میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

سرالاسرار

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ق.ظ

هر کس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ اگر چه خواندن داستان را سودی نیست

اگر دل کربلایی نباشد.

از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند. زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهداء «علیه السلام».

حُبّ حسین «علیه السلام» سرّ الاسرار شهداست.

«فاین تذهبون؟»

اگر صراط مستقیم می جویی بیا، از این مستقیم تر راهی وجود ندارد :

حُب حسین «علیه السلام».

آری، کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می خواهی که به کربلا برسی، باید از خود و بستگی هایت، از سنگینی ها و ماندنی ها گذر کنی...

از عاشورای سال 61 هجری قمری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست.

زمان بر امتحان من و تو می گردد تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق برخیزد، چه می کنیم؟...

" سید مرتضی آوینی "

******************************************************

پی نوشت :

_ پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر            چون شیشه عطری که درش گم شده باشد

_ نمیدونم چرا این شبها برنامه مسجد با تمام تلاشهایی که رفقا کردند قفل شده ، دیگه از اون ناله های جانسوز رفقای امام رضایی خبری نیست یا کمتر به گوش می رسه .

_ خدایا ؛ دنیا با دلهای ما چه کرده ؟؟؟

_ خدایا ؛ حال دلم مثل سالهای پیش نیست .

_ خدایا ؛ دوری از تو بیچاره ام کرد ، به کجاها کشوند من و ...

_ خدایا ؛ زندگیم فرق کرد ، دیگه بوی تو رو نمیده ...

_ خدایا ؛ لحظات حساسیه ؛ نظری ، مددی ...

_ دو سال پیش بود که یار غار ، مشکلی داشت که مشکلات خودم فراموش شد و شکر خدا توسلاتم به باب الحوائج ابوالفضل عباس و لطف آقا ، مشکل حل شد و ...

_ اما امشب ؛ خیلی وقته منتظرم آقا جان !!!

_ چیزی نمیگویم از دلم ، چون شما با خبرید از هر دلی ...

_ای آقای ادب ، ای آقای معرفت ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۳
وحید

نظرات  (۷)

سلام
ممنون از دعوتتون
مطلب زیبایی بود
فضای وبتون رو حسینی(ع) کرد
و ب نوعی تداعی کننده فضای عاشورا شد
بازهم از این دسته مطالب ارزشمند بزنید
بازهم بروز شدید اطلاع بدید یادتون نره
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین یاحق


سلام
تشکر از لطفتون
التماس دعا
در «شواهد التنزیل» از أمیرالمؤمنین علیه السلام که فرمودند: «خداوند تعالی فقط ما را اراده کرده در گفتار خود که فرموده است: باید شما گواه بر مردم باشید؛ پس رسول خدا گواه بر ماست، و ما گواهان بر مردم هستیم (بر خلائق خدا) و حجت خدا بر روی زمین خدا، و ما هستیم که خداوند جل اسمُه درباره آنها فرموده است: و اینچنین ما شما را امت وسط قرار دادیم!».
۰۴ آذر ۹۱ ، ۱۵:۴۷ رهرو شهدا
سلام
التماس دعای ویژه


سلام
محتاجیم به دعا
با سلام محضرهمسنگر گرامی داداش وحید عزیز
ضمن تسلیت عاشوری حسینی بر عالم امکان وهمه عزاداران غافله عشق :

آری عمو عباس هم در خواب ، مَشکی پر از دریا ست بر دوشش
دست خدا در دست او رقصان، امشب از آن شبهای رَبانیست...

دلت را خانۀ ما کن، مصفا کردنش با من

به ما درد دل انشا کن، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من

بیفشان قطره ای اشکی که من هستم خریدارش

بیاور قطره ای اخلاص، دریا کردنش با من

اگر درها به رویت بسته شد دل بر مکن باز آی

در این خانه دق الباب کن، وا کردنش با من

به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آن را

طلب کن آنچه می خواهی، مهیا کردنش با من

چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن

غم فردا مخور، تامین فردا کردنش با من

به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان

بخوان این آیه ها، تفسیر و معنا کردنش با من

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را

بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت

تو توبه نامه را بنویس، امضا کردنش با من
التماس دعا الاحقر ذهابی ...


سلام
ایام و تسلیت عرض میکنم
التماس دعا
۰۶ آذر ۹۱ ، ۱۷:۰۰ رهرو شهدا
سلام
عاشورا گذشت وحال همه هستی میگوید:امان از دل زینب...

التماس دعا


امان از دل زینب ...
_ خدایا ؛ دوری از تو بیچاره ام کرد ، به کجاها کشوند من و ...

_ خدایا ؛ زندگیم فرق کرد ، دیگه بوی تو رو نمیده ...

مثل وقتی چاره فریاد است و نمی توانی ... گاهی آدم بی چاره می شود
بی چارگی را مزه مزه می کنم ...
التماس دعا


- خدایا عوض اینکه عاشق تو بشم ، عاشق دیگران شدم ...
_ خدایا ؛ زندگیم فرق کرد ، دیگه بوی تو رو نمیده ...
سلام
ممنون از متن تان بخصوص متن شهید آوینی.
لینکتان کردم.
موفق باشید.
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
شما هم لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">