میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

بصیرت ...

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۱ ق.ظ
امام خامنه ای :
هم در سال ۷۸ و هم در سال ۸۸ با فاصله ۱۰ سال نقش دشمن یکی بود ، در هر دو مورد سعی کردند ثبات سیاسی را بر هم بزنند ، تلاطم ایجاد کنند . قدر این ثبات سیاسی را
باید بدانید .


- دهه بصیرت گرامی باد .
- حرم امام رضا ( علیه السلام) دعاگو بودم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۸
وحید

نظرات  (۶۱)

۰۸ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۸ مهم نیست
تبریک بخاطر تمام نگاه های خیس و شرمگین از هتک حرمت و قدمهای استوار و فریادهای خالصانه و با تمام وجودی که حماسه ی 9 دی را بر فراز تاریخ علم کرد.....تبریک که مقتدرانه پشت نظام اسلامیمان همچنان راست قامت با تمام اندیشه ها ..ایستاده ایم...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۶ نمی از یم
ممنون از حضورتون...
التماس دعا داریم.
.......
نه دی یعنی تجلی بصیرت
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای....
ممنونم....انشالله به زودی کربلایی شوید
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۱:۰۱ وخدایی که دراین نزدیکیست
سلام زیارت قبول...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
قبول حق ...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۷ کبوتر حرم
سلام برادر
قبول باشه

پاسخ:
پاسخ:
سلام
قبول حق ...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۹ بزمی؛زندگی پنجره ای بازبه دنیای وجود
سلام
زیارت قبول
ممنونم ازلطفتون،انشاالله حاجت روا شین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
قبول حق
انشاء الله ...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۶ انتی زیون
سلام
خدا به داد برسه 98 رو ..
پاسخ:
پاسخ: سلام
چرا 98؟
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۰ نگین شهدای قائم شهر
دوباره تنگ غروب و.....خدا دلم تنگ است

برای دیدن روحم بیا ،دلم تنگ است

دوباره تنگ غروب و سکوت وتنهایی

شبیه داغ شفق ،بی صدا، دلم تنگ است

دوباره تنگ غروب است و آسمان سرخ است

شبیه داغ دل لاله ها ، دلم تنگ است

سری بزن به دلم ، در غروب دلتنگی

سری بزن به دلم ، آشنا، دلم تنگ است

چگونه با تو بگویم ، زعمق اندوهم ؟

چگونه با تو بگویم ، چرا دلم تنگ است؟

صدای روشن بال فرشته می آید

برای حال خوش " ربنا " دلم تنگ است

فرشته ها به دلم داغ عشق بگذارید

برای گفتن " قالوا بلی " دلم تنگ است

دلم برای پریدن بهانه می گیرد

برای لاله شدن ،ای خدا، دلم تنگ است
سید مامی گویند

فتنه ایی بزرگ در راه است

اما چه باک، تا قافله سالار تویی...
پاسخ:
پاسخ: لبیک یا خامنه ای ...
با خامنه‌ای کسی نگردد گمراه
او در شب فتنه می‌درخشد چون ماه
در هر نفسم برای او می‌خوانم
لا حول ولا قوه الا باالله
پاسخ:
پاسخ: لا حول ولا قوه الا باالله
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۰ سیدمحمود
آوای لب بسیجیان قرآن است
فکر سرشان هدایت انسان است
تاریخ چه صادقانه ثابت کرده
نسل نه دی همیشه در میدان است

سلام زیارت قبول
پاسخ:
پاسخ: در میدان خواهیم ماند
سلام
قبول حق ...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۶ فاطمه زهرا
گاهی هم

نه برای اینکه,دنبال ازدیاد نعمتیم

نه از ترس

نه از روی عادت

نه برای دل خومان

و نه به هیچ خاطردیگر

تنها برای دل خدا

بگوییم الـحـــمداللـــــــه...


