میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

آرزو ...

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ق.ظ
پنجشنبه ها بهشون سر می زنم

به عکس هاشون نگاه می کنم             

مثل آواره ها ، آواره ردیفهاشون میشم

میشینم

با حسرت دستی روی سنگ می کشم

آروم زیر لب میگم

هی رفیق !

این آرزویی که تو بهش رسیدی

مال من بود ...


یاد لباس هایی بخیر که از بس عزیز بودند ، خدا زمین را به رنگ آنها آفرید

پی نوشت :

- هفته بسیج و خدمت همه عزیزان بسیجی تبریک عرض میکنم .

- بیماری و سفر و احوالات این روزها باعث شد که دیر خدمت برسم .

- از بسیج و از بهترین روزهای زندگیم در این شجره ، حرفهای بسیاری دارم که حالم ، مجال نوشتن و بهم نداد .

- التماس دعا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۳
وحید

نظرات  (۶۱)

....
دوست عزیز سلام و تشکر از این که به لهوف سر میزنید نظرتون منطقی هست
اولا از مطالب من فقط عکس کپی شده و تمام مطالب بر گرفته از چند کتاب که حقیر خلاصه نویسی آنها را میکنم روی وب گذاشته میشود در ضمن مطالب زیاد هست و امکان این نیست که هفته ای دو بار مطلب بگذارم ....سپاس از حضورتون



سلام آقاااااااااااا
سهم هرکسی معلومه و کسی دیگه غصبش نمیکنه یا نمیرباید ...
ایشاالله که ما هم به این مقام برسیم ...
امروز توی ماشین یکی گفت آماده ای بفرستیمت این شایی که این شهید بود ... گفتم از خدامه ... البته میدونیکه شوخی میکردن ...
بسیج .. کلمه ای کوتاه با دنیایی از خاطرات ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
نمیشه سهم ما رو زودتر بده ؟؟؟؟
انشاء الله ما هم به کاروان شهدا برسیم
خدا این رفقا رو با بی بی حضرت زینب محشورشون کنه
این شهدا مدافع حرمش هستند .
بسیج ... روزهای پاکی و بی آلایشی ...
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ خوزستان_شوشتر
سلام
واقعا زیبا این جمله ها رو بیان کردین
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ مهـــــــــــــلا
از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم ، خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۳ زیبایی ام را پشت در می گذارم...
قمقمه خاطرات مشک را تداعی می کند
به خصوص وقتی متعلق به شهید باشد!
"علی لاری زاده"
.
.
.
هفته بسیج مبارک
سلام
با مطلب :
کجا فرار کنیم ...
به روزم ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم ...
سلام ممنون از حضورتون .
نظری که برام گذاشتین فوق العاده زیبا بود . تشکر .
التماس دعا
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ مهـــــــــــــلا
روزی مردی خواب عجیبی دید. دید که پیش فرشته هاست
وبه کارهای آنها نگاه می کند. هنگام ورود،دسته بزرگی از

فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه هایی

را که توسط پیک ها از زمین می رسند،باز می کنند وآنها را

داخل جعبه می گذارند.مرد از فرشته ای پرسید شما چه کار

می کنید؟فرشته درحالی که داشت نامه یی را باز می کرد،

گفت اینجا بخش دریافت است وما دعاها وتقاضاهای مردم

از خداوند را تحویل می گیریم.مرد کمی جلوتر رفت.باز تعدادی

از فرشتگان را دید که کاغذهایی را داخل پاکت می گذارند و

آنها را توسط پیک هایی به زمین می فرستند.مرد پرسیدشماها

چه کار می کنید؟یکی از فرشتگان با عجله گفت اینجا بخش

ارسال است،ما الطاف ورحمت های خداوند را برای بندگان به

زمین می فرستیم.مرد کمی جلوتر رفت ویک فرشته را دید که

بیکار نشسته است.با تعجب از فرشته پرسید شما چرا بیکارید؟

فرشته جواب داد اینجا بخش تصدیق جواب است.مردمی که
دعاهایشان مستجاب شده،باید جواب بفرستند ولی فقط

عده بسیار کمی جواب می دهند.مرد از فرشته پرسید مردم

چگونه می توانند جواب بفرستند؟فرشته پاسخ دادبسیار ساده،

فقط کافیست بگویند

خدایا شکر

۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۱ لبخند خدا و بندگی من
سلام
منم هفته بسیج را بهتون تبریک میگم.
موفق باشید.
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۹ آنتی زیون
سلام
ان شاالله کسالت برطرف شده باشه .
ممنون از مطلب زیباتون .
موفق باشید .

