبه
نگاهشون کارسازه

انشاء الله سربارشون نیستیم
سلام
لطفا در نظر سنجی معبردل شرکت کنید؛؛
نظرتون مهم است.
منتظرحضورتون هستم.
خدانگهدار

پاسخ:
سلام

شرکت کردیم
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
سلام. خوش به حالمون که همچین اولیایی داریم ... من وقتی میرم حرم رضوی همچین حالی میشم گاهی حیرون می مونم تو دلم میگم یا امام رضا خودت که با خبری می دونی من چی بگم ... واقعا همین طوری ست گاهی می ترسی یادت بشه :)
پاسخ:
 یا امام رضا

سلام
خوش به حالتون
بله آقای بهجت هم میفرمودند رفتید حرم چیزی نخواید آقا خودشون از حوائج شما مطلع هستن
سلام علیکم

بمناسبت سالروز شهادت دکتر چمران در 30 خرداد ، اکران ویژه فیلم (چ) در سراسر کشور برگزار میگردد

هماهنگی جهت پیگیری :
موسسه سینمائی درخشان آفتاب عالمتاب
02166561631
www.filmekran.com
.....
...
..

.............حتی دل..........
پاسخ:
حتی دل ...
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۳ سفیـــر نـــور
آسمان را دیده ای که چگونه در گودالهای حقیر آب می نگرد؟؟؟ امام آفتاب کرامتی است که خود را از ویرانه ها نیز دریغ نمیکند

(شهید سید مرتضی آوینی)


۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۷ 彡♥خـادم المهدی♥彡
خدایا

به روی درخشان مهدی............اغفرلنا
پاسخ:
اغفرلنا ...

چه عالی بود.... 

واقعیت هم همینه... گاهی یادمون میره



از حرف های دلمون با خبره... 

امام ِ حاضر... 


سپاس بابت این پست ِ خیلی خوب 



پاسخ:
امام حاضر همیشه و همه جا با ماست 

ممنونم از نگاهتون ...
حالم بد است
نبض مرا یک نگاه کن
آه ای طبیب
حال مرا رو به راه کن
پاسخ:
حال مرا رو به راه کن ...
همراز ستاره هایم و خواب ندارم
مشغول خدا خدایم و خواب ندارم

در شانه به شانه شدنم فایده اى نیست
دلواپس کربلایم و خواب ندارم ...


یـ علی ـا

اگـــر هــیــچ وقــت بــعــد از هـــر لــبــخــنــدی

خـــدا رو شــُـکـــر نــمــیــکــنــی

حــَقــی نــــداری بــعـــد از

هـــر اشــکــی اون رو ســَرزنــِش کـــنـــی...

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۸ 彡♥خـادم المهدی♥彡
طلوع خورشید در سحر
عیدتون مبارک
پاسخ:
بر شما هم مبارک
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۸ محرم سرباز کوچولو
سلام
دعوتین به کلبه درویشی محرم به جهت جنبش تبریک میلاد
تشریف بیاری حتی شما
http://msknjn.blog.ir
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۴ فدیناه بذبح عظیم
بسم رب المهدی
 اقرأ باسم رب المهدی، تلاوت کن قرآن ناطق را با وضوی شهادت که نامحرمان را جز با شهادت به کویش رهی نیست...

سلام و رحمت
طلوع طاووس اهل البیت و دلبر زهرا مبارک...

پاسخ:
سلام
میلادش مبارک
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۷ مظهر زیبایی
سلام علیکم ... خدا قوت ...

*****************
چه انتظار عجیبی
تو بین منتظران هم
عزیز من چه غریبی !
عجیب تر آن که چه آسان
نبودنت شده عادت
چه بی خیال نشستیم
نه کوششی ، نه تلاشی
فقط نشسته و گفتیم :
خدا کند که بیایی

*****************
برای دریافت ویژه نامه نیمه شعبان به لینک زیر مراجعه فرمایید ...
انتقادات . پیشنهاد خاصی بود مطرح فرمایید ...
باتشکر ...
http://k-avini.blogfa.com/

نیمه ی شعبان گل نرگس شکفت / چلچله از شادمانی شب نخفت

آبشار یک لحظه آرام شد ، نریخت / تا که رازش با گل نرگس بگفت

سرو حیران شد از آن فر و جلال / ماه فرو مانده در آن حسن جمال

نیمه شعبان را به شما تبریک عرض می کنم.

سلام... 

عید نیمه شعبان مبارکتان....

