میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

کجا می خوای بری عزیز دلم ؛ نرو

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

تازه داشت یخ های بینمون باز می شد...

تازه داشتیم یاد می گرفتیم چه جوری باهات حرف بزنیم

تازه داشتیم یاد می گرفتیم برات شیرین زبونی کنیم

تازه داشتیم یاد می گرفتیم چه جوری یه چیزی ازت بخوایم

این که قبلش یک عالمه برات زبون بریزیم

بشینیم از شب تا صبح ، هزار جور ازت تعریف کنیم

هی بگیم تو بهترین کسی هستی که ...( یا خیرالله یا إله الله یا...)

تو تنها کسی هستی که می تونی...

حتی نقطه ضعف هاتو فهمیده بودیم

فهمیده بودیم که اگر گریه کنیم تو دست هاتو بالا می بری ...( سلاحه البکا)

فهمیده بودیم اگر اشک توی چشممون جمع بشه ، زودی آشتی می کنی ...(یا حبیب الباکین )

فهمیده بودیم اگر امیدی بهت داشته باشیم تو دلت نمیآد نا امیدمون کنی (ارحم من رأس ماله الرجا)

حتی یاد گرفته بودیم چه جوری دلتو بسوزونیم و ازت امان نامه ی آتیش بگیریم

یاد گرفته بودیم مثل بچه ها که دستشونو بالای سرشون می گیرند که کتک نخورند؛

قرآن و بذاریم روی سرمون و هی به جون عزیزهات قسمت بدیم

خیلی چیزها یاد گرفته بودیم

یاد گرفته بودیم با تو زندگی کنیم ...

کجا می خوای بری عزیز دلم

نرو ...

نظرات  (۹۵)

نرو ماه خدا!
پاسخ:
نرو ...
می خواست بهانه ای که پر نور شویم
از هرچه بدی و غیر او دور شویم

یک ماه پر از فرصت برگشتن داد
یک عید فرستاد که مغفور شویم

یک ماه صدا کرد که زیبا باشیم
در هر سحر و شبی چو مولا باشیم

ماه رمضان ماه مهارت ورزی ست
باشد که همیشه مثل حالا باشیم

یک ماه بهشت بر زمین حاکم شد
یک ماه ز عصیان دلمان نادم شد

یا رب نکند دوباره مهجور شویم
یک مژده بده که وصلمان دائم شد
امروز حاج آقا در احکام گفت :
زکات فطره بر چند دسته واجب نیست :
دیوانه ، فقیر و کسی که نان خور دیگری باشد
حساب کردم
دیدم من هم دیوانه حسینم
هم گدای اربابم
و هم نان خورشان ... 
سلام 
عیدتون مبارک 
ماه رمضان رفت ،خدا که نرفته ....
خدا همیشه هست و همیشه فرصت عشق بازی باهاش مهیاست..
اما رمضان فرصتی متفاوت بود...
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک

برای من گنهکار این ماه فرصت استثنایی بود

:'((


با کسی که پای رفتن ندارد،چه می کنی؟

پاسخ:
.......................................
................................
..........................

قول می‌دهم زنده نگه دارم
خاطرات مشترک‌مان را
ابوحمزه را
افتتاح را
مجیر را
و شب را ...

سلام
عیدی عید نداشته ی امسال را دانلود کنید.(+)
پاسخ:
سلام
ممنون
دانلود شد
من وقتی قدر دوستمو می دونم که اونو از دست بدم.
سلام
پاسخ:
همیشه همین بوده ، تا از دست میدیم قدردان میشیم

سلام
عیدتون مبارک
کلاه شرعی؟؟(چشمک)
زیبا نوشتین...دست به قلمتون خیلی عالیتر شده ها..فک کنم دلیلش دل سوخته ست...دل سوخته و شکسته هم که خب صدالبته دعاش گیراست..پس منو هم دعا کنید..یاحق..
پاسخ:
کلاه شرعی؟
متوجه نمیشم

ممنونم ، دل شکسته ...

عیدتون مبارک
و ناگاه چه زود دیر میشود...

