میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

لبیک

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ

چند روزه ، یاد آن جوانی هستم که عاشق پیامبر شده بود...

باید هر روز می آمد ؛ چشم های دلربای پیامبر را می دید و بعد می رفت سراغ کار و زندگی اش وگرنه روزش روز نمی شد...

ولی همیشه یک غصه ی بزرگ توی دلش بود ...

بالأخره  یک روز آمد پیش پیامبر ، دلش را به دریا زد و گفت : آقا می دانم درجه و مقام شما خیلی بالاست. شما کجا و ما کجا؟

میدانم که آن دنیا ، دیگر نمی توانم شما را ببینم . معلوم است که مرا پیش شما با آن رتبه و درجه راه نمی دهند...

حالا بدون شما ، بهشت را چطور تحمل کنم؟

نمی دانم این حرف با دلِ پیامبر خوبیها چه کرد که خدا خودش جواب آن جوان را داد ... جبرئیل را فرستاد و برای جوان بشارت فرستاد که ...

پیامبر آیه ی وحی را برای جوان خواند و وعده ی همنشینی او را با خودش در بهشت داد  .

اما یک حرفی هم زد که خبر از دل عاشق خودش می داد...

گفت جوان! کمکم می کنی؟

حالا معلوم شد که پیامبر خودش به همنشینی با آن جوان در بهشت مشتاق تر بوده

خودش از فکر فراق دوستانش در بهشت بیشتر می سوزد...

حالا پیامبر به صرافت افتاده که حتماً آن جوان رادر بهشت همنشین خودش کند...

دارد از جوان کمک می خواهد...

جوان گفت چه جوری کمکتان کنم آقا؟

حضرت فرمود با استغفار زیاد... با سجده های طولانی...

پی نوشت :

- دعا کنید ما هم در این مسیر ؛ بنده باشیم

___________________________________________________________________

- ولادت بی بی حضرت زینب (سلام الله علیها ) رو تبریک عرض میکنم ، دیشب آخر شب رفتم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، چه حال و هوایی داشت و چقدر خوب و جالب شد که دوستان زیادی و دیدم ، بخصوص دوستانی که چند سال بود ندیده بودمشون .

وقتی اومدم بیرون چقدر دلم خُنَک شده بود ...

نظرات  (۸۲)

گاهــ ـی وقتـ ـا چقـ ـدر سـ ـاده عروسـ ـک میشویـ ـم

نـــ ــه لبخـ ـند میزنــــ ـــیم

نــــ ـه شکایــ ـت میکنــ ــیم

فقــ ـط سکــ ــوت میکنـــ ــیم...

ایام میلاد دختر زهراست                   هر کجا بنگری شعف برپاست
خانه مصطفی شده گلشن                       دیده مرتضی شده روشن
   مونس و یار مجتبی آمد                     حامی شاه کربلا آمد
سلام 

خیلی زیبا بود ولی ای کاش آیه مورد نظر را هم مینوشتید.

 

میلاد اسوه صبرو استقامت حضرت زینب سلام الله علیها بر شما  مبارک

پاسخ:

سلام

میلاد بی بی زینب و تبریک عرض میکنم

ممنونم از نگاهتون

بله درست میفرمایید

آدرس وبتون باز نمیشه

چقدر زیبا ......

یعنی میشه پیامبر مشتاق ما هم باشه .......

انشالله که همگی در مسیر بندگی باشیم......

پاسخ:

سلام

چرا نمیشه

این جوون هم مثل بقیه جوونهاست تنها فرقش اینه که به خدا می گفت :

چـــــــــــشــــــــــــــــــــــــم

دل است دیگر
میگیرد....
میشکند....
تنگ میشود....
در آخر هم مهر سنگ بون میخورد به پیشانی اش...

پاسخ:
  دل است دیگر ...
گــــــاهی
احســـــــاس میکنم روی دست خدا مانده ام. . .
خستـــــــه اش کرده ام. . .
خودش هم نمی داند
بامن چه کند! ! !
پاسخ:

او کارش را خوب بلد است

نگران نباشید

ان شاالله که باشیم در این راه
التماس دعا

زینب که محبّتش به دلها همه است

از شوق ولادتش به لب زمزمه است

تا دید جمال او پیمبر گفتا:

یالَلعَجَب! انگار خودِ فاطمه است


پاسخ:

انشاء الله

میلاد بی بی مبارک

ای خلوت حضور در سرسرای دل
ای داغ مانده بر صفحه صفحه های دل
ای راز بی کسی شبهای سینه چاک
ای معنی ناله های خاک...
ای داغ تا ابد
غمت کشت ما را ...