پاسخ:
پاسخ: برای دلم می گویم
الحمدلله ...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۵ م ـ پاک نظر
سلام بر برادرم اقا وحید
ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت فخر زمین وآسمان محمد مصطفی (صل الله ...)و سبت اکبرش امام حسن (علیه السلام )
با تشکر از حضورت در کلبه محقری که مزین است به نام شهیدی والا مقام از اسمان که ناظر اعمال ماست تا شاهدی بر کردارمان باشد .
دوست خوبم مطلب قابل تاملی گذاشتی اگر دشمنان معنی انرا می دانستند حتما با پر روئی انقدر اسرار بیجا نمی کردند الاسلام یعلو ولا یعلی علیه ...
التماس دعا .
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر از لطفتون
خداوند دشمنان را از احمقها آفریده ، برای همین بر جهلشان اصرار دارند
یا علی خداقوت
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۸ باغبان...
مهربانی را بیاموزیم
فرصت آیینه ها در پشت در مانده است
روشنی را می شود در خانه مهمان کرد
می شود در عصر آهن
آشناتر شد
سایبان از بید مجنون ،
روشنی از عشق
می شود جشنی فراهم کرد
می شود در معنی یک گل شناور شد

مهربانی را بیاموزییم
موسم نیلوفران در پشت در مانده است
موسم نیلوفران ، یعنی که باران هست
یعنی یک نفر آبی است
موسم نیلوفران یعنی
یک نفر می آید از آن سوی دلتنگی

می شود برخاست در باران
دست در دست نجیب مهربانی
می شود در کوچه های شهر جاری شد
می شود با فرصت آیینه ها آمیخت
با نگاهی
با نفس های نگاهی
می شود سرشار از رازی بهاری شد

دست های خسته ای پیچیده با حسرت
چشم هایی مانده با دیوار رویاروی
چشم ها را می شود پرسید
یک نفر تنهاست
یک نفر با آفتاب و آسمان تنهاست
در زمین زندگانی آسمان را می شود پاشید
می شود از چشم هایش ...
چشم ها را می شود آموخت
می شود برخاست
می شود از چارچوب کوچک یک میز بیرون شد
می شود دل را فراهم کرد
می شود روشن تر از اینجا و اکنون شد
سلام زیارت قبول ...
سوغات ما خاک قدمهاتون که در فضای مجازی پخش بشه و ما سرمه چشمهایمان کنیم
پاسخ:
پاسخ: سلام
قبول حق
لطف دارید
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۷ باغبان...
یارب نظر عنایتی بر ما کن / حکم فرج امام ما امضا کن
ما را به ارادت شهیدان حسین (ع) / در زمره یاوران او احصا کن
پاسخ:
پاسخ: انشاء الله ...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۵ راه شیعه
دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع)بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد
کار نهم دى ماهِ هم همین جور بود. شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز...

یا امام رضا (ع)
مشکل خـود منم که سلامم قبـول نیست ...
تقصیر گنبد و تـو و اذن دخول نیست …
تسلیت عرض میکنم ایام سوگواری رو
التماس دعا
پاسخ:
پاسخ: دهه بصیرت گرامی باد
××××××××××××××××××××××××××
یا امام رضا
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش
سلامها هم قبوله ، گاهی اوقات در کار مولا حرفی ست ...
التماس دعا
کار نهم دى ماهِ هم همین جور بود. شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز...

یا امام رضا (ع)
مشکل خـود منم که سلامم قبـول نیست ...
تقصیر گنبد و تـو و اذن دخول نیست …
تسلیت عرض میکنم ایام سوگواری رو
التماس دعا
۰۸ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۳ سیدمحمود
سلام با افتخار لینک شدین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
شما هم لینک شدید...
۰۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۴ م ـ پاک نظر
سلام بر همسنگر گرامی
ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت فخر زمین وآسمان محمد مصطفی (صل الله ...)و سبط اکبرش امام حسن (علیه السلام ) وتلاقی ان باخماسه ملی 9دی افتخار ملت ایران
با تشکر از حضورت در کلبه محقری که مزین است به نام شهیدی والا مقام از اسمان که ناظر اعمال ماست تا شاهدی بر کردارمان باشد .
با چند پست جدید منتظر نظرات شما هستیم .
التماس دعا .
پاسخ:
پاسخ: سلام
تسلیت عرض میکنم
خدمت رسیدم
امید ورام همه قدر این ثبات سیاسی را بدانیم...