تا سال بعد بلکم باشیم یا نباشیم ...

عیدتون مبارکـــــــــ.
پاسخ:
معلوم نیست چه کسی رمضان سال بعد و میبینه ...

عید مبارک
سلام . مبارک باشه عیدتون .خدا قبول کنه طاعات و عبادت هاتون رو تو ماه خوب خودش :) گاهی پیامی می نویسی از قضا طولانی هم میشه بعد هم ارسال ولی آخرش می بینی نشده :|
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
ممنونم ، ان شاء الله از شما هم قبول باشه

بله از این نوشتنها و ارسال نشدنها هم برای ما کلی پیش اومده
دلم به خدانگهدار آخرش خوش است

اگر قرار بود برنگردد لزومى نداشت خدا مرا نگه دارد…

عید فطر مبارک.
پاسخ:
عیدتون مبارک
طلوع و غروب عشق ، خود را به وسیله درد تنهایی و جدایی محسوس می سازد . لابرویر
سلام دوست عزیز
با نهال سنگ بروزمٰ خوشحال میشم تشریف بیارید[گل]
پاسخ:
سلام
عیدتون مبارک
چشم
ماندن به پای کسی که دوستش داری

قشنگ ترین اسارت زندگی است...
پاسخ:
واقعا ...
در نانوایی هم صف یک دانه ای ها جداست...!!
عجب دردیست تنهایی...
پاسخ:
تنهایی ... درد ...
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
التماس دعا
انشالله به زودی زود از درد تنهایی رهایی یابید .
پاسخ:
سلام
ممنونم از نظر و حضورتون

عذرمیخوام ؛ منظورتون و متوجه نشدم
ببخشید شما؟

شاید کسی حال مرا پرسیده باشد
یا اشک چشمان ترم را دیده باشد
حق دارد این قلبی که مهمان خدا بود
از دوری ماه خدا رنجیده باشد...

روزه ی هجر تو از پای درآورد مرا
     کی شود با رطب"وصل"تو افطار کنم...

التماس دعای فرج

پروردگارا!

از ماه و خورشید شرمنده ایم

از انس و جان شرمنده ایم

حتی از ابلیس شرمنده ایم

که آنها در کار خود ثابت قدم بودند

و ما در عهد و پیمان با تو ثابت قدم نبودیم

خدایا ثابت قدممان کن!!


 لذت یک ماه مطلقا برای خدا بودن...
اللهم ارزقنا...
.
بگذریم که چه ترسی در دلمان افتاده که نکند سال دیگر ماه رمضان باشد و ما . . . نباشیم!
ماه عزیز، حالا که رفتی  حداقل به خدا بگو ما سعی بر بندگی داشتیم، حتی اگر محقق نشد!
پاسخ:
خدایا رزق ما قرار بده ...
خدا کنه سال دیگه رو هم ببینیم ...
سلام...

عیدانه تا اینجا خواندم به  شما دوست دار کتاب :

معرفی کتاب :
فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۲ آلــــــو نــــــک . . .
با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر

(( * * * آلونــــک را متفاوت ببینید . . . * * * ))

// www.aloonak.blog.ir //
رمضان رفت ولی کاش صفایش نرود...

یاعلی
پاسخ:
کاش ...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۲ دختران باباعطا
صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت...

سلام بزرگوار
عیدتون مبارک. طاعات قبول
با شهدا محشور شوید ان شاءالله
منتظر حضور گرمتون هستم
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
بندگی هاتون قبول باشه
ممنونم از دعاهاتون
خدمت میرسم
یک ماه دستمان را گرفت تا یک عمر ری پای خودمان بایستیم!
بسم الله...
پاسخ:
ان شاء الله بایستیم ...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۷ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام
شبی که می تونه تبدیل به یه خاطره ی فراموش نشدنی بشه

سلام
بروزیم
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۶ امیـــــد ...
دلمون تنگشه مهمونیه خدا ...

منتظر حضور گرمتون به روزیم
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۵ ی آنتی زایون
سلام
ممنون .. قشنگ نوشتید .
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
  • امام على علیه السلام:
  • «لاتَکُن عَبدَ غَیرِکَ وَقَد جَعَلَکَ اللّه‏ُ حُرّا»

  • بنده دیگرى مباش که خدا تو را آزاد آفرید.

