میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

رضا ...

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

به امام جواد(علیه السلام) گفتم:"بعضی ها می گویند مامون به پدرت لقب رضا داد، وقتی به ولایت عهدی راضی شد."

گفت:"دروغ می گویند. پدرم را خداوند رضا نامید چون خداوند او را پسندید و اهل آسمان، رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه(علیهم السلام) در زمین از او خوشنود بودند."

گفتم:" مگر بقیه پدرانتان پسندیده ی خدا و ائمه نبودند؟"

گفت:"چرا؟"

گفتم:"پس چه طور فقط او رضا شد؟"

گفت:"چون دشمنانش هم او را پسندیدند و فقط پدرم بود که جمع دوست و دشمن از او راضی بودند."

 برگرفته از کتاب « آفتابِ هشتمین» از مجموعه کتب 14 خورشید و یک آفتاب

پی نوشت

- یا امام رضاعلیه السلام...

غلام کوی تو هستم مرا به کَس مفروش.

- شهادت امام مهربانی ها تسلیت

نظرات  (۳۸)

۰۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۴ میهمان ...
یا امام رضا

غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش

دعام کنید ...
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۱ سید گمنام

نامت که می‌آید
دل‌تنگی می‌آید
گنبد می‌آید
حرم می‌آید
صفا می‌آید
بغض می‌آید
و اشک می‌آید ...

بخوان مرا..

پاسخ:
بخوان مرا ...
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۱ سعید گنجوزاده
سلام
مرسی خیلی خوب بود
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۹ وبلاگ شمس
سلام
تسلیت عرض می کنم.
و التماس دعا دارم.
پاسخ:
سلام

تسلیت 
محتاجیم به دعا
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۶ امیر عباس
کاخ همه شاهان جهان را که بگردی 
دربار کسی پنجره فولاد ندارد...

سلام داداش
شما هم خیلی برای ما دعا کن،خیلی
پاسخ:
جانم رضا


سلام داداشم

دعاگو هستم
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۶ پسر انسان
ما داراترین گدایان عالم...
پاسخ:
آره والا ...
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۲:۴۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
محتاجیم به دعا :-(
پاسخ:
یا علی

ضامن آهو شدنت جای خودش
اینکه در روز جزا ضامن مایی، عشق است...

پاسخ:
عشق است ...
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۶ سید حسین
سلام
خیلی خوب بود ،
تازه متوجه شدم که چرا به امام علی بن موسی ( علیه السلام ) ، رضا میگویند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم

امام رضای من و شماست ...
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۳ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دعوتید به ( + )
ساعت16و10 دقیقه شبکه 2سیما

لطفا اطلاع بدید به سایر دوستان نیز هم...

باتشکر


http://besme-rabel-hossein.blog.ir/1393/10/02/%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۰ انسان مجازی
قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربون صحن سرای حرمت امام رضا
قربون لطف وصفای حرمت امام رضا

السلام علیک یا امام الرئوف
التماس دعا
پاسخ:
قربون کبوترای حرمت 
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۴ مسافر88 آرام
السلام علیک یا امام رئوف...

سلام علیکم
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
یا امام رضا

سلام
التماس دعا

امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا

یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا

یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج

باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج

حلول ماه ربیع الاول مبارک



پاسخ:
تبریک
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۸ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

حلول ماه ربیع را صمیمانه تبریک عرض می کنم...


بسیار به نکته ی مهمی اشاره کردید..احسنت...

عرض کنم که ضمن اینکه از روی "امام" یه چند خطی بنویس!! عیدی ما را هم کنار بذار!!!!

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:

سلام برادر

 

تبریک عرض میکنم

بزرگوارید

عیدی که قابل شما رو نداره ، اما چرا باید از روی امام بنویسم؟

سلام . چه کاور زیبایی گذاشتید اون بالا ...
السلام علیک یا انیس التنفوس یا غریب الغربا (ع) ... خدا قبول کنه زیارت دور و نزدیک رو از همه مون ...
پاسخ:
سلام
سلامت باشید

حرم امام رضا خیلی دعامون کنید
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۰:۱۰ محمد یعقوبی
سلام و عرض ارادت
استفاده بردم از مطالب ارزشمند شما
موفق و پایدار باشید
یا علی
کمیل
پاسخ:

سلام

تشکر از حضورتون

موفق باشید

بخند هرچندغمگینی

ببخش هرچند مسکینی

فراموش کن هرچند دلگیری

زیستن اینگونه زیباست

بخند وفراموش کن

هرچند میدانم که آسان نیست

۰۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۲ رزمنده ..
مجددا سلام عرض شد...

