میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

عهد ...

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ
جایی خونده بودم که بزرگی فرموده بود :

اگر انسان یک عهد را چند بار بشکند ، دیگر نمی تواند روی آن عهد بایستد

و این را شیطان خیلی خوب میداند ... 

**********************************

 مدتیه این جمله از ذهنم میگذره و دیشب دیدم واقعا راست گفته بود ...

چقدر سخته عهدی و که بارها شکستیش

باز هم روی اون بایستی

- چند شب پیش استادمون میفرمودند : بندگی یعنی اگر به گناه رسیدی ؛ بگی نه

 اگر به صحنه شهوات رسیدی ؛ بگی نه

با خودم گفتم : چه قشنگ بندگی میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۸
وحید

نظرات  (۵۱)

۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۱ مهـــــــــــــلا
امروز روز پر کشیدنِ مردی است که در سالیان دراز، غم عظیم عاشورا را لابه لای بغض های مناجات، به آسمان هدیه کرده است.
شهادت سیدالساجدین تسلیت التماس دعااااااااااا
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۷:۳۳ و خدایی که دراین نزدیکیست
....

چه جمله ای ...

تلنگر داشت...
بله...حق با شماست...اللهم الرزقنا توفیق طاعتک
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۹ سید محسن(طلبه وبلاگ)
سلام وبلاگ قشنگی دارین...
موفق باشین...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم از نگاهتون ...
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۷ کبوتر حرم
سلام

بنده بودن و بندگی کردن ، همتی بلند میخواهد و اراده ای والا

افسوس که کوه ادعایمان ، جلوی همت و اراده ما ایستاده و نمیگذارد به قله بندگی برسیم

باید این کوه را درهم شکنیم

التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام سید عزیز
اراده قدم اول برای بندگی کردنه ، یعنی بخواهیم که بنده بشیم ...
ممنون از حضورتون
التماس دعا
سلام همسنگر خدا قوت

خدا میگه صدبار اگر توبه شکستی باز آ...

خدا چه مهربونه.... ولی حیف که خیلی ازش فاصله داریم
مسکینی دیدم که با کفش پاره،

شکر میکرد خدا را

گفتم که کفش پاره، شکر خدا ندارد!

گفتا یکی شکر می کرد

دیدم که پا ندارد!
ارزشــمند ترین مـــکان ها در دنیا:



در فکــــــر کسی ...



در قلـــــــب کــــسی ....



در دعـــــای کسی ....
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۹ گلبرگ مغرور
سلام
خدا من را ببخشد....متاسفم شدم با اینهمه گناه
سلام مهمان خدا
خیلی تأمل برانگیز بود
عهدبا خدا....

سردرد گرفتم
یاد آیات آخر سوره حشر افتادم...
سلام علیکم

سپاسگزارم از اظهار لطف شما،زنده باشین

نام زیبایی را برای وبلاگتون انتخاب کنید

التماس دعا دارم

یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
سلامت باشید
اسم " میهمان " و با یه زمینه خاص اعتقادی دوست دارم اما پیشنهادی دارید درخدمتیم ...
یا علی
الهی چنانم کن از عشق سرمست
که خواب و خورم از برای تو باشد

پاسخ:
پاسخ:
الهی ...
الَّذِینَ یَنقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِن بَعْدِ مِیثَاقِهِ....
امام سجاد(علیه السلام) : کسی که در زمان غیبت قائم ما بر ولایت ما استوار باشد ، خداوند پاداش هزار شهید از شهدای جنگ بدر و احد را به او خواهد داد.
بحارالانوار جلد 52 صفحه 125
اللهم عجل لولیک الفرج
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا
خدایا....
خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم ،
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم ،
تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم ،
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم ،
تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی...؟؟
کار نشد نداره....
سلام
خیلی زیبا بود.احسنت.
امید که یاد بگیریم به نفس و گناه نه بگوییم!
موفق باشید
یا علی مدد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاهتون ...
انشا الله
سلام

میهمان ....همیشه میهمان است...

مطلب عالی است...باید بیشتر درباره اش فکر کنم.

یا حسین..
خیلی قشنگ بود
اینجوری محکم نه گفتن.... رقصی چنان میانه ی میدانم آرزوست!!!!!
۰۹ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۰ بیــ نشانـــ ه فاطـــمـــ ه
بنــــــــــــدگی..
چه واژه پرمعنایی...اما چه زیباتر میشه وقتی بگیم "بندگی حضرت حق"
و چه عالی میشه که این حضرت حق بگه "اینی که میبینید بنده ی خوب منه"
حالا ما کجا این بنده کجا ؟:(
جهاد نفـــــــــس باید..تا بنده خوب حق شد
دعامون کنید..دعا
التماس دعا
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۲ دختران باباعطا
الهی و ربی من لی غیرک

سلام
ممنون از دعوتتون
انشاءالله خداوند کمکمون کنه به مقام بندگی برسیم
سلام علیکم
مطلبتون خیلی تاثیرگذاره
برای من که تلنگر بزرگی بود
بندگی اونم به صورت حقیقی و واقعی خیییییلی سخته
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ بزمی؛ﺰﻨﺪﮔﮯ ﭙﻨﺠﺮﻩ ﺎﮮ ﺒﺎﺰ ﺒﻬ ﺪﻨﻴﺎﮮ ﯡﺠﯗﺪ
ای خــــــــــــدا...
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ بزمی؛ﺰﻨﺪﮔﮯ ﭙﻨﺠﺮﻩ ﺎﮮ ﺒﺎﺰ ﺒﻬ ﺪﻨﻴﺎﮮ ﯡﺠﯗﺪ
ذهن ما باغچه است
گل در آن باید کاشت
گر نکاری علف هرز در آن می روید
زحمت کاشتن یک گل سرخ

کمتر از زحمت برداشتن هرزگی آن علف است...
سلام براااااادر
فانوس جزیره به روز شد ..
آدرس وبلاگ فانوس جزیره به آدرس ذیل تغییر کرد .
لطفا آدرس را در قسمت پیوند های وبلاگ خود تغییر دهید و از این پس مطالب جدید را در این آدرس روئیت نمائید .
http://azf06.blog.ir
با تشکر از شما بزرگوار

مطلب میذارید خبر نباید بدید ....
ای بابا ..