  • نهج البلاغه، نامه‏31
سلام
عیدتون مبارک
ببخشید بابت تاخیر!!!

پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
خواهش میکنم ؛ سلامت باشید
✔این روزهــــ ــــــا من

✔خدای ســـــ♦ــــکوت شده ام

✔خفقــــــــان گرفته ام تا

✔آرامـ ــــــــش اهالـــ ـ ـ ـــــی دنیــــا

✔خط خطـــــــــ ـ ـ ـی نشود...

ا✔ینجا زمیـــــــ•ــــــن است

✔اینجا زمیـــــــ•ــــــن است رسم آدمهـــ ـــایش عجیـــــب است

✔اینجا گــــ ــم که میشـــــوی

✔بجای ایــــــنکه دنبـــــالــــــــت بگردند

✔فراموشــــ ــــــت میــکنند....!
ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی
پاسخ:
تویی ...
تا قبل ازز اشک من همراه خوبی نبودم یعنی جز اون ما نبودم اما بعدش شاید !
سلام علیکم
عید سعید برشما هم مبارک
ما که دعاگوی ارزشیهای شهادت خواه بودیم شما هم التماس دعا سرباز ولایت

پاسخ:
علیکم السلام
عید بر شما هم مبارک

التماس دعا
در رساله عشق درباب فطریه آمده است:
کسانی که قوت غالبشان "غم حسین" است نان خور زهراسلام الله علیها محسوب میشوند وفطریه آنها با علی علیه السلام است...
شکرخدا که جیره خوار این سفره ایم

لبیکــــــــــــــ یا حسین
پاسخ:
لبیک یا حسین

سلام......

 

عیدتون مبارک ...

 

من برگشتم :)

پاسخ:
سلام
عید مبارک

خوش آمدید
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۱ الهام (حرم دل)
سلام

انگار همین دیروز بود تبریک شروع ماه مبارک رو گفتیم...


خداحافظ لحظات ناب افطار

خداحافظ سحر های قشنگ

حداحافظ ثانیه های مبارک

همیشه خداحافظی سخته مخصوصا اگه از یه ماه مبارک باشه...

بندگیتون قبول

عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام

بله چه سریع رفت ...
همیشه خداحافظی با خوبیها سخته ...

بندگیهای شما هم قبول 
عید مبارک
از دلتون براومد و بر دلمون نشست ...
خیلی خوب بود
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
یا علی

وَالْمَغْفِرَةِ اَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذى جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً

و آمرزش از تو خواهم به حق این روزى که

قرارش دادى براى مسلمانان عید


اللّهُمّ إِنّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ

خدایا از تو درخواست می کنم،بهترین چیزى که بندگان شایسته ات‏ درخواست کردند.

سلام و تبریک عید

التماس دعــا

پاسخ:
سلام
تبریک ...
دلمون تنگ شده کاش مهمان خوبی بودیم که همیشه مهمانمون می کرد
پاسخ:
کاش ...
در این عصر جدایی امان از عصر جمعه
بگو آقا کجایی امان از عصر جمعه
دلم از صبح شنبه امیدی تازه دارد
ولی وقتی نیایی امان از عصر جمعه

اللهم عجل لولیک الفرج
رمضان و حسین (ع) عجیب شبیه هم اند ...
برای حفظ رمضان حسینی باشیم ...

