میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

غزل

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۹ ب.ظ
سفارش امام رضا (ع) به عبدالعظیم حسنی :

سلام مرا به دوستانم برسان و به آنان بگو : در دلهای خود برای شیطان راهی باز نکنند و آنها را به راستگویی در گفتار ، اداء امانت و سکوت ، ترک منازعه و خصومت ، جدال در کارهای بیهوده فرمان ده.

خوش تر از قالی کرمان غزلی ساخته ام

نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام

من همان قالی پا خورده خاک آلودم

که دلم را به تمنای دلت باخته ام

پی نوشت :

* ولادت امام مهربانمان مبارک .

* چند روزی با رفقا سفر بودم ، برای همین دیرتر برای عرض تبریک خدمت رسیدم .

* شب ولادت ، یاد روزهای قشنگی بودم که زیر پرچم ثامن الائمه (ع) نوکری می کردیم .

* پیامکهای دوستان هم از یادآوری آن روزها ، آتشی بود بر دل غمگینم .

* می نویسم اما بی عمل ...

* می گویم اما بی عمل ...

* فکر می کنم اما بی عمل ...

* خدایا به عزت آقامون امام رضا (ع) ، کارهای ما را همواره با عمل قرار بده .

* کجایی آرامش ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۸
وحید

نظرات  (۲۶)

خوش به حالت انقدر مایه دارین هر هفته مشهد میرین پابوس امام رضا نمی دونم امام رضا قبول میکنه هر هفته بری پابوس یا نه شاید امام رضا راضی نباشه فکر کنم به فقیر بدی پول سفرتو بیشتر راضی باشه تا هر هفته با هواپیما بری سفر !!!!



سلام
من هر هفته مشهد نمیرم , هر چند دوست دارم برم
کی گفته با هواپیما میرم ؟
ضمنا رضایت امام هم با خوده امامه و رسیدگی به فقیر یه جایگاه داره و زیارت جایگاه دیگر
به هر حال ممنون از حضورتون
شهید سید مرتضی آوینی :

خوف فرزند شک است...

و شک زائیده ی شرک

و این سه ، خوف و شک و شرک ، راهزنان طریق حقند...

که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راه تو را خواهد زد

و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.

سلام حاج وحید. با این حرفت خرابم کردی مشتی.
من زیاد وبلاگ نمیام. ولی سعی میکنم هرز چندگاهی یه پست بزارم.
من توی فیس بوکم پره از مطلب برا امام رضا . اینجا وقت نکردم حاج وحید . ولی وبلاگ جای خاصی نیست که نخوام از اعتقاداتم چیزی ندارم.
اگه بخوام برا 4 تا ......... نزارم واقعا کلام پس معرکست.
یاعلی.
ممنون از تذکرتون. بیشتر به ما سربزنید.



سلام
از من عذرخواهی اگر ناراحتتون کرد
یه تذکری بود برادرانه ...
یا امام رضا
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۱:۲۰ دختران باباعطا
سلام بزرگوار
زیارت قبول خوش به حالتان

امروز سالگرد پرواز عمواکبرم بود
به همین مناسبت یه مطلب گذاشتم. خوشحال میشم تشریف بیارید
التماس دعای فراوان




سلام
قبول حق
خوش به حال عمو اکبر ، بدا به حال من که هر روز از شهدا دور میشم
سلام داش وحید.
سرت شلوغ شده یا دیگه با رفقات حال نمی کنی ؟
ساختمون در چه حاله؟




سلام
سرمون شلوغه اما دوستدار رفقامون هستیم
ساختمون هم خوبه
حرم عشق کربلا ست و چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌است و راه کربلا می‌شناسد و چگونه از جان نگذرد آنکس که می‌داند جان بهای دیدار است...
سلام

جامانده ام از پرونده ضمانت نامه استجابتت...
و چشمانم رساتر از هر کلامی بارانی می شوند...
نفس های نابی که از سرچشمه امید می آیند...

اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا




سلام...
۱۳ مهر ۹۱ ، ۰۶:۳۲ نگاه منتظر
حاجت به تست ما را، اى حجّت الهى!
آرى به سوى سلطان، حاجت بود گدا را
عمرى گذشت و ماندیم، از ذکر دوست غافل
از کف به هیچ دادیم، سرمایه بقا را !
سلام بزرگوار
شعر زیبایی بود.
موفق و مهدوی باشید.
نگاه منتظر،منتظر نگاه پر مهرشماست.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام دادا
خیلی خیلی مخلصیم
ما شرمنده اخلاق ورزشکاریت به خدا
حلال کن اخوی
دلم برا خیلی چیزا تنگ شده
دلم برا ...
برای دلم دعا کن
هیچ کس همراه نیست




سلام عزیزم
سلامت باشی برادر
منم دلم تنگه
همیشه و هر روز دعاگویت هستم
انشاء الله همراهت ؛ رفیق راه میشه
سلام
وحید جان وبلاگ پرباری داری
ان شاء الله روز به روز پربارتر شود

اگر فرصت کردی ؛
با مطلب" و من یک آریایی هستم . . ." به روز هستم
تشریف بیار
یاعلی




سلام
تشکر
سلام .
یه وبلاگ گروهی داریم . خوشحال میشیم سر بزنید.




سلام
سرزدیم ، مطالبتون مثل همیشه خوب بود
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۷:۵۱ گلبرگ مغرور
سلام
ما رو یادت نره وقتی اون بالا بالا هاا خوش میگذرونین
سفارش مارو هم بکن




سلام
ما در این پایینها هم جایی نداریم چه برسد بالا بالاها
ملتمس دعا
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۷:۵۶ شاخه های طوبی
سلام
تشکر از نظر ارزشمند شما

شما را با نام " میهمان" لینک کردیم

ما را نیز با نام " آشیونه" لینک بفرمایید

موفق تر باشید




سلام
تشکر از مطالبتون
شما لینک شدید
سلام علیک
ای کاش بتوانیم حرف مولایمان را زمین نندازیم ، مطلب به جایی بود
یاعلی-AREFFIGHTER




علیک سلام
تشکر
با سلام بر برادرم وحید وقلم توانایت
درود خدا وفرشتگان بر شهداء وجانبازان وخانواده ای انان که با گذشت وایثار وصبر خویش راه رسیدن به خدارا هموار نمودند واز همه چیز خود گذشتند تا فرزاندانشان سربلند قله های افتخار ارجعی الی ربک را طی نمایند .
بزرگوار از حضورت در کلبه محقر ولی مزین به نام قران سپاسگزارم . ما وهمه کودکان همواره دعا گوی شما ورهروانتان همستیم در این فیض عظمی مارا بی نصیب مفرما .
الاحقر ذهابی ...

آه ای خیمه نشین عرفات
وارث خون قتیل العبرات
در کجایی که دلم بی تاب است
تشنه ام وصل تو جانم ناب است



بی جمال توسیه خورشید است
آرزویت سحر امید است
آه ای خیمه نشین ماه علی
دیدن روی تو فیض ازلی
من به مهر تو گرفتار شدم
بین که از هجر تو بیمار شدم
تا که از ماه رخت دور شدم
شب ظلمانی و بی نور شدم
کن دعا جانب تو گردم
تا که دلداده ی دلبر گردم
آه ای خیمه نشین در صحرا
یوسف گم شده ای از زهرا
همچو یعقوب اسیر آهم
بوی پیراهن یوسف خواهم
در کجا خیمه زدی دلبره من
تا شوی قبله ی چشم تر من
آه ای خیمه نشین فاطمه
وارث خون گل یاس تویی
گریه کن بر غم عباس تویی
خیمه ای که روضه اش خواند کسی
تو سراسیمه به خیمه برسی
حال در مجلس ما هم تو بیا
که شده روضه سقا بر پا

