میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

چو ایران نباشد تن من مباد ...

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ

سلام
فردا روز سرنوشت سازیه
امروز با خیلیا در خصوص حضور فردا و انتخاب اصلح صحبت کردم  ...
دلم خیلی گرفته 
از بعضیا اصلا انتظار نداشتم ...
ازبعضی از بچه حزب الهی ها !!!!!!!!!!!
انگار ارزشها تغییر پیدا کرده و گفتمان ارزشی اصلا معنی نداره .
 
- انشاء الله فردا به کسی رای میدم که پیرو ولایت و دنبال زنده نگهداشتن ارزشها باشه .
به فرموده حضرت آقا : ببینید دشمن چه کسی را نظاره گرفته و کی برای او خطر آفرین است ، همان شخص بهترین خادم ملت است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳
وحید

نظرات  (۷)

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۵ بی قرارزهرا(س)
سلام بزرگوار. حرف دلمون رو زدین. انقدر دلم گرفت وقتی شنیدم خیلی از بچه مذهبیا قراره به کی رای بدن؟ به قول یکی از بزرگواری(صبح وصال) که اومدن و نظر گذاشتن:" من فکر می کنم بصیرت نوری زاد هم از بعضی بچه حزب الهی های ما بیشتره . اون اصلح رو شناخت اما ماها نشناختیم !! " عوضش ماها خدا رو داریم وتوکلمون فقط به اون بالاییه.
التماس دعا
یازهرا(س)...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بصیرت !!!!!!
توکل به خدا ...
یازهرا(س)
سلام و تبریک اعیاد شعبانیه
ان شاء الله بهترین استفاده ها رو از این ماه ارزشمند ببریم

بله
فردا دنیا سر انگشتان ما می چرخد
دعا کنید بهترین انتخاب را داشته باشیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بنده هم تبریک عرض میکنم
بله ، دنیا سر انگشتان ما می چرخد
و باز حماسه ای دیگر...

پاسخ:
پاسخ:
و باز ... و باز ... و باز ...
رای
رای
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۶ دختر خوبــ
یه عالمه تشکر به خاطر حضورتون

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
انشاء الله موفق باشید
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۳ محممد حسین صفیان
وبلاگتون عالی است و تو دهنی محکمی است برای دشمنان لطفا به وبلاگ من شر بزنید



فی امان الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">