میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

اشک ...

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۷ ق.ظ

" باران می آید "

همه موجودات با آب زنده اند

دل من هم

با اشک برای تو

" السلام علیک یا عطشان یا حسین "

پی نوشت :

- این اشکِ روضه حالِ مرا خوب کرده است       رد خور نداشت نسخه درمانی شما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۳
وحید

نظرات  (۳۹)

۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۳ مجنون الطلاییه
سلام
ممنون
متن زیبایی بود
أجرتون با سیدالشهدا

التماس دعای شهادت
یاحسین‏(‏ع)‏
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۶ مجنون الطلاییه
اگه با تبادل لینک موافقید اطلاع بدید

یاحسین‏‏(‏‏ع)‏

پاسخ:
پاسخ:
سلام
لینک شدید
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۱:۴۱ مجنون الطلاییه
سلام
ممنون از لطفتون
بنده هم شمارو لینک میکنم ان شالله
یاحسین‏(ع‏)‏
پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۲۸ رهرو شهدا
صلی الله علیک یااباعبدالله
التماس دعا
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۴:۱۰ چـــــــــــــــادرخاکی
عالم همه در طواف عشق است و دایره داراین طواف حسین است
شهیدآوینی
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۶ کوچکترین منتظر
سیدالشهدا (ع) می فرماید:من کشته ی اشکم
زیرا هر مومنی نام مرا میشنود اشک میریزد...
...............................
حسین جان نامت را هنوز نشنیده اشک میریزم
نه اینکه مومن باشم
داغ سنگین است...
دستم بگیر...
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۵ لبخند خدا و بندگی من
یا حسین(ع) دستم را بگیر...
خدایا دلم پر از آرزوهای بزرگ است و دستم خالی.
یا به کرمت دستم را پر کن
یا دلم را
از آرزوها خالی.
انتظار...... انتظار...
آدمی تنها.... برموج دریا....
لیک ....
ساحلی آرام....
ساحلی با وسعت غم های عالم.....
آسمان ناظر بر این تنها و تنها چشم بر دریا....
نظر بر موج ساکن منتظر بر سیدی با پوشش سبز.....
خواهد آمد ..... خواهد آمد..... خواهد آمد.....
این کلام نبض قلب آدم تنهای تنهاست........
۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۰ خوزستان_شوشتر
خدایا! ...
رحمتی کن ،
تاایمان ،
نام و نان برایم نیاورد! ...
قوتم بخش ،
تا نانم را ،
و حتی نامم را ،
در خطر ایمانم افکنم! ...
تا از آنانی نباشم که ،
پول دین را می گیرند ،
و برای دنیا کار می کنند! ...
بلکه از آنانی باشم که ،
پول دنیا را می گیرند ،
و برای دین کار می کنند...!
سلام بزرگوار
با این پست بروزم مثل آینه باش
التماس دعا
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۹:۲۵ ساکنان بهشت
از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست

سخت کار ما بُوَد کز ما خدا برگشته است



سلام

اجرتان با امام حسین (ع)

پاسخ:
پاسخ:
سلام
همچنین ...
سلام علیکم ممنون از نظرت
راستش من خودم هم اذیت میشم ولی چاره ای نیست باید اذیت بشیم.
راستی من لینکت کردم منتظر حضور دوبارهت هستم
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله نوای وب شما بسیار زیباست اما من و یاد یکی از سختترین روزهای زندگیم میندازه که اثرش هنوز تموم نشده.
شما هم لینک شدید
التماس دعا
سلام...

نمک سفره.... http://zareh.blog.ir/post/246

منظر نقدتان هستیم...
پاسخ:
پاسخ: سلام
خداقوت
باید بیشتر فکر کنم اما به نظرم تشبیه خوبی نیست ، تو این موضوع خیلی حرف دارم که در چند خط نمیشه نوشت .
یا علی
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۹ ساندیس خور نظام
سلام
و رحمه الله
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۲ آنتی زیون
قال الحسین علیه السلام:انا قتیل العبرة لا یذکرنی مؤمن الا بکی.
حسین بن علی علیه السلام فرمود: من کشته اشکم.هیچ مؤمنی مرا یاد نمی کند مگر آنکه (بخاطر مصیبتهایم) گریه می کند.بحار الانوار، ج 44، ص .279
متن قشنگی بود ممنون .
حرم رویای شبهای بارونیمه.......