منبع : نغمه های ولایت


سلام برادر ذهابی
تشکر از لطفتون
خوشحال میشیم که خدمتتون هستیم
سلام دوست خوب
همیشه ...
خدا رو قسم می دم به همه ما یاد بده که اونطوری بندگیشو بکنیم که خودش دوست داره و جوری باهاش مأنوس بشیم که دلمون فقط برای خودش تنگ بشه و فقط بنده خودش باشیم و بس...
و همین که شما نوشتین کمکمون کنه تا نوشته هامون ، گفته هامون و فکرامون برای رضای خودش و با عمل باشه انشاالله
یاعلی


سلام
انشاء الله
سلام....خداقوت...
زیارت قبول...انشالله عمل و رفتار و زندگی و کارامون برای خدا باشه..
با "بعد از خداحافظی، اشک‌ریزان گفت: «مطمئنم وقت جون دادن، آقا امام زمان (عج) بالای سرم میاد. من وقتی بخوام جون بدم، می‌خندم».
به روزم
یاعلی


سلام
قبول حق باشه
سلام ممنون که به من سر زدید.
وب زیبایی دارید مخصوص قالبتون خیلی قشنگه.

شما طراحی قالب هم انجام میدید؟


سلام
تشکر
نه متاسفانه ، یکی از دوستان زحمت کشیدند
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۹ فاطمه زهرا
سلام خسته هم نباشین
عید گذشته و پیش روتون مبارک
من یه جواب به رها خانم بدم بدجوری به دلم مونده:
دوست خوبم من مشهد زندگی میکنم .اینی که میگن طرف لیاقت داشته بره زیارت امام رضا (ع) درسته .آقا هر کسی که لیاقت و معرفت داشته باشه رو میطلبه. آدمی رو میشناسم با اینکه مشهد زندگی میکنه و با حرم حدود 45 دقیقه فاصله داره ، 8ماه بود که حرم نرفته بود. خودمم الان دوهفته ست نرفتم .
پس لیاقت میخواد و خود آقا اسبابشو فراهم میکنه که شیعه ی خودشو ببینه.
اینو نمیگم که هر کسی نرفته لابد لیاقت نداشته .نه .قسمتش نبوده.مثل خود من که عاشق مسجد جمکرانم و تا قم رفتم اما قسمت نشد برم اونجا.
یاعلی


سلام
تشکر از لطفتون و
خوش به حالتون که همسایه امام رضا هستید
التماس دعای فراوان





ممنونم
انقدر به فکر خودتان نباشید کاری از دستتان بر میاد برای دیگران هم انجام بدین دوست گرامی .



نمیدونم از کجا میگید که به فکر خودم هستم
ضمنا هم چشم
ممنون از یادآوریتون
لااقل خودتون و معرفی میکردید که اگر بتونیم و مشکلی دارید براتون انجام بدیم .
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۳:۵۶ فانوس جزیره
سلام آقاااااااا

البته به دلیل این که حک شده بودم مدتی نبودم اما با دو مطلب جدید به روز هستم
تهیه شراب و راه خدا

متشکرم



سلام برآآآآآآآآآآآآآدر
خدا بد نده
کی جرات کرده شما رو حک کنه
خدمت میرسیم
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۹:۱۳ رهرو شهدا
سلام همسنگر.
ممنون از حضورتون
بله باافتخار.بفرمایید به چه نامی لینکتون کنم؟
بنده رو هم بنام"روی خط عاشقی"لینک کنید لطفا.
بازم سربزنید
التماس دعا.یاعلی




سلام
تشکر
شما هم با نام " روی خط عاشقی " لینک شدید
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۹:۱۶ رهرو شهدا
با افتخار بنام"مهمان"لینک شدید
یاعلی




شما هم با نام " روی خط عاشقی " لینک شدید
چقدر دلم براش تنگه




ما هم همینطور
۱۹ مهر ۹۱ ، ۰۷:۱۳ هم عهدان منتظر-4
کعبه زیباست به شرطی که تو در کعبه درآیی
به حرم تکیه نهی روی به عالم بنمایی
خواستم تا که دعایی بکنم بهر ظهورت
چه دعایی بکنم یوسف زهرا تو دعایی
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون، باز هم قدم رنجه کنید.
اللّهم عجّل لولیک الفرج




سلام
تشکر
خدمت میرسیم
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">