پاسخ:
پاسخ:
انشاء الله ...
۰۹ دی ۹۲ ، ۰۳:۴۶ مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان
امام زمان(عج)-مناجات آخر ماه صفر


از بس که از فراق تو دل نوحه گر شده

روزم به شام غربت و غم تیره تر شده

آزرده گشت خاطرت از کرده های من

آقا ببخش نوکرتان دَردِسَر شده

تنها خودت برای ظهورت دعا کنی

وقتی دعای من ز گنه بی اثر شده

از شام هجر یار بسی توشه می برد

آنکس که اهل ذکر و دعای سحر شده

بودم مریض و روضه ی تو شد دوای من

حالم به لطفتان چقدر خوب تر شده

رفت از نظر محرّم و آقا نیامدی

حالا بیا که آخرِ ماه صفر شده

بعد از دو ماه گریه به غم های کربلا

حالا زمان ندبه به داغی دِگر شده

یَثرب برای فاطمه نقشه کشیده است

یَثرب چقدر بعدِ نبی خیره سر شده

باید که بعد از این به غم مادرت گریست

فصل شروع ماتم خیرُالبشر شده

از شعله های پشتِ در خانه ی علی است

گر آتشی به کرب و بلا شعله ور شده

آن روز اگر به صورت مادر نمی زدند

لطمه دگر به چهره ی دختر نمی زدند


مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان

بیت آیت الله موسوی

zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com
سلام علیکم
....خواهش میکنم درتمامی محافل بخوایید دوستان هرکس ازطرف خودش استغفار کنه...تادرهای رحمت الهی بازبشه...ازدنیای مجازی شروع کنید با هم لینکیاتون...منبع موثق داره ...استغفرالله ربی واتوب الیه...
خدایا به حرمت صاحب العصر والزمان که منشا نزول برکت ودفع بلاست درهای رحمتت باز کن...
باران...لحظه ی اجابت دعا .....باران.

پاسخ:
پاسخ:
استغفرالله ربی و اتوب الیه
سلام
فکر خوبیه
خداقوت
دعامون کنید
۰۹ دی ۹۲ ، ۰۶:۵۵ کبوتر حرم
سلام

هشدار پرویز شیخ طادی درباره وضعیت فرهنگ و هنر کشور

این اقدام شجاعانه کارگردان شکارچی شنبه دارای ارزش بالائی است

لطفا در انتشار آن و نیز حمایت از این هنرمند ولائی همه دوستان تلاش کنند

اصل خبر در خبرگزاری فارس ( فرهنگی ، سینما ) میباشد

پاسخ:
پاسخ:
شکر خدا هنوز هنرمندان ارزشی و متعهدی همچون برادر شیخ طادی هستند که عمارگونه وارد میدان بشوند .
۰۹ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست
ما از صمیم قلب مصیبت کشیده‏ایم

ما دور هر چه غیر شما خط کشیده‏ایم/

السلام علیکم یا اهل بیت النبوة
خدایا

خدایا حواست هست

صدای هق هق گریه هام ازهمون گلویی میاد

که تواز رگش به من نزدیکتری
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۱ سیدمحمود
کسی که دیروز ولایتمدار بود لزوما امروز ولایتمدار نیست!!!!!!!!
همانطور که شمر سردار امام علی (علیه السلام) بود و قاتل امام حسین(علیه السلام)

پاسخ:
پاسخ:
قطعا ...
لم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۸ یکی مراقبه
سلام
خدا آقا رو حفظ کنه...
پاسخ:
پاسخ: اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای...
سلام
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۳ چـــــــــــــــادرخاکی
گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ۸۸ این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ى ما موجود است.
بیانات رهبر انقلاب در تاریخ ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۲ مقرّ عشّاق الشّهادة
سلام و خداقوت همسنگر ارزشی
خداخیرتون بده به خاطر قلم های پایندتون
آرزویم برایتان شهیدگونه زندگی کردن است و در نهایت إن شاءالله شهادتتان
التماس دعا
یا زهرا(س)
پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون از نگاهتون ...
خیلی ممنونم از دعاهاتون
اللهم الرزقنا ...
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۸ زندگی در آسمان
یارب