سلام ،
به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه تشریف بیاورید و نظر خود را راجب ::

(ساپورت پوشیدن را "آکادمی گوگوش" در ایران مد کرد/مدل جدید،ساق نازک تر از ساپورت!)

http://zarinnameh.ir/2012-08-25-05-18-54/2012-08-25-05-12-39/7194

بیان کنید :
منتظرحضورتان هستیم. یا علی مدد . خدانگهدار

خدایا رحم کن به کسی که تمام سرمایه اش امید به توست...
(فرازی از دعای کمیل)
پاسخ:
خدایا رحم کن به کسی که تمام سرمایه اش امید به توست
سلام
اون طرف که معلوم نیست چطور محشور بشیم و با کی محشور بشیم ولی آخه اینطرفم سرمون کلاه رفته بدجور .. الهی نشکوا الیک فقط نبینا .. الهی نشکوا الیک فقد امامنا .. خدایا من شاکیم ..
پاسخ:

سلام

انشاء الله با اهل بیت و  در جمع شهدا محشور میشیم

سلام
خیلی قشنگ بود

البته اگه منبع هم ذکر کنید ، خیلی بهتره

کربلایی باشین
یا علی
پاسخ:
سلام
چشم مینویسمش
یا علی
همه سعی ما بندگی است....

سلام....
داستان زیبایی انتخاب کرده بودید.....
یا علی
پاسخ:
سلام داداش
باید تو راه بندگی حرکت کنیم
ممنون از حضورتون
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۱ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام وادب محضر شما گرامییان
"هدیه ی ققنوس کربلا "
اَلسَلامُ عَلَیْکِ یا عَقیله بَنی هاشِم
"یازِیْنَبِ الصَبور"
"ارواحناله لک الفدا"
باعرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن میلاد باشکوه
حضرت زینب کبری؛عمه بزرگوارحضرت ولی عصر ؛اباصالح المهدی
ارواحناله لک الفدا؛آن اولیا مخدره ی فرش وعرش خداوند
تبارک وتعالی؛وسفیر خدا از مدینه تا کربلا؛امیداست امشب در حال این شاد باش عظیم ؛
دعای الهی عظم البلاء را به جهت فرج و دفع تمام بلیه
از وجودنورانیِ قُدسی و پاک مولایمان حجت خدا و تمام بندگان
و صالحان و محبین و شیعیان حضرات آل الله "ارواحناله لک الفدا"
را زمزه گر باشیم و خداوند متعال را قسم یاد نمائیم به آن
بانوی جلیله؛ که فرج مولایمان را مُهر تائید به مِهر خود؛امضای فرج زند
و هلاک شدن تمام دشمنان را که خون شیعیان را حلال نموده اند
از آن بزرگ بخواهیم.که مولایمان فرموده اند:اگر برای فرج ما دعا
می کنید؛خداوند را به عمه ی ما حضرت زینب کبری "ارواحناله لک الفدا"
قسم دهید و فرج ما را بخواهید.
ان شاالله ...
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ...
برحمتک یا ارحم راحمین


سلام دادش 
حال و هوای وبت خیلی با حال شده مثل خودت 
مطالبت با دل آدم بازی می کنه و تلنگری می زنه به روح آدم 
یا علی مدد
پاسخ:

سلام محمد جان

شما لطف داری

اما اینها زبانیست ، دل شما پاکه که میتونه حرفهای خوب و درک کنه و استغاده کنه

دعا کن من به نوشته هام عامل باشم

ما که چشمان پیامبر رو ندیدیم که...!
کاش حداقل خودش کمکمون کنه که بتونیم بندگی کنیم!
انشااللّه...
پاسخ:

دیدن چشم مهم نیست ، مثل دیدن امام حاضرمون که این روزها خیلیا میگن که کی میشه ببینیمتون

دیدن زمانی خوبه که چیزی برای عرضه داشته باشیم ، میشه ندید اما رفتارهایی انجام بدیم که مورد رضا و پسند اونها باشه

میشه اویس قرنی بود که هیچ وقت رسولش را ندید اما آقا بوی اویسش را استشمام می کرد ....

سلام
بروزم با "بانوی ایرانی"
پاسخ:

سلام

چشم خدمت میرسیم

بندگی اینقدر ها هم سخت نیست!
مخصوصا وقتی با خدا رفیق شوی!
شیرین هم می شود

بندگی به نظر بنده یعنی :
با تمام وجود چشم گفتن!
پاسخ:
اما این چشم گفتن خیلی راحت نیست وگرنه ...
پروردگارا خودت کمک کن تا بتوانیم لایق دیدنش باشیم...

