میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

هذا یوم الجمعه

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ق.ظ

         باید چگونه به شب رساند                 

        روزی را                               

       که هم روز آمدنت باشد

       و هم

       روز نیامدنت ...

نظرات  (۴۹)

مولا...

ساعات عمر من همه غرق غم گذشت...

دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم

یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت...

 

تمام مشکل بشر این است که خیال می‎کند:
ظهور یکی از راههای نجاتش است!
و حال آن که
ظهور "تنها راه نجات" است
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت

اگر که آمدی، من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم

الهی روشن بمونه چراغ تاب و تب من     نمیره در من ای خدا زمزمه های شب من
بقیة الله خیر لکم إن کنتم مؤمنین.
اینروزها همه عطش خدا دارند.خدایا بده در راه خدا آنچه را که به بهترین بندگانت قبل از ما دادی و در زمان ما میدی و بعد از ما خواهی داد.ان شاءالله.

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۶ باران نم نم...

بی اذن تو هرگز عددی صد نشود

بر هرکه نظر کنی دگر بد نشود

زهرا تو دعا کن که بیاید مهدی

زیرا تو اگز دعا کنی رد نشود

اللهم عجل لولیک الفرج

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۶ جه فرقی می کند
یعقوب نگاهم که به دنبال  تو میگشت...
در کلبه احزان تک و تنهاست، کجایی؟
العجل  مولا جان...
دلمان تاب ندارد...
سلام
منم شما رو لینک میکنم
پاسخ:
سلام
تشکر
خدایا به لوح و قلم سوگند، به راز وجود و عدم سوگند

به آشفته حالی که بر خاکت، زند بوسه ها دم به دم سوگند

به مرغ اسیری که در قفسی، غریبانه سر زیر پر دارد

به مرز فراتر از اوج فلک، به پرواز مرغان نظر دارد

دور از ما کن چهره ی خودخواهی را

بر ما افشان پرتو آگاهی را
به امید روزی که بیایی و نرگستان مست شرمنده حسن جمالت شوند
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۹ زندگی جهادی

یارب


سلام علیکم 


اللهم عجل لولیک الفرج...

چه قــــــــــــــــــدر زیبا بود....
پاسخ:
ممنونم 
اللهم عجل لولیک الفرج

زیبا بود ...
امام صادق علیه السلام فرمود: 
نزدیک ترین حالت بندگان به خدا و خشنودى او از آنها هنگامى است که حجّت خدا در میان آنها نباشد و براى آنها ظاهر نشود و آنها محـل او را ندانند. ولى در عین حال معتقد باشند که حجّت خدا هست، در این زمان شب و روز در انتظار فرج باشند.
بحارالانوار ج 52، ص 145

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۲ شهیده گمنام "بی پلاک 313"
نمیدانم آقا ...
این زمین با ما چه کرده است ...
امان از این دل ...
به ناکجاآباد میبرد آدم را...
یازهرا سلام الله علیها
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۳ آیات نورانی
هـوالنــور

اولین هدیه خداوند به انسان نفس است و آخرین چیزی که از او میگیرد، همین نفس است.

 « وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ ۖ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ» 
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‌های نفس او را می‌دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم! (ق/16)
پاسخ:
نفس بود ... نفس بود... نفس بود ...
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۰۲ فانوس جزیره ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...

آقاجان
منم و دوری از چشم تو و خون جگری
چه شود بر من مسکین بنمایی نظری

یا علیکی به سلامم دهی و یا که زلطف
نام من هم تو به هنگام قنوتت ببری
یابن الحسن (عج)

حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
بهر آن نیم نگاه با دل ِ زار آمده ام

ابن الحسن
اگر حجاب ظهورت وجود پست من است
دعا نما که درست شم
چرا نمی آیی ؟

........
شاعر تغییر موضع داد
پاسخ:
دعا نما که درست شم
چرا نمی آیی


..............
تشکر از تغییر موضع
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۰۷ مریم آسمانی

اللهم عجل لولیک الفرج


اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.
آقا ازم دلگیری میشه دستمو بگیری....
پاسخ:
میشه دست ِ دلم ُ بگیری ...
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۱۹ به یادشهدای گمنام
ما روی پای خود می ایستیم و مطمئنّاً پیروزیم. امام خمینی(ره)
راست میگی
بهش فکر نکرده بودم
چون دلهره نداشتم
سربزن

و نراه قریبا..........

انشالله که فرج نزدیک است........