دلم هوایی دوکوهه است .........
پاسخ:
پاسخ: ای دوکوهه یادگار جبهه ها
دست نداد توفیق دیدار شما
بس که گشتم عاصی و غرق گناه
نیست قطعا جای من پیش شما
من سلامی می دهم بر همتت
جای خالی دلاور احمدت
سلام
این شعر یکی از دوستان که چند سال پیش نتونست با ما راهی بشه در جواب پیامکم همون موقع سرود و ارسال کرد
هر وقت دلم هوایی میشه برای خودم زمزمش میکنم
دلم هوایی دوکوهه است ...
با فاتحان بدر ز سازش سخن مگو
امروز رهسپار دژ خیبریم ما

چشم انتظار منتقم آل مصطفی
چشم انتظار معرکه ی آخریم ما

وعجل فرجه
یا علی
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۰ راه شیعه
در سوگ نبی جهان سیه می پوشد
در سینه دل از داغ حسن می جوشد
از ماتم هشتمین امام معصوم
هر شیعه ز درد جام غم می نوشد
سالروز شهادت پیامبر عشق و رحمت حضرت محمد احمد(ص) و سبط اکبر امام بی حرم،حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز مصائب حضرت زهرا (س) بر شما تسلیت باد.
با سه پست جدید به روز و منتظر نظرات شما هستم.
پاسخ:
پاسخ: سلام
تسلیت عرض میکنم
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۰ بزمی؛زندگی پنجره ای بازبه دنیای وجود
سلام و عرض ادب

آدرس وبلاگم تغییر کرده،بیزحمت اصلاح کنین
http://fbazmi.blogfa.com/
باز منتظرحضورگرمتون هستم
تشکرفراوان
پاسخ:
پاسخ: سلام
به سلامتی
اصلاح شد
کم گریه کن

شاعر : کمال مومنی

کم گریه کن که گریه امانت بریده است
گویا که وقت رفتن بابا رسیده است

حق داری از غمش به سرو سینه می زنی
چون مثل او کسی به دو عالم ندیده است

در روز آخرش چه شده این چنین نبی
جز اهل بیت تو زهمه دل بریده است

بر روی سینه اش حسنین ناله می زنند
اشکش بر ای هر دو زغم ها چکیده است

برگو که مرتضی چه شنیده کنار او
رنگش چنین زطرح مسائل پریده است

اینجا همه برای شما گریه می کنند
چون از سقیفه بوی جسارت وزیده است

این روزها به پشت در خانه ات مرو
گویا عدو که نقشه ی قتلت کشیده است

جان حسین و جان حسن جان مرتضی
کم گریه کن که گریه امانت بریده است
......................................................................
ایام سوگواری بر شما تسلیت...
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۸ طواف یار
سلام
زیارت قبول
شهادت غریب مدینه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و پیامبر گرامی اسلام بر شما و خانواده محترمتان تسلیت

ما را هم دعا...
یا حق
پاسخ:
پاسخ: سلام
قبول حق
یا کریم اهل بیت ...
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۷ مهم نیست
عذر میخام حاجی یکی از نطراتتون به چشمم خورد که بنده خدایی فرموده بودن وای به 98...به گمان حقیر منظورشان روند فتنه هاست..78 و88 و...مبادا 98..عرض شرمندگی مجدد
پاسخ:
پاسخ: احتمالا
از این باب پرسیدم چون در 98 انتخاباتی نداریم
تشکر از نظرتون
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۵ مهم نیست
بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمر لعنت الله علیه همان جانباز صفین است که سر از حسین علیه السلام برید...
شهادت پیامبر خوبیهاو کریم اهل بیت و ضامن آهو علیهم السلام بر شما تسلیت...
و تشکر از "تنها" ی عزیز که دارن تلاش میکنن همه مون هم نوا استغفار کنیم......
استغفرالله ربی و اتوب الیه
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۹ امانت اسمانی
دعا میکنم...دراستانه28صفر/حسین خریداراشکهایتان/پیامبر مشکل
گشای غمهایتان/غریب مدینه شفاعت خواهتان/خورشیدطوس ضامن دعاهایتانومهدی فاطمه سایبان دلتان باشد التماس دعا
ما با خمینی عهد بستیم
تا با حدیث ثقلینش
و کتابش و انقلاب و اهل بیتش
سید علی تا پایان جان حمایت کنیم
پاسخ:
پاسخ: سید علی تا پایان جان حمایت کنیم
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۲ سیدمحمود
سلام


