میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

بهای عشق

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

تو را از جان
دوست تر می دارم
ایران عزیزم

تو آن حس ناب افتخاری
که نسیم تنفس مردان غیورت
حیات دوباره زندگی ست

تو را دوست دارم
و بهای این عشق را
حتی اگر قطره قطره خونم باشد
با تمام وجودم نثارت می کنم

         

   نبینم بین خطبه ها بغض کنی ... عزیزم ...   

      داشتم به قطره های اشکت فکر میکردم،   

      که امروز توی خیابان ها

      سیلی شده بود برای خودش ...

پی نوشت :

- ایام پیروزی انقلاب و تبریک عرض میکنم

- چند روزی مسافرت بودم و راهپیمایی امسال و در تهران نبودم اما در استانی که بودم راهپیمایی بسیار پر شور برگزار شد.

موافقین ۱۲ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۲۲
وحید

نظرات  (۴۵)

ای کویر تو، بهشت جان من
عشق جاودان، ای ایران من...


سلام علیکم
خدمت از ماست اخوی
بفرمایید اینم نشانی ما: میدان آزادی زیر اون درخته :)


پاسخ:
سلام دلاور

بزرگوارید

چه خوب آدرس دادید اما من جدی گفتم (لبخند)

آدرس مجازی هم باشه کافیه ...
سلام و رحمه الله.این روز عزیز بر شما مبارک . 
پاسخ:
سلام علیکم

بر شما هم مبارک

۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۰۰ عطار کوچولو
.
ای ایران من ،
خاکت کفن من...
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تولدش مبارک
:)
پاسخ:
مبارک (لبخند)
افرین به این غیرت افرین به این همه بصیرت....
خدا قوت
پاسخ:
خداقوت به مردم کشورم ...
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۰ ی آنتی زایون
سلام  وطنم  تو را دوست دارم دعوتید به آنتی زایون با مطلب : وَ فىِ أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ لِّلسَّائلِ وَ المَْحْرُومِ و در اموال خود براى سائل و محروم حقى قائل بودند سوره ذاریات - آیه 19
پاسخ:
سلام

ما هم
غریبه بود اشنا شد …
عادت شد …
عشق شد …
هستی شد …
روزگار شد …
…خسته شد…
بی وفا شد …
دور شد…
بی گانه شد …
فراموش نشد
سلام
این بخش لایک داره:)
که نسیم تنفس مردان غیورت
پاسخ:
سلام

سلامت باشید

از این به بعد سعی میکنیم نسیم زیاد بنویسیم که زیاد لایک بشه(لبخند)

کهکشان ها، کو زمینم؟!

زمین، کو وطنم؟!

وطن، کو خانه ام؟!

خانه، کو مادرم؟!

مادر، کو کبوترانم؟!

…معنای این همه سکوت چیست؟

من گم شده ام در تو… یا تو گم شده ای در من… ای زمان؟!

… کاش هرگز آن روز از درخت انجیر پایین نیامده بودم …

کـــاش !

حسین پناهی



۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۵ کمی بودن ...
جانم فدای ایراااان
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

شاعر هم می فرماید:
"مرگا به من که با پر طاووس عالمی
یک موی گربه ی وطنم را عوض کنم..."


فقط یه چیزی جسارتا عرض کنم...{لبخند}
انقلاب 36 سالش شد ها{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

شاعر خوب میگه ؛ احسنت


اختیار دارید
درست میفرمایید

قضیه ای داره که اینجا نمیتونم بگم (لبخند)
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۸ پاسدار ولایت
دعوت شدید !!

البته سلام
شما هم دعوت هستید دوستم .
"شهدا" همه را صدا میزنند اما تنها عده ای میشوند ...


نه ! برای تبلیغ نیومدیم رفیق ... اومدیم فقط با کمک شما صدای شهدا رو بگوش مردم برسونیم ...

منتظرت هستیم .


