میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

چشم ها

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ


مراقب باش چشم هایت ، توی چشم های پسر فاطمه نیفتد

و زندگی ات را کن

.

.

.

.

از خیمه ی امام که برگشت دیگر آن زهیر سابق نبود...



پی نوشت:

- اعیاد شعبانیه رو خدمت عزیزان تبریک میگم

- این روزا بخاطر شرایط کاری سرم بسیار شلوغه و کمتر به این کلبه دلتنگی هام سر میزنم، در اولین فرصت به وبلاگ شما عزیزان سر خواهم زد...

- بعضی از عزیزان مشکلات و حاجاتی دارن و گاهی به این بنده حقیر اعتماد میکنن..... بعضی وقتها با تمام مشکلات ِخودم، فقط غصه میخورم و برای گشایش کارشون دعا میکنم....

- ایام خوب و مبارکی رو میگذرونیم... از خدا میخوام به حق میوه های دل رسول الله صلوات الله علیه این روزا همه ی عزیزان به حاجات دلشون برسن و کربلایی بشن ... 

- بعد از آخرین سفری که توفیق شد ، دیگه حرمش نرفتم و برای رفتن به حرمش یه مطلبی بین من و آقا هست ...

- این روزها برای حالِ دل ِ منم دعا کنید 

نظرات  (۳۰)

 

                        سلام...

اعیادتون مبارک...

 

امام حسین علیه السلام:

 

یَا ابْنَ آدَمَ، إنَّما أنْتَ أیّامٌ، کُلَّما مَضى یَوْمٌ ذَهَبَ بَعْضُکَ.

اى فرزند آدم، بدرستى که تو مجموعه اى از زمان ها و روزگار هستى، هر آنچه از آن بگذرد، زمانى از تو فانى و سپرى گشته است (بنابراین لحظات عمرت را غنیمت شمار که جبران ناپذیر است).

 

نهج الشّهادة: ص 346

پاسخ:
سلام برادر
مبارک
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۳۳ لبخند خدا و بندگی من
سلام
اعیاد شعبانیه را بهتون تبریک می گم، ایشالا حاجت روا شین.
با یادش و در پناهش همیشه خندان باشید.
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک

انشاء الله و همچنین
سلام 
اعیاد بر شمارمبارک 
پیامبر میفرمایند:«مردم به منزله عیال خداوند مى‏باشند، دوست داشتنى‏ترینِ خلق پیش خدا کسى است که به مردم نفع برساند یا خانواده‏اى را خوشحال کند یا با برادر مسلمانش به خاطر برآوردن حاجتش راه برود، این عمل از اعتکاف دو ماه در مسجدالحرام بهتر است»

پاسخ:
سلام
ایام مبارک

سلام

ایام مبارک


پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
اعیاد مبارک...
پاسخ:
بر شما هم مبارک
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
من شیر سرخ بیشه فتح المبینم عشق حسین و هستی ام البنینم

