میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

فصل جدید

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ق.ظ

بیستم اسفند ، روز راهیان نور و به همه ی اون کسایی که وقتی اسم مناطق میاد ،

دلشون پر میکشه و  منتظرند تا دوباره فصل جدید در بودنشون رقم بزنند تبریک عرض میکنم

 

- این روزها شدیدا با رفقا دنبال پیگیریهای کارهای اردوی راهیان نور  هستیم و واقعا با مشغله کاری و فکری ، فشار روحی و جسمی زیادی بهمون اومده .

- باید اعتراف کنم اگر در فعالیتهایی که داشتم ، ذره ای کارهام برای خدا بوده باشه اما راهیان نور و فقط برای دلِ خودم پیگیری کردم .

- امروز اولین روزیه که بعد از هشت  سال کار تو روزهای خوب خدمت از تیم ویژه جدا میشم و به جای دیگه ای رفتم و چقدر سخته این جدایی .

- دل کندن از محیط کار و رفقایی که هر روز به عشقشون و در کنارشون با دل و جون مشغول کار بودیم خیلی سخته . 

- جدا شدن از حاج ابراهیم که مثل یه برادر بزرگتر همیشه و همه جا با من بود و توکل در اوج سختی و ازش یاد گرفتم ، از ابوالفضل عزیز که زیبایی محبتش به خانواده همیشه برام یه قشنگی دیگه ای داشت ، جدا شدن از سید گلمون که اخلاق و خونسردیش بداخلاقی و شرمنده کرده ، از حامد که معرفت و رفاقت سرآمد خصوصیاتشه و میشه همیشه روش بعنوان یه رفیق حساب کرد ، از برادر علی خودمون که مثل داداشام دوسش دارم و واقعا هم مسیر و همراه خوبیه و از دانیال رفیق دوران دبیرستان که جدیتش در کارها ، زبان زد بود .

- هر چند اگر رفتم ، یه بخش زیادش بخاطر همین رفقا بود اما یه خورده سیاسی بگم که انشاء الله سه سال دیگه و خدای ناکرده هفت سال دیگه با یه قدرت فوق العاده برمیگردم .

- از خدا میخوام این فصل جدید در زندگیم و در مسیر خدمت به خلق و خشنودی خودش قرار بده ، چرا که خودش فرمود رضایتش در خدمت به خلقش هست و آخر کارم و با شهادت ختم بخیر کنه .

نظرات  (۳۶)

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۷ بــ ر ان ــا
سلام 

برا منم همین دعا رو بکن

عاقبتت بخیر
پاسخ:

سلام

عاقبت بخیر بشید

انشالله هر جا هستین موفق باشید
پاسخ:
انشاء الله
دعامون کنید
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۱ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
برای ما دیگه چرا نوشتید ما که قابل نیستیم ... و نوشتید :
...از برادر علی خودمون که مثل داداشام دوسش دارم و واقعا هم مسیر و همراه خوبیه ...
گرچه بنده برادر ندارم ولی خدا یه سری رفقای خوب به ما داده که مثل برادر میمونن برای ما حتی بهتر از برادر و از این باب بنده خدا رو شکر میکنم و همیشه قدر این رو میدونم .. در این باب متنی نوشتم که نمیدونم کی منتشرش کنم ..
که یکی از اون رفقای خوب شما هستید که انصافا من به شما به چشم رفیق نگاه نمیکنم و به دید برادر به شما نگاه میکنم و مثل داداش دوست دارم شما رو ...
واما از فصل جدید که شما دارید تشریف میبرید که از رفتنتان خوشحال نیستم ولی از این جهت که دارید کاری را میگیرید و پستی و جایگاهی خوشحالم اما از جداشدن شما نه ...
شما که همیشه در یاد ما هستید برادر و ان شاالله اگه وقت داشتید تنگاتنگ درخدمت شما هستیم ..
ایشاالله که شرایطی پیش بیاد که به زودی باهم باشیم ...
عاقبتت بخیر ..

پاسخ:
سلام علی جون
من عادت ندارم مطلبی و که تو دلم نیست و بگم من واقعا نسبت به شما این احساس و داشتم و دارم
من هم امروز ، مخصوصا صبح خیلی اذیت شدم ، واقع امر هم خودتون میدونید این پستها و مسئولیتها ماندگار نیست و اگر برای خدمت باشه خوبه ولاغیر و حتما میگذره .دوری از رفقا برای من که دلی با رفقا رفیق بودم سخته اما چه کنم
نمیدونم خدا نظرات دنیاییش و لطفهاش زیاد شده و من شاکرم اما به دنبال اینها نبودم ما چیز دیگه میخواستیم ...
بهش گفتم نکنه قراره اینطوری ردم کنی
دعا کن برای ما داداش
انشاء الله با رفقا دوباره یه جا جمع میشیم
سلام داداش وحید
خوش به سعادتت
ما که معلوم نیست وضعمون چطوری بشه
میتونیم امسال هم مهمون شهدا باشیم یا نه
به هر حال دعا بفرمایید...

