میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

صبر کن چراغ بیاورم ...

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ق.ظ
سعید دربان متوکل ، مأمور شده بود که شبانه خانه اش را غارت کند

به خانه آقا که رسید نردبان گذاشت

روی بام خانه رفت

همه جا تاریک بود

توی تاریکی دنبال جای پا می گشت که از بام پایین بیاید

کسی به اسم صدایش زد

صدای مهربان آقا بود

سعید !

تاریک است

صبر کن برایت چراغ بیاورم ...

در منزل امام هادی فقط یک شمشیر و کیسه ای پول به مُهر مادر متوکل پیدا کرد ، وقتی متوکل از مادرش جویای کیسه پول شد ، مادرش گفت : وقتی مریض بودی و از بهبودیت نا امید شدم ، نذر کردم که اگر خوب شوی از مال خودم ده هزار دینار خدمت علی بن محمد بفرستم .

                                           " آقا جان ؛ جوانیم نذر شما ، قبول میکنی؟ "

"برگرفته از کافی ، ج 2 ، ص 424 ، حدیث 4"

پی نوشت :

- ولادت امام هادی و تبریک عرض میکنم .

- تصویر فوق کاری ارزشمند از مدیر وبلاگ نگارینه ست .

- ... ( چند بار نوشتم و پاک کردم )  ، التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۸
وحید

نظرات  (۲۷)

دل من عاشق و شیفته ی کرب و بلاست
لظف تو بیشتر از آنست جوابم بکنی
التماس دعا
زیارت
شهادت
سلام ممنون که به وبم سر زدین به خاطر یه موضویی نتونستم زود بیام با تبادل لینک موافقید
باسلام.میزبانیم ...

آشتی با صحیفه سجادیه...

http://zareh.blog.ir/post/155

پاسخ:
پاسخ:
سلام
میهمان شما شدیم ...
باید برای هدیه سری دست و پاکنیم ...

پاسخ:
پاسخ:
هدیه ...
۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۷:۲۶ دوستدار حاج حسین
با سلام دوست گرامی از سایت ما بازدید فرمایید و در صورت تمایل لینک آدرس سایت را در وبلاگ خود قرار دهید این سایت روزانه دارای بازدید بین 100 تا 200 می باشد . یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ما رو به دکتر برسون برادر ...
نقی زیبا ترین نام جهان است

پاسخ:
پاسخ:
نقی زیباترین نام جهان است
میلاد امام هادی علیه اسلام مبارک
۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۴ کربــــلا ندیـده
سلام
بنده هم میلاد امام هادی علیه السلام رو تبریک عرض میکنم
التماس دعا
مولای من شما فقط برادزداچراغ میارین؟؟؟فقط اونالیاقت هدایت دارن ؟؟؟
منکه دزدی نیومدم دم درتون ،مادرمم باوضوبهم شیرداده توآغوشش بودم که برام روضه حسین میخوند پدرمم تمام زندگیشووقف نون حلال دادن به من کرده ...آخه من باچه زبونی بگم من اومدم کنیزی..............................
آقاجان من اومدم کنیزی قبول میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
آقا برای همه چراغ میارند ، اما چراغ هرکس فرق داره .
هر کسی که ظرفیتی برای هدایت داشته باشه به اندازه ظرفش هدایت میشه .
یقینا شما هم در مسیر هدایتید ...
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۹ زیبایی ام را پشت در می گذارم...
میلاد نور مبارک
سلام
جمله آخر پستتون خیلی با دلم بازی کرد...
با اجازتون کپی کردم و تو وبلاگم گذاشتم
به امید لخند امام حاضرمان
پاسخ:
پاسخ: آقا جان ؛ جوانیم نذر شما ، قبول میکنی؟
سلام
خواهش میکنم استفاده کنید
انشاء الله...
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۲ ستاره های گمنام در آسمان بهشت
سلام...
ولادت امام هادی مبارک....

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک ...
سلام علیکم
میلاد امام هادی علیه السلام تبریک!
تو وبلاگم یک کتاب در مورد فرهنگ سازی معرفی کردم، اگر علاقه مند بودین مطالعه فرمایید.