کریسمس مبارک
پاسخ:
پاسخ: سلام
بر شما هم اخوی ...
از صفای ضریح دم نزنید
حرفی از بیرق و علم نزنید
گریه های بلند ممنوع است
روضه که هیچ سینه هم نزنید...
عرض تسلیت به مناسبت شهادت کریم اهل بیت امام حسن (ع)
پاسخ:
پاسخ: یا کریم اهل بیت ...
التماس دعا....
پاسخ:
پاسخ: محتاجیم به دعا...
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۳ زندگی در آسمان
یارب

سلام علیکم ، شعر زیبا بود


پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۲۲ بزمی؛زندگی پنجره ای بازبه دنیای وجود
سلام
یا زینب کبری (س)

چگونه است تو کوه صبر باشی و من نگاهم به بی صبرانی باشد که ادعای اسوه بودن دارند ؟!
چگونه است تو فرمانبردار امام خویش باشی و من غافل از امام حاضر و حیّ خود ؟
یاری ام کن!
کمکم کن تا تو را الگوی زیستنم بدارم و بدانم...
یاری ام کن تا چنان باشم که با امام خویش بودی...

رحلت اندوه بار نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت غم بار دومین امام شیعیان و آزادگان جهان، حضرت امام حسن مجتبی (ع) بر همه پویندگان راه آن بزرگواران تسلیت باد...
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۷ خوزستان-شوشتر
خورشید به سوگ مصطفی میگرید مهتاب به حال مجتبى میگرید

درمشهد دل چه کربلایى برپاست قومى به شهادت رضا میگرید
(رحلت پیامبر و امام رضا و امام حسن بر همه شیعیان تسلیت باد.)
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۳ چـــــــــــــــادرخاکی
ای آسمان بگرد و دل از غصه چاک کن
خود را نهان چو جسم پیمبر به خاک کن
دستی برون ز خاک کن ای ختم انبیا
اشک غم حسین و حسن را تو پاک کن



رحلت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله

شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام

و شهادت امام رضا علیه السلام

را به عاشقان تسلیت می گوییم.
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۵ چـــــــــــــــادرخاکی
داغی اگر نبود که گریان نمی شدیم

لطفی اگر نبود مسلمان نمی شدیم

یا ایّها الرّسول بدون دعای تو

از پیروان عترت و قرآن نمی شدیم

یا اینکه گوشه چشم اباالفضل تو نبود

ما از تبار حضرت سلمان نمی شدیم

بی حب خاندان تو در خانه ی کرم

جایی نداشتیم و مهمان نمی شدیم

ما امت توایم و علی هم کنار توست

آیینه ات نبود نمایان نمی شدیم

ما پای غربت نوه هایت نشسته ایم

ور نه شبیه نم نم باران نمی شدیم

هم ناله های امشب مولای امتیم

ما سوگوار رحلت بابای امتیم
۱۱ دی ۹۲ ، ۰۴:۱۵ مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان
امام حسن مجتبی(ع)-شهادت


قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلوات الله علیه:

لَوْ کَانَ‏ الْحِلْمُ‏ رَجُلًا لَکَانَ عَلـِیّاً ع‏ وَ لَوْ کَانَ الْفَضـْلُ شَـخْصاً

لَکَانَ الْحَسَنَ ع وَ لَوْ کَانَ الْسَخَاءُ صُورَةً لَکَانَ الْحُسَیْنَ ع

وَ لَوْ کَانَ الْحُسْنُ هَیْئَةً لَکَانَتْ فَاطِـمَةَ بَلْ هِـیَ أَعْـظَمُ إِنَّ

فَاطِـمَةَ ع‏ ابْنَتِی خَیـْرُ أَهْـلِ الْأَرْضِ عُنْصُراً وَ شَـرَفاً وَ کَرَماً .

