میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

احوالات دلم ...

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ق.ظ
سفارش امام رضا (علیه السلام) به عبدالعظیم حسنی :

سلام مرا به دوستانم برسان و به آنان بگو :

در دلهای خود برای شیطان راهی باز نکنند

و آنها را به راستگویی در گفتار

 اداء امانت و سکوت

 ترک منازعه و خصومت

جدال در کارهای بیهوده فرمان ده .

- یا امام رضا (علیه السلام)

غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش          به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش

- حرفهای دلم از بس با تو زیاد است ، که دیگر حالی برای نوشتنش نیست .

- امام مهربانم خودت برای احوالات دلم دعا کن .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
وحید

نظرات  (۳۳)

بسمه تعالی


به سرزمین تو آمده‌ام، سرزمین آفتاب، به بارگاه غریب پرشکوهت آمده ‌ام، پرنده معرفت دلم را رها می‌ کنم،

سلامم را آغشته به عطر خلوص می ‌کنم و می ‌گویم:

«السلام علیکم یا علی بن موسی الرضا»



این عطر حضوری که ز دور آوردند از سبزترین باغ بلور آوردند

دیدند چو قدسیان رخ شمس شموس از عرش صدا زدند، نور آوردند


اقاجان امدم پابوسیت اما کم بود بازدلم هوای تورا کرده..........

میلادغریب الغربا را خدمت شما تبریک عرض می نمایم.
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش
تو دلنوازترین فرد روزگارانی
ببین تو حالم خرابم مرا به کس مفروش
شنیده ام که مرام تو دل شکستن نیست
نظر نما به دل من مرا به کس مفروش

پاسخ:
پاسخ:
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش ...
تو آغوش بزرگی داری آقا
فقیرا عمریه دورت میگردن
اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند
جان به قربان تو آقا که حج فقرایی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۸ زندگی در آسمان
یارب

سلام علیکم ، انشاء الله در این دهه ی کرامت از منتظران و

زمینه سازان ظهور باشیم .

تجدید خاطره کردیم در فضای وبلاگ ، وب خوبی هست .

اجرکم عندالله

التماس دعا
ای ضامن هر چه نیاز و ای امام رئوف! ما خود را به پنجره ی نگاه تو آویخته ایم، و چشم های آغشته به رازمان را به ضریح تو دوخته ایم. ما را از سقاخانه ی لطفت سیراب کن.
میلاد آقا بر شما مبارک
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ ღ☆* ورود آزاد✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
آسمان را عرشیان امشب چراغان می کنند
کهکشان در کهکشان آئینه بندان می کنند


زائری بارانی ام آقا به دادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام، تنها به دادم میرسی ؟
گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی ؟
از کبوترها که میپرسم نشانم میدهند
گنبد و گلدسته هایت را به دادم میرسی ؟
من دخیل التماس را به چشمت بسته ام
هشتمین دردانه زهرا به دادم میرسی ؟

۞*میلاد هشتمین دردانه زهرا بر شما مبارک
۞*سلام وب زیبا و گرانقدری داری با تبادل لینک موافقی
۞*امیـــدوارم در تمـام مـراحـل زنـدگـی موفق و موئد باشید
۞*من هر روز با مطالب جدید منتظر حضور سبزت هستم
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´✿✿http://noentery92.blogfa.com/✿✿.´`*•.¸¸
پاسخ:
پاسخ: سلام
بله لینک شدید
میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
سلام
ممنونم از حضورتون!
چه جمله زیبایی"امام مهربانم خودت برای احوالات دلم دعا کن ."
واقعا امام رضا باید واسمون دعا کنن!!!
انشاءالله...
التماس دعا

بهتر از دیروز باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
انشاء الله...
سلام
عیدتون مبارک
دیشب که حرم بودم نائب الزیاره همه ی دوستان وبلاگیم بودم
یاحق


پاسخ:
پاسخ: سلام
زیارت قبول
التماس دعا
بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات
بر شافع ما روز قیامـت صـلوات
در شـام ولادتـش که شادنـد همـه
بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات

میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک
به به! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن
صحن سفید مرمرت، خالی سیاهم یا رضا !

تشکر از حضورتون و التماس دعا!
یا امام رضا (علیه السلام)

دیدم همه جا بر در دیوار حریمت
جائی ننوشته است گنهکار نیاید
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۷ دختران فداغ
سلام هم صراط. بروزیم. خوشحال میشیم به ما هم سری بزنید.
آنقدر دلم گرفته از شهر غمین
دل بی سر من به اوج راهی شده است
مولای دلم برون بیا از پس ابر
تعجیل بکن که زخم کاری شده است
سلام بزرگوار
ممنون از حضورتون و نظر لطفتون
بازم منتظر حضور و نگاهتون هستیم.
موفق و مهدوی باشید.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام حاج وحید. خوبی ذوالفقار؟؟؟مشتی هستی شما. هیاتتون عالی بود. خدایی خعلی دلم برای گروه 3 و اون روازش تنگ شده.یادش واقعا بخیر....
روزای خوب همیشه زود میگذره.
ما همیشه درخدمتتیم
تا اون روزا دوباره زنده ببشه
پاسخ:
پاسخ: سلام نوید جان
منم دلتنگ اون روزهای خوبم .
انشاء الله اون روزها برمیگرده
یا امام رضا(ع)
سلام
زیبا نوشته اید.

