میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

رضایت دل

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ

در ازدحام تمام پَرسه های دلم
بدنیال استجابت دعای آرزویم
چله نشین امیدم شده ام
اما...
اما تو بودی و دانسته هایت فزون تر از من...
و انحنای نگاه مهربانت
که تا دست نیافتنی ترین فرازهای دلواپسی ولایت گونه ات
اوج گرفت
و مرا از حضیض بی صبری
به امید زمزمه ان مع العسر یسری نشاند
و برایم رضا برضائک را تفسیر کرد
ای رئوف ترین رضایت دل

پی نوشت :
امام مهربانم ؛
امشب نگاه دلم به نگاه توست ...
- میلادش مبارک

نظرات  (۵۳)

سلام.
من اگه آقا رضای مهربونمون رو نداشتم هیییییییچچچچچچچ بودم!!
نگاه خود آقا منو به اینجا رسند وگرنه من همان خاکم که هستم!
میلاد آقای رضایت و فرزند صبر به شما هم مبارک.

پاسخ:
سلام

امامم ؛ تمام هستی ام ...

تبریک
امام مهربانم ؛
امشب نگاه دلم به نگاه توست ...
بالاخره انتظار به سر اومد، انتظاری که  مرحم دل شکسته هاست...

آقا جان یه تسکینی به این دلا بده....
پاسخ:
یا فاطمه الزهرا (س) یا امام رضا(س)

ارباب ؛ دریاب

سلام
ممنون که سر میزنید
انتظار سخته ، نذارید بعضی کارها به انتظار برسه ...
سلام ، / لعنت بر گروهک تروریستی داعش / بـــــروزم - منتظرحضورتون هستم. یاعلی
.
.
.
اللًّهُـ‗❀__‗ـمَ صَّـ‗❀_ ـلِ عَـ‗_ ❀_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_❀_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__❀ ‗ـَد

وعَجِّـ‗_❀ _‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_❀ ‗ـم[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۵۸ امیـــــد ...
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى.. 
.
.
یک نگاهـت رو بـه راهـم می کـنـد ؛
راهی ام کن بـه راهـت ...

سلام علیکم ... در شب میلاد آقا امام رضا  در مشهد مقدس نائب الزیاره ی شما هستم انءشاالله ...
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۵۸ امیـــــد ...
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى.. 
.
.
یک نگاهـت رو بـه راهـم می کـنـد ؛
راهی ام کن بـه راهـت ...

سلام علیکم ... در شب میلاد آقا امام رضا  در مشهد مقدس نائب الزیاره ی شما هستم انءشاالله ...
پاسخ:
سلام
خوش به سعادتتون 
التماس دعا
میلاد مبارک..
التماس دعا .
پاسخ:
تبریک ...
من به مستحبی دلخوشم که جوابش واجب است....
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
پاسخ:
سلام آقا ...
ای که گوشه چشمت غم ز دل عالم ببرد
حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
ای که گوشه چشمت غم ز دل عالم ببرد
حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
پاسخ:
حیف باشد ...
تشنمه دلم میخواد توصحن گوهر شاد سیراب بشم.
آقا دلم برات تنگ شده  
پاسخ:
منم تشنمه ...

سلام 

تبریک میگم 

ان شاءالله که پر از خیر و برکت باشه براتون ولادت ِ آقا 


متن زیبا بود :) 

پاسخ:
سلام

تبریک

تشکر ، همچنین
حاجت روا بشید
سلام
 عید مبارک تان...ممنون از حضورتون...

هدیه ذره  سخنی زیبا از آقا امام رضا علیه السلام  است که  به شما تقدیم می شود:

  • هر کس از خدا بهشت بخواهد و در برابر سختی ها پایداری نورزد بی گمان خود را ریشخند کرده است.

البحار 78/356


  • هر کس از آتش به خدا پناه برد، امّا خواهش های دنیوی را وانگذارد خویشتن را به باد ریشخند گرفته است.

منبع : البحار 78/356

پاسخ:
سلام برادر
تبریک

بلیط ماندن است مانده روی دست های من،

در این همه مسافر حرم نبود جای من...؟

پاسخ:
ارباب
     دریاب
میلادمبارک
پاسخ:
تبریک
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۲۹ محمدرضا حاجی جباری
سلام علیکم/
میلاد امام رضا مبارک
با طرحی در این رابطه بروزم. سر بزنید
یاعــلی مدد
پاسخ:
سلام علیکم برادر
تشکر از حضورتون


تبریک

یا علی
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۳۵ مسافر88 آرام
سلام
عیدتون مبارک

امام رضا (علیه السلام) فرمودند:

مَنْ جَلَسَ مَجْلِساً یُحیَی فیه أمْرُنا, لَمْ یَمُتْ قَلبُهُ یَوْمَ تَمُوتُ القُلُوبُ

هر که در مجلسی بنشیند که در آن امر ما [اهل بیت] احیا شود،
  قلبش نمی‌میرد ،
در روزی که همه قلبها می میرند.

