میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

برای تو ...

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

امروز فقط برای تو می نویسم
برای تو که از همه به من نزدیکتری و بهتر از همه از دلم خبر داری .
برای تو که از روز اول ، لطفت ....
و خودت میدانی این سالها بر من چه گذشت!!!!

از دردهای همیشگی
از نگاه های متفاوت
از با پر رویی در صحنه موندن
از دنیایی که نفس کشیدن درش سخت شده
از حرفهایی که تو سینه موند
از پژمردگی این روزهام
و از ...

برای تو که انگار میخواهی یک جوری آرامم کنی و شاید دلم را بدست بیاوری
اما ...
اما این روزها ، لطفت ، بیشتر و بیشتر در زندگیم رخ عیان کرده
انگار قرار است ، روزها را روز به روز بر من سختتر کنی
انگار قرار است حرفهای بیشتری بشنوم
انگار قرار نیست کسی بفهمد که چه میگویم
انگار نمیشود که نمیشود که نمیشود
و این چه امتحانیست که آخِرش پیدا نیست ...
باشه
اما قرار ما چیز دیگری بود ...

 *********************

 پی نوشت :

- این پست و فقط خودم میدونم و خدا ، و هیچکسی نمیدونه من چی گفتم ، چون احتمالا هرکسی یه تفسیری میکنه ...
- چند وقتیه در فشارهای مختلف روحی و جسمی هستم و از دیروز خیلی احساس پژمردگی میکنم...
- فردا ان شاء الله اگر دعوت بشم میرم جایی که دلم آروم میگیره ، میرم راهیان نور ... این چند روز با خودم خیلی حرف زدم ، میگفتم تو نوزده سال گذشته برای چی رفتی و امسال با چه نیتی میری؟
با خودم می گفتم : من راه و گم کردم و قرار نبود به اینجا برسم ...
- سال 93با تمام فراز و نشیبهاش رو به پایانه ، با خاطرات خوب و بد در فضای حقیقی و مجازی .
- امروز در آخرین جلسه کاری پایان سال 93 ، وقتی دعای یا مقلب القلوب و خوندن ، عجیب بهم ریختم و اشک تو چشام جمع شد ، وقتی این دعا خونده میشه ، میخواد فصلی جدید در بودنمون رقم بخوره و من نمیدونم قراره احوالاتم در فصل جدید چگونه باشه .
- حلالمون کنید و لحظه تحویل سال ، دعا کنید من هم مشمول حول حالنا بشم .

یا فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) یا امام رضا (علیه السلام)

نظرات  (۲۴)

۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۲ احسن الحدیث
مسلما از هر پستی هرکسی به ظن خودش برداشت میکنه 
ولی خب مهم شخص نویسنده است که با نوشتنش یکم راحتتر میشه 
انگار مکتوب کردن همیشه جواب میده واسه آرومتر شدن!

ان شالله این فصل بهترین فصل باشه!
همیشه خداحافظی های آخر سال از همکارا از همککلاسیا از ... یه حس غریبی داره!
شما باید مارو دعا کنید که عازم راه نورید...!

عزتتون زیاد
عاقبتتون ختم بخیر
التماس دعا
پاسخ:
سلام

گاهی اصلا منظور نویسنده اون مطالبی که برداشت میشه نیست

شاید حدسهایی زده بشه اما خیلی وقتها از واقعیت دوره

ممنونم از لطفتون

ان شاء الله برای شما هم فصلی پر خیر و برکت رقم بخوره

دعامون کنید
اون "با پررویی تو صحنه موندن" عالی بود... ای کاش همه مون همینجور پررو باشیم...

پژمردگی شایسته ی مومن نیس... ان شاءالله به زودی دوباره شاداب و پرانرژی بشین...

