میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

تمام دلم ...

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ

تو هستی
و بودنت ناب ترین بارش امید
من عاشقم
و عشقت بهاری ترین شکوفه دلم
...
عاشق شده ام
که در تمام دلم غوغای توست
و ساعت قرارمان
دلم برای اغوشت سرازپا نمی شناسد
که حتی زمزمه نامت
امیدی روانه ی دلم می کند
که در منتهای سرزمین اندیشه ام نمی گنجید
...
مرا می خوانی
و تمام دلم جوانه می زند...

http://axgig.com/images/03092166633260011722.jpg

 

پی نوشت

- نامه حضرت آقا به جوانان اروپا و آمریکای شمالی رو حتما بخونید.
- صحبتهای مختصر و دسته بندی شده رو اینجا ببینید .  (دریافت)

- لبیک یا خامنه ای

 

نظرات  (۵۰)

۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۷ فانوس جزیره - گمنام
سلام
عالی بود.
خداجونم دوست دارم...
نامه حضرت آقا رو امروز صبح خوندم و به داشتن همچین رهبری افتخار کردم.
التماس دعا.
پاسخ:

سلام

ممنونم از حضورتون

 

خدای خوبیها ؛ دست دلم و بگیر

 

نامه آقا عالی بود ؛ باز هم پس از تذکرات بسیار خودشون وارد صحنه شدند

یک رابطه خوب زمانی است که کسی

پذیرای دیروز

پشتیبان امروز

و مشوق فردایتان باشد

پاسخ:

قشنگ بود


پرچم به دست توست ، جمع است خاطرم

با تو مهم کـه نیست ، حــــرف و حدیــث ها


احسنت

سلام و عرض ارادت
پاسخ:

سلام داداش

مخلصیم ...

اگه یه کاری کرده که زیاد صداش نکنیم باید به خودمون شک کنیم ....


سلام علیکم مومن
مثل همیشه با درایت بود این نامه و شکرخدا بازتاب خوبی داشته
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ:

سلام برادر

 

آقای ما بینظیره

 

راستی تاریخ و مشخص کردید؟

 

 

یارب


مرا می خوانی
و تمام دلم جوانه می زند...
پاسخ:

مرا می خوانی ...

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
که حتی زمزمه نامت
امیدی روانه ی دلم می کند!

زیبا بود
+++
پاسخ:

سلام

 

تشکر از نگاهتون

خدای خوب ِ من..
پاسخ:

خدای مهربونم ...

اندیشه ات که آسمانی شد زمین شکوفا می شود (محظوظ شدم)
پاسخ:

سلام

خوش اومدید

یا علی

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۳ مسافر88 آرام
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم: احب الاعمال الی الله الصلاة لوقتها ثم بر الوالدین ثم الجهاد فی سبیل الله
بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا. نهج الفصاحه ص 167 ، ح 70

سلام علیکم

عاشق شده ام که در تمام دلم غوغای توست
...
و باید عاشق بمانم...

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:

سلام علیکم

 

و باید عاشق بمانم ...

 

ممنون از حضورتون

 

پیش امام مهربان دعامون کنید

یا علی

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
تشکر از نگاهتون ...
کاش من همه بودم و با همه دهان ها تو را صدا میزدم

نامه حضرت آقا هم عالی بود
اصلا به جوانان اروپایی و امریکایی حسودیم شد :)) البته مزاح بود جدی نگیرید

خیلی التماس دعا
پاسخ:
سلام

تشکر از حضورتون

نامه آقامون که حرف نداشت ؛ هر وقت ماها کم کاری میکنیم ایشون خودشون میان وسط میدون

لبخند 
محتاجیم به دعا
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۷ کمی بودن ...
خداعشق تمام من است...

امام علی (ع):هرکسی زیادشوخی کند،احمق شمرده می شود.

غررالحکم،ص222

و بودنت ناب ترین بارش امید. . .
پاسخ:

بودنت ...

