میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

یلدا ...

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ
یلدا ...

نه فال حافظ نه چای داغ میخواهد

دلم زیارت شاه کربلا میخواهد

حسین جان ...

همه دارند به پابوسی تو می آیند

طبق معمول من بی سر و پا جاماندم

******************************************

پی نوشت :

- از قبل ماه محرم وبلاگهای زیادی و میدیدم که نویسنده هاشون عاجزانه و ملتمسانه و با یه حالِ عجیبی از ارباب درخواست زیارت کربلا رو میکردند و از اونجایی که حال خوشی داشتند و حالت التماسشون خیلی اذیتم میکرد ، خیلیهاشون و تو شبهای دهه اول و زمانهای خوب ِدیگه دعا کردم که هرچه سریعتر دعوت بشند و شکرخدا که اکثرا رفتند.

- تو کل عمرم هیچ زمانی به اندازه این ایام و امسال ، رفقا و آشناهام (حقیقی و مجازی) تو یه زمان خاص به کربلا نرفته بودند که این بار رفتند و چیزی به جز دلی سوخته برای من نذاشتند .

اربعین ، پیاده ، کربلا ... حسین...

اما به آقا گفتم شاید تا امروز ... یاری نداد که پیاده بیام حرمت

اما اگر یک روز از این زندگی باقی مونده باشه ...

- برای این روزهام ُ و دلِ خسته ام دعا کنید ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۳۰
وحید

نظرات  (۲۸)

همه رفتن کربلا
من نرفتم کربلا...
از بی لیاقتیم بود....
دلم گرفت مهمون خدا

پاسخ:
پاسخ:
نوکر اینجا هم که باشد
روح او در کربلاست
هر شب جمعه غلام افتخاری میشود ...
سلام خدا نکنه که دلتون خسته باشه....تو هیچ ایامی هم بچه های حوزه اینجور نمیرفتن کربلا هرروز یکی خدافضی کنه وطبق معمول باید به بیلیاقتی خودم .............
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۰ چـــــــــــــــادرخاکی
پای یلدای دلت یواشکی زمزمه کن

زیر لب یه یادی از نور دل فاطمه کن

چشماتو خیره کن و سوره والعصرو بخون

یه دعا برا ظهور پسر فاطمه کن
فقط! این را می دانم که این عشق، ارزش انتظار را دارد!
انشاالله خود آقامون قسمتمون میکنه نور امید میبینم...
یا حسین
پاسخ:
پاسخ: انشاء الله ...
هیچ زمستانی ماندنی نیست
حتی اگر همه شبهایش "شب یلدا " باشد.

یلدایتان حسینی باد
..........السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا خاطره شعر و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش....
۰۱ دی ۹۲ ، ۰۴:۲۹ از یاد رفته
نمیدونم فکر میکنم یکم سخت میگیرید
آپیم و منتظر حضور گرم شما
۰۱ دی ۹۲ ، ۰۶:۰۳ فانوس جزیره
دلم زیارت شاه کربلا میخواهد ...
جاماندم ..

سلام
ایشاالله بطلبه و بریم باهم آقا داداش ...
پاسخ:
پاسخ: دلم ...
امان از این دل ...
سلام
انشاء الله با هم ...
لینک شدید
پاسخ:
پاسخ: شما هم لینک شدید
انشا الله سال دیگه ما هم به جمعشان می پیوندیم...
پاسخ:
پاسخ: انشاء الله ...انشاء الله... انشاء الله...
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۴ بزمی؛زندگی پنجره ای بازبه دنیای وجود
خوش به حال چه آنان که رفتند چه آنان که از ته دل خواستند

این روزها...،هیچی نمیتونم بگم...
امیدوارم دعا کنین،فقط لحظه ای خدا به خاطر امام حسین آرامش عطا کنه
پاسخ:
پاسخ: سکوت باعث آرامشه ...
دعا میکنم ...
سلام
بعد منزل نبود در سفر روحانی...
زیارت دلتون قبول...
التماس دعا
پاسخ:
پاسخ: سلام
اما من دلم حرمش و میخواد ...
التماس دعا
فال حافظ که امشب گرفتی
ان شاءاله مجدد کربلا نصیبت شود
پاسخ:
پاسخ: داداش فال حضرت شعیب بود
دلم برا بچه ِ سوخت ، زحمتش و شما کشیدید
انشاء الله مجددا نصیب شما هم بشه.
بار اول گیج بودیم ...
هــوالـسیــد

بازار غریبی است بازار کربلا،
که خریداران خریده می شوند...

در کربلا آن گاه که هر آن چه بودت دادی،
خریده شده ای...

در کربلا،نه به آن چه داده ای،
به آنچه نداده ای می نگرند...

«علی اکبر بقایی»
به جای حافظ وسعدی....
مقتل باید خواند...
لهوف باید خواند...
پاسخ:
پاسخ: نه فال حافظ نه چای داغ میخواهد

دلم زیارت شاه کربلا میخواهد
سلام

آخییییییییییییییییییییی برادر!

چقدددد قشنگ برای دوستانتون دعا کردید. انشاءالله قسمت شما هم میشه.

حال منم این‌روزا تعریفی نداره! گناه و خستگی ی طرف، آرزوهای از دست رفته‌ای ک یک دهه با اشتیاق از ارباب میخواستم ی طرف....