التماس دعا.....
۱۵ آذر ۹۲ ، ۰۰:۴۳ گرفتِ یار
چشمه چشمه تشنگی، زائران بیاورید
نام آبِ آب را بر زبان بیاورید

مهر و سبحه خاکی است، ای مجاوران غم
تشنگی از آن حرم، ارمغان بیاورید

تشنگی بیاورید، زندگی بیاورید
زائران کعبه اید، جانِ جان بیاورید

زیر گنبد کبود، قصه ای چنین نبود
کربلا زمین نبود، آسمان بیاورید

قربان ولیئی
خدایــــــا !

دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها...

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان...

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن..
۱۵ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۲ مهـــــــــــــلا
پیغمبرقسم یاد کرده است اگر در میان پیروان ما کسی طالب حاجتی باشد خدابه واسطه خواندن حدیث کساء در اولین جمعه ماه صفر حاجتش را برآورده میکند التماس دعا
ولادت امام باقر (ع) رو به شما و بازدیدکنندگان وبلاگتون تبریک عرض میکنم
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۲ بیــ نشانـــ ه فاطـــمـــ ه
یا حسین شهیــــــد*ع*
دلم واسه دهه محرم تنگ شده واسه اون اشک و روضه ها..
خدایا عمری بده تا ، محرم های دیگر باشم
ملتمس دعاییم.
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ ترنم اندیشه
راز خوشبختی در این است که کاری را که مجبور به انجام آن هستید دوست بدارید
به کسی عشق بورز که لایق عشق تو باشد نه تشنه عشق ... چون تشنه عشق روزی سیراب می شود.ویکتور هوگو
خدایا! دلم ز قفس آزاد کن …
امام باقر (علیه السلام): بدانید کسی که منتظر حکومت حق باشد، پاداش او همانند پاداش روزه دار شب زنده دار است.
اصول کافی جلد 2 صفحه 176

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا
ما هم به دردانه اش طعم ولایت را چشیدیم
۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۵:۳۲ عاشق ایران
سلام با این پست و اتمام محرم یاد این شعر انداختید منو:

من از تو مزد نوکری ام را نخواستم

تنها مرا بخاطر کم کاریم ببخش ....

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
بسیار زیبا..

سلام
خداقوت

پاسخ:
پاسخ:
سلام برادر
تشکر از نگاهتون ...
خوشا آنان که جانان می شناسند
طریق عشق و ایمان می شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می شناسند.
این روز ها که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش
دکتر علی شریعتی
اگر کسانی برای حفظ جانشان یا شغل وپول و مقامشان ویا محبت نزدیکانشان راه خدا را ترک کنند وآنجا که باید حق بگویند،نگویندآنوقت حسین ابن علی ها به مسلخ کربلا کشیده خواهند شد.
رهبر انقلاب 20/3/75
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۱۷ تک دختر آسمون
قشنگ بود
صل الله علی الباکین علی الحسین (ع)
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
یا حسین ...
سلام

احسنت،.....خیلی زیبا بود....

نکته‌سنجی شما قابل تحسینه...
۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۹:۱۷ چـــــــــــــــادرخاکی
گل کرده در زمین، کَرَم آسمانی ات

آغوش باز می رسد از مهربانی ات

حالا بیا و سفره مینداز سفره دار

حالت خراب می شود و ناتوانی ات

دارد مرا شبیه خودت پیر می کند

جان برده از تمام تنم نیمه جانی ات

یوسف ترین سلاله ی تنها تر از همه

سبزی رسیده تا به لب ارغوانی ات

این گرد پیری از اثر خاک کوچه است

بر موی تو نشسته ز فصل جوانی ات

باید که گفت هیئت سیّار مادری

خرج عزا شدی و خدای تو بانی ات

زهر از حرارت جگرت آب می شود

می گرید از شرار غم ناگهانی ات

زینب به پای تشت تو از دست می رود

رو می شود جراحت زخم نهانی ات

آقای زهر خورده چرا تیر می خوری؟

چیزی نمانده از بدن استخوانی ات
سلام علیک
السلام علی قتیل العبرات به راستی آسمان نیز گریه کن اوست..
یاعلی-AREFFIGHTER
پاسخ:
پاسخ: سلام
همه ی عالم گریه کن اوست ...
سلام دوست عزیز
ممنون که سر زدید.
وبلاگ خوبی دارید.
خوشحال می شم دوباره بیایید.
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون
لینک شدید ...
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۲ فاطمه زهرا
این روزها و شبها دل ما امانتی باشد دست شما
هر کجا رفتید التماس دعا...

پاسخ:
پاسخ:
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">