میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

مرا ببر که برای تو دردسرم ...

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ

و قبر بطوس یالها من مصیبة

ألحّت علی الأحشاء بالزّفرات

إلی الحشر حتی یبعث الله قائماً

یفرّج عنّا الغمّ و الزّفرات

دعبل پرسید: آقا جان ما که در توس چنین قبری سراغ نداریم

که صاحبش این قدر مصیبت دیده باشد

و تا جمعه ی ظهور بر دردها و غصه هایش هیچ مرهمی نباشد...

.........

غریب الغربا تویی که خودت روضه خوان خودت بودی

و هنوز آن که بار غمهایت را از دلت بردارد ، نیامده...

..........

جمعه ها دست به آسمان بلند می کرد ؛ می فرمود : خدایا اگر فرج من جز با مرگم به من نمی رسد ، مرگم را برسان...

نظرات  (۴۳)

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۱ هاتف آل مجم
خداوندا اگر فرج او جز با مرگ ما نمی رسد
پس مرگ ما را برسان!
تنها واجبی که قضا ندارد، امر ب معروف و نهی از منکر است.

* ببخشید بی ربط بود، ولی این روزا همه ذهنم درگیر ای فریضه است.

یاعلی
پاسخ:
ان شاء الله در این مسیر تئفیق داشته باشیم
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
+ به تصویر پست و 
+ به متن

و ...
اللهم عجل الولیک الفرج
پاسخ:
ممنونم

اللهم عجل الولیک الفرج
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۸ سید گمنام
ببر مرا..
پاسخ:
ببر ...
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۲ کمی بودن ...
یارضا...
پاسخ:
یا امام  رضا ...
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۲ کمی بودن ...
یارضا
سلام برادر
واااااااااااااای چه قدر قشنگه وبت صدای سید حتی کلمات کلیدیت
اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
پاسخ:

سلام

صدای سید و حرفهاش به دل خداجو میشینه

 

 

اللهم ارزقنا ...

بلند ترین ارتفاع برای سقوطمان

افتادن از نگاه مهدی فاطمه است

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:

بدترین سقوط همینه ...

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۲ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
سلام
شاید به کمک شما هم نیاز باشد
http://besme-rabel-hossein.blog.ir/1393/10/26/%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AF
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم
۲۶ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۳ فانوس جزیره- گمنام
سلام
جمعه ها دست به آسمان بلند می کرد؛ می فرمود: خدایا اگر فرج من جز با مرگم به من نمی رسد، مرگم را برسان...
وای بر من...
پاسخ:

اگر حجاب ظهورت وجود پست من است

دعا نما که بمیرم

چرا نمی آیی؟

خدایا
ریش و قیچی دست خودت
خودت ردیفش کن
پاسخ:

خودت ردیفش کن ....

روحی فداک ... متی ترانا و نراک ؟
پاسخ:
روحی فداک ...
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۰:۳۶ یک سبد سیب

عجب! 

پاسخ:

...

ما گناه می کنیم و خدا
غیبت تو را
تمدید می کند!
سلام علیکم
خوشحال میشم در مورد یه مسئله شما هم پیشنهاد خودتون رو بگید
پاسخ:

سلام

مطلب خوبی بود

 

نظرمون براتون نوشتم

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۱ پاک باخته
مشهد حرم ورودی باب الجوادتان...
پاسخ:

یا غریب الغربا ...

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ نیک سرشت
غربت، هنوز هم -با اینکه سلطانت میخوانیم- در حرم و حریمت موج می زند آقا....
):
پاسخ:
جانم رضا ...
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۱ عـــطـش ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۰ "بر ثانیه ی ظهور مهدی (عج) صلوات"
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل الفرجهم

۲۸ دی ۹۳ ، ۰۸:۴۶ سعید گنجوزاده
سلام
شمارو دعوت میکنم به پست"من شارلی نیستم "
نظر شما چیه..........
۲۸ دی ۹۳ ، ۰۹:۳۵ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
اگردلیل نیامدنت وجود پست من است


خداکندکه بمیرم....


بیابه جان مادرت زهرا.....
پاسخ:

خدا کند که بمیرم ...

۲۸ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۲ کمی بودن ...

امام باقر(ع):

محبت قلبی برادرت رانسبت به خود،ازمحبت قلبی خودت نسبت به او بشناس...