***
    تک ‌نغمه‌ی شادی ما

در جشن میلاد مهدی زهرا سلام‌الله ‌علیها، دعای فرج است . . .


زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست

با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست

ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم

یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم . . .


....یا مهدی ادرکنی
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۵ محمدحسین رحیمی پور
اللهم عجل لولیک الفرج
در ﭘﺲ ﭘﺮده ﺑﻤﺎﻧﯽ ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ¤
ﭼﺸﻢ زﯾﺒﺎ را نهانی ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ¤
ﺟﻤﮑﺮان در اﻧﺘﻈﺎرت ﻣﺎﻧﺪه اﺳﺖ¤
اﯾﻦ ھﻤﻪ دل اﻧﺘﻈﺎری ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ¤
ﭼﺸﻢﺑﻪ راه ﯾﻮﺳﻔﯽ درداﻧﻪ اﯾﻢ¤
ﮔﺮﯾﻪ ھﺎی ﭘﯿﺮ ﮐﻨﻌﺎن ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ…
" اللهم عـــجــــل لولیک الفرج " 

سلام 

عیدتون مبارک 

اللهم عجل لولیک الفرج 

پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۹ منجی مهربان

چه کسی می داند؟ شاید آن شادترین لحظه ما در راه است ...

میلاد پر از سرور امام غریب عزیزمان حجت بن الحسن العسگری "عج"  مبارک.

لطف می کنید به این وبلاگ جدیدم هم سر بزنید.

http://parekab.blogfa.com/

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۷ ܓ✿اناربانو ܓ✿
سلام

خیلی زیبا بود.

اشکمونو دراورد. واقعن فاصله مهم نیست. همین که تو دلمون حرف میزنیم باهاشون باید اروم شیم. 

عاقبتتون بخیر
یاحق
پاسخ:
سلام
ممنون

از دلمون با خبرند ...

التماس دعا
چه زیبا گفت :
تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئولی . . .
مسئولی در برابر اشکهایش ، در برابر غمهایش ، در برابر تنهاییش . . .
اگر روزی فراموشش کردی دنیا به یادت خواهد آورد .
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۱ باید مراقب بود...

صلی الله علیک یا با الحسن ...

 

پاسخ:
صلی الله علیک یا صاحب الزمان ...
یه لحظه تصور اینکه امامت از درونت با خبره هم شوق هس و هم گاهی خوف
درونمان را زیبا کنیم تا همه شوق شود
پاسخ:
ان شاء الله همیشه شوق باشه...
۰۹ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۵ لبخند خدا و بندگی من

خدایا

چه لحظه هایی که در زندگی ترا گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی...
چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی...

چه روزهایی که سرمو تو لاکم کردم و توی غصه هایی که فکر می کردم تو برای تلافی کارهای بدم برام فرستادی دست و پا زدم، اما تو همیشه کاری کردی که به صلاح من است...

وقتی خسته از همه جا و همه کس ناامیدانه به تو پناه آوردم تو پناهم دادی...
وقتی از آدم های دور و برم دلم گرفت و دنیا غم هاش رو بهم ارزونی کرد تو به قلبم آرامش دادی.
تو با حضورت به خنده هام هدف دادی، به گریه هام دلیل دادی، به زندگیم وبه نفس کشیدنم رنگ دادی...
وقتی قلبم تپید تو همه عظمت و بزرگیت رو تو قلب کوچک و خسته ام جا دادی...
وقتی دوستام درد دلاشون را برام گفتن و من خالصانه رو به درگاهت براشون دعا کردم

فهمیدم که غم و غصه های دیگرون بارش سنگین تر از از غصه های خودمه...
اون وقت تو وجودم شیرینیه به یاد دیگران بودن رو چشیدم...
وقتی بهم بخشیدی و ازم گرفتی فهمیدم این معادله زندگیه

 نه غصه خوردن واسه نداشته هاش...
و نه شاد بودن واسه داشته ها ش...
و وقتی به ازای نداشته ها بهم چیز های دیگه ای دادی اونوقت به بزرگی و مهربونیت بیشتر پی بردم...
و فهمیدم بیشتر از اون چه که هستی باید مهربون باشی...

خدایا به خاطر داده ها، نداده ها و گرفته هایت سپاسگزارم چرا که داده هایت نعمت، نداده هایت رحمت و گرفته هایت حکمت است.


من از نیایش بالا خیلی خوشم میاد امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.

نه فقط در سحر بلکه همیشه دعاگویتان هستم.

پاسخ:
سلام

بله نیایش زیباییه


بزرگواری می کنید

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">