زیبا 
پروردگارا خودت کمک کن تا لایق دیدارش شویم

سلام؛زیبا بود
پاسخ:

سلام

تشکر ؛ انشاء الله

راستی تبریک عرض میکنم انشاء الله خوشبخت بشید

سلام سلام ای کوه استوار که رودهای بزرگی در تو جاریست و مزارع دلهای زیادی به تو وابسته است اما هیچ یک نمیدانند که تو خود تشنه ای امابه سیرابی دیگران می اندیشی اری حرفت همیشه حرف خدمت بود و نگاهت همیشه به .... از نگاهت نمیگویم که به تازگی بر دلم آتش میزند معمای هزار مجهولی شده ای.آقا شده ای.تازه اهل درد شده ای از هر که درد پنهان کنی چشمانت با من سخن میکوید رنجی شده هر روزه برایم که کاری از من بر نمی آید اما همیشه دوست داشتم باتو باشم وبا تو مهشور شوم 
پاسخ:

سلام

کاش اسمی مینوشتید یا نشونی ای میدادید که میفهمیدم کی نوشته ؛ هر چند اسامی کمی ، یکی دو تا اسم  از ذهنم  گذشت  و یا شاید فقط یک اسم ...

اینها لطف های شماست وگرنه ما که ...

نمیدونم چی بگم ؛ فقط دعا کنید . این روزها ... 

دوکوهه امسال هم رسید ؛ احتمالا میفهمی چی میگم

۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
لبیـــک....
ان شاءالله که باشیم....

+زیارت قبول :)
التماس دعا
پاسخ:
لبیک
انشاء الله
قبول حق
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۸ محمدصادق برجیان

قصد کرده است خدا جلوه ی دیگر بکشد
سوره یِ مریمی از سوره یِ کوثر بکشد
بگذارید همین جا به قدش سجده کنم
نگذارید دگر کار به محشر بکشد
دختر این است اگر، فاطمه پس حق دارد
از خداوند فقط مِنَّت دختر بکشد

مادر ِ دَهر نزائید و نخواهد زائید
آنکه را از سر ِ این آینه معجر بکشد

بالِ جبریل به این قُبه تمایل دارد
تا دمشق هست چرا جای دگر پر بکشد؟!

زینب آنقَدر بزرگ است که آماده شده است
یک تنه جام بلای همه را سر بکشد

قبل از اینی که خودش جلوه کند آماده ست
عالمی را به تماشایِ برادر بکشد

چه متن دلنشینی..
تصور کن آقای ماهم بیاد،ازش بخایم برامون دعا کنید..
تصور کن بیاد و ما حضورشو حس کنید!
چه حس دلنشینی..
پاسخ:
خیلی حس قشنگیه
یعنی میشه ...

حرف شما بسیار صحیح و محترم

ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم
عذر میخوام که گفتم

مبارک..

پاسخ:
بر شما هم ...
بسم رب 
زیبا بود ...
ان شاءالله 
میلاد مبارک 
یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
بر شما هم مبارک
ممنون

ز بیت مرتضی (علیه السلام) شاه ولایت، اختری سر زد

که از نور رخش، ارض و سما را زیب و زیور زد

بود میلاد زینب آنکه اندر روز میلادش

در آغوش حسینش خنده بر روی برادر زد

 

میلاد پر برکت

التماس دعا

مـی آیــم دردهـایـم را روی ایــن صفحه ی مجـازی مینـویســم

ولی هیچـوقت هیچ کس نفهمید

مـن اینهـا را واقعـی "درد" میکشــم ..

حال من یعنی . . .

یک قدم از افسردگی آن طرف تر...

میلاد مبارک
پاسخ:
بر شما هم مبارک
قصد کرده است خدا جلوه ی دیگر بکشد
سوره یِ مریمی از سوره یِ کوثر بکشد
بگذارید همین جا به قدش سجده کنم
نگذارید دگر کار به محشر بکشد
دختر این است اگر، فاطمه پس حق دارد
از خداوند فقط مِنَّت دختر بکشد

مادر ِ دَهر نزائید و نخواهد زائید
آنکه را از سر ِ این آینه معجر بکشد

بالِ جبریل به این قُبه تمایل دارد
تا دمشق هست چرا جای دگر پر بکشد؟!

زینب آنقَدر بزرگ است که آماده شده است
یک تنه جام بلای همه را سر بکشد

قبل از اینی که خودش جلوه کند آماده ست
عالمی را به تماشایِ برادر بکشد


خوش به حالتون که مشرف شدید حرم حضرت عبدالعظیم
پاسخ:
تشکر
انشاء الله کربلا ...
بیــا ایــن جـمعـــــه را با نــــام زیـنب
بـــه زیــــــر ســایه لبخـــند زهــــــــرا
بـــزن تکیـــه بـــــر آن دیـــــوار کعــبـه
به رمز یــا عــلی آغــاز کـــن عــشق


سلام
عید شما مبارک
روایت زیبایی بود. خوشا به حال ان جوان
کاش ما هم بتونیم برسیم به اون اوج ...