پاسخ:
انشاء الله ...
سلام ، وبلاگم رو بروز کردم ، منتظرحضورتون هستم ، یاعلی مدد - خدانگهدار

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

هرچه زمان می گذرد مردم افسرده ترمى شوند، این خاصیت دل بستن به زمانه است!
خوشا بحال آنکه بجاى زمان به "صاحب زمان" دل می بندد.
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۹ خوزستان-شوشتر
سلام
ان شالله هر چه قدم برمیداریم برای خدا باشه
و منتظر خوبی برای امام زمان (عج) باشیم
پاسخ:
سلام
انشاء الله ...
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۱ خادم المهدی
سال 92 خوش به حالت،ماه دوازدهمت هم آمد
الهی پس کی ماه دوازدهم ما نیز می آید؟
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
انشاء الله ماه ِ دازدهم ما هم می آید
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۳ یه دختر سید
سلام
یه جورایی مثل دو راهی میمونه، دلگیری جمعه هم به همین علت است شاید...
انشاالله فرج نزدیک است.
التماس دعا، در پناه حق
پاسخ:
سلام
انشاء الله
التماس دعـــــــــــــــــــــا
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۸ کانون المهدی روستای وار
سلام همسنگر
با چند پست زیبا منتظر حضورت هستم
لطفا تو نظر سنجی هم شرکت کن
پاسخ:
سلام برادر
خدمت رسیدیم
چقدر پست گذاشتید ؛ سعی کردم برای اکثرشون نظر بذارم
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۰۳ خادمه ی حرم شاه عبدالعظیم حسنی علیه السلام

هیهات...

کسی نیامده جز او سر قرار خودش

نشسته گرمِ تماشای شیعیانِ خودش

چه انتظارِ غریبیست اینکه شب تا صبح

کسی قنوت بگیرد به انتظارِ خودش...

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم

خیر ببینید انشاالله مومن

یا علی

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از دعاتون ...
یا علی
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۰ لبخند خدا و بندگی من

تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی

دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام.ممنون به وبم اومدید.مطالبتو دوست داشتم و لینکتون کردم با اجازه..دوست داشتید لینک کنید

پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون
شما هم لینک شدید
از طلوع رنگ رنگ انتظار
تاغروب لحظه های ماندگار
من نشستم کنج دیوار دلم
تا بیاید صاحب این روزگار

وبلاگ مسجد آماده ثبت نام اینترنتی برای دوکوهه می باشد.

هم چنان در کهفیم ...

پاسخ:
سلام آقاااااا
آفرین ؛ فعال شدید ...
زیباااااااااااااااااا
به ذهن شبزده من ظهور کن مهتاب
ز دشت تیره ظلمت عبور کن مهتاب
دلم گرفته نگارم ، ببین که تاریکم
به خاطر دل عاشق ظهور کن مهتاب


یـ علی ـا
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۹ مریم آسمانی

ان شاءالله


:)


ممنون از حضورتون




۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۵ مریم آسمانی

ان شاءالله


:)


ممنون از حضورتون




۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۳ 彡♥خـادم المهدی♥彡
اگر در جامعه گناه فراگیر شود، بلا هم فراگیر می‌‌شود
ولو اینکه من گناهکار نباشم.
اگر دعا، اِنابه و توبه، سطحشان پائین بیاید،
آنجا است که، «نَزَلَ‌‌ الْبَلَاء».
رابطه‌‌ای بین این دو است...

(مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی رضوان الله تعالی علیه)
ممنون از حضورتون

سلام برادر مارو شرمنده میفرمایید هااااااااااااااا(منظورم لینک کردن تو وبم )

ما که شمارو لینک کردیم!!!!!

برادر شرمنده نفهمیدم اون سخنرانی برای استاد پناهیان نیست....کلی خجالت کشیدم وقتی فهمیدم !!!آخه ...

دعا کنید برای ما....

یا زهراااااااااااااااااااا

پاسخ:
سلام
اختیار دارید ، لینک شدید
بله سخنران آقای پناهیان نیست ، اشکالی نداره ، گاها اشتباه میشه .
محتاجیم به دعا
یا زهرا ...

سلام فکر کنم میخام برم جنوب......

فقط دعا کنید فکرم تبدیل به واقعیت شه..

 

 

پاسخ:
سلام
انشاء الله فکرتون به واقع تبدیل بشه

ساعت ِشنی ِدلم در غمت ، صحرا شد..
آقا بگو این بغض ِ سنگین را 
چه باید کرد ؟!

سلام خوشحال میشم تشریف بیارید : )

پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم
ممنون از مطلب خوبتون

خوش به حال زمان که صاحبش شمایی مهدی جان...

التماس دعا
یا علی
پاسخ:

خوش  به حال زمان ...

محتاجیم به دعا

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۸ انـــــــاربانو
ســــــلام!
میگویند:انتظار خوش است و پایان آن خوشتر!

امــــّا نمیدانم پایان این انتظار مرگ من خواهد بود یا آمدن شما...

اللهم عجل لولیک الفرج!
مـــــــــاندگارباشید.
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۰ دختران آسمان
کی می شود که در هوای تو نفس بگیرم.....................یا صاحب الزمان
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

خانه دوست کجاست؟

در فلق بود که پرسید سوار

آسمان مکثی کرد

رهگذر شاخه نوری که به لب داشت

به تاریکی شبها بخشید و به انگشت

نشان داد سپیداری و گفت

نرسیده به درخت

کوچه باغی است که از خواب خدا
احسنت.............
پاسخ:
ممنونم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">