( بحار الأنوار، ج 49، ص 90)



به امید زمزمه ان مع العسر یسری
چله نشین نگاهت شده ام
....

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام

بر شما هم مبارک

التماس دعا
سلام
میلاد پربرکت امام رئوف تبریک و تهنیت

یا انیس النفوس کمی صبوری بیاموزم...

خدا همسایه دلمان باشد
پاسخ:
سلام

تبریک ...

ان شاء الله حاجت روا بشید
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۸ فانوس جزیره
سلام علیکم
میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
« سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
 سفله کیست؟
فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام برااااادر

تبریک میلاد امام مهربانی ها ...

التماس دعا
بر شما هم مبارک
به روزم
پاسخ:
تبریک ...
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
در هر جغرافیایی که باشم
جهت ها تفاوتی ندارند
تمام دامنه های دلم به سمت حـــرم توست!!

بک الدخیل یا رئوف....
وقت ورود در حَــــــرمِ تــــو هــــوایی ام

وقت خروج تــــازه زمین گیــــر می شوم....

سلام
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام

تبریک برادر مرتضی ...
در سال ۱۳۴۸ وارد نیروی هوایی شدم . در بدو ورود می بایستی یک سری آموزشها را در نیروی هوایی می دیدیم که از آن جمله آموزش زبان انگلیسی بود.این کلاس ها شروع آشنایی چندین ساله ی من با عباس بابایی بود...
ایشان شخصیت خاصی داشتند واز همه متمایز بودند. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند از جمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود.
این استاد زبان برای اینکه فرهنگ مبتذل غرب را رواج دهد،به دانشجویان پیشنهاد شرم آوری داد که، اگر کسی امتحان پایان ترم را ۲۰ بگیرد من یک شب با او خواهم بود. بعد از اعلام نمرات عباس ازهمه نمره اش بیشتر بود او امتحان را ۱۹ گرفته بود. من برگه او را که دیدم تعجب کردم زیرا او یک کلمه ساده را غلط نوشته بود .
و آن استاد هم به عباس گفت: تو عمدأ این کلمه را غلط نوشته ای تا با من نباشی.
آنجا بود که من به عظمت روحی عباس پی بردم. ایشان با این کار درس تقوا و عفت و بزرگواری را به دیگران آموخت...

راوی:((عظیم دربند سری))یکی از دوستان قدیمی شهید بابایی.

سلام.عیدتون مبارک.موفق باشین

پاسخ:
سلام
مبارک باشه
یا علی
اللهم ارزقنا حرم ...

التماس دعا
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
سلام
حاجت روا باشید ...
پاسخ:
سلام همچنین ...
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۹ سید هادی حسینی
سلام علیکم
بروزم با پست " شهدا زنده اند " 
منتظر حضور شما
التماس دعا
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
ما با تو که باشیم نکو میگردیم...
پاسخ:
ما رو دریاب ...
سلام منتظر المهدی (عج)

هنر هفتمم آرزوست ...

جدیدترین مقاله پیرامون اوضاع فعلی هنر هفتم ، منتظر شنیدن رهیافت های شما هستیم. .
یا زهرا
http://nishtar.ir/

پاسخ:
سلام
واقعا هنر هفتمم آرزوست
سلام ممنونم که سر زدین
همه ی آحاد مردم واجبه که امر به معروف کنند
یک تذکر کوچک هم کافیست" این کاری که میکنید خلاف شرع و قانون است"
همین و بس..
رهبر هم همین گونه میفرمایند که تذکر لسانی باید کوتاه باشد
تاثیر خودش را هم میگذارد
رهبر معظم میفرمایند: بگویید تا تاثیرش را ببینید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
امر به معروف یک حقیقت فراموش شده ست متاسفانه که باید در این امر تلاش کرد
فرمانده بمیرم و شما بر ز بر تخت نباشی
مشغول مداوای بسی ساده نباشی
من حاضرم هر روز کفن پوش شوم ، لبیک امیرم
حتی تو برای نفسی داخل این رخت نباشی
نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
 گه از لبخند لبریزم، گه از گریه فراوانم
 به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
 در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم

پ.ن:

سلامتی امام زمان(عج) ونائبش امام خامنه ای صلوات
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
زیبا بود ...ممنون
پاسخ:
یا امام رضا ...

