میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

دلم و آسمانت...

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ق.ظ
دلم به وسعت آسمان بی انتهایت گرفته خدای مهربانم
می شود کمی فقط کمی قافله دلخوشی هایت را به سرزمین دلم روانه کنی

مهربانترینم!
گاهی این رودخانه جاری وجودم غرقم میکند و غریقی یافت نمیشود....
گاهی پای دلم می شکند در این تکاپوی پر هیاهوی به مقصد نارسیده ام...

عزیزترینم!
تو خوب میدانی که باران چشمانم چرا بند نمی آید
و خوب میدانی که در چه تلاطمی ثانیه می شمارم

بخشنده ترینم!
از لطف بی انتهایت کمی صبوری روزیم کن
تا شب های حکمتت را عارفانه در یابم  یا غایه الامال العارفین

پی نوشت :

ـ یا سریعَ الرضا ...

همین که از من ناراحتی یعنی دوستم داری ...

این و از لطف چند روز گذشته و دیروزت ، بیشتر فهمیدم !!!!!                                                                     

ـ این روزها ؛ ... بیشتر از قبل شده ... الحمدلله

********************************************************************

_ چند روزی با تیم ویژه عازم یکی از استانها بودیم ، ولی حیف که یکی از اعضاء به دلیل مشکلی نتونست بیاد اما یه پدیده ای با ما همراه بود که نگو و نپرس ...

_ هر چند علاقه ای برای رفتن به اون استان و الان نداشتم اما چه کنم که بالاجبار باید میرفتم و خیلی سخت گذشت ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۹
وحید

نظرات  (۲۵)

۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۷ مانی ( خاطرات دلبرکان غمگین من )
سلام ؟
خوبی ؟
بیچاره گل فروش تنها کسی است که ، وقتی با گل وارد خانه میشود همه غمگین میشوند...!!!
یه پستی نوشتم که مخصوص همه است :
فاحشه آن پسریست که با همه می خوابد و دختر باکره هم می خواهد
مشکلی که همه یه نوعی باهاش سر و کله میزنم
شاید این پست درده شما و دوستانتون باشه .
این دردی که توش نوشتم خیلی ها دچارشن .
درد عشق و از این چرت و پرتا نیست .
دو دقیقه خوندنش وقت نمیگیره و یه عمر به دردت بخوره شاید .
دوس دارم حستو بهم بگی ؟
منتظرم نذار
شازده کوچولو گفت:
داشتن یک دوست خیلی خوب است. حتی اگر آدم دم مرگ باشد ...
مثل دوستی تو
رفیق!
همیشه رفیق بمانی!"
من سر هر ماه می نویسم که البته اگه تا اون موقع از دنیا نبریده باشم چون خیلی آشفته ام
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۱ ختم صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام در صورت تمایل به وبلاگ من سر بزن و تو ختم صلوات شریک شو
حتی شده چند تا دونه صلوات
انشاءالله که حاجت روا شی

پاسخ:
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام
تشکر از دعوتتون
فرستادیم ...
آقاااااااااااااجون
هرکی رو که بیشتر دوست داره بیشتر براش ... اشکال نداره این شاید برای اینه که میخواد بیشتر بهش توجه کنیم و یادش کنیم ... اوستای ما میگفت (البته معرف حضور که هستن) خدا هر کس رو که دوست نداشته باشه میگه اینقدر بهش بدید که نیاد در خونه من و من صداشو نشنوم ....
همیشه وقتی که برای خودم یا رفیق هام مشکلی پیش میاد این میاد توی ذهنم و تسکینم میده و به رفقا هم میگم ...
ایشاالله که خیره ...
شما ما رو دعا کنید ...

پاسخ:
پاسخ:
دلم به وسعت آسمان بی انتهایت گرفته خدای مهربانم
می شود کمی فقط کمی قافله دلخوشی هایت را به سرزمین دلم روانه کنی
سلام
خیره انشاء الله
دعام کن داداش ...
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۲ عاشقانه های من وخدا.....
سلام
ممنون و سپاس....

پی نوشت :
مهربان خدایم:
همین که ناراحتم یعنی دوستم داری

همین که بستر شکستن دلم را فراهم کرده ای سفره سریع الرضا بودنت هم برایم پهن میشود...

عجب حکمت تکراریست این رسم عشق بازی تو،میشکنی بعد میبخشی.....