پاسخ:
پاسخ:
علیککم السلام
بر شما هم تبریک
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۴ خادم الزهراسلام الله علیها
بسم الله
سلام علیکم
بنده هم این عید به شما تبریک میگم
مطالب وبلاگتون خوبه.
قلمتون مستدام
التماس دعای فرج
شهادت نصیبتون
یا زهراس

پاسخ:
پاسخ: سلام علیکم
یا علی ...
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ورود آزاد ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
http://noentery92.blogfa.com /
میلاد امام پاکی و روشنایی، ستاره‏ ی راهنمای بشریت، گنجینه ‏ی ارزشمند کرامت، قله‏ ی بلند فضیلت،
گلبرگ درخت رحمت، برگزیده‏ ی خداوند سرمد، حضرت امام هادی (ع) تهنیت باد.
ملتمس دعای ویژه
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ عیـــ♥ـــدتــــ♥ـــان مــبارکـــ✿ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
پاسخ:
پاسخ: برشما هم مبارک
یا علی...
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ رهرو شهدا
سلام
چند دقیقه فقط متمرکز جمله اخربودم...من قربون امام هادی برم اما این جمله منو یاد آقااباعبدالله انداخت...
التماس دعا
راستی منم تبریک میگم

یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
همه زندگیم نذر آقام حسین ...
محتاجیم به دعا
من هم تبریک عرض میکنم
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۰ احمد رحیمی
تبریک میگم برادر وحید عزیز
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
بنده هم تبریک میگم برادر احمد
محتاجیم به دعا
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۶ مــــقـــــّـــــر عـشـــــــــــــق ...
سلام و درود

پیمبر کز خلایق برترین بود بدانستی که حج آخرین بود

چو در خاک غدیر خم رسیدند بکردند صبر تا مردم رسیدند

تمام حاجیان را جمع کردند سخن های فصیحش سمع کردند

سپس دست علی بالای سر کرد وصیت کرد و گفتارش اثر کرد

که هر کس را که من مولای اویم ز بعد خود علی مولاش گویم

که هرکس دست من بالای اوهست ز بعد من علی مولای اوهست

وصی باشد برایم هم برادر ولی بهر شما مولا و رهبر

ز گفتار نبی طاعت نمودند تمام حاضران بیعت نمـودند

چو پیغمبر برفت از دار دنیا دل مولا شکست از کار دنیا

ولی انداخت رسم بی وفایی میان امت و مولا جدایی !

ضمان و بیعت خود را شکستند ز قدرت دست او کامل ببستند

خلافت را ز دست او ستاندند شتر در خانه ای دیگر نشاندند

ز دست او حکومت را گرفتند همه زین ماجرا اندر شگفتند

علی کز علم و حکمت هیبتی داشت خلافت کی به نزدش قیمتی داشت

خلافت را به نزدش قیمتی نیست به قدر لنگه کفش کهنه ای نیست

تمام همّ و غمّش بهر دین بود که دستورات قرآن کی چنین بود

سکوتش بهر حفظ دین اسلام که تا شاید بماند شیعه را نام

چنانکه خاری اندر چشم او بود و یا یک استخوانی در گلو بود

سکوت ازشیرغران بس عجیب است چرا؟ چون بین یارانش غریب است

بگفــتا صبر کردم بهر دینم که پیغمبر (ص) بفرمودی چنینم
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۶:۴۷ رزمنده مجازی
سلام ممنون از حضورتون وب شما هم زیباست ...
اگر مایل به تبادل لینک هستید اطلاع بدید ...
التماس دعا یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
لینک شدید
خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم !
بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم !
خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد
کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد
خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۴ خادم الشهدا(میشداغ)
سلام
سپاس از حضور و توجه تون...
بازهم به ما سر بزنید...

یا علــــــــــــی
سلام چشم باکمال احترام لینک شدید...
والا من با وبلاگتون صفا کردم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما هم لینک شدید
ممنونم شما هم وبلاگ خوبی دارید .
علی دریایی بود که او را فقط آه مظلوم تکان میداد ..
سلام ، عیدتون مبارک

پاسخ:
پاسخ: علی ... علی ... علی ...
سلام
بر شما هم مبارک
سلام

عیدتان مبارک....

http://zareh.blog.ir/post/170

پاسخ:
پاسخ:
سلام
عید غدیر بر شما هم مبارک
۳۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۱ گرفتِ یار
سلام
اعیاد مبارک و پربرکت
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
عید غدیر بر شما هم مبارک
محتاجیم به دعا
حاج اسماعیل دولابی :
اصل درخت طوبی در بهشت در خانه امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) است و در خانه ی هر مومنی شاخه ای از آن سر کشیده است .

سلام علیکم
عید ولایت ، عید محک انسان با عیار ولایت بر شما دوست گرامی مبارک باد
ویژه ما را دعا کنید ...
آخی... :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">