ممنون از نگاهتون 
سلام باتاخیرعیدتون مبارک
ممنون که سرزدین
حرم رضوی دعاگو بودم
پاسخ:
سلام
تشکر

ممنونم به یاد ما بودید
سلام
ان شاءالله هفته آینده نائب الزیاره خواهم بود
برای حضرت آقا دعا بفرمایید....
پاسخ:
سلام
دعامون کنید

چشم
کاش کاری کنیم که آبرو دار باشیم
پاسخ:
کاش ...
بسیار زیبا بود
پاسخ:
تشکر
سلام مومن.جزاکم الله خیرا


شیعه ی امام رضا بودن، رضا بودن را هم به دنبال داره دیگه...


عاقبتتون به خیر
یا علی
پاسخ:
سلام رزمنده

شیعه باید راضی به رضایت امامش باشه 

دعا کنید عامل باشیم
ضامن آهوی صحرا شدنت جای خودش،
اینکه در روز جزا ضامن مایی عشق است...
پاسخ:
عشق است ...
وب خوبی دارید باافتخارلینک شدیداگردوست داشتیدلینکمان کنید
پاسخ:
تشکر از نگاهتون
تا سپیده از قبل در لینکهای میهمان قرار دارد
دلمون بدجورپرکشیده
به روزم
پاسخ:
دعامون کنید
سلام
ان شاءالله به شرط لیاقت چشم...
روزیتون کـــــــــــــــــــربلا
شهــــــــــــــــــــــــــادت
یا زهرا
پاسخ:
سلام

ممنونم

التماس دعا
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۰ ی آنتی زایون
سلام
عیدتون با تاخیر مبارک

با مطلب :
وایبر رسانه ای صهیونیستی
در خدمتم
پاسخ:
سلام

منم با تاخیر تبریک عرض می کنم
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۵ فانوس جزیره
سلام علیکم آقااااااااااا
کجایی ، کم پیدایی ؟
تحویل نمیگیرید
ردیف کنید اون جایی که قرار بود بریم رو بریم دیگه ، هوا سرد میشه دیگه نمیشه رفت ها .. از ما گفتن بود
عاقبتت بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام برادر

مخلصیم ، ما که در خدمت شماییم

اختیار دارید ، ان شاء الله تو هفته یه سر بریم حاج محسن

بله اگر الان نریم سرد میشه ، یه مقدار کارها زیاده و ... (لبخند) ،

دعامون کنید 

یاعلی بن موسی الرضا
التماس دعا
پاسخ:
یا امام رضا 
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۶ لبخند خدا و بندگی من
سلام
مثل همیشه نوشته هاتون زیبا و دلنشین هستند.
اسفند ماه پارسال مشهد برامون دوره آموزشی گذاشته بودند قبل از رفتن دل تو دلم نبود، حال عجیبی داشتم و ثانیه شماری می کردم برم زیارت آقا...
لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام، مستم

http://hejababharpnu.blogfa.com/post/269
خلاصه روز موعود رسید و رفتم مشهد ولی متاسفانه اینقدر پشت سر هم برامون دوره های مختلف گذاشتن که دو بار بیشتر نتونستم برم حرم. موقع خداحافظی دلم نمیومد برگردم و حس بچه ای رو داشتم که با بی رحمی دارند از مادرش جدا می کنند. وای خدای من...
حالا از اسفند ماه من موندم و این دلتنگی و این عکسی که موقع خداحافظی گرفتم
 http://hejababharpnu.blogfa.com/post/409
لطفاً برام دعا کنید.


پاسخ:
سلام
تشکر 
سلامت باشید

ان شاء الله بزودی دعوت میشید و با دل راحت زیارت می کنید

دعاگو هستیم
یارمن، یوسف، نیا اینجا کسی یعقوب نیست...
لحظه ای چشمانشان از دوریت مرطوب نیست...
ای گل زیبای من ، از غربتت اشکی نریز
نازنین، اینجا خدا هم پیششان محبوب نیست!!!
گرچه در هر جمعه ، ای زیبا، دعایت می کنند...
بهترینم، این دعاها جنسشان مرغوب نیست...

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صاحب الزمان(عج)+ سلامتی و طول عمر بابرکت رهبر عزیزمون صلوات.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج.

ما را کبوترانه وفادار کرده است
آزاد کرده است و گرفتار کرده است

بامت بلند باد که دلتنگیت مرا
از هر چه هست غیر تو بیزار کرده است ...

..و من
شرم میکنم
از خلایق
اگر مرا
درحال ارتکاب
معصیت ببینند،
غافل از آنکه
در هر جا
میبینی مرا
یا ابن الحسن
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۵ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با مطلبی در مورد مراقبه 
فرمایشات آیت الله خوشوقت 
به روز هستیم 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
این قلب سیاه هم می فهمد...
همه هستی می فهمند و میدانند
این ها همه، از نور مهربانی شماست...
تقدیم به بهتر ینها....
 سلام دوست عزیز
خداقوت
بروزم باپستی تامل برانگیز...
یاعلی
دل آدم هوایی میشود اسم آقا که می آید
پاسخ:
هوایی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">