پاسخ:
پاسخ:
سلام علی جون
مبارکه
حتما با دست گل منزل جدید خدمتتون میرسیم .
چشم خبر میدیم البته فقط به شما
چون عادت ندارم مطلبی مینویسم به کسی بگم نوشتم
اینجا برای دلم مینویسم ، فقط دلم ...
سلام داداش
پس من چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
مخلصم
شما که پاکید و بی ریا ...
یادش بخیر زمانی که حتی روابط اینترنتی هم حجاب داشت

پاسخ:
پاسخ:
آره مهدی جون
الان هم باید داشته باشه ...
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۸ ستاره های گمنام در آسمان بهشت
هرکس شهید حق شد، همراه با حسین است

آری مسیر عشق از، عبـــاس تـــا حسین است

در کربـــــلای این عصــــر، سوگنــــد بر ابوالفضل

«لبیک یا خامنـــــــه ای لبیک یا حسین است»

*****************

خواندیم وصیت شهیدان این بود

در توصیه پیــــــر جماران این بود

یعنی که فدایـــی ولایت باشیم

آری سبب عــــــزت ایران این بود
سلام
عاشوراى حسینى، کتاب سرخى بود که «تفسیرناب» آن از زبان امام سجاد تراوید....!!!
به روزم(امام عشق)
yahagh.
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۹ آنتی زیون
سلام
مطلب پر محتوایی بود . ممنون
میخواهند امام حسین را استیضاح کنند
میخواهند بگویند دین نباشد
میگویند امام زمان تاخیر دارد

بعد مدتها دعوت نامه ای برایتان امد

امیدوارم بیایید

سلام

شاید...........
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۳ سربازگمنام
سلام میهمان
التماس دعا
مبارک باشه این بندگی...
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۸ رهرو شهدا
آسمان فرصت پرواز بلند است ولی....
قصه اینجاست چه اندازه کبوتر باشی...

خیلی پستتون خوب بود...یه تلنگر اساسی
یاعلی
سلام
اولش خیییییلی سخته
ولی وقتی بیوفتی توش دیگه فقط لذته
دیگه هیچی تو دنیا اذیتت نمیکنه دیگه فقط اون ور برات مهمه حتی سختیاشم شیرین میشه چون میدونی دوربینش قطع نمیشه همیشه مواظبته می بینتت
تو بره اون زندگی می کنی نه برای خلقش
دنیا ففط و فقط محل امتحانه همییییییین
دعا کنیم امتحانمون آسون باشه
و عجل فرجه...
یا علی
.....
سلام و سپاس از حضورت ....منتظرتان هستم
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۵ کوچکترین منتظر
رودربایستی با شیطان را کنار باید گذاشت
خدایا...سوغاتی این محرم برای ما...نه گفتن باشد به شیطان...
یا علی...
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۴ ستاره های گمنام در آسمان بهشت
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام به شما دوست ها و همسنگرهای عزیزم.....
با دو پست جدید منتظر حضور گرم شمام
امیدوارم در هردو پستی که گذاشتم نظربذارید...
التماس دعای شدید
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

ایشالا که بتونیم عامل باشیم
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۲۲ دلم در رملهای فکه جا ماند....
سلام
ان شاءالله که بتونیم بنده خوبی باشیم...
-------
----
-
مطلب زیبا و تأمل برانگیزی بود...
خدا خیرتون بده...
موفق باشید...
التماس دعای فـــــرج...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
انشاء الله
وقتی به وب شما هم سر میزنم ، دلم بوی فکه میگیره ...
دعامون کنید
ممنون ازینکه اومدین..خدایا بندگی حقیقی رو نصیبمون کن..
آپ نمیکنید؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
در فکرم ، انشاء الله آپ میکنیم
التماس دعا...
سلام خیلی ممنون بابت نظرتون

وبتون عالیه ....
دلتنگیها گاه امان میبرند گاه گلو..خسته شدم از بس بغضهای شیشهه ای را فروخوردم...
وبه قول شاعری عزیز:

وقتی دلم به سمت تو مایل نمیشود.....باید بگویم اسم دلم دل نمیشود........
خدایا بگذار دلم دل بماند..آنگونه که تو صاحبش باشی..
سلام....

ملخ ها در شهر.....

http://zareh.blog.ir/post/236
وب قشنگی داری با محتوای جالب
...
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۶ یکی مراقبه
سلام
حقا همینطوره...
با تعبیر جالب درباره غیبت و ظهور به روزم...
التماس دعا...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم
یا علی
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست
با موضوع حجاب و کمی تغییرات وب بروزم...
منتظر حضور و نظراتتون هستم

پیگیر نظرات هم باشید
ممنون
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۹:۳۴ کبوتر حرم
انشاالله که بتونیم بندگی کنیم...
التماس دعا برادر

پاسخ:
پاسخ:
انشاء الله ، انشاء الله
برادر احمد دعامون کنید
سلام
با افتخار لینک شدید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما هم لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">