مائة منقبة من مناقب أمیر المؤمنین و الأئمة (ابن شاذان)،ص136



جنت، بهارِ پیرهنت أیها الکریم

از نور جامه ای به تنت أیها الکریم

ای همدم تو زمزمه های زلال وحی

ای جبرئیل هم سخنت أیها الکریم

تو مطلع کرامتی و لطف و مهر و جود

پروانه های انجمنت أیها الکریم

نشنید آنکه بر تو روا داشت ناسزا

یک ناروا هم از دهنت أیها الکریم

اما تو که غریب نواز مدینه ای

هستی غریب در وطنت أیها الکریم

حتی شهادت تو نداده ست خاتمه

بر روضه های دل‌شکنت أیها الکریم

مادر نبود تا که ببیند در آن غروب

تشییع شد چگونه تنت أیها الکریم

بیرون کشید با دل غرق به خون حسین

هفتاد تیر از بدنت أیها الکریم

شد روضه خوان کشته ی مظلوم کربلا

تابوت و پیکر و کفنت أیها الکریم

آنجا ولی شراره ی غم پر گدازه بود

یعنی به جای تیر و کمان نعل تازه بود


مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان

بیت آیت الله موسوی

zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com
دختر بدر الدجا’ امروز سه جا دارد عزا//گاه میگوید پدر گاهی حسن گاهی رضا.

سلام برادرم .
رحلت جانگداز سرور کائنات و استاد مخلوقات حضرت ابا الزهرا محمد بن عبدالله (صلی الله علیه واله وسلم) و پاره جگر ام ابیها حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام)و ولی نعمتمان حضرت ثامن الائمه امام رضا (علیه السلام )را خدمت شما تسلیت عرض می نمایم
بروزم
سلام
ممنون..
انشالله قسمتتون بشه یه اربعین پیاده شمام زائر حریم ارباب بشید که خیلی با صفاس.
التماس دعا.

پاسخ:
پاسخ:
چشم دارم کز گنه پاکم کنند
زائر لعل عطش بارم کنند
سلام
زیارت قبول
اربعین ...پیاده...کربلا...حسین...
۱۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۱۳ رهرو شهدا
سلام
محتاجیم به دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
یا علی
سلام
زیارت قبول...
ان شاءالله ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکردید اونجا...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
قبول حق ...
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۵ انتی زیون
خب هر 10 سال یه شری درست میکنن دیگه 78 و 88 و بعدی 98
.بروزم.
پاسخ:
پاسخ: سلام
بله متوجه شدم
انشاء الله دیگه بهشون اجازه نخواهیم داد ...
یا علی
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۳:۲۲ هــــمﺴﻔـــــــــﺮاסּ
مرغ دلم شور و نوا می کند

ذکر علی بن رضا می کند

می پرد و می رود از سینه ام

آه که عشق تو چه ها می کند
................................................
زیارتتان قبول

شما را به همسفران دعوت میکنم،تا از دلتنگی هایت برای امام رضا(ع)بنویسین...
منتظر قدم های پاکتان هستیم
۱۲ دی ۹۲ ، ۰۴:۵۸ ترنم اندیشه
تو بـر زخـم دلـم باریده اى باران رحمت را
تو را مـن مـیشناسم، مـنبع پاک کـرامت را
ازآن روزى کـه حلقه بر ضریحت بست دستانم
دلم شـیدا شد و دادم زکـف دامـان طاقت را .
شهادت امام رضا(ع) تسلیت

سلام. صبح عالی متعالی باادرس جدید منتظرحضور سبزتون هستم . تشکر
کجان بچه های منطقه
البته ما کلا عقبیم
خودم رو عرض میکنم

پاسخ:
پاسخ:
این و که گفتی یاد اون شب گردان تخریب افتادم
یادش بخیر چه نفسی زدی برامون
اون شعر قشنگ و خوندی
به حق خیمه ی گردان تخریب
به حق علمداران تخریب ...
سالهاست عادت کردم برای ارزوهایی که دارم وبه آنها نمیرسم فاتحه بخانم....

میشود من بغض کنم و تو بگویی:مگر خدایت نباشد که تو بغض کنی..
میشود من بگویم خدایا...
و تو بگویی جان دلم......؟

پاسخ:
پاسخ:
خدا به اون کسی که با بتش صحبت میکرد و یا صنم می گفت و یهو گفت یا صمد جواب داد ما که جای خود داریم ...
۲۶ دی ۹۲ ، ۰۸:۵۰ امانت اسمانی
عید است ولی بدون او غم داریم/عاشق شده ایم وعشق را کم داریم
ای کاش که این عید.ظهورش برسد/اینگونه هزار عید باهم داریم
التماس دعا عیدتان مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">