ینی شما 19 ساااااااااااال هر سال رفتین راهیان نور؟!!!!!!!!!!!!! :-o
wow
خوش به سعادتتون... چیکار کردین شهدا اینقده دوستون دارن بابا؟!!! O_o


سلام منو به شهدا برسونید... به خصوص سلام مخصوص مون به برو بچه های کانال کمیل برسونید لطفا...
بگین برف دونه غصه داره که امسال نشد بیاد پیش تون:(

پیشاپیش سال نوتون مبارک
ان شاءالله سال پربرکتی داشته باشید

یا علی

پاسخ:
سلام

گاهی باید با پررویی تو صحنه موند

دعا کنید برامون

بله من از سال نوروز 74 رفتم و توفیق داشتم سال تحویل و تو مناطق باشم و الان اگر نرم انگار سالم سال نشده

ما که کاری نکردیم ، شهدا لطف می کنند
اتفاقا توفیق بود کانال کمیل هم رفتیم و خوب نبود
سلامت باشید

ان شاء الله شما هم سالی فاطمی داشته باشید
یا علی
التماس دعا
خوش بسعادتتون
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام علیکم
چه سعادتی خوش به سعادتتون
شما هم مارو حلال کنید ان شالله مشهد الرضا نائب الزیاره هستم
پاسخ:
علیکم السلام


ممنون

شما هم حلال کنید و پیش اقا ما رو یاد کنید
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۰ علیرضا بیگدلی

باسلام

 

آنها که از اسارت ها رهیده اند و به عشق حق رسیده اند و در حد وظیفه زندگی می کنند .جز با امر او جز با حکم او جز با اشاره او به راهی نمی روند اما 

با یک اشاره اش با سر می روند.

ع.ص

اگر  با تبادل لینک با فرهنگ پرواز موافقید،لطفا ما را با همین نام لینک کنید و سپس به ما اطلاع دهید تا شما را لینک نماییم.

 

http://farhangeparvaz.blog.ir

 

باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۰ کمی بودن ...
التماس دعا

سالی پرازخدابراتون ارزومندم

یافاطمه....
پاسخ:
سلام

همچنین ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


احوال شما؟
احتمالا الان باید تو راه جنوب باشید...خوش به سعادت شما...


عرض کنم که امام موسی صدر یه مطلبی داره که می فرماید:
"من نیک می دانستم که ایستادن در برابر خودکامگی، هزینه دارد
و در پی ارتقای توده ها بودن و بالاخص آگاه ساختن آنان، هزینه دارد
و به مقابله برخاستن با امتیازها و بت ها، از هر سنخ و گروه، هزینه دارد
و می دانستم که دشمنی با من و یاران من، و القای شبهه و تهمت، بالا خواهد گرفت و به موجی لگام گسیخته و گسترده تبدیل خواهد شد
با این همه، نیک می دانم که این رسالت من است
و امانتی است در دستم
و نیز معنای حیات من است.
از این رو، همه این هزینه ها را، چون گذشته، به جان خواهم خرید"

ان شاء الله در سال جدید، روز به روز بر توفیقاتتون افزوده بشه و البته موفق باشید

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

این موقع هفته گذشته جنوب تو پادگان دوکوهه بودیم

ممنونم

استفاده کردیم از مطلبتون

یا علی
ان شاء الله سفر پر برکتی داشته باشید
پاسخ:
ان شاء الله ...
یا زهرا (س)
هر سال منم عبد عطایت مادر
خوشبخت شدم من از دعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی‌بی
صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .
سلام
سالی نیکو پراز خیرو برکت از دعای مادر

پاسخ:
سلام


ممنونم ؛ همچنین ...
سلام


http://taknevisi.blog.ir/post/120
سلام . دلنوشته بود ... پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم ان شاءالله همیشه سلامتی باشه واستون و البته کلی حال و احوال خوب .خدا به برکت همین روزهای عزیز آنچه که خیر و صلاح ماست برامون مقدر کنه ان شاءالله اگه یادتون بود ما رو هم دعا کنید .
پاسخ:
سلام

ممنونم

تشکر از دعاتون


ان شاء الله سالی پر از خیر و برکت داشته باشید

یا علی

سلام علیکم.
حلال کنید بنده رو.
إنشاءالله سال خوب و پربرکتی داشته باشید در سایه عنایت حضرت زهرا(س)...

بسیار التماس دعا دارم،
یا حق.
پاسخ:
سلام

شما هم حلال بفرمایید

ممنونم ؛ همچنین 

یا علی
سلام علیکم.
شاید کمی میفهمم حال تان را...
خوش به سعادت تان که می توانید بروید پیش شهدا و از آنان مدد طلبید...

