میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

هوای زیارت

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ

زلال عطر رضا می وزد زجانب طوس

و من گدای قدیمی ولی کمی مایوس

هوا هوای زیارت ،

زیارت مخصوص

و من خمار حرم ،

بی پیاله ام ، افسوس ...

************************************************

پی نوشت :

- قرار بود الان حرمش باشم اما دعوت نشدم 1.

- دو تا از دوستان رفتند کربلا و من در نبودشون برای کاری باید تو این شهر غریب می موندم .

- بارها با دوستانی که راهی کربلا بودند خداحافظی کرده بودم اما این بار خیلی سخت گذشت .

- امروز پیامکهای زیادی بهم رسید که بر غم این چند وقت افزود :

  "در بین الحرمین دعا گوی شما میباشم"

  "نایب الزیاره برادر عزیز هستم"

  "سلام روبروی کعبه دعاگویم شدید"

  "در حریم ملکوتی علی بن موسی الرضا (علیه السلام) دعاگوی شما هستم"

 "سلام در جوار حریم ملکوتی سلطان علی بن موسی الرضا دعاگویتان هستم"

 "در حرم امام رئوف دعاگوی شما هستم"

" امروز 23 ذیقعده روز زیارتی مخصوص در جوار حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) نایب الزیاره هستم"

 و ...

- کجایی ؟ کجایی ؟ کجایی ؟

* راستی :

   دلدار قرار است که با عز و جلالی                            راهی بشود سوی دیار گل و قالی

   با لشگر دلها که شود همره راهش                          قلب همه دنیاست خراسان شمالی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 - اون شخص خدمت معصوم رسید و عرضه داشت :یا بن رسول الله زیارت شما به همت است یا به قسمت

آقا فرمودند : زیارت ما نه به همت است نه به قسمت ، بلکه به دعوت است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۹
وحید

نظرات  (۱۹)

۲۰ مهر ۹۱ ، ۰۷:۰۵ دختر ایرانی
سلام خوب هستید؟

اومدم بگم وبلاگم هک شده و قراره هکرش اونو حذف کنه لطفا ادرس وبلاگ جدیدمو لینک کنید ممنون میشم

ادرس جدید من

http://dokhtareiroony.blogfa.com/

یا علی




سلام
تشکر از اطلاع رسونیتون
اصلاح شد
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۵:۴۱ الهام(حرم دل)
سلام

انشاالله به زودی قسمتتون بشه برین پابوس آقا




سلام
انشاء الله
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۴ فاطمه زهرا
سلام
اگه آقا بطلبه هر جای دنیا که باشی خود آقا اسبابشو فراهم میکنه که خدمتش برسی.
منتظر باشین...
یاعلی




سلام
قطعا همینطور است
سلام

نبی خدا برای این همه مهرورزی و رنجی که در راه هدایت مردمان کشید
هیچ نخواست تنها یک چیز را به عنوان مزد رسالت به خواست خدا خواست

بگو من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمی‌کنم،
جز دوست داشتن نزدیکانم.
(سوره شوری آیه 23)

حالا ما مانده ایم و این مزد رسالت را که باید ادا کنیم ...


درگذرگاه زمان
خیمه شب بازی دهر
باهمه تلخی و شیرینی خود می گذرد
عشق ها می میرند
رنگ ها رنگ دگر می گیرند
و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ
دست ناخورده به جای می مانند...
قالَ امام الجواد علیه السلام : عِزُّالْمُؤْمِنِ غِناه عَنِ النّاسِ
ترجمه :
فرمود: عزّت و شخصیّت مؤ من در بى نیازى و طمع نداشتن به مال و زندگى دیگران است .
سلام...خداقوت...ممنون از حضورتون....امان از دلتنگی..دلتنگی برای حرم ارباب....
انشالله به زودی دعوت نامه امضا بشه...

"می‌خواهم او به من فکر کند مثل یک نسیم که از آسمان روح آمد و در گوشش کلمه‌ی عشق گفت و رفت به سوی کلمه‌ی بی‌نهایت....."
به روزم
یاعلی
امروز شما جوانان‏ عناصر مؤثرید؛ ولى فردا ستونهاى انقلاب هستید. توجه کنید انقلاب را با ریشه‏ها و مبانى فکرى و منطقیش، بدرستى بشناسید...
سلام
خدا قوت
راستی حضرت آقا اومده شهرمون
هنوز هم اینجاست
نمیدونی چقدر حال و هوای شهرمون عوض شده ...


سلام
تشکر
لبیک یا خامنه ای
سلام

قبول باشه
دعامون کنید شاید...

به صفای دل رندان و صبوحی زدگان
بس در بسته به مفتاح دعا بگشایند

دعامون کنید....


سلام
محتاجیم به دعا
سلام
اخوی خدا قوت




سلام
یا علی
۲۷ مهر ۹۱ ، ۰۷:۰۹ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
انشاءالله به زودی شما هم دعوت بشید
یاعلی


سلام علیکم
انشاء الله
یا علی
۲۷ مهر ۹۱ ، ۰۸:۳۶ رهرو شهدا
زمانه عجیبی است!
برخی مردمان امام گذشته را عاشقند، نه امام حاضر را!
میدانی چرا؟
امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر میکنند…
امام حاضررا، باید فرمان ببرند…
و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...

سلام همسنگر.
خدا قوت...قلمتونم پایدار...
"روی خط عاشقی "به روزه.
منتظر حضورتون هستم.
التماس دعا-یاعلی


سلام
تشکر
حتما خدمت میرسم
محتاجیم به دعا
مگذار مرا در این هیاهو آقا
تنها و غریب و سر به زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی
تکرار قشنگ بچه آهو آقا
۲۸ مهر ۹۱ ، ۰۸:۴۶ رهرو شهدا
سلام.
پس یه دل سیر رفتید...هرچند که دل آدم هیچوقت از اونجا سیر نمیشه...آدم همیشه واسه بهشت دلتنگه.
معلومه آدم باسعادتی هستید.
واسه منم دعاکنید...خیلی.
اینم دعاکنید که منم امسال توفیق داشته باشم باز سالمو باشهدا شروع کنم.انشاالله..
ممنون که نگاه سبزتون رو به وبم هدیه دادید همسنگر.
تشکر
یاعلی.


سلام
تشکر
بله دل ، همیشه تنگه بهشته .
انشاء الله خدا توفیق زیارت و تحویل سال و کنار شهدا رو به شما و همه مشتاقان حضور عنایت کنه .
یا علی
بسم رب المهدی ...

سلام ، وبلاگ زیبایی دارید ...

منتظر حضور گرمتان در وبگـــاه منتظران هستیم ...

امضاء : منتظران


سلام
تشکر
خدمت رسیدم
۳۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۲۲ گمنام مثل پدرم
به خدا گفت:


خداوندا عزیزترین بندگانت چه کسانی هستند؟؟

خداوند فرمود: آنان که می توانند تلافی کنند...


اما به خاطر من ، می بخشند
۰۱ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۴ باران لارک
آنهایی که غم کمتری دارندباخودنمایی بیشتری میگریند
تا می توانی بخندانی گریاندن چرا؟
تامحبت وآشتی هست قهروغضب چرا؟


تا توانی دلی بدست آور
دلشکستن هنر نمی باشد
۰۱ آبان ۹۱ ، ۲۰:۳۷ باران لارک
سلام میشه هم نوشته ی منوهم خودتونویکباربرا خودتون بخونیدوبیشترروش فکرکنین.
چه زجری میکشدآنکس که انسان است ازاحساس سرشار


سلام
کدوم نوشته؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">