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۶ کمی بودن ...
بااجازه لینک شدید
پاسخ:

تشکر

شما هم لینک شدید

سلام
ممنون از لطفتون.
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
د
پاسخ:

سلام

 

بزرگوارید

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۸ یک سبد سیب

زیبا و دلنشین و امیدبخش 

سپاس 



خدا حفظ کند حضرت آقا رو برای همه مون 

پاسخ:

ممنونم از نگاهتون

 

خدا حفظ کنه آقامونو

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۰ ** فرکانس **
سلام...

ای کاش بروم در دوردست ها زندگی کنم و مشکلات جامعه ام را نبینم و اینگونه یادداشت بردارم...

من هم دوست دارم...اما...نمی شود.

امروز اگر وارد عرصه نشویم...شرمنده ی تمام شهدا می شویم...شرمنده تمام شهدایی که خجلم از اینکه فکر کنم انها ما را میبینند...

حرف زیاده....خیلی زیاده...عمل متاسفانه کمه...و چقدر حق غریبه؟ چند وقتی میشه پیش خودم میگویم چرا اینقدر غریب...چرا امام حسین هفتاد یار بیشتر براش نماند...و چقدر علی غریبانه زندگی کرد ...امروز هم چقدر کم اند...

التماش دعا...
پاسخ:

سلام

 

ما هم گفتیم کاش می شد

 

اما ....

این گل های صورتی آدم رو یاد آغوش خدا میندازه...

عالی بود
پاسخ:

بله قشنگه و دلنشین(لبخند)

 

رنگ خدا رنگ زیباییهاست

 

تشکر از حضورتون

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۷ امانت اسمانی
تا نـــــگذری از جـــــــــمع به فــــــــردی نرســــــــی
تا نگـــــــــذری از خویــــــــش به مــــــــــردی نرسی
تا در ره دوســـــــــت بی ســـــــــر و پا نــــــــــــــشوی
بی درد بمــــــــــانی و بـــــــــــه دردی نرســــــــــــــی


ابوسعید ابوالخیر

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۶ دوستدار اسلام

سلام قولا من رب رحیم

 

به دنبال درخواست بسیار مهم دکتر رحیم پور ازغدی برای برگزاری کرسیه های آزاد اندیشی اقتصاد در نماز جمعه ی تهران، و عدم همکاری مسئولین ذیربط بدلیل فشارهای وارده از سوی اقتصاد دانان غیر اسلامی در داخل کشور، از شما وبلاگ نویس عزیز تقاضا داریم که به میزان توان خود مطلبی در خصوص لزوم طرح بحث های "اقتصاد قرآنی" در مهم ترین و پرتعداد ترین تریبون دینی کشور، در وبلاگ خود منتشر کرده تا از اندک اندک این مطالب در کنار هم موجی پدید آمده و به گوش تئوریسین های اقتصادلیبرال در کشور برسد تا بلکه قدمی در راستای زدودن مظلومیت و مهجوریت از قرآن برداشته باشیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نظریه های تولید شده ی اقتصاد اسلامی، می توانید به وب سایت http://www.kadamaei.ir/ و همچنین وب سایت http://reba.ir/ مراجعه نمایید.

 

 

« ما تا به امروز می بایست مدل بومی اقتصاد را به دنیا عرضه می کردیم. ما باید هم کارآمدی در جهت رشد رونق اقتصاد، هم کارآمدی در جهت تأمین عدالت را به دنیا نشان میدادیم.»

بیانات رهبری - 85 (دیدار با دست اندرکاران اصل 44)

 

و تا به امروز هنوز...

یا رفیق من لا رفیق له!
تو همراه دل منی همیشه...
کمکم کن تا بشنوم صدای خواندنت را
و یاری ام کن تا پاسخت گویم....



+اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای.

التماس دعا،
یا حق.
پاسخ:

یا رفیق من لا رفیق له ...

 

سلام

محتاجیم به دعا

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۹ عـــطـش ...
بسیار عالی ...

التماس دعا
پاسخ:

تشکر از حضورتون

سلام 
خیلی زیبا بود . دست مریزاد 
پاسخ:

سلام

ممنونم از نگاهتون و حضورتون در میهمان ...

به به
چه عکس خوشگلی :)
پاسخ:

سلام

 

تقدیم به شما ...