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم اما متاسفانه هنوز ادامه داره
دعامون کنید...
شهدا حقیقت رو پیدا کردند
سلام اخوی
خدا قوت
هفته بسیج برشما و همه بچه بسیجیای مشتی و باصفا مبارک
۰۴ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۰ سفره صلوات
پیامبر اسلام.ص.فرمود:
بر من بسیار صلوات بفرستید که صلوات بر من نوری در قبر، نوری در پل صراط و نوری در بهشت خواهد بود.
............................................
ختم 14000 صلوات
هر شب جمعه
ساعت 21
۰۴ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ رهرو شهدا
سلام برادر
خوبید؟؟بلا دوره ایشالا...نگرانتون شدم.الان بهترین؟
ماهم التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم اما متاسفانه هنوز ادامه داره
دعامون کنید...
حرفاتون بوی غربتی را میداد که دلامون خاک گرفته...
فقط میگیم یادش بخیر...

پاسخ:
پاسخ:
غربت !!!!!
عجب واژه ای ... دل مُردگی ... دلهای خاک گرفته ...
دوری از بهترین روزهای زندگی ...
یادش بخیر ...
۰۵ آذر ۹۲ ، ۰۶:۰۵ دختری خاص
علیک سلام...
آرزوم دست نیافتنی نیس...
اما دوس دارم همون آرزو رو هم به بخش های کوچیک تری تقسیم کنم...تا لذتش برام بیشتر بشه...

پاسخ:
پاسخ:
سلام ...
بعضی آرزوها اگر کوچیک بشه دیگه آرزو نیست و لذتی نداره
باید دید آرزویمان چیست؟؟؟؟؟
۰۵ آذر ۹۲ ، ۰۶:۱۵ دختری خاص
نه شما میدونین آرزوی من چیه...و نه من میدونم منطق شما چیه...
میشه بعداً براتون توضیح بدم؟...الان حوصله اش رو ندارم...
اما بدونین خواسته من کمک کردن به مردمه...ترمیم روح مردمه...
روانشناس شدن...

پاسخ:
پاسخ:
نیازی نیست که بدونیم آرزوی دیگران چیه . اما باید عرض کنم روح مردم در پرتو انوار الهی ست که ترمیم پیدا میکنه . نزدیکی انسان به خدا و اهل بیت باعث آرامش انسان میشه .
برای همینه که وقتی یه آدم متقی در جمعی میشینه ، همه اون جمع آروم هستند و آرامش دارند
روانشناس شدن خوبه اما قبلش باید علوم دیگه ای و یاد گرفت
موفق باشید
نمیدونین امروز با دلم چی کار کردین!!!!!!!!
فقط همین....

پاسخ:
پاسخ:
خیلی حال دل خودمم خوب نیست
امروز دلم برای حال دلم سوخت ...
فقط همین ...
سلام و خداقوت

این روز ها پدری دارم
ناب تر از باران
....

با دو ریز نوشته بروزم

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
امام حاضرم ؛ گاهی تو را فراموش میکنم ...
۰۵ آذر ۹۲ ، ۰۸:۱۸ وخدایی که دراین نزدیکیست
بسیلر زیبا نوشتید

انشالله خداوند بهتون سلامتی بدن

ممنون ازحضور گرمتون
سلام داداش
خدا بد نده برا چی بیمار ؟؟؟؟؟؟؟
هفته بسیج بر شما مبارک برادر
خیلی مخلصیم و دلتنگ

پاسخ:
پاسخ:
یاد باد آنکه نهانش نظری با ما بود ...
سلام محمد جان
قدیمترا بیشتر از احوالات هم خبر داشتیم
تو این مدته چندین بار مریض شدم و هنوز هم ادامه داره ، البته یه مقدار هم خودم مقصرم ، از بی احتیاطی های خودمه ...
منم دلتنگم
سری به ما بزن
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۷ گرفتِ یار
یاد و نامشان گرامی و پایدار...

شهادت نصیبمان.

التماس دعا
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۱:۳۷ دختران باباعطا
سلام علیکم

هفته بسیج بر شما مبارک
بلا دوره انشاءالله
سلامتی همه ی بسیجی ها صلوات.....