پاسخ:

سلام مرتضی جان

انشاء الله دعوت بشید

دعا میکنم

یا علی

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام
یکم دلگیره جداشدن از دوستانی که همیشه باهاشون بودی و کلی خاطره باهاشون داری،کلی خوشی رو درکنارشون تجربه کردید و این تفاسیر چع دوستان خوبی هم دارشتید،خیلی سخته(درک میکنم هرچندفکرنمیکنم وابستگی آقایون مثل خانمها باشه  )
اما خب بقول خودتون فصل جدیدی از زندگیِ...
امیدوارم توی این بخش جدید هم باگروه خوبی باشید.
ان شالله موفق و سعادتمند باشید.
پاسخ:

سلام

البته درسته از محلی به محل دیگه میرم اما انقدر رفاقتهامون ریشه ای هستش که همیشه انشاء الله با هاشون هستیم

ممنون از دعاتون

یا علی

سلام
بابت دیدتون بعد از کسب یه مسئولیت جدید تحسینتون میکنم.و البته تحسین دیگری هم بابت اینکه نسبت به دوستانتون بامعرفت هستین.این خیلی عالیه.
آرزوی موفقیت دارم برای شما

التماس دعا.خصوصا وقتی عازم شدین و رفتین خطه خورشید
پاسخ:

سلام

ممنونم

نفس مسئولیت بخاطر منشاء خیر بودن هستش وگرنه ارزش دیگری نداره

دوستان ما با معرفتن نه ما

دعامون کنید

سلام دادا

تو این مرحله و تو تموم مراحل زندگیت موفق باشی

آرزومند آرزوهای قشنگت

مرتیا

پاسخ:

سلام محمد جان

تشکر داداش

۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۳ عاشق ایران
سلام

مهم خدمته ... اگر جایی هستی که خدمت میکنی حله ... 

در پناه چادر خاکی مادر س ... 
پاسخ:

سلام

درست میفرمایید ... انشاء الله

امسال هم قسمت نشد برم
سربزن چندتا عکس از اردوی جنوب گذاشتم
پاسخ:

انشاء الله دعوت بشید

 

سلام
خیر ان شاالله ...
شهید بشید ان شاالله
التماس دعا
پاسخ:

سلام

انشاء الله

ممنون از دعای خیرتون

از آیت‌الله بهجـــت ســـوال شد: چـــه کنیـــم تا نماز صبحمـــان قضا نشـــود؟ در پاســـخ فرمودند: کســـی که باقی نمازهــــــایش را در اول وقت بخوانـــد خـــــدا او را برای نماز صـــــبح بیدار خواهد کــــــرد...

 -------------
سلام ،
بــــــــــــــــــــروزم. [لبخند]
منتظرحضورتون هستمـــــــ / یا علی مدد.
خدانگهدار[گل]
آنجا میتوانی سبک بال شوی
و
هر آنچه غیر اوست جا بگذاری،
حتی خود را..
پاسخ:
آنجا میتوانی ...
سلام .اول که خوش به حالتون اگه عازم سفرید راهیان نور و دیدار و تجدید عهد ... من که تا الان نشده متاسفانه ... فکر کنم اینجوری باید بگم التماس دعا جناب همین ... و اما در مورد عرصه سیاسی امیدوارم هر جا هستید همیشه پایبند به همون و پیمان بالایی ان شاءالله ... موفق باشید.
پاسخ:

سلام

ممنون دعا کنید دعوت بشیم ...انشاء الله شما هم دعوت بشید

جناب همین یعنی چی؟؟؟

دعا کنید در مسیر ولایت باشیم

۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۷ امانت اسمانی
سلام ایام شهادت بی بی دوعالم مادر امامت دختر پیامبر همسر شیر خدا حیدر کرار مادر زینبین وعاشق ولایت برشما تسلیت
التماس دعا
پاسخ:

سلام

بر شما هم تسلیت...

۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۳۱ علی بخشایش
سلام 
ما یک گروه تولید محتوا و بسته های فرهنگی آماده ی چاپ ویژه مجموعه های فرهنگی هستیم
بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید ودر ثوابش شریک باشید چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم!:
لینک دانلود:
http://ghalamdad.ir/menbar-divari/97-menbar-divari-avalin-mazloom

با تشکر 
علی بخشایش (سلمان)
09137189400
سلام حاجی خداقوت از صمیم قلب برات از درگاه ایزد یکتا ارزوی توفیق دارم .
پاسخ:

سلام احمد جان

تشکر برادر

سلام
موفق باشی
پاسخ:

سلام

ممنونم

سلام
دیروز شهر ما والبته دانشگاه ما هم صبح حال وهوای خاصی داشت
برا من وبعضی ازدوستام که بنا به دلایلی امسال نشد همسفر راهیان باشیم
هرچند آذر ماه جنوب بودم ولی برا من که اولین بار با دانشگاه تجربه کردم حال وهوای اسفند...
ماجاموندیم و....