یـ علی ـا
پاسخ:
سلام
عید بر شما هم مبارک
واقعا خوش به حالش 
میشه برسیم اما اراده میخواد و ...
سلام
ایام برشما مبارک
پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم مبارک
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۶ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
معلومه دیگه هرکسی با کی محشور میشه ... ما هم با اینترنت محشور میشیم برادر (خنده) .. فرمود در قیامت هر کسی با هر چیزی که دوستش داره محشور میشه .. اون جوان مشتاق و دلدارش حضرت رسول ص بود و ما چیزهایی که آنها را دوست داریم و مشتاقشان هستیم .. گاهی یک گوشی موبایل .. نمیدونم کجا و کی باید به خودمون بیایم ..
من از خود میترسم ..
عاقبتت بخیر ..
پاسخ:
سلام
بله هرکسی با اونایی که دوسشون داره محشور میشه
انشاء الله ما هم با خوبهای عالم محشور بشیم نه اینترنت (لبخند)
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۰ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
جلسه که فایده نداره تا چند نفر مردونه پای کار نباشن و پیگیر و همه با به به و چه چه گفتن هیچی جور نمیشه .. از خود من گرفته تا بقیه ..
از برخورد بعضی از این مسئولین که هیچی براشون مهم نیست و ادعای رزمنده بودن هم دارن و امروز ترمز هستند منم سرد شدم چه برسه به ...
نمیدونم شنبه ، ما رو بیرون میکنه مجتبی .. من که خراب این کارا هستم ولی از محل کار کمی ترس دارم با شرایط جدید ..
ایشاالله که بخیر بشه ..
پاسخ:
سلام علیکم
دیشب جلسه ی خوبی بود ، رفقا رو چند گروه کردیم که امروز برن دنبال کارها ، من هم الان دارم میرم ؛ اداره : تعطیل
دیشب به دوستان گفتم ما در قبال بسیج دِین داریم و باید پاش بمونیم اما متاسفانه برخورد آقایون دلسردی ایجاد میکنه اما باید محکم بود و تا زمانی که تکلیف داریم پای کار بمونیم .
الحمدلله شما که واقعا پای کار هستید و دیشب تو جلسه ذکر خیر شما هم بود .
. شب میلاد دختر زهراست/ هر کجا بنگری شعف برپاست

خانه مصطفی شده گلشن/ دیده مرتضی شده روشن
مونس و یار مجتبی آمد/ حامی شاه کربلا آمد
...
*میلاد نور مبارک*

 

۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۶ به یادشهدای گمنام
خرم آن روز که مشتاق به یاری برسد   /       آرزومند نگاری به نگاری برسد

لذت وصل ندانست مگر آن سوخته ای   /      که پس از دوری بسیار به یاری برسد

                                      اللهم اعجل الولیک الفرج 
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۶ به یادشهدای گمنام
بازم رفتید حقیرم دعا کنیذ
یاعلی
پاسخ:
چشم
دعاگو هستیم
یا علی
خوش به حالش! خدا واقعا دوستش داشته:((
پاسخ:
خیلی دوسش داشته
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۶ سجاد مؤذنی
شراب بنوشید تا ایمن شوید
http://sajjad-m.blog.ir/1392/12/16/
التماس دعا...
میلاد بی بی حضرت زینب مبارک
الهی العفووووووووووووووووووووووووو
پاسخ:
بر شما هم مبارک
با سلام و عرض ادب ،،
لطفا هر چه سریع تر به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه سر بزنید::
و نظر خودتون رو راجب :

http://zarinnameh.ir/special/7217

بیان کنید ...
منتظرحضورپر مهرتان هستیم.[گل]
بعضی وقت ها با یک "کلیک" حال آدمی از این رو به آن رو میشود...
+این رو(حال خاکستری)
آن رو(نقطه روشن امـــید)
خیلی ممنون از پست خیلی عـــالیتون!
پاسخ:
تشکر از نگاهتون ...
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۷ خوزستان-شوشتر
سلام
بسیار زیبا بود
ان شالله با کارهامون دل  پیامبر (ص) رو شاد کنیم
پاسخ:
سلام
تشکر
انشاء الله ؛ شاد کردن دلِ رسولمون چقدر زیباست

سلام علیکم عید ولادت خواهر ولایت بر شما هم مبارک باشه

تشکر به خاطر یادآوری زیبای این روایت، میدونید ! گاهی آدما

به یه تلنگر اینطوری نیاز دارن. انگاری لازم دارن هر از گاهی کسی

بهشون بگه آدم باش.

