میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

امام عشق...

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ب.ظ

          عاشقم عاشق و جز وصل تو درمانش نیست

                                                                       کیست کاین آتش افروخته در جانش نیست

                                                                                                                                  " امام خمینی (ره) "

"عشق به خمینی عشق به همه خوبیهاست "
 
پی نوشت :
 
- دیروز با کلی خستگیهای مفرط از کارها و برنامه های روزانه ، دم نماز مغرب خودم و به منزل رسوندم  ، یکم استراحت کردم و بعد از خوندن نماز با کلی حال و هوا رفتم مسجد که در مراسم شب رحلت امام بسیجی ها شرکت کنم . رسیدم مسجد ، همه جا سوت و کور بود . خیلی ناراحت شدم  و طبق معمول غرهای من بود و گوش شنوا و صبر مهدی .
- این ایام ، ایام حساسیه ، انشاء الله همه با رهنمودهای حضرت آقا بتونیم  رئیس جمهور اصلح و انتخاب کنیم . 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۴
وحید

نظرات  (۳)

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۷ بی قرارزهرا(س)
و فوراً بعد از مصیبت آن ایام آفتاب تاریک گردد و ماه نور خود را ندهد و ستارگان از آسمان فرو ریزند و قوت‌های افلاک متزلزل گردد. آن‌گاه عدالت پسر انسان در آسمان پدید گردد و در آن وقت جمیع طوایف سینه‌زنی کنند.
شهادت امام موسی کاظم(ع) رو خدمت شما بزرگوار تسلیت میگم.
التماس دعا
یازهرا(س)...
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۶ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنونم از حضور و دعوتتون
انشاءالله که خداوند دلهای ملت را به سمت فرد اصلح، هدایت فرماید.
به روزم و منتظر حضورتون
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
به وظیفه عمل کردم
محتاجیم به دعا
السلام علیک یا روح الله...

پاسخ:
پاسخ:
یا روح الله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">