پاسخ:
انشاء الله دعوت بشید
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۳۶ سفیـــر نـــور

راه را که انتخاب کردی.....


دیگر مال خـــودت نیستی!


 اگرقرار است درد بکشـــی؛ بکـــش ....


ولی آه و نــــاله نکـــن!


 اگر آه و ناله کـــردی متعـــلق به دردی ، نــــه بــــه راه ...


شهید علی کاهانی


التماس دعای فرج+شهادتـــــــــــــ



۲۲ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۵ محمدصادق برجیان

راهیان نور حرکت بسیار خوبیست اما باید با برنامه ریزی بهتری انجام بشه.

شهادت روزی تان!

پاسخ:

بله با برنامه قشنگتر میشه

ممنون از دعاتون

این روزها..
صدای در که می آید....
آ ت ش ..... م ی گ ی ر م...

....
ایام تسلیت....
پاسخ:
دلم آتش میگیرد ...

خیر باشه ان شاءالله...

در پناه خدا و حضرت ولی عصر عج موید وبهروز باشید...

پاسخ:

ممنونم

انشاء الله

سلام

خداقوت ...

 

شهادت روزیتون ان شاءالله

التماس دعا

پاسخ:

سلام

ممنون

تشکر از دعای زیباتون

اشالله که هر کجا هستید در مسیر خدمت باشین

خدا نکنه بشه هشت سال همین چهار سال هم به زور تحمل میکنیم

پاسخ:

ممنونم

بله خدانکنه ...

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۳ باران نم نم...

روزه آخر پای عهدنامه نوشتیم؛

خدایا...نیاید روزی که ما زنده باشیم و یاد شهدا مرده باشد!!!

پایش را امضاء کردیم...

همین...

پاسخ:

انشاء الله تا لحظه ای که نفس میکشیم به یادشان و در مسیرشان هستیم

همین ...

انشالانصیب وروزیتون شهادت
پاسخ:

انشاء الله

ممنون از دعای زیباتون

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۰ مجنون رهبر
سلام دوست عزیز
تقویم 93 رسید 
در صورت تمایل به وب من سر بزنید
دل تنگی نابودت میکنه!
(برا سرزمین نور و عشق و ایمان ،دل من پر میزنه تنگه به قرآن)
یاد طلائیه و بارونی که زد..یاد سه راهی شهادت و روزه ی مادر..دلتنگی کربلا..
آخ..
این چند روز دست بدست هم دادن امونمو بریدن...
...
ممنون بابت این پست،دوباره دل هوایی شد..
ایشالا برید شهید شید..
پاسخ:

امان از دلتنگی ...

در خاطرم شد زنده یاد فاطمیون

یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون

 

..............................

انشاء الله

دعا کنید با شهادت از این دنیا بریم

......
سلام همراه خوب لهوف ممنون از حضوره همیشگیتان .....
......
سلام همراه خوب لهوف ممنون از حضوره همیشگیتان .....
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم ...

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۲۱ مجنون رهبر
چطور؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ببخشید چی چطور؟؟؟؟
سلام
خداقوت
پاسخ:

سلام

ممنون

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۴۷ لبخند خدا و بندگی من
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
پاسخ:
خدایا چنان کن ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۰ یه دختر سید
زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهدا کمتر از شهادت نیست...
این روز ها بیشتر از همیشه، ذهنم درگیرشان است.
انشاالله هرجا هستید موفق و در سایه ی آقا باشید
این ایام؛ التماس دعا
یا علی
پاسخ:

سلام

ممنونم از دعاتون

 

سلام
نمیدونم بگم دوست عزیزم یا همکارم یابرادرم چون از همه اینا بهم نزدیک تر بودی
هرروز منتظرم تا دوباره اون صدای پای اومدنت که ریتم خاصی داشت رو بشنوم و دوباره ببینمت
خدا میدونه که از رفتنت چقدر ناراحتم اما از یه طرف هم خوشحالم به خاطر رهایی از این جو جدید اداره و رسیدن به بخشی از پست هایی که حقت و لیاقتت بوده و نگذاشتن بهش برسی
یه چیزی هم بگم خیلی برام سخت بود جلوی اشکامو گرفتم با شه طلبت
اینا که گفتم یه سری حرف قشنک نبود که یه چیزی گفته باشم بلکه بخشی از حرفای دلم بود که بقیش باشه برای....
پاسخ:

سلام ابوالفضل عزیزم

باور کن دل کندن از شما ها که مظهر خیلی از خوبیها بود برام چقدر سخت بود و من هم اشکها و بغضها رو جای دیگه ای بردم که تو روحیه شماها اثر نذاره و مطمئنا روزی دوباره دور هم جمع میشیم .

من از صمیم قلب دوستون دارم ...

خوش به سعادتت همه ی اونایی که دعوت شدن و رفتن ...

من که غرق گناه بودم دعوت نشدم ...

 

التماس دعای فرج

یاعلی

پاسخ:

انشاء الله شما هم دعوت میشید

محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">