پاسخ:
پاسخ:
همین که بستر شکستن دلم را فراهم کرده ای سفره سریع الرضا بودنت هم برایم پهن میشود...
سلام
ممنون از حضورتون ...
سلام

الا تو...

http://zareh.blog.ir/post/119
سلام ممنون از حضو گرمتان
هفته دفاع مقدس برشما هم مبارک باشد
التماس دعای فرج
سلام
موفق باشید.
یا علی
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۵ دختران باباعطا
سلام بزرگوار
هفته دفاع مقدس مبارک
در حرم امام رئوف ؛ نایب الزیاره بودم

مناجات زیبایی بود...

سالگرد عمواکبره. با مطلبی در این خصوص به روزم
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام
زیارت قبول...
خدمت میرسم

عالم مجازی هم محضر خداست

یادت باشد خدا یک کاربر همیشه آنلاین اینجاست

تک تک کلیک هایت را می بیند

حواست را جمع کن ...

شرمنده اش نشوی...
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۶:۵۴ یا اباصالح
سلام خدا قوت لطفا به ما هم سری بزنید
چقدر جملاتی ک از دل بر می آید بر دل می نشیند....
اما سلام

کجایی...

http://zareh.blog.ir/post/125

یا علی

پاسخ:
پاسخ: آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ...

سلام علیکم
بلی من اسلم وجهه لله وهو محسن فله اجره عندربه ولاخوف علیهم ولاهم یحزنون 112بقره
چقد شکوه چقد گلایه چقدبیقراری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین خداچی گفته ؟؟!!!تسلیم بودن ودر حدتوان یاخچیلیق (به زبان من که ترک باشم یعنی نیکی کردن)
دلتو خدایی کن مطالب جالب بذارتووب کسی که بهت سرمیزنه یقین کن حالش ازتوبدتره
یارسول الله مددی
یاعلی بن ابیطالب امداد............................

پاسخ:
پاسخ:
سلام
اینجا مکانیه برای دردهای دلم که جایی نمیشه عنوان کرد
بیرون از این فضا بواسطه ، نوع کار و شخصیت اینجانب به من اجازه گفتن و به گونه ای که اینجا هستم را به من نمیده ...
دعاکنید برای ما ...
یارسول الله مددی ...
۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۴:۴۰ لبخند خدا و بندگی من
خــــــــــــــدایا! در مقابل تمام ناملایمات صبر خواهم کرد چون بالاترین و والاترین ها مخصوص کسانی است که هرگز ناامید نشده و صبر می کنند.
۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۷:۰۸ لبخند خدا و بندگی من
سلام
از لطفتون ممنونم
۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۹:۴۱ مامان محمدمهدی
سلام
یکی از چیزهای که از خدا همیشه میخوام همین صبوریه!
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۷ احمد رحیمی
سلام
بسیار زیبا بود...ممنون آقا وحید
خواهش میکنم خدمت از ماست برادر
ممنون که سرمیزنی

التماس دعا
یاعلی
باب المراد است....

http://zareh.blog.ir/post/131


ومایه تباهی......
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۰ نگاه منتظر
هیچ سنگی نشود سنگ صبورت آقا
تکیه بر کعبه بزن ، کعبه تحمل دارد
سلام بزرگوار
بروزیم منتظر حضور و نگاه پر مهر شماییم.
یا مهدی
زیبا بود
احسنت
بابا تیم ویــــــــــــژه

پاسخ:
پاسخ:
این تیم دیدن داره ...
اکثر سفرها با هم هستیم ...
سلام

راحیل....

http://zareh.blog.ir/post/132
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۴ رهرو شهدا
سلام
ممنون.برشماهم تسلیت
نحوه نگارش پست هاتونو خیلی دوست دارم.ممنونم
التماس دعا

یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر ...
یا علی
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۶ احمد رحیمی
سلام
ممنونم برادر.برشماهم تسلیت شهادت آقا
التماس دعا
یاعلی
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۱ احمد رحیمی
سالروز ازدواج

حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام و حضرت خانم فاطمه الزهرا سلام الله علیها

برهمه محبان و دلدادگان اهل بیت علیه السلام مبارک
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: زیباترین تقارن تاریخ ، این تقارن زیبا نصیب تان .
قیمت اهل وفا یار ندانست دریغ ! قدر یاران وفادار ندانست دریغ !
درد محرومى دیدار مرا کشت افسوس ! یار حال من بیمار ندانست دریغ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">