ما مخلصیم 

پی نوشت را بخون برادر....{لبخند}

یا علی


پاسخ:
سلام

بله تشکر


۰۳ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۶ فانوس جزیره - گمنام
سلام
خیلی دلتنگ حرم امام رضا(علیه السلام) هستم. لطفا دعا کنید بتونم برم پابوس آقا...
من فکر می کردم جناب رزمنده فقط معلم املای وبلاگ خودمون هستن گویا ایشون تو همه وبلاگها تدریس دارن!
احتمالا منظور ایشون پی نوشت بود یا ام رضا نوشتین.
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:

سلام

ان شاء الله بزودی دعوت بشین

 

بله متوجه شدم ؛ من خودم خیلی تو صحیح نوشتن دقت دارم

فهمیدم چرا اینطور شد

 

دعامون کنید

انگار قبولی دو ماه عزاداری محرم و صفر، به این یک جمله گره خورده است:
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پاسخ:
یا امام رضا ...

سلام...

 حلول ماه ربیع الاول تبریک وتهنیت باد

 **************************

آمد ربیع و روزگار عزا گذشت ...

 رخت سیه زتن شهر، دورگشت...

 اماهنوزهر ذره می خواند این سرود...

 برکشتگان تشنه  کرب وبلا درود....

سلام...

 حلول ماه ربیع الاول تبریک وتهنیت باد

 **************************

آمد ربیع و روزگار عزا گذشت ...

 رخت سیه زتن شهر، دورگشت...

 اماهنوزهر ذره می خواند این سرود...

 برکشتگان تشنه  کرب وبلا درود....

سلام...

 حلول ماه ربیع الاول تبریک وتهنیت باد

 **************************

آمد ربیع و روزگار عزا گذشت ...

 رخت سیه زتن شهر، دورگشت...

 اماهنوزهر ذره می خواند این سرود...

 برکشتگان تشنه  کرب وبلا درود....

یا امام رئوف
پاسخ:
یا رئوف ...
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۲ یک سبد سیب

یا امام رضا(ع) ، رضای دلم باش

پاسخ:
رضای دلم باش ...
۰۴ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۷ احمد داعی
سلا م خوب هستید انشالله؟


آپم...

اسرار و آثار تسبیح حضرت فاطمه زهرا سلام علیها





زنده باشید
پاسخ:
سلام
تشکر
خداقوت
سلام

؟؟؟؟؟

منتظرپاسخ شما هستیم...

یا علی
۰۵ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۴ ... حسینی ...

کبوتر هم که باشی
گاهی
دود شهر
پرو بالت را سیاه می کند
به یک هوای پاک نیاز داری
چیزی شبیه
هوای حرم...

پاسخ:
هوای حرم ...
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۲:۳۰ انسان مجازی
با سلام به روزم
پاسخ:
سلام
چشم
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۰ وبلاگ شمس
سلام
شمس برای آخرین بار بروز شد.
پاسخ:
سلام

ما تازه با وب شما آشنا شده بودیم
اومدم اما امکان نظر دادن نداشت

میشه بود اما کم فعالیت کرد 
حیفه که کلا شمس و تعطیل کردید

به هر حال هر جا هستید موفق باشید 
عاقبتتون بخیر
امام رضا:
طوبى لِمَن أدرَکَ قائِمَ أهلِ بَیتی وهُوَ مُقتَدٍ بِهِ قَبلَ قیامِهِ. بحارالانوار ،ج78،ص335
خوشا آن که قائم اهل بیت را درک مى کند و پیش از قیامش به او اقتدا مى کند.
اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا
سلام برامام خوبیها.....
....مرا به کس نفروش...

عید ربیع هم مبارک...

پاسخ:

یا امام رضا

غلام کوی تو هستم مر به کس مفروش

 

تبریک

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
پاسخ:
یا امام رضا
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۶ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر /سرمایه‌ی عمر را دریابید
بیانات آیت الله حق شناس (ره)
به روز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
امیرالمؤمنین على علیه السلام:
ما ابتَلَى اللّه ُ أحَدا بمِثلِ الإملاءِ لَهُ 

خداوند هیچ کس را به چیزى همانند مهلت دادن به او، آزمایش نکرده است.

نهج البلاغه، خطبه 116
پاسخ:
خدایا ...
سلام از گروه زندگی به سبک ایمان مزاحمتون میشم این بار ی برنامه ی جدید پروژه ی جدید
مسابقه
جایزه منتظرتون هستیم توی وب
یاعلی
graybud.blog.ir
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۴ کمی بودن ...
امامی راکه ازاعمالمان راضی نباشد نمی توان رضاخواند....
پاسخ:

ان شاء الله که راضی هستن ...

۱۳ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۹ اناربانو
جالب بود .این را نشنیده بودم...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضی المرتضی...
پاسخ:
آقای ما اینطوره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">