میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

من لی غیرک ...

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ق.ظ

گاهی فکر می کنم

بعضی ها هم هستند

که خدا به آنها می گوید

من غیر از تو کسی را ندارم...

.

.

.

.

اما امروز آمدم بگویم :

خدایـــــــــــــــــــا جز تـــو کســـــــــی را ندارم

نظرات  (۴۱)

هیچ کداممان جز خدا پناه ویاوری نداریم....
پاسخ:
هیچ کداممان ...
الهی
نگاهی
پاسخ:
الهی ...

نگاهی ؛ نگاهی ؛ نگاهی ...
سلام الله اعلم ک چرا دیگ وبلاگ بنده نمیایید

ولی ماهم ادمیم
پاسخ:
سلام
شرمنده خدمت میرسم
خدایا..یادت هست..یادم دادی..یادت باشم..به یادتم..که یادم باشی..
تو یارم باشی..پناهم باشی....
خوب میدونی که جز تو کسی رو ندارم...
اما وقتی تو هستی مطمئنم ک پشتم محکمه....
ممنونم که هنوز هستی و تو رو دارم.....

هر از گاهی

 

" خودت را از خودت "

 

طلب کن .

 

شاید گم شده باشی...



برای هر ترسی « لا اله الا الله »

برای هر غم و اندوهی « ما شاء الله »

برای هر نعمتی « الحمد لله »

برای هر آسایشی « الشکر لله »

برای هر چیز شگفت آوری « سبحان الله »

برای هر گناهی « استغفر الله »

برای هر مصیبتی « انا لله و انا الیه راجعون »

برای هر سختی و دشواری « حسبی الله »

برای هر قضا و قدر « توکلت علی الله »

برای هر دشمنی « اعتَصمتُ بالله »

برای هر طاعت و گناهی « لا حول و لا قوة الا بالله

العلی العظیم »



هرکس به تمنای کسی غرق نیاز است

هرکس به سوی قبله خود رو به نیاز است

هرکس به زبان دل خود زمزمه ساز است

با عشق در آمیخته در راز ونیاز است


امام زمان(عج):
چگونگی بهره مند شدن از من در عصر غیبت مانند بهره مند شدن از خورشید است آن هنگام که ابرها آن را از دیدگان بپوشانند.
بحارالانوار، ج 78، ص 380

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۴ شادی آسمان
سلام
الهی و ربی من لی غیرک

بگذار کمی تو را نفس بکشم
هوای بودنم عطر تو را کم دارد...

خدا همسایه دلمان باشد
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۳ ... حسینی ...
اگر مشکلات شما در زندگی به بزرگی یک کشتی است؛

فراموش نکنید که نعمت هایتان به وسعت یک اقیانوس است

خوشبختی از آن کسی است

که در فضای "شکرگزاری" زندگی کند

چه دنیا به کامش باشد و چه نباشد

چه آن زمان که می دود و نمیرسد

و چه آن زمان که گامی برنداشته،خود را در مقصد می بیند.

چرا که خوشبختی چیزی جز آرامش نیست


خدایا متشکرم...
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۶ باران نم نم...
سلام
ممنون که سر زدید...
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

خدایا شکرت به خاطر داشتنت...
پاسخ:

جز خدا را بندگی حیف است حیف

بی غم او زندگی حیف است حیف

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۵ سید گمنام

یا صاحبی عند غربتی

بگذار همه تنهایم بگذارند، تو که هستی..

پاسخ:
تو که هستی ...
یارب

خدایـــــــــــــــــــا جز تـــو کســـــــــی را ندارم
پاسخ:
جز تو ...
منو از خودت نرون..
:"
پاسخ:
الهی...
سلام . بالاخره مشغله ها اجازه دادند بیاین اینجا ؟ :) جمله " الهی و ربی من لی غیرک " آخر همه چیزه البته اولش باید می بود اما این خداست که صبر می کنه ...
پاسخ:
سلام
دعا کنید تموم بشه
۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۱ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
با پوستر / استغفار ، کلید درِ توبه و مغفرت
بیانات مقام معظم رهبری
بروز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۵ ی آنتی زایون
سلام
چی متوجه نشدم ! خدا به اون بعضیا میگه یا شما ؟
 
بامطلب :
اینتل ( Intel corp ) / کالای صهیونیستی
درخدمتم
سلام مشتی

فقط آقا میثم
آقا مطیعی!!!!!!!!!!!!!!






پاسخ:

سلام برااااااااااادر

 

بد نیست ...(لبخند)

۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۲ امین کوهرو
امام رضا(ع):هر کس مى خواهد معده اش آزارش ندهد، در بین غذا آب نخورد. بحارالأنوار، ج 62، ص323
_________________________________
سلام علیکم همسنگر.
وب پر محتوایی دارید. اجرتون با حضرت حق.
خوشحال میشم از وب "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مشهد" بازدید نمایید...
www.namayeshgaheghtesadi.blog.ir
یا علی مدد

۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۵۳ فانوس جزیره
خدایا میدونی جز خودت خریداری ندارم ...
پاسخ:
جز تو ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

خیلی کم پیدائی ها برادر؟...به قول این فانوس جزیره ی اصلی!!! کلاست رفته بالا!!!


