میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

دل ِ دیوانه

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

چه لذتی دارد
که فقط تو میدانی
در دل چشمانم چه رازی پنهان کرده ام

رازی که می دانم صبورانه حفظش میکنی
و این دلِ دیوانه
هنوز هم امید ها دارد به مهربانیت آقا

یا امام رئوف

نظرات  (۴۷)

گر خریدار من آنست
ک من میدانم
پاسخ:
من میدانم ...
این دلِ دیوانه
هنوز هم امید ها دارد به مهربانیت آقا

چه زیبا...
ممنون

پاسخ:
سلامت باشید

دعامون کنید
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۳ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
چقدر زیبا...
+++++++
پاسخ:
سلامت باشید
دعامون کنید
دستانت را در دستانش دهی...
خود به آن احساس آرامشی که خواهانی دست یابی...
خودتو از خودش جدا نکن...

یا علی
حاصل سبزترین باور من

برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد

مانده ام سخت غریب

دیگر از سبزترین حادثه هم می ترسم...

سلام تو خونه صحبت از رفتن به مشهده اونم برای 1 فروردین که فاطمیه اونجا باشیم ولی نمیدونم قسمت میشه یا نه !
با مریضی مامان اصلا امکان داره ؟
ولی میدونید!
دلخوشم به محالات امام رضا (ع)
خیلی التماس دعا
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۰ مسافر88 آرام
این دل دیوانه
هنوز هم امیدها دارد
به مهربانیت آقا
....
تو هستی و من
دلم آرام آرام است


سلام
دعامون کنید
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
تو هستی و من
دلم آرام آرام است


سلام
محتاجیم به دعا
خیلی زیبا بود
خدا قوت
پاسخ:
ممنونم

یا علی
اللهم ارزقنا حرم

التماس دعای زیاد

++
پاسخ:
اللهم ارزقنا ....


دعامون کنید
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۵ مجاهدین اسلام
هر که چشمش اوفتد بر گنبد زرین او
گاه خندان، گاه گریان، گاه مجنون میشود...

التماس دعای گوهرشادی...


پرچم دوکوهه بالاست. من عاشق ساختمون گردان حبیبم.
ایوالله
پاسخ:
سلام برادر 
منم عاشق صحن گوهر شاد هستم


پرچم دوکوهه همیشه بالاست ، لحظه شماری میکنم برای رفتن 

گردان حبیب (لبخند) ...
صبورانه امیدوارم...
و اگر
بر مشامم نرسد بوی حرم،
میمیرم!
):



اللهم ارزقنا حرم...
التماس دعا.
پاسخ:
میرسد ان شاء الله


سلام

التماس دعا
سلام

التماســِ دعـــآ
پاسخ:
سلام


محتاجیم به دعا ...
سلام
خیلی زیبابود
"و این دلِ دیوانه 
هنوز هم امید ها دارد به مهربانیت آقا"
پاسخ:
سلام

تشکر از حضورتون 
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۴ یادگار ایران
سلام علیکم.

چقدر زیبا.و این دلِ دیوانههنوز هم امید ها دارد به مهربانیت آقا
خیلی ممنون از این مطلب زیباتون.

یا علی(ع)
پاسخ:
علیکم السلام


بزرگوارید 

ممنونم از حضورتون 


دعامون کنید
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ک من میدانم....

عالی بود
قلمتون مستدام
پاسخ:
که من میدانم ...


تشکر
التماس دعا
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۲ باران نم نم...
به دل نشست این دل نوشته یتان...
پاسخ:
تشکر 


خیلی قشنگ بود...
انگارحرف دل من روزدین...
"سخن از زبان ما می گویین.."
التماس دعا..
درحدگشایش همه ی کارهایمان...
پاسخ:
تشکر از نگاهتون ...

حرف های دل بود


دعامون کنید
یاثامن الجج دل ما وا نمیشود
خیلی تلاش کرده ام اما نمیشود
پاسخ:
اما نمیشود ...
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۳ الهام نظری
سلام
خیلی حس و حال خوبی داشت...زیبا بود

ممنونم از حضورتون
پاسخ:
سلام

ممنون ؛ بزرگوارید

یا مَنْ هُوَ بِکُلِّ شَىْءٍ عَلیمٌ

دل‌م آرام می‌شود، وقتی تمام دردهایم را می‌دانی..

پاسخ:
وقتی تمام دردهایم را می دانی ...
سلام
دهه فجر انقلاب گرامی باد

پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:
یَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَیُوَطِّئونَ لِلمَهدِیِّ سُلطانَهُ؛

مردمى از مشرق قیام مى کنند و زمینه حکومت مهدى را فراهم مى آورند.
کنزالعمّال ، ح 38657
پاسخ:
سلام

تبریک ایام ...
السلام علیک یا امام رئوف
من باشم،تو باشی و صحن انقلابت
دنیا را می خواهم چه کار؟!!
پاسخ:
تو را دارم چه غم دارم ...
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۳ عمار فرهنگ
حرم ضریح یه بارگاه
خواب خوب هر شبم
پاسخ:
خواب خوب هر شبم ...
امان از عصر جمعه...
پس کی میایی آقا؟
فقط ماتده بود که مجوز خوانندگی زنان صادر شود که شد...

چه وزارت ارشادی....!!!!
اللهم عجل...

یاعلی
پاسخ:
بیا آقا ...