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
یه مقدار کسالت طولانی شده
دعامون کنید
اللهم صل علی محمد و آل محمد
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۷ ترنم اندیشه
بسیجی بنده شایسته اوست
بسیجی سر به سر وابسته اوست
بسیجی دل به این عالم ندارد
دلش را بر خدای خود سپارد
بسیجی عاشق شهد شهادت به خداست
مکتب عاشق ز مکتب ها جداست
گر سر و پا و تن و جان می دهد
بس همین حالت که جنت را رواست
با سلام و خدا قوت.
سلام بزرگوار
هفته بسیج گرامی باد
مطلب خوبی بود دستتون درد نکنه .
.....................
شهید اوینی:
جاذبه خاک به ماندن می­خواند وآن عهدباطنی به رفتن،عقل به ماندن می­خواند و عشق به رفتن...واین هر دو را خداوند آفریده است تا وجود انسان در آوارگی وحیرت میان عقل و عشق معنا شود.
پاسخ:
پاسخ: سلام برادر
بر شما هم مبارک
التماس دعا
بسیجی قهرمان یادت همیشه جاویدان
سلام برادر ممنون از حضورتون . تو نظرا فهمیدم کسالت دارید انشاالله به حق مادر سادات به زودی رفع کسالت بشه . راستی نمیدونین نوای وبتون با دلم چیکار کرد یادش بخیر جنوب و زائری و خادمی برای شهدا . دوباره دلم تنگ شد .
با افتخار همسنگر وبم شدین . شهادت نصیبتون و التماس دعا
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر از لطفتون
دعامون کنید
صدای سربازای خمینی ، همینه
تو دلها غوغا به پا میکنه .
واقعا یاد روزهای خوب حضور در جنوب بخیر ...
بشکند دستی که جامش زهر کرد
عاقبت ما را اسیر شهر کرد
شما هم لینک شدید
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۳ بیــ نشانـــ ه فاطـــمـــ ه
منم تبریـــک میگم
چه زیبا گفتید و چه دل نشیـــــن..

خدایا توفیق شهادت در راهت رو بهمون بده..و..
اللــــهم الرزقنا کربـــــلا!
لینک شما شماره 78
راستی چطوری میشه نوای وبتون رو دانلود کرد ؟
پاسخ:
پاسخ: کدش و براتون میذارم
<p align="center"><embed src="http://8pic.ir/images/jfg8rogkwreb0g9qvp2.swf" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" height="30" width="135"></p>
ﻣﻨﻮ ﺍﻭ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯿﻢ ....
ﺍﻭ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﻣﺮﺍ...
ﻭ ﻣﻦ ...
ﻟﻄﻒ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍﻭ ﺭﺍ ...
ﺩﯾﻮﻭﻧﺘﻢ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﻥ ......
سلام ممنون ازحضورتون دوست عزیز بازم تشریف بیارین قدم رنجه فرمودین بسیار خوشحال شدم
سلام هفته بسیج بر بزرگ بسیجی عالم حضرت صاحب الزمان مبارک.....
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۷:۵۷ کوچکترین منتظر
آرزویم در رکاب شما بودن و ...
شهید شدن و ...
خدایا آرزوی همه رو برآورده کن...
با آرزوی عافیت...
یا علی...
سلام ، شب بخیر .
دوستت دارم باران ! می باری و نمی پرسی کاسه های خالی از آن کیست ...
پاسخ:
پاسخ: سلام
باران که می بارد
.
.
.
. یاد لبهای تو می افتم
السلام علیک یا عطشان یا حسین
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ زندگی در آسمان
یارب

سلام علیکم

نگاهتان به رزق بهشت بود نه رزق دنیایی ...

و هدفتان جبران بی وفایی و خلف وعده ....

خدایا ! خدایا به حق شهدا چه برسرمان آمده ؟

چه می کنیم ؟!!

بیعت با استکبار ..........
۰۶ آذر ۹۲ ، ۰۸:۰۹ حسین(عرفان مقربین، حکمت ناب شیعی)
بسم الله الرحمن الرحیم
یقین یک مقام روحی است، اما اگر این مقام همراه علم باشد، تبدیل به علم الیقین می شود.
سیر و سلوک در عرفان مقربین در دو بعد است: 1- عملی 2- نظری
عرفان نظری در بر گیرنده مباحث و علوم عرفانی است
عرفان عملی در بر گیرنده اعمال، عبادات، چله و دیگر موارد است.
۰۶ آذر ۹۲ ، ۰۹:۲۶ وخدایی که دراین نزدیکیست
جز خدا را بندگی حیف است حیف
بی غم او زندگی حیف است حیف
خدایا ! ببخشای مرا . . .

آنقدر که حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم . . .
از بس عزیز بودند ، خدا زمین را به رنگ آنها آفرید ...

خدایا حق پیغمبر وآلش*بسیجی را نگهدار از زوالش
متشکرم.
موفق باشید.
اصلا حسین جنس غمش فرق میکند

این راه عشق پیچ و خمش فرق میکند

اینجا گدا همیشه طلبکار میرود

اینجا که آمدی کرمش فرق میکند

از جنس ویژه گی زیر دعای قبه اش

معلوم میشود حرمش فرق میکند

تنها نه جنس غمش جنس ماتمش

حتی سیاهی علمش فرق میکند

با پای نیزه روی زمین راه میرود

خورشید کاروان قدمش فرق میکند
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۶:۴۴ یکی مراقبه
سلام
ایشالا خدا شفا بده...
پاسخ:
پاسخ: سلام
انشاء الله
سلام...

