میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

دفاع همچنان باقیست ...

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۰ ق.ظ
همیشه عطر عجیبی داشت

نام عطرشو وقتیکه میپرسیدم

می خندید و جواب سر بالا می داد !!

شهید که شد توی وصیت نامه اش نوشت :

به خدا قسم هیچگاه به خودم عطر نزدم

هر وقت خواستم معطر شوم فقط از ته دل میگفتم :

بـــــــــا حــــــــسیـــــــــــن ...

چند روز پیش پدر یکی از دوستان فوت کرده بود و برای خاکسپاریش با چند تا از رفقای دیگه رفتیم بهشت حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، مراسم خیلی زود تموم شد و ما هم از خداخواسته رفتیم سر خاک شهدا .

فضای قطعه شهدا و آب و هواش با قطعه اموات خیلی فرق داشت .

این و تو تغییر قطعات به راحتی میشد حس کرد .

اونجا به یکی از رفقا که از بچه های جبهه و جنگ بود گفتم : به اخویم وصیت کردم ، بعد از اینکه از دنیا رفتم من و تو غسالخونه نبرند و تو مسجدمون غسل بدند .

شما هم یه کاری کن من و تو قطعه های 26 و 27 یا 28 دفن کنند .

یکی دیگه از رفقا گفت : بریم قبر بخریم

بهش گفتم : بیا فاطمی زندگی کنیم

دنبال قبر خریدن نباش

پی نوشت :

- هفته دفاع مقدس گرامی باد .

- دیشب رفته بودم سازمان هنری و رسانه ای اوج ، مراسمی با عنوان سومین عصر خاطره با هنر مبارزه به منظور تقدیر از اولین فیلمهای تولید شده دفاع مقدس بعد از انقلاب برگزار شد .

- گوشه هایی از فیلمهای مرز ، فرار ، هفت گذرگاه و حماسه قهرمانان به کارگردانی آقای حیدری پخش شد و از ایشون تقدیر شد ، فضای تولید اینگونه فیلمها و نگاهشون به جنگ برام خیلی جالب بود .

- حضور سید نورالدین عافی (پسر ایران) و صحبتهاش با اون لهجه شیرین آذری مراسم و زیباتر کرده بود ، هر چند حضور بعضی از آقایون سینمایی .... بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱
وحید

نظرات  (۳۷)

رفتید ک بمانیم
اما خوب نماندیم

تز روشنفکری میدهند

دوباره نوشته ام تا باز انگ افراطی گری بخورم

منتظرم بیایید بخونید

ممنون


راستی...........سلام

شاید...........
سلام
خیلی مطلب زیبایی بود....خدا قوت



مهمان حبیب خداست...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون
در خدمتیم ...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۵۷ بهارنارنج
مردان بی ادعا...
پسرم می پرسد : تو چرا می جنگی؟

من تفنگم در مشت

کوله بارم بر پشت

بند پوتینم را میبندم

مادرم آب و آیینه و قران در دست

روشنی در دل من میبارد

بار دیگر پسرم می پرسد: تو چرا میجنگی

با تمام دل خود میگویم

تا چراغ از تو نگیرد دشمن .

هفته دفاع مقدس گرامی باد
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ ღ☆* ورود آزاد✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*رسول خدا (ص) : اگر فرزند آدم به اندازه ظرفیت دو رودخانه بزرگ سیل طلا در اختیار داشته باشد باز هم طمع مال بیشتر را دارد و دست بردار نمیشود و دنبال رودخانه سوم میگردد. مجموعه ورام جلد 1 صفحه 163
۞*مولا علی (ع) : موسیقی و آوازه خوانی باعث فقر است و کسی که زیاد به صدای موسیقی گوش می دهد عاقبت به فقر و نداری مبتلا میشود. عین الحیوة صفحه 230
۞*امام صادق علیه السلام : خنده بسیار دل را بمیراند. و فرمود: بسیار خندیدن دین را آب کند چنانچه آب نمک را. اصول کافى جلد 4 صفحه 486
۞*سلام از حضور گرمت و مطالب زیبا و گرانقدری که دادید ممنونم
۞*امیـــدوارم در تمـام مـراحـل زنـدگـی موفق و موئد باشید
۞*من هر روز با مطالب جدید منتظر حضور سبزت هستم
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´✿✿http://noentery92.blogfa.com/✿✿.´`*•.¸¸
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۷ گلبرگ مغرور
سر قبــر نشسته بودم بـاران می آمد.

روی سنـگ قبــر نوشته بــود : شهیــد مصطفی احمدی روشن ،

از خواب پریدم.

مصطفی ازم خواستــگاری کرده بـود، ولی هنــوز عقد نکــرده بودیم.

بعد از ازدواج خوابــم را برایش تعریف کــردم.

زد به خنــده و شوخی

گفت : بادمجون بم آفت نــداره !

ولی یه بار خیــلی جدی پاپی اش شدم که :

کی شهیــد می شی مصطفی ؟

مکث نکــرد ، گفت :سی سالگی !