اگر یادتان بود،
منیبــــــــــ را هم بسیار دعا کنید.

یا حق.
پاسخ:
سلام

ممنونم

ان شاء الله شما هم دعوت بشید

یا علی

سلام علیک و رحمه الله

سال جدیدتان پر خیر و برکت باشد

ان شاالله زیر سایه حضرت زهرا(س) طراوت و نشاطی از شهدا هدیه بگیرید که با آن خط شکن این مهمانی باشید ...

این حالها میگذرد... احوالتان را به او بسپارید که میداند چگونه به حسن و احسن برساند...

برای ما هم دعا فرمایید

+این صوت شهید آوینی زیباست


پاسخ:
سلام علیکم

ان شاء الله سال خوبی داشته باشید

ممنونم از حسن نظرتون

دعا گو هستم

صدای سید همیشه دلنشینه ...
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۷ سعید ابراهیمی
ان شالله با شهدا محشور بشید،،،،
یازهرا.
پاسخ:
ان شاء الله

ممنونم از دعای قشنگتون
سلام 

ان شاءالله سال خوب و پر برکتی داشته باشید 

التماس دعا 


پاسخ:
سلام

ان شاء الله ؛ همچنین برای شما ...

یا علی
سلام
سال نو مبارک
ان شالله راهیان حالتون رو خوب کنه و سال جدید رو با همین حال خوش آغاز کنید
بهترین ها نصیبتون
التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام

ممنونم ؛ ان شاء الله برای شما هم 

راهیان واقعا زیباست و اثرگذار

دعامون کنید

مهدی جان! تقویم روزگارم با روزگار قلب تو تنظیم است.

بهار من هم این روزها بوی فاطمیه گرفته است، مثل بهار تو.

السلام علیک یا رَبیَع الاَنام و نَضْرَهَ الاّیام.

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک

سلام سال نو مبارک ان شالله سال خوبی داشته باشید.

پاسخ:
سلام

ممنونم همچنین ...
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۲۹ میثم حسینی خو
ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
پاسخ:
چشم جواب دادم ...
عزیزم تا در فکر آنی که چه بخورم که حلق را خوش آید و چه بگویم که خلق را خوش آید،به مقصود نخواهی رسید .شهید دستغیب کتاب توحید
سلام
به روزم...
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۳ مدیون زهرا سلام الله علیها
سلام علیکم.ایام شهادت بانوی اب و ایینه و افتاب تسلیت.
زیارت مهمانی لاله ها قبول حق
"آنانکه شهید می شوند"احسن الحال را می فهمند...حول حالنا الی احسن الحال"امیدواریم سال جدیدتان زهرایی وشهدایی باشد.
پاسخ:
سلام

تسلیت


ممنونم 
در پاسخ به کامنت خصوصی آشنای قدیمی :

سلام

باید عرض کنم خیلی ممنون که به میهمان سر میزدید و دلیل نیومدنتون و الان نمیدونم و متاسفانه همونطور که گفتید وبلاگی ندارید که پاسخ بدم

اما بحث تعلق پیدا نکردن بسیار عالیست 
هر چیزی که موجبات تعلق و ایجاد کنه پسندیده نیست اما باید دید واقعا تعلقی در کار هست یا نه
یا گاهی خودمان حلالی را حرام و یا حرامی را حلال میکنیم ...

من در نوشته هام از داشته های نداشته ام چیزی نمیگم 
اینها مطالبی هستند که برای دلم مینویسم و فقط فقط برای خودم هستن

باز ممنونم از حضور و نظرتون 
سلام
خب چرا کانال کمیل خوب نبود؟!
مگه میشه کانال کمیل خوب نباشه آخه؟!

پاسخ:
سلام

کی گفتم کانال کمیل خوب نبود

اتفاقا عالی بود و برنامه خوبی داشتیم اما من حسابی حالم بد بود و مریض احوال ...
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۲۳ فانوس جزیره - گمنام
و این چه امتحانیست که آخرش پیدا نیست...
پاسخ:
و این چه امتحانیست که آخرش پیدا نیست...


دعا کنید عاقبت بخیر بشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">