مهمانید به* صدای صحیفه سجادیه......دعا در حق پدر ومادر*

http://zareh.blog.ir/post/235
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۵:۵۴ کبوتر حرم
یادش بخیر یک زمانی ، بال برای پرواز داشتیم

روی زمن خاکی مینشستم و لباسمون خاکی میشد و مراممون هم خاکی تر از خاکی . . .

اما امروز ، اسیر زرق و برق شدیم

یاد همسنگرانمون بخیر
پاسخ:
پاسخ: یاد باد آن روزگاران یاد باد
.....
با سلام و سپاس از حضورتون ....یه چند روز به روز نشدم و به سکوت نیاز داشتم ....برایم دعا کنید که بد جوری محتاجشم....
پاسخ:
پاسخ: سلام
دعاگوییم
این حال خراب دوستان راهی جز وصال ندارد.گروه ویژه بدجوری بیحاله.
پاسخ:
پاسخ: انشاء الله با شهادت ...
گروه ویژه حقش شهادته ...
دعامون کن برادر
فکر کن چه اسمی برای وبلاگ بذارم برادر.
پاسخ:
پاسخ: چشم
فکر میکنم بهتون میگم
مگر که فصل عاشقی به انتها رسیده است
قرار داد عشق را چه زود پاره می کنی


هفته بسیج مبارک بابت جضورتون بسی نهایت سپاسگزار
سلام همسنگری
با بدون شرح 29 بروزم و منتظرتونم .
التماس دعا
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۶:۴۶ آنتی زیون
اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود
با مطلب :
کلیپ شنیدنی از استاد پناهیان با موضوع منتظران مهدی (عج) + متن
در خدمتم
سلام وبلاگ ارزشی زیبایی دارید
ماوبلاگ شما رو پیوندوبلاگ مان کردیم
اگر لایق دیدید نام مارا ثبت کنید
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
نشانی که گذاشتید وارد وبتون نمیشه
اگر لطف کنید مجدد بنویسید خدمت میرسم.
یا علی
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۴ گلبرگ مغرور
سلام برادر
برشما بسیجی هم این روزها مبارک باشد
ان شاالله شهید بشید در رکاب اقا
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۵ گلبرگ مغرور
ما هم بروزیم برادر
۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۵ بیــ نشانـــ ه فاطـــمـــ ه
سلامـــ..
ممنونم که سر زدید.
محتاجیم به دعا..مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید این روزها....
.........السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا خاطره شعر و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش..
نقشه راتا میزنم وجهان رادر جیبم میگزارم
تو فقط چند سانتیمتر ازمن دوری!
یا مهدی ادرکنی
۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۹:۱۵ لبخند خدا و بندگی من
سلام
منم تعجب کردم!!
دوباره به صورت عمومی گذاشتم ولی فقط تاریخش تغییر کرد.
کسی که به مقام رضا برسه، هیچ چیز براش دردناک نیست.
عالی بود
در پناه حق.
پاسخ:
پاسخ: سلام
یا علی
مقام رضا ...
حسین من ... حسین من ...
گاهی که خیلی غمگین میشوم گریه نمیکنم فقط لبخندی کش دار و تلخ به گذر زمان و مختصات مکان حواله میدهم و بی مهابا پاهایم را تکان میدهم و خیره به دیوار سفید همیشگیِ روبه رویم میشوم و پوست لبم را می کنم تا خون بیاید و موهایم را دور انگشتانم حلقه میکنم و کنج اتاق می شود خلوتگاهم !
گاهی که خیلی غمگین میشوم خودم را نوازش می کنم در اوج تنهایی و خود را در آغوشِ خود رها میکنم ، دستانم را لمس میکنم تا بدانم که هستم و فراموش نشده ام ، نمرده ام !
گاهی که خیلی غمگین میشوم مدتها خود را در آینه مینگرم !
امروز از آن گاهی هاست …
سلام برادر

خیلی زیبا بود...

فک کنم اینطوری گفته بشه بهتره

این آرزویی ک تو بهش رسیدی

مال من هم هست یادت باشه....

بسیج بسیج بسیج، ن بسیج الان بسیج بی‌رنگ و ریا گذشته

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر از نظرتون ...
بسیج همیشه خوبه ، گاهی ماها خوب نیستیم که رنگ بد به خودش میگیره
سلام ممنون از حضورتون...
خیلی زیبا بود خدا اجر شهدا رو قسمت کنه واقعا وقتی خوندم منقلب شدم امیدوارم موفق و شاد باشین
سلام ممنون از حضورتون
وبلاگ زیبایی دارید
به امید شهادت .....
یاعلی..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاهتون ...
اللهم الرزقنا ...
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۶ باشـــــگاه آزاد
. هیچ می‌دانی چرا بی حاصلیم/ چون که ازیادشهیدان غافلیم
روحمان با یادشان شاد…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">