میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

چشم به راه

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ

من همان چشم به راهم ... تو همان آقایی ...

سراشیبی جمکران،غروب...

نیامدی

نیامدی

حالا انتظار

برای خودش

بلوار شده است

میدان شده است...

پی نوشت ها
---------------

- این دو هفته، دو بار مسافرت رفتم، اولین سفر گیلان بود و سفر دوم شیراز ...

- چند سالی بود _ بعد از فرمایشات حضرت آقا در مورد حرم احمد بن موسی علیه السلام _ مشتاق زیارت شاهچراغ بودم که خداروشکر دعوت شدم 

- البته شیراز جاهای دیدنی زیادی داره اما من با توجه به شرایط کاری وقت نداشتم همه جا برم، فقط تونستم به زیارت شاهچراغ و لسان الغیب برم، البته یه سری هم به ارگ کریمخانی و دروازه قرآن و در آخر به بازار وکیل زدم...

اینا رو ببینید:


السَّلامُ عَلَیکَ یَا سَیِّدَ السّاداتِ الاَعاظِمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یَا اَحمَدُ بنُ مُوسَی الکاظِم

مزار شهید آیت الله دستغیب نویسنده کتاب "قلب سلیم"

اینم کریمخان زند

میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

نظرات  (۳۴)

سلام
به به
ان شاءالله خوش گذشته باشه ;)
پاسخ:
سلام داداش

ممنونم

خداروشکر خوب بود

هم کار بود هم زیارت هم سیاحت ...
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۴ کمی بودن ...
پس حسابی بهتون خوش گذشته این چندروز!


یامن عذابه عدل

ای کسی که عذابش ازروی عدل است

درهنگام بروزمشکلات ناله نکنیم ،ناامیدنشویم 
وبدانیم این عذاب،لطف است وشکرکنیم.
پاسخ:
خداروشکر خوب بود

مخصوصا زیارت حضرت شاهچراغ

سالها منتظر این زیارت بودم
سلام
خوش ب حالتون. زیارت قبول.
پاسخ:
سلام

قبول حق

ممنونم
هر کس باید به فکر خود باشد و راهی برای ارتباط با حضرت حجت (عج) و فَرَج شخصی خود پیدا کند، خواه ظهور و فرج آن حضرت دور باشد، یا نزدیک! "آیت الله بهجت(ره)"
اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. التماس دعا
شما که به دیار ما سفر کردین، اگه به خودِ رشت تشریف آورده بوده باشین، می تونستین خواهر امام رضا(ع) رو هم زیارت کنین؛ ینی حضرت فاطمه اخری سلام الله علیها
در ضمن مزار غریب میرزاکوچک جنگلی هم بودا

پاسخ:
سلام
بیشتر سعی میکنم از فضای روستا استفاده کنم
البته زیارت هم رفتم اما نه زیارت خواهر امام رضا

ان شاء الله سفر بعدی

ممنونم
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۹ تا اینجا خواندم...
سلام

 دعوتید به کتابی با طعم سفرنامه....



http://baketab.blog.ir/post/47
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
حالا انتظار برای خودش 
بلوار شده میدان شده....
 
قلمتون مستدام

رسیدن بخیر
خوشبحالتون
سفرهای زمستونی خیلی بیشتر از تابستونیاش بهترن!

پاسخ:
سلام

ممنونم
بله هوا عالی بود ، بارون نم نم و صفای خاصی داشت
سلام
و
سفرهاتان
نورانی ...

عکسا قشنگ بودن ...
پاسخ:
سلام

سلامت باشید

یا علی
سلام

دل نوشته ی زیبایی بود

خدا رو شکر ما هم شیراز یودیم ،
شما که گفتی وقت نکردی ؟ ولی نصف شیراز رو گشتی :)))
موید باشید
پاسخ:
سلام

تشکر از نگاهتون ...

لبخند بله بزرگوار دیگه ای هم گفت

خب شیراز جاهای زیادی داره که برای دیدن همشون چند روز لازمه

سلامت باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
زیارت قبول...
پاسخ:
قبول حق...

دعامون کنید
سلام
نیامدی... 

چه شهرای دوس داشتنی:)
هردوش خیلی قشنگه مخصوصاشیراز
پاسخ:
سلام

بله شهرهای خوبیند

هر جا صفای خودش و داره ...
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۸ مدافعان حرم
مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی

سلام 


خوش به حالتون...... 
:'( 


زیارت قبول 

کاش برای ما هم دعا می کردید 

پاسخ:
سلام

سلامت باشید

قبول حق ...