من ناز شصت غزوه های خون و عشقم عباسم و پور امیرالمؤمنینم

من ترجمان لا فتی الا علیم انا فتحنایم لک فتحاً مبینم

من برق شمشیر شه خیبر گشایم دارم دو دوست حیدری در آستینم

من ساقی عشق مدینه تا فراتم آزاد مرد مکتب حق الیقینم

من فارغ التحصیل فرهنگ وفایم خدمت گذار با صفای کربلایم

من باغبان اله های داغدارم من خیمه های نینوا را پاسدارم

من قافله سالار اردوی حسینم در علقمه لا سیف الا ذوالفقارم

من خاتم انگشتر نهر فراتم با تشنگی من الفتی دیرینه دارم

من حیدر خیبر گشای کربلایم من شیر مرد تکسوار کار زارم

من دستهایم را به زهرا هدیه دادم اما از این هدیه ز زینب شرم سارم

زان بوسه هایی که به دستم مرتضی زد روی لبم مهر فرات و کربلا زد

من کاتب بی دست دربار حسینم من عشق باز عشق بازار حسینم

عباسم و غرق غم عشق حسینی من با همه هستی خریدار حسینم

رزمنده بی سنگر لشگر گشایم هم خط شکن هم خط نگه دار حسینم

دست مرا در دست او بگذاشت حیدر من از همان طفلی گرفتار حسینم

زد بوسه بر دستم امیر فتح خیبر یعنی که من پرچم نگه دار حسینم

از کودکی من با حسیم عهد کردم مانند یک پروانه ای دورش بگردم

من نسخه درمان درد سینه هایم من تربت شش گوشه را دار الشفایم

من زینبم را چون حسینم دوست دارم من بهر او می میرمو او از برایم

من اشکها را قطره قطره می شمردم من رشته گوهر شمار دیده هایم

من کاتب غمهای طفلان اسیرم من با همه غمهای زینب آشنایم

من همستفر بودم به هر جا با اسیران من حافظ زینب ز روی نیزه هایم

من واسطه بین فرات و کربلایم بر درد زوار حسینی من دوایم

من روزه تشنه بحر فراتم عباسم و حلال کل مشکلاتم

هر مشکلی را می کنم مشکل گشائی من عرشه دار کشتی بحر نجاتم

از خود گذشتن را به عالم یاد دادم چون پاکباز تشنه آب فراتم

مشق عطش را در مدینه می نوشتم من دانش آموز کلاس زاریاتم

با خون دل بر ساحل دریا نوشتم من ساقی بی ساغر آب حیاتم

من دردهای بی دوا بسیار دارم در مانگهی در علقمه سیار دارم

شاعر : داوود یداللهی
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه خوب....
زهیر..
حر...
چقدر آدم احساس غرور میکنه که اربابش اینجوری یاراشو انتخاب میکنه!!
این میشه یه حس امید 

اعیاد مبارک

+میگن خدا به حضرت موسی گفت با زبانی دعا کن که گناه نکرده ای
حضرت موسی گفت چجوری مگه میشه؟
گفت از دیگران بخواه برات دعا کنن چون تو با زبون اونها گناه نکردی..
بخاطر این من یکی که همیشه از دیگران التماس دعا دارم

ان شاالله روزی همه ی آرزومندان بشه :)

هدرتون هم عالی شده...

پاسخ:
بله ارباب اگر بخواد بخره
خودش سوا میکنه و میخردش

اعیاد بر شما هم مبارک


پس شما برای ما دعا کنید

هدر هم زحمت بزرگوارانیه که به ما لطف دارن
اعیاد بر شما هم مبارک انشالله


پاسخ:
ممنونم 
بر شما هم مبارک
و تشکر از حضور همیشگیتون ...
سلام آقای میهمان...
عید ها تون مبارک...
میون کسایی که دعاشون می کنید ما رو هم جا بدید...
پاسخ:
سلام
بزرگوارید

چشم ؛ انشاء الله حاجت روا بشید ...
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۸ فانوس جزیره ...
ما که اگه ، البته محال است ها ولی اگه آقا یه وقت ما رو احضار کنند برای کاری نمیتونیم سرمون رو بالا بگیریم از شرم  ، از گناهایی که انجام میدیم ...
چه برسه که توی چشم های قشنگشون نگاه کنیم ...

سلام علیکم آقاااااا
خوب هی هدر عوض میکنی ها ...
یه کاری هم برای ما جور کنید سر ما هم شلوغ بشه (لبخند)
شما یه جوایی سنگ صبوری و مشکل گشا ، مشکل ما رو هم حل کن برادر
ایشاالله اون مطلب حل بشه و خیلی زود تشریف ببرید حرمش ، همونی که میدونی و میدونم   (لبخند شدید)
تحویل بگیرید ما رو ...
عاقبتت بخیر
پاسخ:
انشاء الله خودشون ازون نگاه قشنگا رو به ما میکنند از همون نگاههایی که امام صادق به اون برادر کرد

سلام برادر 
احوال شما؟

هدر زحمات بزرگوارانه و ما نقشی نداریم

خیلی دوست دارم با هم میبودیم و تو این مشغله ها خیلی به کمک شما نیاز دارم (حیف)
ما مخلصیم ، دعا کنید این ظرف سوراخ نشه ....
ممنون برادر ، خوشحالم که احوالات ما باعث میشه رفقا شاد بشن ، شما محرم اسرارید
دعامون کنید 
تو هفته یه روز بریم حاج محسن ...
سلام
اعیاد مبارک

پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک 
سلام
میشه بپرسم چطور این قالبای زیبا رو انتخاب میکنیین؟یا خودتون طراحی میکنید؟در هر دو صورت بسیار زیباست
هم مطلب و هم قالب ...خدا قوت
پاسخ:
سلام
شما میتونید عکس مورد نظرتون و از نت پیدا کنید و روش طراحی کنید
البته این هدرها زحمات بزرگوارانیست و من فقط در طرح نظر میدم

تشکر
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۴ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام

این اعیاد بــزرگ و عزیــــز رو تبریک میگم خدمتتون.

اللهم اقض حوائــج المسلمین،
بحق آبـــروی عالمین، حضرتـــ عشــق، حسیــــن(علیه السلام)


در پناه الطاف و دعای یوسف زهـــرا(عج) توفیقاتتون روزافــزون.