مهمانید به مطلب *چشیدنی*

http://zareh.blog.ir/post/89

یا علی.
سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که نوشتی من هم شما را لینک کر دم دوست خوبم

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ شدی دوست عزیزم ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

من هر روز با یک پست جدید منتظر آمدن شما هستم
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

سایت من http://noentery92.blogfa.com/ میباشد
سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که نوشتی من هم شما را لینک کر دم دوست خوبم

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ شدی دوست عزیزم ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

من هر روز با یک پست جدید منتظر آمدن شما هستم
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

سایت من http://noentery92.blogfa.com/ میباشد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

سلام آقاااااااااااا
پاسخ:
پاسخ: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
سلام علی آقآآآآآآآآآآآی گل
عااالی بود
هر که هستید و هر کجا زندگی می‌کنید آرامش را به زندگی خود دعوت کنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید
پاسخ:
پاسخ: آرامش ...
سلام
ممنون از قبول دعوت مجدد
افتخاری است برای ما...
لینک شدید.
پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش میکنم
شما هم لینک شدید
هر که هستید و هر کجا زندگی می‌کنید آرامش را به زندگی خود دعوت کنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید
سلام
ممنون که سر زدید
و
ممنون از قوت قلبتون
یا علی مدد
تقصیر مانیست خیانت را معلم به ما یاد داد آنجا که گفت:

جای خالی را باید پرکـــــــنیم. . .
همیشــــه دلتنگی

به خاطر نبـــــــودن شخصی نیست

گاه به علت حضور کسی در کنارت استـــــــ
که حواسش

به تــــــــو نیستــــــــ

=====================

ایـن بـی تــفـآوتـیهـآ...

ایــن بـی خــَـبــَـری هــآ...

گــآهی دیــدآر از ســَـر اجـبـآر...

نــَـبـودَن هآ ... نـَـدیــدَن هــآ ....

یــَـعـنـی بــُـرو ...!

گـــآهــی چـِـقــَـدر خِــنـگ مـیـشــویـم ...!
با سلام
کمی دیگر وهمین امشب مهمانید به

*باران وبوتراب*خواندنی وچشیدنی است...

تقدیم به شما که از عاشقان حضرتش هستید

یا علی
با سلام
کمی دیگر وهمین امشب مهمانید به

*باران وبوتراب*خواندنی وچشیدنی است...

تقدیم به شما که از عاشقان حضرتش هستید

یا علی.
این دیده نیست قابل دیدار روی تو
چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را
تو در میان جمعی و من در تفکّرم
کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را

سلام بزرگوار
باپست آقا بطلب دلم هوایی شده است بروزیم منتظر حضور و نگاه پر مهرشماییم.
یا مهدی
سلام سرورم
بامطلب
(( شهوتت رو بذار برای بهشت ))
تکانی به وبلاگ دادیم..
دوست داشتید سری به ما بزنید چایی آماده ست...
بس که برای عشق شما گریه می کنم
با هر نوای عشق شما گریه می کنم



از کودکان مکتب ایثار و غیرتم
عمری برای عشق شما گریه می کنم



روح و وجود و هر نفسم وصله بر شماست
روحم فدای عشق شما گریه می کنم



ای عاشقان شاه شهیدان ، شُبِیریان
من از وفای عشق شما گریه می کنم



مردان آسمان به فدای صفایتان
من از صفای عشق شما گریه می کنم



راه شما راه خداوند اکبر است
پس با خدای عشق شما گریه می کنم



هر بانگ تکبیر شما بانگ زینب است
با هر ندای عشق شما گریه می کنم



چون یا حسین بر دلتان نقش بسته است
با کربلای عشق شما گریه می کنم



سر بندتان نام اباالفضل و فاطمه است
زیر لِوای عشق شما گریه می کنم



اینک برای کشور ما یک دعا کنید
من با دعای عشق شما گریه می کنم



جا مانده ام از رهتان ، عاشقان عشق
اما به پای عشق شما گریه می کنم...

هفته دفاع مقدس گرامی باد
امروز برای شهدا وقت نداریم

ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم

با حضرت شیطان سرمان گرم گناه است

ما بهر ملا قات خدا وقت نداریم

چون فرد مهمی شده نفس دغل ما

اندازه یک قبله دعا ، وقت نداریم

در کوفه تن ،غیرت ما خانه نشین است

بهر سفر کرب و بلا ، وقت نداریم

تقویم گرفتاری ما پر شد ه از زرد

ای سرخ ، گل لاله ، تو را وقت نداریم

هر چند که خوب است شهیدانه بمیریم

خوب است ، ولی حیف که ما وقت نداریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">