میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

محبت ...

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲ ق.ظ
امام صادق (علیه السلام) :

هر کس که خدا خیر خواه او باشد محبت حسین (ع) و زیارتش را در دل او میاندازد .

تو مپندار که مجنون سر خود مجنون شد

از سمک تا به سهایش کشش لیلا بود

من به سر چشمه خورشید نه خود بردم راه

ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد

من خس بی سر و پایم که به سیل افتادم

او که می رفت مرا هم به دل دریا برد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۵
وحید

نظرات  (۱۳)

السلام علی الشیب الخضیب ....
۲۶ آبان ۹۱ ، ۲۱:۰۱ فاطمه زهرا
سلام
فرا رسیدن ایام محرم الحرام رو تسلیت میگم.
التماس دعا


سلام
بر شما هم تسلیت
محتاجیم به دعا
۲۷ آبان ۹۱ ، ۰۸:۳۹ گمنام مثل پدرم
با آب طلا نام حسین قاب کنید
با نام حسین یادی از آب کنید
خواهید مه سربلند و جاوید شوید
تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد...
۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۰:۵۱ گلبرگ مغرور
سلام

بحث ما از انجایی شروع می شود که بنده خدایی ما را دعوت کرد به وبلاگش برویم و در انجا نظر بگذاریم در مورد نوشته هاشان!

اما متاسفانه نظر گذاشتیم و هرچه اصرار کردیم که نوشته شما ایراد دارد با سند دلیل قبول نکردند

برای همین در این وبلاگ این نظرات را گذاشتم تا شما قضاوت کنید

منتظر نظر شما هستم
۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۳:۰۰ پرتو بصیرت
اهل کوفه نبودن یعنی این‌که بدانی تا حسین نیامده، ولی امر، مسلم است.

سلام همسنگر،
چند وقتی بود توفیق به روز رسانی وبلاگ رو نداشتم.

مثل همیشه منتظر حضور پرشورتون هستم.
یا حسین!
۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۵:۳۲ سید عظیمی نژاد
سلام
حاجی از کجا فهمیدی وبلاگ مال منه؟؟
خیلی خوشحال شدم سر بهم زدی
خدا قوتت بده انشاءالله
یا علی
صلوات


سلام
سید جان
از رزومه ای که برام میل کرده بودید
سلامت باشید
سلام
ایام تسلیت
بروزم و منتظر حضور گرمتون
التماس دعا


سلام
بر شما هم تسلیت
محتاجیم به دعا
سلام
السلام علیک یا ابا عبدالله
این چه غمی است که نهفته در نام تو که بی اختیار دلها را میشکند و اشک را در پشت پلکها بی قرار می کند و آسمان چشم بارانی؟!
وقتی چشم هاتون بارانی شد ما رو هم دعا کنید
التماس دعا
......................
قالَ الحُسَینُ ( عَلَیهَ السَّلام ) :


مَن حاوَلَ أمراً بِمَعصِیةِ الله کان أفوتُ لما یَرجُوا و أسرَع لما یحذَر "


امام حسین ( علیه السلام ) فرمودند :


« کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آرزویش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود »


(بحار الانوار، ج 78، ص 120)
بسمه تعالی

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم / نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم
گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟ / گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم
عزاداریتان قبول، التماس
نام من سرباز کوی عترت است ،دوره آموزشی ام هیئت است ،پادگانم چادری شد وصله دار ،سردرش عکس علی(ع) با ذوالفقار ،ارتش حیدرمحل خدمتم ،بهرجانبازی پی هرفرصتم ،نقش سردوشی من یافاطمه(س) است ،قمقمه ام پرز آب علقمه است ،رنگ پیراهن نه رنگ خاکی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است، اسم رمز حمله ام یاس علی (ع) ،افسر مافوقم عباس علی(ع).سلامتی آقا امام زمان (عج)صلوات .

التماس دعای ویژه در این ایام دارم از حضورتان / یاحسین
سلام...خداقوت...یاحسین(ع)..
"می گفت:«خدایا،اگر شهادتم رو نصیبم کردی می خوام مثل مولایم امام حسین(ع) سر نداشته باشم؛مثل علمدار حسین(ع) بی دست شهید شم....»"به روزم
در عزاداری های اباعبدالله(ع) التماس دعا
یاعلی
سلام

هنگامى که نام خدا برده مى شود یک دنیا عظمت، قدرت، علم و حکمت در قلب انسان متجلى مى گردد، چرا که او داراى اسماء حسنى و صفات علیا و صاحب تمام کمالات، و منزه از هر گونه عیب و نقص است. توجه مداوم به چنین حقیقتى که داراى چنان اوصافى است روح انسان را به نیکیها و پاکیها سوق مى دهد و از بدیها و زشتیها پیراسته مى دارد، و به تعبیر دیگر بازتاب صفات او در جان انسان تجلى مى کند. توجه به چنین معبود بزرگى موجب احساس حضور دائم در پیشگاه او است و با این احساس فاصله انسان از گناه و آلودگى بسیار زیاد مى شود. یاد او یاد آورى مراقبت او است، یاد حساب و جزاى او است، یاد دادگاه عدل او و بهشت و دوزخ او است و چنین یادى است که جان را صفا، و دل را نور و حیات مى بخشد. به همین دلیل در روایات اسلامى آمده است که هر چیز اندازه اى دارد جز یاد خدا که هیچ حد و مرزى براى آن نیست!

دل آرام گیرد بایاد خدا
سلام علیکم
خواستم بهت بگم عشق حسین نجاتم داد،یه شب که اززمین وزمان دلگیربودم پاشدم نشستم عین دخترایی که پدرشون مرده براآقاشیون وناله زاری کردم به جرات میتونم بگم نقطه عطف زندگیم بود ،نجات پیدا کردم ازجهل ازپیله ی تنهایی که به دور خود تنیده بودم،خیلی دلم میخواد برم زیارت آقاولی هرچی فکر میکنم هیچ امکانی نمیبینم برام دعاکنید شاید مسبب الاسباب دعاتونو کارگر بکنه...


سلام
انشاء الله کربلایی بشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">