پاسخ:
سلام
ولادت بی بی بر شما مبارک
انشاء الله این تلنگرها بتونه ما رو به حرکت واداره ...
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۳۱ لبخند خدا و بندگی من
سلام
مثل همیشه عالی بود.
التماس دعا.
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
دعامون کنید
سلام.
با مداحی فاطمیه به روزیم.
..........................
صفحه ختم قرآن هم در وبلاگ ما افتتاح شد.
هر کس اهلشه بسم الله...
..........................
التماس دعا
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۱ مریم آسمانی

سلام


میشه منبع ش رو هم بدونم ؟

خیلی عالی بود
خیلی به دلم نشست


پاسخ:
سلام
بله
در جایی خوندم که مراجعه میکنم و دقیق براتون مینویسم
این روزها . . .

جور زمستان را من می کشم . . .

نمی بارد می بارم . . .

“هواشناس من”

نگاهم کن ؛ . . .

بارش پراکنده با غبار محلی ام ! . . .

نمی دانم چه کسی نماز باران خوانده برایم ...
سلام
ممنون ...
ایشالا عمل کنیم ...
پاسخ:
سلام
انشاء الله
سلام...

تا جایی که تو دو ساعت امکانش بود خیلی از مطالب وبلاگ قبلیتون رو هم خوندم، لذت بردم واقعا

انشالله همیشه موفق باشید
پاسخ:

سلام

تشکر

نشانی نذاشتید...

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۴ محمد کیوان

هــوالمُـقیت

 

خداشناس ترین مردم پُر درخواست ترین آنها از خداست

کسی که خدای سبحان را می شناسد،شایسته است دلش از بیم و امید به او خالی نباشد

*مــولا علــــی (ع)*

حیای دختر، بخاطر لطافتش هست
و
غیرت مرد، بخاطر زُمُخدیش هست
هرچند گل پر از لطافت هستش، اما بدون زمخدی تیغ هاش، زود از بین میره.
حیای دخترهای ما هم با غیرت مردهای ما زنده هست
----------.
حجاب زنان حافظ خون شهدای ماست
و غیرت مردان حافظ حجاب زنان ما
و حجاب و غیرت ، حاصل ایمان و تقوای منتظران مهدی(عج) هست
---------------
[گل][گل][گل]
با سلام ،
به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه تشریف بیاوردید ، 
ونظر خود را راجب مطلب :::

http://zarinnameh.ir/2012-08-25-05-18-54/2012-08-25-05-12-39/7226

بیان کنید ........   / منتظر حضورتان هستیم. یا علی . 
دختر امد
صد حیف مادر می رود
پاسخ:
صد حیف مادر میرود ...
سلام.
چه قدر ...
دعا کنید برای ما...
دعا کنید . . .
.
.
.
دل ما هم این چند روز خنک شد
اما
حال از دوری  بهشت دارد می سوزد!
پاسخ:

سلام

انشاء الله

شما هم دعامون کنید

.

.

.

خوش به حال دلتون

اما این سوختن قشنگه

اما من ...

سلام

هر شب به یادت ای ماه
از سینه می کشم آه
کی میرسی تو از راه ؟
 میلاد اسوه صبر حضرت زینب رو گرچه روزش گذشته به شما تبریک میگم
پاسخ:

سلام

بر شما هم مبارک ...

سلام
تولد با برکت محور محبت خانه حضرت امیر تبریک عرض میکنم...
پاسخ:

سلام

بنده هم همچنین ...

استغفرالله ربی و اتوب علیه
پاسخ:
استغفرالله ربی و اتوب الیه ...
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۹ امانت اسمانی
سلام
خیلی قشنگ بود لذت بردم
پاسخ:

سلام

دعامون کنید ...

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۱۹ مظهر زیبایی
آپــــــــــــــــــم ...[گل]
انتقاد وپیشنهاد واسه بهتر شدن مسیر بنرگی یادتون نره ...

ما

   در تمام عمر تو را در نمی یابیم

 

اما

  تو

    ناگهان

         همه را در می یابی !

پاسخ:
ارباب دریاب ...
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۷ باران نم نم...
همنشینیشان نصیبتان باد...

پاسخ:

انشاء الله

همچنین برای شما ...

سلام و درود 
لبیک

ممنونم
پاسخ:

سلام

لبیک

یا علی

سلام

ما کجاو کمک به پیامبر کجا؟؟؟

ما که لیاقت رفتن به شلمچه نداریم کجا؟؟؟

برایم دعا کنین مادم راضی شود

پاسخ:

سلام

انشاء الله زیارت شلمچه هم نصیبتون میشه

توسل کنید راضی میشن

دعا کردم ...