یا مولاتی یا فاطمة الزهرا ایتها الصدیقة الشهیدة
و چه سیل عظیمی...
پاسخ:
عالی بود
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۴ ** فرکانس **
ان شا الله که دیگر هیچ وقت هیچ بغضی نباشد....
پاسخ:
ان شاء الله 
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۱۰ محمد محمدیان
دهه فجر امسال دهه زیبایی بود

اتحاد و یک دلی و بیعت با نظام مقدس و رهبری *
پاسخ:
بله همینطوره ...
مرگ بر ضد ولایت فقیه
پاسخ:
مرگ بر ضد ولایت فقیه
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۵ یک سبد سیب

:(

عیب از ما است اگر دوست زما مستور است
دیده بگشای که بینی همه عالم طور است
لاف کم زن که نبیند رُخ خورشیدِ جهان
چشم خفّاش که از دیدن نوری کور است
اللهم عجل لولیک الفرج. تعجیل در فرج صلوات.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. التماس دعا
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۴ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
بهای عشق توگر جان بود خریدارم
رهبرم:

نثار روی تو هر برگ گل که در چمن است

فدای قد تو هر سروبن که بر لب جوست...






سلام علیکم مومن
کجایی برادر؟ تحویل نمیگیری
شکر خدا مثل هر سال با شکوه و خوب بود

امسال یاد پارسال کردم که باهم بودیم
شما که امسال جای دیگه بودی
شکر خدا

عرض میشه که این رفقا رفتن یا نه ؟
قرارداد اتوبوس دیر میشه ها مومن
اگه نرفتن ما خودمون بریم
یه وقت دستمون میمونه توی پوست گردو
من منتظر هستم مومن

سر دکترقریب خانمه به رفیقم گفت کالسکه ها رو نگه دارید یه عکس بگیریم ‌، از محمدامین و محمدعلی نگه داشتیم و با لبخند به آقایی که همراه خانمه بود نگاه کردم ‌،‌ یهویی گل از گلش شکفت اومد جلو و مصافحه کرد و گفت کجایی؟ خیلی وقته ندیدمت .. گفت حالا وایسا یه عکس باهم بگیریم غیر از خانمه به یکی دوتا دیگه از رفقاش که همه دوربین حرفه ای گردنشون بود گفت از ما عکس دسته جمعی بگیرید یه جوری که بچه ها هم باشن
خیلی سال بود ندیده بودمش و معلم دوران دبیرستان ما بود
هم او خوشحال شد و هم ما

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر

مخلصیم
چند روزی تهران نبودم
خداروشکر ؛ مردم ما مردم خوبی هستند ...

بله رفقا رفتن نامه رو هم گرفتن
تشریف بیارید خدمتتون تقدیم کنم

احسنت با ما هم یه عکس یادگاری بنداز (لبخند)
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۹ ی آنتی زایون
سلام
 
عکس و متن فوق العاده بود ممنون
پاسخ:
سلام

مممنونم ؛ سلامت باشید
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۲ کمی بودن ...

گاه انسان به علت گناهی ازرزقی محروم میشود

پیامبراکرم صلی الله علیه واله

وسایل الشیعه

سلام
الان آهنگ وطنم سالار عقیلی خیلی میچسبه :)
ایام مبارک داداش
پاسخ:
سلام

آره داداش

راست میگی ؛ منم خیلی این آهنگ و دوست دارم

بر شما هم مبارک
+

التمــــآس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام
ممنون از نظرات قشنگتون
یا حق
پاسخ:
سلام

بزرگوارید

یا علی
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۴ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
*خداقوت به مردم عزیز ایرانـــــــــــــــــــم*

اللهم الحفظ قائدنا الخــامنه ای....
پاسخ:
اللهم الحفظ قائدنا الخــامنه ای....
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام
خداقوت از سفر و جشن تولد

گاهی مطالب واقعا عاااااااااااااااالیه

خدا همسایه دلمون باشه
پاسخ:
سلام

ممنونم ؛ تشکر


ان شاء الله
سلام

ایام بر شما هم مبارک
شکر که راهپیمایی‌ها باشکوه برگزار میشه ان‌شاءالله قدردان باشیم

سیل رو خوب اومدی.. عاشق این سیلم کاش این سیل‌ها مانع اون قطرات باشن برای همیشه مگر اون قطرات خاص که همیشه هستن و باید باشن که کشتی این انقلاب به برکت همون قطرات اشک به این خوبی جریان داره ..


