میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

بسوز ای دل

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ

دل من !

پشت در این خانه اگر نسوزی

از هیزم کمتری ....

*****************

http://heyateketab.blog.ir/post/56

نظرات  (۴۷)

۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۸ فدیناه بذبح عظیم
اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
پاسخ:
سلام بر خون خدا ...
سلام...
سپاس و قدر دانی  تمامی اعضای هیئت مجازی کتاب را پذیرا باشید....اجر شما با خانم حضرت زهرا سلام الله علیها.....
مشمول عنایت و توجه اهل بیت شوید....
یا زهرا
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

وظیفه بود

یا علی

۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۰ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار
خداقوتـــــ.
ممنون ازلطفتون

دیگر آن خنده ی زیبــــــا به لبـــــــ مولا نیست
همه هستند ولی هیچ کسی زهـــــرا نیست
قطره ی اشکــــــ علـی تا به ته چـــــاه رسید
چاه فهمیدکه کسی همچو علی تنها نیست

شهادت یاس بوستان پیامبر(ص) تسلیت باد.
یازهــراء(س)
پاسخ:

سلام علیکم

خواهش میکنم

بنده هم ایام و تسلیت عرض میکنم

یا زهرا (س)

۱۰ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۳ المرأة الریحانه
انصافأ..
ممنون
پاسخ:
انصافا ...
بسوز ای دل..
پاسخ:
بسوز ...
ا ح س ن ت
پاسخ:
تشکر ...

رسم
این است که پروانه در آتش باشد
«عاشقی
شیوه‌ی رندان بلاکش باشد»

کمر ِ سرو
در این کوچه کمان خواهد شد
«چشم ِ نرگس
به شقایق نگران خواهد شد»

پاسخ:

رسم این است که پروانه در آتش باشد ...

سلام

چه شعر زیبایی

ممنون

گر تمام علما شهره به تقوا شده اند

و مراجع همگی صاحب فتوا شده اند

هر کجا کار گره خورد ، میان روضه

متوسل به نخ چادر زهرا شده

پاسخ:
یا زهرا (س)
سلام دوست عزیز
به روزم و منتظر دلنوشته های شما.
یا علی
پاسخ:

سلام

خدمت رسیدیم

لعنت به عدو که روح تقوا را کشت
ایمان و کمال و عشق و معنا را کشت
باز آ و بگیر انتقامی سنگین
از آنکه ز راه ظلم زهرا را کشت
پاسخ:
یا زهرا (س)
" بــیــن الــحــرمــین " ،


معنـا مـی کنــد این آیــه را...


" وَ جُـمِـعَ الشَّـمْسُ وَ الْـقَمَــرُ "


" و "خــورشــیـد " و " مــاه " یک جـا جمـع شــونـد "

پاسخ:

 صفا و مروه دیده ام

دور حرم گردیده ام

هیچ کجا برای من

کرببلا نمی شود ..


یارب

سلام علیکم ، مهربانی مادر همچنان جاریست و غربتش ...
پاسخ:

مادر مهربانم ...

سلام علیکم

تسلیت عرض میکنم

سلام . حیران می مانی در غربت کدامین غریب ... فاطمه (س) از امامش دفاع می کند غربت را در دستان بسته علی (ع) ببینی یا در کبودی صورت دختر پیامبر (س) ، در چشمان حسنین (ع) یا اشک های زینب (س)  ... خدایا این چه امتحانی ست ؟ که را به که واگذار می کنی مهدی فاطمه (عج) را به ...
آجرک الله یا صاحب الزمان (عج)
پاسخ:
آقا جان دلخوشم که می آیی ...
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۵۳ فانوس جزیره ...
آه مادرم ...

 

سلام علیکم آقااااااااااا
خوبی ؟
آقای کم پیدا ..
چه خبرا ؟
پاسخ:

سلام علی جان

الحمدلله

در خدمتیم

مشغول دنیاییم ...

زیبا بود

خداقوت

پاسخ:

ممنون

تشکر

۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۰۵ میلاد علیدوست
سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
موفق وتندرست باشید.

ای خدا منتقم مادرم زود رسان..
...
پاسخ:
الهی آمین ...
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد...
پاسخ:
اللهم العن اول طالم ظلم حق محمد و آل محمد ...
سلام
ممنون
پاسخ:

سلام

یا علی

درون قصه ی ما آسمان زمین افتاد

و عشق خط زده شد ، قاف و عین و شین افتاد 

و پاره شد یکی از برگ های مصحف نور

ترک به چینی گل واژه های دین افتاد

دوباره فاصله در بین ماه و خورشیدش

سرود شعر جدایی و این چنین افتاد . . .


لسلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز». بنده هم فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) رو به شما تسلیت عرض می کنم.

اگه مایل به تبادل لینک هستید اطلاع بدید تا با افتخار شما رو لینک کنیم.