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۰۰ خانواده بهشتی
بیـــــــرق لطفـــتان
سایه ی سرمان ست 
کم لطفی است
اگر
ازته دل دعایی برای ظهور
یوســــفت نکنیم . . . 
سلام بزرگوار
بروزیم و منتظر حضور شما هستیم
" اللهـــــــــم عجل لولیک الفـــرج "

سلام
ممنون از الطاف بی شائبه حضرتعالی. واقعا عالی بود دستتون درد نکنه .. بابت تاخیر در پاسخ عذرخواهی بنده رو پذیرا باشین یه مدت نبودم خدا قسمت کرده بود  در خدمت کاروان راهیان نور باشم و به نت دسترسی نداشتم که پاسخگوی لطف و محبت همسنگرای عزیز باشم به بزرگواری خودتون ببخشید.
اونجا به فکر همه تون بودم.
چشم براه حضور گرم و انتقادات سازنده تون هستم.
یاعلی
در پناه خق
پاسخ:

سلام

اختیار دارید رزمنده

خداخیرتون بده و خوش به سعادتتون

التماس دعا

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

هدیه ی ققنوس کربلا به شما بزرگوار گرامی

ان شاالله در زندگی مان چراغ راهی باشد تا از مولایمان اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا جا نمانیم....
امام و مولایم محمد ابن علی باقر العلوم ارواحناله لک الفدا فرمودند:
اگر در قبال تو ستم کردند! تو ستم نکن!
___________________________________