بحارالانوار.ج46.ص291


۲۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۰ مسافر88 آرام
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:

علیکم السلام

 

محتاجیم به دعا

سلام
مراببرکه برای تو دردسرم
پاسخ:

مرا ببر ...

 

 

سلام

ماندیم به داغ انتظارت، مددی ما و غم ودرد بی شمارت، مددی دلخسته از این غمی که در ریشه ماست در آرزوی فجر بهارت، مددی

پاسخ:

مددی ...

دوباره ضامن من شو ضامن آهو...
پاسخ:
یا ضامن آهو ...
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۰:۰۶ سید حسین
جمعه ها را بیخیال ،
بگو کجا منتظرت باشم ...
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۴ کمی بودن ...
امام علی (ع):

اگرزیادبه دیدارکسی بروی،خوشرویی اوکم می شود

میزان الحکمه.ج4.ص299
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۶ اناربانو
مرا ببر که برایت دردسرم...
اللهم عجل لولیک الفرج... 
پاسخ:

مرا ببر ...

با سلام در صورت تمایل برای تبادل لینک منتظر پاسخ شما هستم با تشکر sajedeh.com
پاسخ:

سلام

خداقوت

سلام

غریب الغربا تویی که خودت روضه خوان خودت بودی

و هنوز آن که بار غمهایت را از دلت بردارد ، نیامده...

..........

جمعه ها دست به آسمان بلند می کرد ؛ می فرمود : خدایا اگر فرج من جز با مرگم به من نمی رسد ، مرگم را برسان...

.........................................................
بازهم دلنوشته هایی از جنس دل داشتید
خداوند توفیق لذت یابی در دنیا و آخرت نصیبتون کنه

خوشحال میشم به کلبه حقیرانه ماهم سری بزنید وبا مطالبتون مارو به فیض برسونید

پاسخ:
سلام

تشکر از نگاهتون ...

دعامون کنید
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۱ کمی بودن ...

امام رضا (علیه السلام):
«مَن زارَنی عَلی بُعدِ دارِی، أتَیتُهُ یَومَ القیامَةِ فی ثَلاثِ مَواطِنَ حَتّی أُخَلِّصُهُ مِن أهْوالِها: إذا تَطایَرَتِ الکُتُبُ یَمیناً وشِمالاً، وعِندَ الصِّراطِ، وعِندَ المیزانِ.»
«هر کس با وجود دوری سرایم به دیدار من آید، روز قیامت در سه جا به نزدش می‌روم تا او را از ترس و وحشت‌های آن‌ رها سازم: هنگامی که نامه‌های اعمال به راست و چپ پراکنده می‌گردد, بر پل صراط، و هنگام سنجش اعمال.

۳۰ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۵ کوچکترین منتظر
سلام

فرقی نمیکنه

هر کدوم که راحتتر هست براتون.
پاسخ:
سلام

پس بلاگ و جایگزین بلاگفا کردم

از این به بعد تو این وبتون نظر میدم

موفق باشید

 

لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

 

سلام

 

 دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

 

http://baketab.blog.ir/post/46

 

برای همه خوب باش!
آنکه فهمید همیشه کنارت و به یادت خواهدبود...
و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای تمام خوبیهایت تنگ میشود.
سلام 
یا رضا (ع)
پاسخ:
سلام 

خداقوت

ممنون از حضورتون ...
سلام
تصویر زیبایی بود
یاعلی
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم 

یا علی

 

لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

 

سلام

 

 دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

 

http://baketab.blog.ir/post/46

 

 

لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

 

سلام

 

 دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

 

http://baketab.blog.ir/post/46

 

یارب

من نیز جمعه ها دست به آسمان بلند می کنم ؛ خدایا اگر فرج من جز با مرگم به من نمی رسد ، مرگم را برسان...
پاسخ:
برسان ...
یارب

اندیشه ات که آسمانی شد زمین زیبا میشود

هدر زیبایی دارید + جمله
پاسخ:
همینطوره


سلام

خواهش میکنم
قابل شما رو نداره
یارب

سلام علیکم

از آن خداست
تنها دست به دست ما زمینان می چرخد
به امانت ....
پاسخ:

سلام

خداقوت

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۱۴ سعید گنجوزاده
با سلام
موفق باشد
آپم
پاسخ:

سلام

 

چشم خدمت میرسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">