خدایی خوب به شما نشونی دادم سر راست  و دقیق نه شما اذیت بشی نه خودم. فکر کن اگر زیر اون ابر رو نشونی میدادم با این باد و بارون چقدر اذیت میشدیم؟ بالاخره وقتی به ملت نشونی میدم میگم زیر ابر وقتی باد اومد و بردش که نمیتونم وایسم نگاه کنم که! :) ملت سرگردون میشن باید بدوم دنبال ابر ... والا... قول دادم بهشون حالا فکر کن گردباد و طوفان بشه من طفلک چی میشدم خدایی خوب آدرس دادم.. :)

حالا گذشته از همه این حرفا مدتی هست که به سرم زده تو وب جاگیر بشم و یه کنجی رو کرایه کنم ولی فعلا پادوی مغازه حاج علی آقای فانوس جزیره هستم (البته مغازه چه عرض کنم پاساژ زنجیره‌ای چند طبقه با پارکینگ)
جایی پیدا کردم چشم نشونی میدم با رفقا تشریف بیارید در خدمت‌تون باشیم
اذیت شدی حلال کن
یاعلی
پاسخ:
سلا

بر شما هم مبارک

تشکر از آدرستون
به هر حال ما نبودیم تهران که خدمت باشیم

ان شاء الله ؛ وب برادر علی برای همه دوستان جا داره . دل ایشون دریاییه ...

بد نیست یه وب داشته باشید ؛ البته خیلی هم توصیه نمیکنم

یا علی
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۳ مارال رئیسی
سلام.خوشحال میشم به وب دومم سر یزنید و نظر بدید ممنون
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم


موفق باشید
سلام جناب میهمان...

حضور میونِ جمعیت توی این روز باشکوه حس خوبی رو داره ... :)
پاسخ:
سلام
بله واقعا یه حس افتخار و غرور داشت
سلام
"نبینم بین خطبه هابغض کنی...عزیزم..."عزیزم؟!!!!
یه حس کودکانه داشت!
پاسخ:
سلام

حس کودکانه نداشت ؛ حس عاشقانه به ولی بود
سلام
عالی بود
خداقوت
پاسخ:
سلام برادر

ممنونم

پیش کریمه اهل بیت دعامون کنید
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۱ کمی بودن ...
یاسریع الرضا

ای خدایی که سریع ازمامی شوی

ممکن است خداهمین الان بایک سجده ی عاشقانه وبایک تصمیم شجاعانه ی ما

برای دل کندن ازگناه سریع ماازماراضی شود.

چراتاعمری باقی ست  ازاین فرصت استفاده نکنیم؟

کسی چه میداند؟شایداین لحظه آخرین مهلت برای بازگشت مابه درگاه اوباشد...
وطنم ای شکوه جاویدان 

لبیک یا امام خامنه ای 

دعا بفرمایید....
 سلام
الوعده وفا
ب روزیم
یاعلی
پاسخ:
سلام

به سلامتی ...
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۲ ابوالحسن جعفری پرچکوهی
با عرض سلام خسته نباشید  . خوبید ؟ با مطلب (جایگاه نماز و جامعیت آن) بروزم بنده حقیر را بپذیرید و نگاهی بیندازید .
یا حق .
پاسخ:
سلام
منونم
چشم خدمت میرسم
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۱۸ ... یک بسیجی ...

قـــرص می خــــوردم...ولی بیــماری ام بهتر نشد...پرســــیدند به موقـــــع میــــخوری؟؟؟......جوابم "نـــه" بود...گفتند عــــلت این است...

 

تازه فــــــهمیده بودم....

 

چرا نمازم مانع "فســـــاد" و" فحشــــا" نیست!

 

به مـــوقع نمـــــی خوانـــدم

 

نمــــــاز را...!

پاسخ:
نماز ...
ایران....

دوست دارمت
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۱ کمی بودن ...
یاقریب
ای نزدیک بندگان

خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
آیه ی 24بخوانید!
وطنم ای شکوه پابرجا...
وبلاگتون خیلی آرامش داره..
مستدام باشید..
پاسخ:
ممنونم از نگاهتون ...

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">