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۱ امیـــــد ...
امام ما در حساس ترین برهه ی تاریخ،جبهه بزرگ دعوت به اسلام را برای سربازان انقلاب گشوده اند...
جبهه رسانه ای دشمن نیز تمام توان خود را به کار بسته تا صدای دعوت مولای ما را خاموش کند ... 

تکلیف چیست؟ !
چرا برخی صدای جنگ رسانه ای را نمی شنوند؟!
جنازه ملک عبدالله را رها کنید ...
او مدت هاست که در جهنم است ...
و از مرگ وی فقط می توان عبرت آموخت!

جبهه ما اینها نیست!
امام ما در جبهه دیگری می جنگد

همه ما باید به هرشکلی دعوت کننده باشیم ...

سلام بعد یه مدت نسبتا طولانی برگشتم منتظر نگاه گرمتون هستم
ممنون که به ما سر زدید 
یاعلی
پاسخ:

سلام

به سلامتی ؛ خوش آمدید

 

یا علی

تمام دلم دست به دعا برد ،
شاید افاقه ای کرد و این جمعه آمدی ...
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۵ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
با پوستر / letter4u
به روز هستیم 
حتما سر بزنید و نظر فراموش نشود 
http://ammar-g.blog.ir/
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
سلام
خدا قوت

آری؛ از من به من مهربان تر...
تویی علت من، تو بخشاینده بی منت من...
تو را من سجده سجده میپرستم...

+ سربلند باشید
پاسخ:

سلام

 

ممنون از حضورتون

یا علی

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۸ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام علیکم همسنگر بزرگوار.
"خود شناسی" ، لازمه "خدا شناسی" هست؛ ان شاءالله که بتونیم در این راه ثابت قدم باشیم...
سپاس از حضور و نظرات ارزشمندتان.
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت
یـ مهدی (عج) ـا
پاسخ:

سلام علیکم

 

قطعا هر کس خودش رو شناخت میتونه خدای خودش رو بشناسه

 

تشکر از حضورتون

یا علی

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۳ یادگار ایران
سلام علیکم.
مطلب عالی بود، عامل هم باشیم ان شاء الله.

وبلاگتون بسیار زیبا و روح بخش است. خدا قوت.

یا علی(ع)
پاسخ:

سلام علیکم

 

ممنون

 

ان شاء الله

تشکر از نگاهتون ...

یا علی

اگر همه ی دنیا مارو تحریم کنند خدا با ماست

اما اگر خدا تحریممون کنه،از دست هیچکسی کاری ساخته نیست

بزرگترین تحریم بشریت توسط خدا صورت گرفته

مهدی(عج)رو بر ما تحریم ک
ردند

چون قدرشناس یازده مهدی اول نبودیم

پاسخ:
خدایا این تحریم و زودتر تمام کن
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۰ دوستدار اسلام

سلام قولا من رب رحیم

 

به دنبال درخواست بسیار مهم دکتر رحیم پور ازغدی برای برگزاری کرسیه های آزاد اندیشی اقتصاد در نماز جمعه ی تهران، و عدم همکاری مسئولین ذیربط بدلیل فشارهای وارده از سوی اقتصاد دانان غیر اسلامی در داخل کشور، از شما وبلاگ نویس عزیز تقاضا داریم که به میزان توان خود مطلبی در خصوص لزوم طرح بحث های "اقتصاد قرآنی" در مهم ترین و پرتعداد ترین تریبون دینی کشور، در وبلاگ خود منتشر کرده تا از اندک اندک این مطالب در کنار هم موجی پدید آمده و به گوش تئوریسین های اقتصادلیبرال در کشور برسد تا بلکه قدمی در راستای زدودن مظلومیت و مهجوریت از قرآن برداشته باشیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نظریه های تولید شده ی اقتصاد اسلامی، می توانید به وب سایت http://www.kadamaei.ir/ و همچنین وب سایت http://reba.ir/ مراجعه نمایید.

 

 

« ما تا به امروز می بایست مدل بومی اقتصاد را به دنیا عرضه می کردیم. ما باید هم کارآمدی در جهت رشد رونق اقتصاد، هم کارآمدی در جهت تأمین عدالت را به دنیا نشان میدادیم.»