التمــــــــاس دعا
یـا مهـــدی(عج)
پاسخ:
سلام
بر شما هم ایام مبارک
استاد ِ عشق ما
ابوالفضل ِ باوفا..!
.
سلام و رحمة الله
ایام مبارک.. کربلا دوباره نصیبتان!

حاجتتان روا ان شاءالله..
یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
یا ابوالفضل ...

سلام علیکم
بر شما هم مبارک
انشاء الله
تشکر
دعامون کنید
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۹ کنیز ملکه مدینهツ

`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ولادت آقا ابالفضل العباس بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸♥حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن♥
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ولادت آقا علی‌بن‌الحسین بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸
`•.¸ )
¸.•)

 

پاسخ:
ایام بر شما مبارک
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۹ فدیناه بذبح عظیم
یوسف شود، آن کس که خریدار تو باشد 
عیسی شود، آن خسته که بیمار تو باشد

اعیاد شعبانیه مبارک
التماس دعای ظهور برای حضرت خورشید(عج)
پاسخ:
اعیاد بر شما هم مبارک

ایام مبارک 


چقدر این متن بالا عجیب بود! چشم ها... 

چقدر زیبا بود 

ممنون



ان شاءالله که حاجت روا بشید 

موفق باشید زیر سایه ی خدا. 



پاسخ:
بر شما هم مبارک


تشکر از نگاهتون ...

ان شاء الله شما هم حاجت روا بشید
اللَّهُمَّ أَعْطِنِی السَّعَةَ فِی الرِّزْقِ وَ الْأَمْنَ فِی الْوَطَنِ وَ قُرَّةَ الْعَیْنِ فِی الْأَهْلِ وَ الْمَالِ وَ الْوَلَدِ
پاسخ:
الهی آمین ...
سلام
اعیاد شعبانیه پر از خیرو برکت همراه با برآورده شدن آرزوها....

پاسخ:
سلام
تشکر همچنین برای شما ...
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۰ ی آنتی زایون
سلام
عیدتون مبارک
ان شاالله همیشه موفق و برقرار باشید.
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک

ان شاء الله
پاسخ:
قمر منیر بنی هاشم
سلام علیکم
اعیادشعبانیه روخدمتتون تبریک میگم ایشالا حاجتتون روا
عاقبت بخیری نصیبتون
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
ممنونم ، همچنین ...

حضرت امیر (ع)فرمود:

 وَ سُئِلَ ع مَا الْمُرُوَّةُ فَقَالَ- لَا تَفْعَلُ شَیْئاً فِی السِّرِّ تَسْتَحْیِی مِنْهُ فِی الْعَلَانِیَةِ.

 پرسیدند مروت چیست؟

 فرمود: اینکه انجام ندهى پنهانى کارى را که در آشکار از انجام آن خجالت میکشى.

 بحار الأنوار (ط - بیروت)، ج‏75، ص: 64


یـ علی ـا

سلام برشما

اول اینکه قالب بلاگتون عالیه :)

دوم که این اعیاد برشما هم مبارک و ان شاءالله حاجت روا بشید.

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
اول اینکه ممنون
دوم بر شما هم مبارک

محتاجیم به دعا

 

                    ****جدیت کنید...****

 

امام روح الله....

 

http://zareh.blog.ir/post/364

سلام . خوبه که گاهی وقت ها یه مطلبی باشه بین خودمون و آقا ... :) ان شاءالله که خدا بخواد برای ما هم که بتونیم یه زیارت نامه از نزدیک بخونیم ...
پاسخ:
سلام

بله بین من و آقام مطلبی هست

انشاء الله

اعیاد بر شما مبارک

+ چه هدر زیبایی ...


موفق باشید
پاسخ:
بر شما هم مبارک


ممنون از نگاهتون ...

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۳ لاله ی پرپر

 

سری که هیچ سرآمدن نداشت، آمد """ بلند بود ولیکن بدن نداشت آمد

بلند شد سر خود را به آسمان بخشید """سری که بر تن خود، خویشتن نداشت آمد . . .

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۴ لاله ی پرپر

گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد آور است ، وگرنه همه اجرها در گمنامیست.

محکمه خون شهداء محکمه عدلیست که ما را در آن به محاکمه می کشند . . .

 


ممنون از حضورتون

بیابان هم که باشی "ح س ی ن" آبادت میکند
 درست مثل "کـــــــــــــــــــــــــــــــــــربلا"

سلام
اعیاد مبارک
مثل همیشه زیبا عمل کردید
روح بزرگی دارید ان شاءالله هیچوقت آلوده نشه

مارو هم دعا بفرمایید کربلایی
یا حسین
پاسخ:
یا حسین ...

سلام
بر شما هم مبارک

تشکر از حسن لطفتون

دعامون کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">