قابل دونستید به سیزده سری بزنید .
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۶ حجاب من سنگرمن

سلام ممنون ازحضورتون توکلبه ی سبزم

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سلام

دقت کردید
مهمون که میاد خونه ی آدم اگه زیاد بمونه دیگه مهمون نیست ، مزاحمه
اما همین که دمِ رفتنش بشه ، بازم مثل اون ساعت اولی که اومده بود عزیز میشه

شده حکایت ماه رمضان
وسطاش آدم دیگه می بُره
اما رفتنش یه غم بزرگ تو دل آدم وارد می کنه ، یه حسرت بزرگ


عیدتون با تاخیر مبارک
پاسخ:
سلام
دقت کردید 
میهمانها با هم فرق دارند ، بعضی هاشون دوست داری زودتر برن اما
بعضی ها رو دوست نداری یه لحظه ازت جدا بشن
باهاشون زندگی میکنی
کیف میکنی پیشت هستن
من این و تجربه کردم

حکایت ماه رمضون هم برای خوبای عالم اینطوره
کاش منم یه ذره اینطور بودم

عیدتون مبارک
ببخشید نشونی نذاشتید؟
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۲ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام

محتاج دعاتون هستم...به شدتـــــ

در پناه الطاف یوسف زهــــــرا(عج) باشید مدام.
پاسخ:
سلام

حاجت روا بشید ان شاء الله
سلام طاعات مقبول

گفتم شاید باوبلاگم قهرید
پاسخ:
سلام
قبول حق

یه مقدار سرمون شلوغه از سویی هم دلی برای نوشتن نیست
سلام عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
سلام
خیلی قشنگ بود
اصلا انگار بادم بی پناه شده
من که پشیمونم بودم...
هی خدا
هدایتمون کن
ته دلم ریخت با مطلبت خانوم
پاسخ:
سلام
ممنونم

ان شاء الله همه در مسیر هدایت باشیم

خانوم ؟؟؟
علیک سلام
ممنون ک اومدید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

بسم الله ...

سلام علیکم

خدا کنه اگه قول دایدم "عبد"باشیم ,نه زیرش بزنیم و نه فراموشش کنیم ...


یاعلی 

پاسخ:
علیکم السلام

ان شاء الله
بروز نمیشد چرا 

منتظر پست های خوبتون هستیم 


پاسخ:
سلام

ممنونم

یه مقدار ...
هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد …
تـنـم لــرزید …
نــه از خــــــدا …
از خــــودم !
که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم …
نـگـاهم را مــی دزدم …
مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند …
سلام. روز بخیر.
به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه سر بزنید و نظر خود را نیز بیان کنید. "زرین نامه" منتظر حضورتون است. سپاس [گل]
.
.
.

باز هم در سایه غفلت مسئولین شهری/

"آزادی‌های یواشکی" در متروی تهران! +تصاویر

http://zarinnameh.ir/2012-08-25-05-18-54/2012-08-25-05-12-04/9442

سلام علیکم
خدا قوتتون

به همین سادگی یک هفته گذشت...
التماس دعای فرج و شهادت
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم

ممنونم


به همین سادگی ...
چقدر قشنگ بود با دل آدم بازی میکنه
پاسخ:
ممنون
دل شما زیباست و زیبایی و قبول میکنه
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۰ سلاله زهرا
آدم خلیفه ی تنهای خدا روی زمین است
امپراتوری که گاهی باید برگردد به آخرین سلاحش
و سلاح او گریه است …
و سِلاحُهُ البُکاء …



۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۱ سفیـــر نـــور
اسرائیل نمی داند..
که اگر تمام کودکان غزه را هم بکشد،
باز هم مادری بچه اش را در سبدی خواهد گذاشت؛
و خدا او را بزرگ خواهد کرد؛
آن قدر بزرگ که کاخ فرعونیان را فرو بریزد..

********
سلام همسنگر

دعام کنید..بدجوری گرفتارم: (

التماس دعا
یازهرا


راستی چقدر هدر وبتون زیباست: (
پاسخ:
سلام

ان شاء الله مشکلتون حل بشه

دعاتون کردم

سلامت باشید
هدر زحمت بزرگواریست
انشاالله همه نذر و دعاهاتون قبول بشه!
پاسخ:
ممنونم بزرگوار
همچنین
قبول باشه
پاسخ:
قبول حق
قبول باشه
پاسخ:
قبول حق ...
سلام
حکایت ماه رمضان برای خوبان عالم اینطوره درست ! تازه اون خوبانی که شما میگید از سر لطف و احسانم که شده با تمام مهموناشون خوین
(یاد رفتار حضرت مسلم افتادم وقتی ابن زیاد مهمان هانی بود)
اما من که جزو اون خوبا نیستم ، حالم اینطوریه دیگه . شما رو نمی دونم