بیانات رهبری - 85 (دیدار با دست اندرکاران اصل 44)

 

و تا به امروز هنوز...

سلام علیکم.
ممنونم از انتقاد تون....
قالب تیره را متوجه هستم و اگر فرصتی پیش بیاید تغییر میدهم...(آخر طراحی قالب و هدر کمی زمان می برد برای ما.)
اما خط های کمرنگ را متوجه نشدم؟؟!... بنظر شما، با همین قالب چه رنگی باشه بهتره؟
پاسخ:

سلام

وقت بخیر

خطهای متن در سیستم من سفید کم رنگه و برای دیدنش به سختی میشه خوند

بنظرم حالا با همین هدر از سیاهی درش بیارید ؛ تا ان شاء الله سر فرصت قالب و هدر طراحی کنید

 

موفق باشید

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۸ سادات بانو
سلام
متن زیبایی بود؛ نامه ی امام خامنه ای هم بسیار عالی :) دعوت به اسلام به بهترین شکل و با جملاتی قابل تامل
موید باشید
پاسخ:

سلام

 

ممنونم از حضورتون

خیلی وقته حضور نداشتید

 

موفق باشید

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
سپری می شوداین ظلم،عدو می بازد.
میرسد آنکه خداوند بر او می نازد.
باشد آنروز ببینند همه عالمیان،
در بقیع حضرت مهدی(عج) حرمی می سازد

سلام علیکم

در خدمتم با فرهنگ عمومی چیست؟
پاسخ:
سلام

خدمت میرسم
چقــــــــــــــــــدموسیقی وبتون قشنگه...
وچقــــــــــــدمتنتون قشنگ بود...
"که حتی زمزمه نامت
امیدی روانه ی دلم می کند"...
روزهاییست که فهمیده ام...
آرامش درگوش دادن به موسیقی های جدیدوپاپ نیست...
آرامش فقط درزمزمه هایی بااوست..


پاسخ:

صدای آسمونی به دل میشینه

 

ممنونم از حضورتون

 

 

کجایی آرامش ؟ ...

سلام علیکم.
نمیدانم مشکل از کجاست اما مطالب منیبــــــــــ با خط مشکی روی صفحه ای سفید نمایش داده می شوند...


التماس دعا،
حق یارتان.
پاسخ:
سلام علیکم

بنظر اگر قالب و عوض کنید درست بشه
سخت میشه مطالب و خوند

یا علی
سلا م بزرگوار



آپم.اهمیّت اُنس با قرآن


یا علی

پاسخ:
سلام
چشم

یا علی
شبهای هجر را گذراندیم و زنده ایم
ما را به سخت جانیِ خود این گمان نبود ...
پاسخ:
گمان نبود ...
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عیدتون  مبارک
:)
پاسخ:
عید شما هم مبارک
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۷ کمی بودن ...
حرص نخوریدومعتدل باشید آنچه قسمت شماباشد به شماخواهدرسید...

حضرت محمدصلی الله علیه وآله وسلم
پاسخ:
احسنت
جانم یا رسول الله ...
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۵ عمار فرهنگ
سلام نام خداست


درسته

عالی بود
پاسخ:
سلام بر شما


ممنونم
سلام
سایت شما در مسابقات وبلاگ نویسی ثبت شد
در صورت تمایل
شما با وارد کردن
نام و نام خانوادگی
ادرس وبلاگ
شماره تلفن
استان
سن
در قسمت نظرات در سایتWWW.NASR18.IRوارد کنید
باتشکر.
وارد کردن مشخصات الزامی نیست
پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتون
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۹ الناز معینی
به دل نشست
زنده باشین
پاسخ:
سلامت باشید


یا علی
دلتان همیشه پر نور...
پاسخ:
ممنونم

همچنین ...
تا خدا بنده‌نواز است به خلقش چه نیاز
می‌کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم
تمام دلم ... بهانه ی توست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زیبا بود
پاسخ:
تشکر از نگاهتون ...
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۶:۳۷ ... حسینی ...

از پاسخ من معلمان آشفتند

بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

اما به خدا هنوز من معتقدم

از جاذبه تو سیب ها می افتند

یا صاحب الزمان(عج)

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">