باران می باریــد روزی که خاکش می کردیـم .
سلام همسنگر
هفته دفاع مقدس مبارک.
وب جالبی داری اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن.
یا زهرا(س)

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
لینک شدید ...
گاهــی اوقات بـــی قانونی ؛

عجیب بیداد می کند در عاشقـــی ….

یکی دور می زند …

امــا ….

دیگری جــریمه میشــود و تـــاوان میپردازد …
چه انتظار عجیبی
تو بین منتظران هم
عزیز من چه غریبی
عجیب تر از آن که چه آسان
نبودنت شده عادت
چه بی خیال نشستیم
نه کوششی نه تلاشی
فقط نشسته و گفتیم
خدا کند که بیایی...
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۳ بی تو به سر نمیشود
ممنونم بابت وقتی که برای خوندن مطالب وبم صرف کردین
چادر من ، لباس متهمان در دادگاه یا در زندان نیست ..
.

چادر من ، برای نشان دادن فقر در سریال ها و فیلم ها نیست ..
.

چادر من ، فقط برای رفتن به اماکن زیارتی نیست ..
.

چادر من ، تاج بندگی من است ..
-----------------------
سلام
با افتخار لینک شدید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
شما هم لینک شدید
یه بنده خدایی میگفت قبر خریده و میره سر قبر خودش برا خودش فاتحه میخونه و از الان داره برا خودش خیرات میده ... برام جالب به نظر اومد ...
ما رو که نبردید و نشد البته روزهای آخر گچ بود و ...
خیلی دوست دارم برم بهشت زهرا (س) اونم تنهایی تنهاییییی بدون هیچ چیزی حتی موبایل ... یه ماسک هم بزنم که کسی نبینه و نشناسه منو ...
یاد اون روزی افتادم که با رفقا رفته بودیم بهشت زهرا و هرکدوم توی یه قبر ...
خیلی هوایی ام ... دوست ندارم با کسی ...
دوست دارم برم کوه ... به آدم احساس استقامت میده ...
پاسخ:
پاسخ: منم قدیما تو همین فکر بودم علی جون اما الان دیگه فقط دوست دارم برم اونور آب
اگر شد قطعه 26، 27 ،28 دفن بشم خوبه اما اگر نشد ...
منم معمولا سعی میکنم تنها برم ، بعضی اوقات یکی و با خودم میبرم .
دعامون کن
همیشه عطر عجیبی داشت
برای یکی از دوستان پیامک کردم ... هوای شهید پلارک رو کرد ... خودمم دلم خیلی وقته که دوست داره بره و نمیتونه ... نمیشه ... شهید عزیز خودت عنایت کن...
پاسخ:
پاسخ: سلام
انشاء الله به زودی با هم میریم ...
نورالدین پسر ایران...
نشسته خسته و خامــوش، گوشه ی ایوان

غمی به وسعت انــــدوه مادران جهـــــان

دلش گرفته ...همین ست کار هر روزش

دم غروب...غریبانه...با کمـــی باران...

بیــــاید و بنشیــــــند در آستــــــانه ی در

و باز چشم بدوزد به کوچـه ای که درآن-

نشست و بدرقه ات را نگاه کرد و شکست

غروب جمعه ای از روزهــای تابستان...

به فکـــــــر می رود آنقـــــدر تا بیاوَرَد ت

به خـــود می آوَرَدَ ش غربت صـدای اذان

به خود می آید از این کوچه باز می گردد

کنــــار حوض...دلش باز... نم نم باران...

هـــوای کهنه ی این حـــــوض را بشوراند

وضو بسازد از این موج های سرگـــردان

ـ که شب می آید روشن کنـــم اتاقــــش را

چقدر زمزمه با قاب عکــس با گلــــدان!؟

شب است و خلوت ایوان...دوباره می شکند

دلی به وسعت انــــدوه مادران جهـــــان...!
☀ گنه کردم گناهی پر ز لذت.در آغوشی که گرم و آتشین بود.

☀ گنه کردم میان بازوانی که داغ و کینه جوی و آهنین بود.

☀ در آن خلوتگه تاریک و خاموش،نگه کردم ز چشم پر ز رازش.

☀ دلم در سینه بی تابانه لرزید ز خواهش های چشم پر نیازش.

☀ پریشانم...

☀ پریشانم در کنار او نشستم.

☀ لبانش بر روی لب هایم هوس ریخت.

☀ فرو خواندم ز گوشش قصه عشق:تو را می خواهم ای جانانه ی من.

☀ تو را می خواهم ای آغوش جان بخش.

☀ تو را ای عاشق دیوانه ی من.!

☀ هوس در دیدگانش شعله افروخت...

☀ شراب سرخ در پیمانه رقصید.

☀ تن من در میان بستر نرم،به روی سینه اش مستانه لرزید...

☀ گنه کردم گناهی پر ز لذت

☀ کنار پیکری لرزون و مدهوش

☀ خداوندا چه می دانم چه کردم.!!

☀در آن خلوتگه تاریک و خاموش...!!
روزی خـــواهد رســید,



کـــه دلـت برای هــــیــچ کس


به اندازه مــن تـنـگ نــــخواهد شد .


برای نـگـاه کردنم ، خـندیدنم ، اذیـت کردنم ...

