میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

فاطمه گل است ...

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۱۰ ب.ظ

 

به مادرش قول داده بود که حتما بر می گردد ،

وقتی مادر تن بی سر فرزندش را دید

لبخند تلخی زد و گفت : پسرم سرش می رفت قولش  نمی رفت !

سلام و درود خدا بر خانم حضرت فاطمه الزهرا (س) و مادران شهداء .

دل نوشت :

- روز مادر و به عزیزتر از جانم ، مادر عزیزم که تمام عمرم و مدیون خوبیهاش هستم تبریک عرض میکنم و اگر استقامت و صبر و تحملش نبود ، نمیدونستم الان کجا و در چه وضعیتی بودم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۱
وحید

نظرات  (۱۰)

ممنون از حضور گرمتون
اجر شما با خانوم فاطمه الزهرا انشالله
خوشحال میشیم حضورتون مستدام باشه
خداقوت یاعلی
۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۲۹ امیررضا عباسی
سلام دوست گرامی
من با 5 پست در مورد روز مادر و روز معلم بروزم
منتظر حضورتون و نظراتتون هستم
به دلیل زیاد بودن آپ های این دفعه برای همشون یا چند تاشون نظرتونو بگید
ممنونم
حتما بیاید
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۱۳ ساندیس خور نظام
سلام
با تناقض ...
به روزم
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۴۰ ساندیس خور نظام
سلام
با تناقض ...
به روزم
خویش را عالم خوانده درصورتی که عالم نیست.اویک سلسله ازنادانی هارا از جمعی نادان اقتباس کرده ومطالبی گمراه کننده ،ازگمراهانی آموخته است
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۳ بی قرارزهرا(س)
خدایـــــــــــا دلم به ســـــان قبله نماست

وقتی عقربه اش به سمت " تــــو " می ایستد . . .

آرام می شــــ‌ـــ‌‌ـود...!

التماس دعا
یازهرا(س)...
سلام
خداقوت
ممنون از حضورتون....یافاطمه(س)...
به روزم
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
یا علی
سلام
التماس دعا برای بیمار سرطانی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم
دعاگو هستم .
یافاطر و بحق فاطمه ...
خدایا ! بالاتر از بهشت هم داری؟ برای زیر پای مادرم می خواهم...

پاسخ:
پاسخ:
مادر ...مادر ... مادر....
سلام
شهدا بامرام بودند
انشاالله شما هم به خیل شهدا بپیوندید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شهدا با مرام بودند و هستند
انشاء الله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">