اربعین، پیاده، کربلا، حسیـــــــــــــــــــن
پاسخ:
پاسخ: سلام
هیچوقت دلم انقدر کربلا نمیخواست ...
اربعین ، پیاده ، کربلا ، حسین ...
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۴ ترنم اندیشه
امشب شب اربعین مصباح هداست/ دل یاد حسین بن علی شیر خداست
پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت/ امشب شب یاد عشقیاء و شهداست
———————–
اربعین حسینی تسلیت باد.
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۹:۰۲ امانت اسمانی
آماده باش که مقصد ما در سفر یکیست/ سرهایمان جدا ولی بال و پر یکیست
اینها برای کشتن ما صف کشیده اند/ از هرکجای دشت بپرسی خبر یکیست
دار و ندارمان همه در بین خیمه هاست/ آتش که شعله ور شود خشک تر یکیست
حتی به روی اکبر من تیغ می کشند/ با این که با پیامبر از هر نظر یکیست
تنها به این که فرزند حیدریم / تنها به این دلیل که ما را پدر یکیست
آیا کسی نمانده که یاری کند مرا/ اینجا میان این همه لشکر اگر یکیست
عباس من برادر من نور چشم من/ طرز مصاف کردن تو با پدر یکیست
تنها رجز بخوان و بگو یا علی مدد/ در چشم شیر یک نفر و صد نفر یکیست
از بس حروف پیکر پاکت مقطع است/ پایین پای و بالای سر یکیست
شمشیر ها به دور تـنت حلقه می زنند/ چون جمع تیر ها همگی ضربدر یکیست
بعد از من و تو زیــنـب اگر نشنود بدان/ خونین بدن زیاد ولی خـون جـگر یکیست
پیشانی سپاه من ای شهسوار من/ بر روی نیزه نظرهاشان همه بر یکیست
غرق ستاره است تن من ولی هنوز/ در آسمان بی کسی من قـــمـــــر یکیست
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۲ نگین شهدای قائم شهر
بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن / جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن
شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن / جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین . . .

اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تسلیت باد
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۹ راه شیعه
سلام
ممنون از حضورتون.
شما هم با عنوان وبلاگتون لینک شدید.
منتظر حضور مجدد و راهنمایی های شما هستم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
شما هم لینک شدید
السلام علیک یا ابا عبدالله
بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

پاسخ:
پاسخ:
بر دلم ترسم بماند ...
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۹ مهم نیست
یلدا گذشت و میگذره اما یلدای غیبت اونقد طولانی شده که همه مون داریم خواب میریم..خدایا نذار تو این سرمای غیبت خوابمون ببره که اگه خوابمون برد یخ میزنیم...اگه یخ بزنیم دیگه هیچ گرمایی نمیتونه مارو به زندگی حقیقی برگردونه..زندگی پر از حضور خدا...
راستی 5 دی سالروز واقعه ی دلخراش و عبرت انگیز بم تسلیت...
و 9 دی سالروز حماسه ی با بصیرتها تبریک...
خدایا رهبرمون رو حفظ بفرما و سلامتیشان را ضمیمه ی دائمی زندگی پر خیر و برکتشان..آمین
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۷:۲۴ هادی خان
سلام دوست عزیز
مطالبتون بسیار زیبا و جذاب بود
اجرکم عندالله
دوست عزیز من لینکتون کردم اگر خواستید به وبلاگ منم سر زده و لینکم کنید
پاسخ:
پاسخ: سلام
سلام
تشکر از نگاهتون
شما هم لینک شدید
سلام سردار
شما در فضای مجازی هم بسیار طرفدار داری
اما
شب اربعین که این شعر را برایم فرستادی خیلی سوختم ‏‏-خیلی ...شاید بیشتر از همه شعر هایی که توی آن دو سه روز خونده بودم .و خیلی با این شعر دلم رفت کربلا
باشد قرار و وعده ما جنه الحسین
دنیا برای سینه زدن جایمان کم است

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما و بزرگوارها لطف دارید
منم امسال خیلی اذیت شدم و الان هم ...
اگر باهاش وعده نداشتم حتما رفته بودم .
باشد قرار ما و وعده ما جنه الحسین
دنیا برای سینه زدن جایمان کم است
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۰۲ انجمن جلال آل احمد
سلام.

«جک استراو» را میشناسید؟؟ +عکس

نظرخواهی عمر؟؟
تصاویری از تختی.
و...



پاسخ:
پاسخ: سلام
تونستید تا حدودی چهره ی پلید این پیر استعمار و حیله گر و نشون بدید .
اما متاسفانه نمیدونیم آقایون چه دارند انجام میدن اما ظاهرا گذشته رو فراموش کردتد
سلام وبلاگ تون خیلی خوبه.........................من لینکتون کردم..............به منم سر بزنید
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
شما هم لینک شدید
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۴ _________****فائزه****____________
سلام...
خوبید؟...؟
خسته نباشید!!! خداقوت!!
بالاخره امتحانام تموم شد..!!!
حالا هم یه مطلب جدید گذاشتم....
راستی از حضورتون تواین مدت تو وبلاگم ممنون...
ببخشید اگه نشد بهتون سر بزنم...




ولی الان منتظرتونم....
منتظر نظرهای زیبا و دوست داشتنیتون...



منتظرما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">