خب نشونی نذاشتیم
نمیشه مهمانِ " میهمان " بود ؟
حتما باید بعدش میزبانم باشم؟


پاسخ:
سلام
شما هم جزء خوبهایید
وقتی در مسیر هستید و دغدغه مند یعنی هستید

ببخشید قصد جسارت نبود
میشه میهمانِ میهمان بود
نیازی به میزبانی نیست
دوست داشتیم ادرس و بدونیم و ما هم خدمت برسیم ...همین ...

اگرآمد خبررفتن مارابدهید

به گمانم که بنانیست کنارش باشیم

پاسخ:
ان شاء الله هستیم ...
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۹ فانوس جزیره
تنها میهمانی است با گشنگی و تشنگی است اما لذت بخش است ...
کاش می شد همیشه این سفره پهن باشه یا اگه نمیشد حداقل شیطان در قل و زنجیر می ماند ..



سلام علیکم
عاقبتت بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
واقعا لذتی داشت

سلام
التماس دعا برادر
سلام
ممنون از نگاه سبز شما
به روزم...
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
سلام دوست عزیز
ماهیها چقدراشتباه می کنند

قلاب، علامت کدامین سؤال است که بدان پاسخ می دهند؟

آزمون زندگی ما پر از قلاب هائیست که وقتی اسیر طعمه اش می شویم

تازه می فهمیم ماهی ها بی تقصیرند!

حسد

کینه

خشم

لذت

غرور

انزجار

انتقام

ترس

شهوت

من اسیر کدامین طعمه خواهم شد؟

خداوندا دانشی عطا فرما تا از کنار این قلاب ها بگذرم

که شاید دیگر فرصتی برای برگشتن به پاکی دریا نباشد
سلام دوست عزیز
ماهیها چقدراشتباه می کنند

قلاب، علامت کدامین سؤال است که بدان پاسخ می دهند؟

آزمون زندگی ما پر از قلاب هائیست که وقتی اسیر طعمه اش می شویم

تازه می فهمیم ماهی ها بی تقصیرند!

حسد

کینه

خشم

لذت

غرور

انزجار

انتقام

ترس

شهوت

من اسیر کدامین طعمه خواهم شد؟

خداوندا دانشی عطا فرما تا از کنار این قلاب ها بگذرم

که شاید دیگر فرصتی برای برگشتن به پاکی دریا نباشد
خدا حافظ
پاسخ:
کجا میری ...
چه دل صافی دارید..
پاسخ:
ممنون
کدوم دل؟
باید برای خود دلی دست و پا کنم...
روزی از دل پرسیدند: کی شادی؟
گفت: هر وقت که عزیزی یادم کند

پس خدایا آنکه صادقانه مرا یاد می کند

عاشقانه نگاهش کن 
منتظر نظرات و پیشنهاد و انتقاد هستم

بگذار باران سرنوشت هرچه می خواهد ببارد

وقتی چتر نجاتنمان خداست

پاسخ:
یا الله ...
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۱ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
سلام
و خداحافظ ای همه بغضم در گلو
خاحافظ ...
لباس سفیدی تنم نگردم که کثیفش کنم
کثیف بودم و باعثش خودمم ، فقط خودم
و چه بدبخت کسی که برات کربلا رو از خانم نگیره و با رمضان وداع کنه و من شاید اینچنین باشم
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۱ ی آنتی زایون
سلام
 
با مطلب :
آشنایی با کلیه محصولات نستله + تصویر
درخدمتم

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۲ افشین پارسائیان
منتظرانی که اهل جهاد وشهادت ومبارزه نیستند،
خواسته یا نا خواسته،
منتظرامام غائبند،
 نه امام قائم!!
مطلوب اینان غائب آل محمد(ص)است،
نه قائم آل محمد(ص)!!