بـرای تــــمـــــام لـــحظاتى کـه در کــنــارم داشـتی ...


روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود ...


مـــی دانـم روزی کـه نـبـاشـم "هـیـچـکـس" تـکرار مـن نـخواهد شد ...!
سلام و ممنون از تذکرتون
التماس دعا
سلام


خدا فوت



با جمله ای زیبا از شهید رجایی(رحمه الله علیه) در خدمتتون هستم.



مدد مولا



سلام علیکم
بله شرمنده دوستان هستم
انشاالله به زودی به روز می کنم

پاسخ:
پاسخ:
علیکم السلام
انشاء الله ...
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۴ شور حسین(علیه السلام) - خادم الزهرا
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند،
اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند.. (شهید آوینی)
سلام همسنگر، خدا قوت
پاسخ:
پاسخ: سلام
یا علی ...
سلام علیکم
با وبلاگ دلنوشته برای ارباب حسین به روز شدیم
امیدوارم سر بزنین و افتخار لینک شدن داشته باشیم
دلنوشته یادتون نره
( نویسنده جامانده از پرستوها این بار با وبلاگ شاه حسین )
آنروزها دروازه ای برای شهادت وجود داشت و امروز معبری تنگ،
هنوز برای شهادت فرصت باقی است ، باید دلها را پاک کرد .

مقام معظم رهبری (مدظله)

هفته ی دفاع مقدس مبارک
سلام
با مطلب
* به دنبال ابن ابی الحدید*
وفردا شب هم با مطلب
*عقل وعشق *
پذیرای اوقات شما هستیم.
یا علی
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۲ شور حسین(علیه السلام) - خادم الزهرا
چه کسی!

معنی انتظار و بی قرای را می فهمد؟

وقتی در خیابان هایمان فحشا علنی شده است..
سلام
ممنونم که سر زدین با افتخار لینک شدین
منتظر دلنوشته هاتون هستم تا محرم
یا حق
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
شما هم لینک شدید
سلام برادر
با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
شما هم لینک شدید
سلام و خداقوت

امام رضا علیه السلام: « مَنْ فَرَّجَ عَنْ مُؤْمِن فَرَّجَ اللّهُ عَنْ قَلْبِهِ یَوْمَ القِیمَةِ ».
هر کس اندوه و مشکلى را از مؤمنى برطرف نماید، خداوند در روز قیامت اندوه را از قلبش برطرف سازد.
اصول کافی، ج3، ص268

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
پاسخ: سلام
اندوه ، مشکل ، قیامت ، دنیا
چقدر حرف تو این دلمه اما ...
سلام علیکم
دلنوشته های این هفته تو وبلاگ شاه حسین ثبت شد انشاالله به دست آقا هم میرسه
منتظر دلنوشته هاتون هستیم تا محرم
حتما دیدن فرمایید
ممنونم
یا حق
التماس دعا
یاحق
عادت نداشت اسلحه دست بگیرد و معمولان توی جبهه دست خالی بود ... دست خالی میرفت جلو ... چند تا عراقی اسیر میکرد و اسلحه هاشون رو میاورد ... یه روز که یازده تا اسیر گرفته بود ... وقتی آوردشون پشت خط یکی از بچه های سریع سیلی محکمی به اولین اسیر ستون زد تا دلش کمی آرام بگیرد که صمیمی ترین دوست هایش را شهید کرده اند ... سریع آمد جلو و آنفرد را صدا زد و آورد جلوی عراقی گفت تلافی سیلی را در بیاور هم عراقی و هم هم رزمش کلافه شده بودند نمیدانستند چکار میکند ... گفت این اسیر مااست برای چه و به چه حقی با آن سیلی زدی ... میگفتند عراقی مجذوبش شده بود و میخواست پای مرام او بماند پیش او ... همین ابراهیم هادی خودمان را میگویم ...
سلام

با تشکر از حضورتان
چی بگم والا!!!!!!!!!
زندگی نامه پسر ایران رو با عکساش دیدم ....

ما تا آخر عمر مدیون این بزرگواران هستیم
شرمنده ایثارگریهاشون

کاش همه بفهمن که مدیونی یعنی چی؟!
تنگ که می شود دلم
به آسمان تو می نگرم
نسیم یاد تو
کوچ می دهد
ابرهای غصّه را
از آسمان قلب من
و پیچک دلم
جوانه می زند
به قامت خیال تو
دست که می برم بگیرمت
دوباره ...
دوباره تنگ می شود دلم !
http://eslimy.com/data/media/10/375b.jpg
گریه پشت گریه ناله پشت ناله
پس چیه علاج دل رسوا دل ساده
.....
عکریه کشوندی
هی منو دئوندی
صبح تا شب تو هیئت...
پای عشقت منو سوزوندی.....
سلام
حتما که میدونید شهید مورد اشاره شهید علی حیدری دوست وبچه محل سید عطا میرمحمدی یا همین بابا عطای خودمون بودند
روح همشون شاد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
نخیر اطلاع نداشتم ، تشکر
شما از فرزندان بابا عطایید؟...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">