یا زهرا (س)

پاسخ:

سلام

ایام تسلیت

بله لینک شدید

شب شده بودو دلم دوباره غم گرفته بود
به یاد کرببلا برا حرم گرفته بود
داشتم از غصه میمردم به یاد کرببلا
گفتم امشبو میرم زیارت امام رضا
رفتمو رو به ضریح باصفاش زانو زدم
حرفای دلم رو پیش ضامن اهو زدم
گفتم آی امام رضا تو رو به حق مادرت
یه نیگا کن به دل سیاه این کبوترت
من غلامتم تو باید به دلم شاهی کنی
برای زیارت حسین منو راهی کنی.....
سلام
ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برشما تسلیت باد...
خداقوت.
پاسخ:

سلام

بر شما هم تسلیت

سلام
بیشتر پست های این جا واقعن زیبا و دلانه س.
تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س)
فاطمی باشید.
پاسخ:

سلام

تشکر از نگاهتون ...

تسلیت .

یا علی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام علیکم

برای حضور و نظرتان سپاس گزارم


خدا نکند از چوب خشک هم کمتر باشیم...خدا نکند
که البته خدا نمی کند، خودمان اگر با خودمان بد نکنیم

و من الله التوفیق
پاسخ:

غلیکم السلام

خواهش میکنم و ممنون از حضور شما ...

 

انشاء االله که نیستیم ...

ممنون مطلب زیبایی بود...
تسلیت بر شما وهمه عاشقانش...
پاسخ:

تشکر از نگاهتون

تسلیت این روزها ...

امام زمان(عج):
من آخرین وصی پیغمبر خدا هستم. به وسیله من بلاها و فتنه ها از آشنایان و شیعیانم دفع و برطرف خواهد شد.
دعوات راوندی، ص 207، ح 563

اللهم عجل لولیک الفرج 
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت / زهرایی و خورشید غبار قدمت

کی گفته که تو حرم نداری بانو؟ / ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت . . .
-
سلام ، بروزم ... منتظرحضورتون هستم / یاعلی مدد/خدانگهدار
پاسخ:

سلام

تسلیت



صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا(س)

سلام

ایام تسلیت... 

و التماس دعا
پاسخ:

سلام

تسلیت

 اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ

التماس دعا

پاسخ:
یا فاطر بحق فاطمه
تو خودت را رنگ زدی ، تا شبیه خاطرات این آدمها باشی؟

شاید فراموش کردی که این آدمها ، رنگین کمان را با دروغ های خود رنگ میکنند!

تو برای آنها ، حتی معنی بی رنگی را هم نداری...

کاش سیاه و سفید بودی!!!

تا باورشان میشد ، تو شبیه دروغ های رنگی آنها نیستی...

شبیه حقیقت خودت هستی...!
هر دم به ضریح بی نشانت ای ماه

بسته ست دخیل قلب من با هر آه

عمری است تپش های دلم میگوید:

<<یا فاطمه اشفعی لنا عند الله >>
سلام علیکم
ممنون از لطف و حضورتان
پاسخ:

علیکم السلام

یا علی

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۴۰ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام دوست عزیز ..................... عیدتان مبارک
با مطلب "بهترین و جذاب ترین امکانات گوگل" در خدمت شما هستم.
لطفا به ما سر بزنید!
موفق و پیروز باشید ................... یــــا عــــلی (ع)
- مدیریت پارسی سمپاد - 
#عرفان اقوامی
پاسخ:

سلام

بر شما هم

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
+++
ایام تسلیت...
التماس دعا
پاسخ:
تسلیت ...

سلام برادر خوبم.ممنونم از لطفتون.سلامت باشین

ایام شهادت خانم فاطمه زهرا هم تسلیت میگم.عزاداری ها منم دعا کنین

التماس دعا

 

یاعلی

پاسخ:

سلام

رسیدن بخیر ، زیارت قبول

ایام تسلیت ...

دعامون کنید

زیاد بگویید"السلام علیک یاامیرالمؤمنین"

این روزها کسی درمدینه جواب سلامش نمیدهد...

پاسخ:

این روزها چه غم ها که نمی کشد

و چه ها که نمیبیند

بـــرخــیــز و بــاز مــــادری ات را

شــــروع کــن

فــضـــه حـــریــف گــریــه ی طـفـلان نمیشود...
پاسخ:
برخیز ...
سوختن هم دارد...
پاسخ:
آره والله ...
ای نور خدا سرشته با آب و گِلَت 

ای مهر علی راز هویدای دلت

این ذکر هزارساله ی مهدی توست 

ای یاس نبی « بِاَیِّ ذنب قتلت؟ ...

سلام بزرگوار

شهادت خانم فاطمة الزهرا سلام الله علیها تسلیت.

 

انشاالله سالی پر خیر و برکت داشته باشید.

التماس دعا

پاسخ:

سلام

تسلیت

تشکر همچنین برای شما ...

دعامون کنید

کمترینم مادر ...
یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
کمترینم مادر ...
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۹ دخترچادربه سر
سلام ممنون که اومدین

پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

...مادر...مادر...مادر...
پاسخ:

مادر

چه نام زیبایی ...

سردار بدروخیبر دیگر زپا فتاده
دستی به گوشه در دستی ب سر نهاده
مهدی بیا کمک کن جد مطهرت را
بیرون ببر ز خانه تابوت مادرت را

ودلم واقعا سوخت.....
پاسخ:
و دلم ....

پشت در این خانه اگر نسوزی

از هیزم کمتری ....


خیلی قشنگ بود

پاسخ:
پشت در این خانه چه ها گذشت ...
چیست دلچسبترین حاجت ما از زهرا
جمعه ای با پسرش صحن اباعبدلله
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">