گاهی فکر کردنت، مفهوم نبود...
اما بعدی را کاملا حس می کنم...

مولای یا مولای....

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:

سلام برادر

شما بزرگوارید ؛ یه مقدار مشغله های کاری زیاد شده و از سویی هم سه دهه محرم هیات داشتیم و ... برای همین فرصتم بسیار کمه برای حضور

 

دعا کنید حضورمون پر رنگ بشه

خدایـــــــــــــــــــا جز تـــو کســـــــــی را ندارم

سلام علیکم

صدقه در این ماه فراموش نشه

التماس دعا فرج

پاسخ:
سلام علیکم

تشکر 
التماس دعا
الهی من لی غیرک...



پاسخ:
الهی
خدا
خداا
خدااا
خداااا
خدااااا
خداااااا
خدااااااا
خداااااااا
خدااااااااا
خداااااااااا

"دوست دارم"
پاسخ:

و خدا ....

جزتو کسی ندارم
پاسخ:

جز تو ...

 پرچم امام حسین علیه السلام در دست انگلیسی ها
http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=10512

۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۷:۲۴ وبلاگ شمس
سلام
ای کاش بنده خدا بشیم.
پاسخ:
ای کاش ...
سلام
 شهادت حضرت رقیه تسلیت....

پاسخ:

سلام

تسلیت

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۸ مسافر88 آرام
سلام
شهادت تسلیت

خدایا فقط تو را دارم
و باور داشتنت آرامشی به دلم روانه می کند
که هیچ افریده ای نمیتواند بدان هدیه دهد
ارامشی از جنس نگاه مهربانت!


اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام

خدایا ؛ آرامشی بده از جنس نگاه مهربانت ...

التماس  دعا
برای گریه کردنم فقط بهانه ای بس است
ببین که صحن چشم من همیشه غرق در نم است
اگر چه خنده می کنم ولی دلم گرفته است
دلیل خنده های من همیشه گنگ و مبهم است

اللهم عجل لولیک الفرج بحق حضرت رقیه(سلام الله علیها).

تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۶ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن
خیلی کم پیدا هستید ها
از وقتی که ...
تحت الشعاع قرار گرفتی ها
خیلی ها ما را مسخره کردند و حالا خودشان مانده اند
شما که جزو اونها نبودید
پس چرا ؟

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر
مخلصیم

تو این ایام بدلیل فعالیتهای خاصی که تو حوزه کاری داریم انجام میدیم سرم خیلی شلوغ شده

نت اداره هم بخاطر تعمیرات قطعه و شبها محرم هم هر سه دهه مراسم داشتیم برای همین کم میرسم بیام
ان شاء الله بزودی در خدمتیم
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۷ چ ش م ا ن ت ظ ا ر

سلام بزرگوار

خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید شعرها و نوشته های خودمه...

التماس دعا برای زیباترین یوسف زهرا...

علی یارتون

پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم
شهادت یک لباس تک سایز است
هروقت وهرزمان اندازه ات رابه لباس شهادت رساندی
هرجاباشی
باشهادت از دنیا میروی
شهیدآوینی
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۲ امین کوهرو
سلام علیکم.
مطالب خوب و ارزنده ای دارید...
میدونید چه مزاجی دارید؟! اگه تمایل به دونستنش دارید در "آزمون مزاج سنجی" وب ما شرکت کنید...
در "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
http://eghtesadmoghavematy.blog.ir
التماس دعا
سلام دوست عزیز
نیستید؟
انشاالله هرجا هستید سربلند باشید
پاسخ:
سلام برادر

ان شاء الله در خدمت هستم
سلام.
کاش کاش باور کنیم..
اللهی و ربی من لی غیرک
اون وقت خیلی راحت تر زندگی میشه کرد.
خیلی
پاسخ:
کاش ...

سلام

با همین سوز که دارم بنویسید حسین

هرکه پرسید ز یارم بنویسید حسین

ثبت احوال من از ناحیه ی ارباب است

همه ی ایل وتبارم بنویسید حسین

هیچ شعری ننویسید به روی کفنم

با گل تربت یارم بنویسید حسین

هرکه پرسید چه دارم دگر از دار جهان

همه ی دار وندارم بنویسید حسین

خانه ی آخرتم هست قدمگاه حبیب

به روی سنگ مزارم بنویسید حسین

سلام به روزم

سلام
"خدایاجزتوکسی راندارم"
پاسخ:
جز تو ...

سلام
ای کاش میشد خدا را اجابت کرد ،
اگر این نفس بگذارد...
سلام.
من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم.
شما چطور؟
یا علی(ع)مدد!
پاسخ:
سلام

ما هم هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">