آیت الله جوادی آملی

سلام 
اومدیم سری بزنیم
پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتون ...
خدا هست ، ما باید بدونیم کجاییم
پاسخ:
خدا هست ...
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۰ فانوس جزیره
سلام علیکم آقا
بابا هر هفته یه هدر ... جانم
فکر کنم تعداد هدر ها از مطالب بیشتر باشه ها (لبخند)
آقا راه افتاد برادر ؟
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام برادر
این مدتیه هست ، معلوم شد به ما کم سر میزنی

احتمالا ، این روزها مشغول کار مهمی بودم که کمتر میام ، از طرفی هم حالی برای نوشتن نیست
دعامون کنید

چی راه افتاد؟
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۶ فانوس جزیره
سلام آقااااااا
چی قبول باشه ؟
پاسخ:
سلام
زیارت
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۰ فانوس جزیره
شهرکرد هستم برادر ، ساعت 20 پرواز داریم ، چند تا از دوستان من هم برای شام منزل ما هستند که فکر کنم من بعد از شام میرسم خونه ...
مهمونی از هفته قبل برنامه ریزی شده بود و چند بار کنسل نمیشد دیگه جا به جاش کرد
احتمالا اگه توفیق باشه فردا با خانواده برم ...
ممنونم که به یاد ما هستید
پاسخ:
بله یادم رفته بود
ان شاء الله به سلامت می رسید

ما میریم و به یاد شما هم هستیم

بزرگوارید ، وظیفه ست در این عالم رفاقت
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۳ فانوس جزیره
ماشن رو منظورم بود برادر ...
گوشی رو چیکار کردی ؟
پاسخ:
ماشین کارش تموم شد

گوشی هنوز وقت نشد ببینم

باب الحوائج هر کجا کار خودش را کرد

در پاسخ آه گدا کارخودش را کرد


با آنکه دستش بسته بود اما گره وا کرد

این حضرت مشکل گشا کار خودش را کرد


رقاصه ای را ناله هایش زیر و رو کرده

درسجده ها یا ربنا کار خودش را کرد

پاسخ:
یا باب الحوائج ...
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۳ 彡♥خـادم المهدی♥彡
حق با توست که نیایی؛

وقتی از پدرت فقط 

میدانم که "امام یازدهم" است!
فکر کنم فکر نمی کنی
پاسخ:
شاید ...
سلام
عاالی نوشتید
قلمتان مستدام
یا علی...
پاسخ:
سلام

ممنونم برادر
مبارک باشه ...
سلام دوست عزیز

زندگی چیدن سیبی است که یاید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است که باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری هر که آمد

کوزه ای شادمان پر کرد و مشتی آب نوشید و رفت

قاصدک این کولی خانه بدوش روزگار

کوچه گردیهای خود را زندگی نامید و رفت

مانا باشید



۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۹ ««راهـــــ شــــیــــعــــه»»
جمعه هم آمد ولی آن جمعه ی دلخواه نیست

بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست

عشق اینجا بین آدم ها غریب افتاده است

در بساط خالی ما آه حتی آه نیست ...

موفق باشید.

در پناه الله
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۰ ««راهـــــ شــــیــــعــــه»»
جمعه هم آمد ولی آن جمعه ی دلخواه نیست

بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست

عشق اینجا بین آدم ها غریب افتاده است

در بساط خالی ما آه حتی آه نیست ...

موفق باشید.

در پناه الله
دنیا همیشه یه حالت نمی مونه یه سیب رو پرتاب کنی بهه سمت بالا چندین چرخ میخوره تا برگرده ...
پاسخ:
خاصیت دنیا همینه
بای همین باید گذاشت و گذشت
اگر آدما خاصیت دنیا رو درک می کردن به خودشون مغرور نمی شدند روی دیگه دنیا رو هم خواهند دید .
پاسخ:
مشکل همینه که خاصیت دنیا رو نمیدونند...
چقدر خسران.......
باید منتظر عرفه باشم و بس
پاسخ:
منتظر عرفه ایم ...
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۲ لاله ی پر پر
در این جمله بیندیشید:
بد را دیدن و بدی را دیدن دو چیزست 
هرگز بد را نبینید اما بدی را باید دید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">