بزرگوارید و محتاج دعاییم
سلام
خدا توفیقاتتون رو زیاد کنه
ممنون که بهم سرزدید...

همیشه در سفر باشید
سفر آدم رو پخته میکنه!!!!

البته به ماهم میگن مارکوپولو :))
پاسخ:
سلام

تشکر ؛ سلامت باشید

بله سفر واقعا عالیه ...
اللهم عجل لولیک الفرج

زیارت قبول
پاسخ:
قبول حق ...
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۶ باران نم نم...

سلام

خب تقریبا همه جاهای مهم رو رفتید...

سفرهاتون بی خطر ان شاالله...

پاسخ:
سلام

بله جاهای اصلی و رفتم

ممنونم
دعامون کنید
سلام
زیارت شاهچراغ عجب صفایی دارد...
به نظر من اماکن دیدنی شیراز از اصفهان
بیشتر بود خیلی دیدنی و مردمانی مهربان
پاسخ:
سلام

بله واقعا با صفا و لذتبخش بود

دل ما که خنک شد

من اصفهان نرفتم و ان شاء الله بزودی میرم
گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست...
گاهی از غصه تنها شدنش میبارد ...!!!  

سلام علیکم مومن خدا

کجایی ،‌ خوب میری سفر و ما رو هم تحویل نمیگیری‌ها
والا چند سفر شیراز رفتم ولی مزار لسان الغیب رو ندیدم هنوز ‌، هر دفعه فقط رفتم حرم احمدبن موسی ...
والا سعی هم نکردم که برم ولی خوب دیگه
شما که خبر دارید
اصفهان سه سفر رفته بودم و 33پل رو ندیده بودم ‌، دفعه چهارم گفتم هر طور شده باید برم و این همه تعریف که میگن رو ببینم

یه سال هم علی رغم میل باطنی توی محرم قسمت شد شیراز بودم ‌، شبها میرفتیم حرم شاه چراغ
دسته هایی که می‌آمد برای عزاداری بسیار دیدنی بود

از کارها چه خبر ؟
ما هنوز نرفتیم برای قراردادها برادر
پول کم دارم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم برادر علی

در خدمتیم ؛ چه کنیم گاهی از سفرها توفیق اجباریه ...

مزار لسان الغیب خیلی صفا داره اما نگاههای افرادی که حضور دارند متفاوته
یه رفیقی همراه من بود که شعری از حافظ میخوند که در کنهش حادثه عاشورا بود و گریه میکرد و افرادی هم بودند که ...

دلها و نگاهها خیلی فرق داره ؛ ان شاء الله خد ازون دل خشگلا به ما هم عنایت کنه ...
حرم شاهچراغ خیلی عالی بود ، دلم خُنک شد

کارها هم مثل شما
فعلا نرسیدم برم بقیه نامه ها رو انجام بدم
قرارداد رو هم ما هم نبستیم
یا علی
سلام علیکم
الحمدالله که سفر خوش گذشته ... من تا به حال شیراز نرفتم ! دلمون هوایی شد عکس ضریح رو که دیدم دلم رو دخیل ضریح کردیم ...
زیارتتون قبول
پاسخ:
علیکم السلام

ممنونم ؛ خداروشکر

من تا حالا نرفته بودم اما واقعا رفتن به شیراز ارزشمنده چون سومین حرم اهل بیت تو کشورمون اونجاست

هر از گاهی که هوای حوصله ابری میشه

به خودم امید میدم و بیاد میارم که خورشید هنوز سرجاشه و خاموش نشده ... 



خوش به سعادتتون..
پاسخ:
سلامت باشید ...
سلام
زیارتتون قبول باشه...

منم دلم شاهچراغ خواست :(
پاسخ:
سلام

قبول حق ...

ان شاء الله دعوت بشید
سلام
 
از اینکه  ارتباطی با پست شما ندارد عذر می خواهم اما امیدورام از خواندنش لذت ببرید...