نماز بدون وضوی شیخ هادی

یکی از استادان دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی، ماجرای تکان‌دهنده و عبرت‌آموزی را به تحریر درآورد، که تقدیم می‌شود:
حدود 20 سال پیش منزل ما خیابان 17 شهریور بود و ما برای نماز خواندن و مراسم عزاداری و جشن‌های مذهبی به مسجدی که نزدیک منزلمان بود می رفتیم. پیش‌نماز مسجد، حاج آقایی بود به‌نام شیخ هادی که امور مسجد از قبیل نماز جماعت، مراسم شب‌های قدر، نماز عید و جشن نیمه شعبان را برگزار می‌کرد. اگر کسی می‌خواست دخترش را شوهر بدهد و یا برای پسرش زن بگیرد با شیخ هادی مشورت می‌کرد و در آخر هم شیخ خطبه عقد را جاری می‌کرد. اگر کسی در محله فوت می‌کرد شیخ هادی برای او نماز میت می‌خواند و کارهای بسیار دیگر ... .
یک روز من برای خواندن نماز مغرب و عشاء راهی مسجد شدم و برای گرفتن وضو به طبقه پائین که وضوخانه در آنجا واقع بود رفتم. منتظر خالی شدن دستشویی بودم که در این حین، درِ یکی از دستشویی‌ها باز شد و شیخ هادی از آن بیرون آمد. با هم سلام و علیک کردیم و شیخ بدون اینکه وضو بگیرد دستشویی را ترک کرد! من که بسیار تعجب کرده بودم به دنبال شیخ راهی شدم که ببینم کجا وضو می‌گیرد و با کمال شگفتی دیدم شیخ هادی بدون گرفتن وضو وارد محراب شد و یکسره بعد از خواندن اذان و اقامه نماز را شروع کرد و مردم هم به شیخ اقتداء کردند! من که کاملاً گیج شده بودم سریعاً به حاج علی که سال‌های زیادی با هم همسایه بودیم، گفتم: حاجی! شیخ هادی وضو ندارد، خودم دیدم از دستشویی آمد بیرون ولی وضو نگرفت. حاج علی که به من اعتماد کامل داشت با تعجب گفت خیلی خوب فردا می‌خوانم.
این ماجرا بین متدینین پیچید، من و دوستانم برای رضای خدا، همه را از وضو نداشتن شیخ هادی آگاه کردیم و مأمومین کم‌کم از دور شیخ متفرّق شدند تا جایی‌که بعد از چند روز خانواده او هم فهمیدند. زن شیخ قهر کرد و به خانه پدرش رفت، بچه‌های شیخ هم برای این آبروریزی، پدر را ترک کردند. دیگر همه جا صحبت از مشکوک بودن شیخ هادی بود؛ آیا اصلاً مسلمان است؟! آیا جاسوس است؟! و آیا ... .
شیخ بعد از مدتی محله ما را ترک کرد و دیگر خبری از او نبود. ما هم به‌همراه دوستان و متدینین خوشحال از این پیروزی، در پوست خود نمی‌گنجیدیم. بعد از مدتی از حوزه علمیه یک طلبه جوان [به مسجد] فرستادند و اوضاع به حالت عادی برگشت.
بعد از دو سال از این ماجرا، من به اتفاق همسرم به عمره مشرف شدیم. در مکه به‌خاطر آب و هوای آلوده بیمار شدم. بعد از بازگشت به پزشک مراجعه کردم و دکتر پس از معاینه مقداری قرص و آمپول برایم تجویز کرد. روز بعد وقتی می‌خواستم برای نماز به مسجد بروم، تصمیم گرفتم قبل از آن به درمانگاه بروم و آمپول بزنم. پس از تزریق به مسجد رفتم و چون هنوز وقت اذان نشده بود وارد دستشویی شدم تا جای آمپول را آب بکشم. در حال خارج شدن از دستشویی، ناگهان به یاد شیخ هادی افتادم. چشمانم سیاهی می‌رفت، همه چیز دور سرم شروع به چرخیدن کرد انگار دنیا را روی سرم خراب کردند. نکند آن بیچاره هم می‌خواسته جای آمپول را آب بکشد؟!! نکند ؟!! نکند؟!! دیگر نفهمیدم چه شد. به خانه برگشتم تا صبح خوابم نبرد و به شیخ هادی فکر می‌کردم که چگونه منِ نادان و دوستان و متدینین نادان‌تر از خودم، ندانسته و با قصد قربت آبرویش را بردیم؛ خانواده‌اش را نابود کردیم؛ و ... .
از فردا، سراسیمه پرس و جو را شروع کردم تا شیخ هادی را پیدا کنم. پیش حاج ابراهیم رفتم به او گفتم برای کار مهمی دنبال شیخ هادی می‌گردم او گفت: شیخ دوستی در بازار حضرت عبدالعظیم× داشت و گاه گاهی به دیدنش می‌رفت، اسمش هم حاج احمد بود و به عطاری مشغول بود. پس از خداحافظی یک‌راست به بازار شاه عبدالعظیم× رفتم و سراغ عطاری حاج احمد را گرفتم. خوشبختانه توانستم از کسبه آدرسش را پیدا کنم. بعد چند دقیقه جستجو پیرمردی با صفا را یافتم که پشت پیشخوان نشسته و قرآن می‌خواند. سلام کردم جواب سلام را با مهربانی داد. گفتم: ببخشید من دنبال شیخ هادی می‌گردم؛ ظاهراً از دوستان شماست، شما او را می‌شناسید؟ پیرمرد سری تکان داد و گفت: دو سال پیش شیخ هادی در حالی‌که بسیار ناراحت و دلگیر بود و خیلی هم شکسته شده بود، پیش من آمد، من تا آن زمان شیخ را در این حال ندیده بودم. بسیار تعجب کردم و علتش را پرسیدم، او در جواب گفت: من برای آب کشیدن جای آمپول به دستشویی رفته بودم که متدینین بدون اینکه از خودم بپرسند به من تهمت زدند که وضو نگرفته نماز خوانده‌ام؛ خلاصه حاج احمد آبرویم را بردند، خانواده‌ام را نابود کردند و آبرویی برایم در این شهر نگذاشتند و دیگر نمی‌توانم در این شهر بمانم، فقط شما شاهد باش که با من چه کردند. بعد از این جملات گفت: قصد دارد این شهر را ترک گفته و به عراق سفر کند که در جوار حرم امیرالمومنین× مجاور گردد تا بقیه عمرش را سپری کند. من هم هرکاری کردم که مانعش شوم نشد. او گفت دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم. او رفت و از آن روز به بعد دیگر خبری از او ندارم.
ناگهان بغضم سرباز کرد و اشک‌هایم جاری شد، که خدای من این چه غلطی بود که من مرتکب شدم. ‌ای کاش آن موقع کور می‌شدم و این جنایت را نمی‌کردم. ‌ای کاش حاج علی آن موقع به‌جای گوش دادن به حرفم توی گوشم می‌زد. ‌ای کاش‌ای کاش... . و این ‌ای کاش‌ها که بیچاره‌ام می‌کرد. الان حدود 20 سال است که از این ماجرا می‌گذرد و هر کس به نجف مشرف می‌شود من سراغ شیخ هادی را از او می‌گیرم ولی افسوس که هیچ خبری از شیخ هادی مظلوم نیست.

__________________________________________

مواظب باشیم آبروی مردم در جوب پیدا نشده است!!!
 ومولایم جعفر بن محمد صادق آل رسول ارواحناله لک الفدا فرمودند:
مردم آبروی خود را به سختی به دست آورده اند ! نکند تو کاری نمایی تا آبروی آنها را مورد هجوم قرار دهی!!!

التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۱ ««راهـــــــــــــ شــــیـــــعــــــــه»»

«شهید از خود می رهد تا در خویش ماندگان را (از خود) برهاند.»

«شهید نوبخت»

ممنون از لطف و محبت شما

سلام ممنونم از تبریکتون

 

انشاالله سلامت باشین

 

وشما هم همیشه زندگیتون پر از شادی باشه....

پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

انشاء الله خوشبخت بشید

انشاء الله تشکر از دعاتون

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــ خدا قوتـــ
توی این شهر شلوغ زیر نگاه شهدا چقدر مثل اونا عمل می کنیم
توی این شهر شلوغ روی خون شهدا راه میریم اما چقدر مثل اونا راه میریم
توی این شهر شلوغ روزها میرن و میان اما چقدر از روزهای ما مثل اوناس
توی این شهر شلوغ عکس شهدا رو در و دیوار می درخشه اما چقدر هم مسیر آنهاییم...
نمی دونم ولی توی این شهر شلوغ از بزرگ تا کوچیک همه مدیون اینا هستن ولی چرا با دیدن عکس شهیدا هنوز داریم عکس شهدا عمل می کنیم؟؟
+
اگهـ روزیم نشد اربعین کربــ بلا
اگهــ روزیم نشد مشهدالرضا
حالا اگهــ خدا بخواد فردا دارم میرمــ کربـــ بلای ایران
"بهــ روزمــ "
++
اگر قابل باشم دعاگویتان هستم
+++
دعاکنید دست خالی برنگردمــ
++++
یازهراکربــ بلا ان شاء الله
پاسخ:

التماس دعای فراوان

ئعا کنید ما هم خریده بشیم

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــ خدا قوتـــ
توی این شهر شلوغ زیر نگاه شهدا چقدر مثل اونا عمل می کنیم
توی این شهر شلوغ روی خون شهدا راه میریم اما چقدر مثل اونا راه میریم
توی این شهر شلوغ روزها میرن و میان اما چقدر از روزهای ما مثل اوناس
توی این شهر شلوغ عکس شهدا رو در و دیوار می درخشه اما چقدر هم مسیر آنهاییم...
نمی دونم ولی توی این شهر شلوغ از بزرگ تا کوچیک همه مدیون اینا هستن ولی چرا با دیدن عکس شهیدا هنوز داریم عکس شهدا عمل می کنیم؟؟
+
اگهـ روزیم نشد اربعین کربــ بلا
اگهــ روزیم نشد مشهدالرضا
حالا اگهــ خدا بخواد فردا دارم میرمــ کربـــ بلای ایران
"بهــ روزمــ "
++
اگر قابل باشم دعاگویتان هستم
+++
دعاکنید دست خالی برنگردمــ
++++
یازهراکربــ بلا ان شاء الله
پاسخ:
انشاء الله دست پر بر میگردید
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۰۵ هادی کلوانق
زیبا بود
پاسخ:
ممنون

به این باور رسیده ام

که؛

وقتی تو از یادم می روی، 

دنیا روی سرم خراب می شود!...

 

به سلیـمان جهـان،

از طرف مــور،

ســـلام...

سلام..خداقوت
پاسخ:

سلام

ممنونم

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۲۸ نسیمِ بهار

حضرت علی (ع) فرمودند:تعجب می کنم از کسی که هلاک می شود در حالی که وسیله نجات کنار اوست ،گفته شد آن وسیله نجات چیست ؟فرمود:استغفار.


پاسخ:

سلام

بسیار زیبا بود

تشکر

سلام ، بروزم.
بــــــــــــــــــــــــــــــروزم ...
منتظرحضورتون هستم. [لبخند]
پاسخ:

سلام

خدمت رسیدم

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۷ زندگی جهادی

یارب


سلام علیکم


روز میلاد عمه سادات ، نخستین تفحص گر کربلا ...

در شرهانی بودن ....

مهمانی خصوصی ....

حال و هواییست ..

پاسخ:

 سلام

اسم شرهانی من و یاد خاطرات زیادی میندازه

سلام

نه برادرم قسمت نیست شما اگر رفتی مارو هم دعا کن

پاسخ:

سلام

انشاء الله دعوت بشید


بسم الله الرحمن الرحیم

روزی شبلی(عارف مشهور)را دیدند الله الله می گفت،جوانی سوخته دل پرسید:چرا “لا اله الا الله” نمی گویی؟گفت ترسم چون”لا اله”بگویم به”الله” نرسیده نفسم گرفته شود.*
*تذکرة الاولیا

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۴۱ خادم الحسین
سلام.
با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
منتظر نظرات وحرف دل شما
سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
منتظریم...
التماس دعا
یا علی مدد
و خدایی که در این نزدیکیست


لای این شب بو ها


پای آن کاج بلند


روی آگاهی آب ، روی قانون گیاه
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۴ ترنم اندیشه
آخرین جمعه سال است بیا آقاجان

 حالمان رو به زوال است بیا آقاجان

 من غزلهای به یاد تو فراوان دارم

 که پر از درد و ملال است بیا آقاجان
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۷ لبخند خدا و بندگی من
سلام
وقتتون بخیر.
چند روزه حضورتون کمرنگ شده! منتظر پستهای خوب و دلنشینتون هستم.
و همینطور دعاگویتان هستم...

پاسخ:
سلام

بله ، رنگ خوبیها هم در وجودمون کمرنگه چه برسه به خودمون
ممنونم از نگاهتون
دعامون کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">