میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

در بهار آزادی جای شهدا خالیست ...

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۲ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۰
وحید

نظرات  (۲۰)

سلام داداش
خیلی مخلصیم @-}--


سلام برادر
ما بیشتر ...
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۴۰ الهام(حرم دل)
سلام

کاش ادامه دهنده راه شهدا باشیم با عمل

ممنون از حضورتون


سلام
کاش ...
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۴ امیررضا عباسی
سلام
من آپم
خوشحال میشم نظرتون رو بگید ممنون
منتظرم


سلام
نظر دادم
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۶ م - پاک نظر
سلام برهمسنگرگرامی
عید حماسه حضور 34 بر شما وهمه همسنگران مبارک باد.
همه آمده بودند ...

گرگها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بر بستند

شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز

گر امام شهداء نیست کنون در بر ما

خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز
سر بزنی خوشحال می شویم
التماس دعا . م - پاک نظر


سلام
انشاء الله خدمت می رسیم
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۰۳ ساندیس خور نظام
سلام

شیطان موحد یا شیطان متکبر !!


سلام
آیت الله بهجت (ره) :
گشتیم و گشتیم...
ذکری بالا تر از صلوات پیدا نکردیم

تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر ارواحنا فداه صلوات
اللهم عجل لولیک الفرج ...


اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام دوست عزیز
بامطلب(زندگی یعنی...)منتظرحضورتان هستم!!!!!!


سلام
خدمت رسیدم
خوشا آنان که جانان می شناسند
طریق عشق و ایمان می شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می شناسند...
لطفا آدرس سایت هیات را درست وارد نمایید اشتباه وارد کردید .

www.heyat-samen.ir

ممنون


سلام
چشم اصلاحش کردم
پیامبر اسلا م ( صل الله علیه و آله و سلم ) فرمودند :
بخیل ترین مردم ان کسی است که سلام نمی کند
کسل ترین مردم کسی است که به یاد خدانیست
دزد ترین مردم کسی است که از نماز می زند
جفاترین مردم کسی است که برمحمد وآلش صلوات نفرستد
عاجز ترین مردم کسی است که دعا نمی کند


سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد
انشاء الله موفق باشید
التماس دعا
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۵۲ امیررضا عباسی
سلام دوست عزیز
من بروزم
خوشحال میشم به وبم بیاید و نظرتون رو هم بگید لطفا نظر فراموش نشه
منتظر حضورتون هستم.


سلام بزرگوار
چشم
حتما نظر هم خواهم داد
سلام
مرسی ازنظزت.
ممنون ازحضورت!!!!!


سلام
خواهش میکنم
۱۰ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۰۱ امیررضا عباسی
سلام
من با مطلبی به نام بروزم
منتظرتون هستم
فقط نظر یادتون نره حتما
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۵۵ دختران باباعطا
سلام علیکم

گزارشی از مراسم "ضیافت باباعطا" آماده کردم. فرصت کردید، تشریف بیارید


سلام علیکم
انشاء الله
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۱۷ دختران باباعطا
سلام علیکم


گزارشی از مراسم "ضیافت باباعطا" آماده کردم. فرصت کردید، تشریف بیارید
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۲۵ دختران باباعطا
سلام علیکم


گزارشی از مراسم "ضیافت باباعطا" آماده کردم. فرصت کردید، تشریف بیارید
سلام...خداقوت....
" رفتم بیرون نگاه کردم دیدم سید رفته یک سنگر آن طرفتر نشسته و دارد با یکی حرف میزند آرام رفتم نزدیک دیدم کسی نیست..."
به روزم
یاعلی
دو کوهه ،ای پر از نوای کمیل ! ای پر از زیارت عاشورا ! و ای مثنوی معنویت بسیجیان! آمده ام کنار تو ، کنار شانه های ستبر تو و بر زخمهایت بوسه می زنم .

راستی دوکوهه ، تو هم این را می دانی که در تمام دنیا یک بسیجی سرمایه دار پیدا نمی شود ؟ و این را هم میدانی که بسیجیان ما ، ماهانه کرایه خانه ندارند بدهند . اما دلشان و عقیده شان را به کرایه نمیدهند ؟ و لابد این را هم می دانی که در گوشه وکنار شهرمان ،بسیجیان بیصدا دارند دق می کنند !
سلام
با مطلب"عید یا عزا؟!" به روزم و منتظر حضور و نظر شما
۲۴ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۰۷ بی قرار زهرا(س)
کشتی نساز ای نوح، طوفان نخواهد آمد/ بر شوره زار دلها، باران نخواهد آمد/ شاید به شعر تلخم خرده بگیری اما/ جایی که سفره خالیست، ایمان نخواهد آمد/ رفتی کلاس اول، این جمله را عوض کن/ آن مرد تا نیاید، باران نخواهد آمد...
اللهم عجل لولیک الفرج.
آپم و منتظر شما بزرگواران.
التماس دعا
یازهرا(س)...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">