مردی باپدرش در سفر بودکه پدرش از دنیا رفت. از چوپانی در آن حوالی پرسید: «چه کسی برای مرده های شما نماز می خواند؟».
چوپان گفت: «ما کسی را برای این کار نداریم».خودم نماز آنها را می خوانم.
مرد گفت: «خوب لطف کن نماز پدر مرا هم بخوان!»
چوپان مقابل جنازه ایستادویکی دو کلمه زمزمه کرد و گفت: «نمازش تمام شد!»
مرد که تعجب کرده بود گفت: این چه نمازی بود؟
چوپان گفت:بهترازاین بلد نبودم
مرد از روی ناچاری پدر را دفن کرد و رفت.
شب هنگام، در عالم رؤیا پدرش را دید که روزگار خوبی دارد. از پدر پرسید: «چه شد که این گونه راحت و آسوده ای؟»
پدرش گفت: «هر چه دارم از دعای آن چوپان دارم!»
مرد، فردای آن روز به سراغ چوپان رفت و از او خواست تا بگوید در کنار جنازۀ پدرش چه کرده و چه دعایی خوانده؟
چوپان گفت: «وقتی کنار جنازه آمدم و ارتباطی میان من و خداوند برقرار شد، با خداوند گفتم: “خدایا اگر این مرد، امشب مهمان من بود، یک گوسفند برایش زمین می زدم. حالا این مرد، امشب مهمان توست. ببینم تو با او چگونه رفتار می کنی؟».
پاسخ:
سلام

به به

خدایا با منم از رسم میهمان نوازی برخورد کن
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۵ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام
زیارت قبول.


کاش میتونستم برم شیراز..هربار خواستیم بریم قسمت نشد...

پاسخ:
سلام
قبول حق ...

ان شاء الله بتونید به این استان سفر کنید
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۷ کمی بودن ...
حضرت علی علیه السلام:

هرکه بداند خداعوض می دهد

سخاوتمندانه می بخشد.
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عید شما مبارک
روز مهندس هم بر شما مبارک

می گفت یه بنده خدائی رفته بود جنگل را ببینه...بهش گفتند جنگل را دیدی؟
گفت نه بابا...درخت ها نذاشتند جنگل را ببینم{لبخند}


حالا به نظرم داستان شماست ها...ها کاکو؟...نصف شیراز رو گردش کِردی حالا تازه میگی این شیرازو رو ندیدم!!{لبخند}

تو بازار وکیل، سوغاتی نداشت برای ما بیاری؟!!{لبخند}
حضرت حافظ یه شعری هم دارند که عجیب الان مناسبت داره!!
می فرماید:
"ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم"

در وصف سوغاتی گرفتن ماست این شعر!!{لبخند}


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

تبریک

رشته من مهندسی نیست برادر ؛ اگر شما مهندسید روزتون مبارک

خب شیراز جاهای دیدنی زیاد داره که نشد بریم

سوغات داشت کجا براتون بیاریم 
بیا پیش ما در خدمتیم
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۲ منتظر المهدی

باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
(عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
 میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
را ارسال نمایید 
باتشکر .
آجرک الله یامهدی
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۶ فانوس جزیره - گمنام
سلام
زیارتتون قبول.
خدا رو شکر که سفر خوبی داشتین.
منم تا حالا شیراز نرفتم و خیلی دوست دارم برم، به خصوص اردیبهشت ماه.
در پناه حق.


پاسخ:
سلام

قبول حق ....

ممنونم 
ان شاء الله بزودی برید

یا علی
سلام

زیارتتون قبول..

ان شاالله که برای ما هم دعا کردید!
پاسخ:
سلام

قبول حق ...

سلامت باشید
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۱ افسر ولایی مهدی(عج)
هر چه فڪر میڪنم میبینم زن ڪه باشے نمیتوانے مثل آن موقع ها بجنگے و شهیـב شوے ...
ولے میشوב با حجاب باشے פ شهیـבپرورے ڪنے ... ان شــــــــاالله !
___________________________
سلام علیکم همسنگر بزرگوار.
سپاس از حضور و نظر ارزشمندتان.
خوشا به سعادتتان. دلنوشته جالبی بود؛ بلوار انتظار!
با پست های زیر آپیم...
+ نظر امام خامنه ای(حفظه الله) درخصوص بانوان بدحجاب
+ چه کسی مدعی شهادت است؟!
+ و ...

پاسخ:
زن اگر به رسالت اصلیش عمل کنه میتونه بره بهشت و شهیده ...


سلام

مطالب خوبی بود
خداخیرتون بده
اللهم عجل لولیک الفرج
تا چند روز دیگه امسالم تموم می شه ؛ خوب یا بد ، تلخ یا شیرین ، سخت یا آسون ! ولی از اون گذشته ، سر سفره های هفت سینتون موقع تحویل سال ،  برای ماهم دعا کنید .
پاسخ:
یا علی

شما هم دعامون کنید
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۸ شلمچه دیار عشق
مهربانم عالم از توست
 غریبانه چرا می گرددی؟
سلام 
زیبا و دلنشین بود، ممنونم.
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">