سلام

این چوبیه که باید بچه حزب الهی ها میخوردند که در زمانی که میتونستند کار کنند به دنبال حواشی نمی بودند و در زمان انتخابات و ... با داشتن اتحاد میتونستند کاری کنند که اینطور نشه

متاسفیم برای بعضی آقایون متولی فرهنگ
رو سیاهی حتما برای زغال خواهد ماند

التماس دعا
امام صادق علیه السلام :
اِنَّ قائِمَنا اِذا قامَ لَبِسَ لِباسَ عَلىٍّ علیه السلام وَ سـارَ بِسیـرَتِهِ. وسائل الشیعة، ج 3، ص 348
 همانا چون قائم ما قیام کند، لباس على علیه السلام را بپوشد و بر اساس شیوه و سیره او رفتار نماید.
اللهم عجل لولیک الفرج.تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. التماس دعا
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
تشکر از حدیث زیباتون

التماس دعا
آقای مهربان :(...
پاسخ:
آقای مهربانم ...
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۰ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
با پوستر / ورزش معنوی
 به ورز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
از کریمان، فقرا جود و کرم می خواهند
لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد

ما اسیریم اسیر غم دنیا هستیــــــــــم
غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

سلام علیکم براااااااااادر
خوبی ؟
عرض میشه که ایشاالله که به زودی در حرم امام مهربانیها باشید و ما رو هم دعا کنید

دوستان شما میرند دنبال این نامه؟
باید برن و نامه معرفی به اون شرکت رو برای عقد قرارداد بگیرند
اگه میرند که دیگه یه کاسه اش کنیم و برای ما رو هم زحمت بکشند بگیرند
خبد بدید لطفا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب


پاسخ:
غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد ...

سلام برادر

ممنونم داداش

بله میرند دنبال نامه ، فقط لطف کنید تصویر اون نامه ها رو که اون روز کپی گرفتیم و به من خیلی زود برسونید
تا بگم رفقا پیگیری کنند

دعامون کنید
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۷ کمی بودن ...
مباداچون شدتی روآورد تمنای مرگ کنی...

پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله
پاسخ:
سلام ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ان شاء الله به زوردی های زود مشهد بری و برات کربلا را هم از آقا بگیری صلوات....

الکی نگفتم ها...{لبخند}
اما خب سوغاتی هم بیاری برای ما بد نیست!!!{لبخند}


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام برادر رزمنده

احوال شما ؟

ان شاء الله ، ان شاء الله ، ان شاء الله

میدونم الکی نگفتی (لبخند) ؛ شما خوبا که الکی نمیگید ...


دعامون کنید
سلام
چقدر دلم تنگ شده برای یک حرم
وارد که بشم
برم بچسبم به ضریح...
و...
ملتمس دعا
پاسخ:
سلام

دل ما هم تنگه برای آقامون ...

ان شاء الله بزودی دعوت بشید

یا علی
  • رسول اکرم صلى الله علیه و آله:
  • «مَن سَرَّهُ اَن یُنسَاَلـَهُ فى عُمُرِهِ وَ یُوَسَّعَ لَهُ فى رِزقِهِ فَلیَتَّقِ اللّه وَ لیَصِل رَحِمَهُ»

  • هر کس دوست دارد که عمرش طولانى و روزى اش زیاد شود، تقواى الهى پیشه کند و صله رحم نماید.

  • بحارالأنوار، ج 74، ص 102، ح 56
  • ۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۶ ... حسینی ...

    تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی
    دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود
    اللهم عجل لولیک الفرج..

    ۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۳ ... حسینی ...


    تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی
    دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود
    اللهم عجل لولیک الفرج..
    ۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۸ آرمان بدیعی

    آیت الله جوادی آملی:

    اعتقاد به توحید را مشرکین هم داشتند، آن سازنده نیست، اعتقاد به معاد است که سازنده است؛ یعنی هر کس بداند که در برابر عمل خود مسئول است و روزی رسوا می‌شود و قطعی هم است، خودش را کنترل می‌کند!

    دهه فجر انقلاب اسلامی ایران مبارک .

    ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم * در ره عشق سزاوارترازصد مردیم
    هرزمان بوی خمینی به سرافتد مارا * دورسیدعلی خامنه ای میگردیم
    پاسخ:
    تبریک

    سلام
    تشکر از حضورتون
    ۲۰ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۱ ** فرکانس **
    سلام...

    زیبا بود...

    و این چه مهربانی وصف ناپذیریست...و شکر برای این نعمت
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم


    برادر دلاور

    سلام

    ما در خدمتتون هستیم

    نشونی بذارید خدمت برسیم
    ۲۲ بهمن روز تجدید عهد با انقلاب ،‌امام و اسلام است . مقام معظم رهبری
    وعده دیدار ما در صفهای بهم فشرده راهپیمایی ۲۲ بهمن   انشاالله
    ++++
    ۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۶ یک سبد سیب

    ان شاءالله روزیتون به زودی زیارت 


    پاسخ:
    ان شاء الله ...

    ممنونم
    ۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۹ عـــطـش ...
    اللهم ارزقنا حـــرم ...
    پاسخ:
    اللهم ارزقنا ...
    سلام
    همیشه دل آدم هوای حرم رو داره حتی اگه روز قبل باهاش وداع کرده باشه
    وداع که نه، هنوز نرفته، اشک ریزان خواهان زیارت دوباره بودیم
    دعاگو بودم
    ان شالله بزودی در حرم آقا باشید به حق امام مهربانی ها

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    زیارت قبول ...

    ممنونم ؛ دعا کنید دعوت بشیم


    یا علی
    ۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۰ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    زیارت لازمم...
    پاسخ:
    من هم باز ...

    هنوز هم امیدها دارد...

    و این امید را کسی جز خود کریمش به ما نبخشیده


    سلام...

    پاسخ:
    هنوز هم امیدها دارد ...

    سلام
    و این دلِ دیوانه همیشه امید دارد به مهربانیت آقا ...
    پاسخ:
    و این دل دیوانه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">