میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

آخرین شب میهمانی

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۳۷ ب.ظ

     یا امام رضا (علیه السلام)

غلام کوی تو هستم ، مرا به کس مفروش

به قطره قطره اشکم ، مرا به کس مفروش

سلام

توفیق شد شب عید فطر به همراه دوستان خوبم عازم مشهد الرضا شدم

همون جایی که دل ، آرام میگیره

و روح عروج میکنه

آخرین شب میهمانی خدا ، میهمان امام رئوف شدیم

سفر خوبی بود

درسهای زیادی از این سفر گرفتم

و حضور استاد عزیزمون هم مثل همیشه مزید فراگیریها شد

" تصمیم ، اراده "

" سکوت ، نگاه ، تفکر "

هر چند که قرار بود با هم یک نشست خصوصی داشته باشیم که نشد

اما در نشدنش هم حکمتی بود و درسهایی 

و چه درسته که میگن :

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

********************************************************

- برای عید فطر ، مطلبی و ثبت موقت کرده بودم که متاسفانه در مشهد دسترسی به نت نداشتم .

- اما باز هم دیر نشده عید فطر عید ضیافت الله بر همه دوستان مبارک . انشاء الله بتونیم این عید و به عید لقاء الله پیوند بدیم .1

- کار پایان نامم خیلی مشغولم کرده ، برای همین کمتر میتونم به این کلبه دلتنگیهام سر بزنم .

- احتمالا هم چند روزی به سفر دیگری برم ...

*******

1 - آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی فرمودند : عید فطر عید ضیافت الله و عید قربان عید لقاء الله است که انسان را به کمال بشری می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۴
وحید

نظرات  (۳۱)

سلام
آقا وحید منظورتون از اینکه اگر مثل قدیما همراه با بزرگترهاتون باشید هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد
چی بود
من که مشکلی پیدا نکردم اگرم پیدا کنم با بزرگترام مشورت میکنم مخصوصا شما که واقعا دوستون دارم.




سلام
منظور خواستی نداشتم
در خصوص آپتون نظر داده بودم
۰۵ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۳۶ گلبرگ مغرور
سلام برادر
نه خسته
مشهد
مشهد
مشهد..
دعا کن ما را هم بطلبه




سلام
دشمن خستست
انشاء الله روزیتون حرم آقا ، کربلا
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى





ذکر لبانت همیشه خدایی باد

یا حسین آپت عالی بود




سلام
یا حسین
سلام زیازت قبول انشالا هر ساله باشید

التماس دعای ظهور




سلام
قبول حق
انشاء الله
آهان
آخه این مطلبمو من نذاشتم یکی دیگه گذاشته
راستی آقاوحید از امروز شروع کردم برای ارشد برام دعا کنید ......




سلام
انشاء الله قبول میشید ...
سلام دوست گرامی آپم و ونتظر نقطه نظراتتون




سلام
آمدیم ...
۰۵ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۴۷ کانون مهدویت دانشکده اصول دین دزفول
سلام
با 4 مطلب درباره امام زمان
به روز هستم
لطفا تشریف بیارین
نظر یادتون نره
و در صورت امکان با کلیک برروی +1 که در زیر نطر سنجی قرار دارد ما را محبوب کنید
یا علی
...بعضی تقوا را به حالت کسی تشبیه کرده اند که از یک سرزمین پر از خارعبور می کند، سعی دارد دامن خود را کاملا برچیند و با احتیا گام بردارد مبادا نوک خاری در پایش بنشیند و یا دامنش را بگیرد.
سلام . به ما هم سری بزنید . خوشحال می شویم.
خدا کند سوغاتی های رمضان را گم نکنیم.




سلام
مطلبتون و خوندم بسیار زیبا بود .
۰۶ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۵۷ ولایت رهبری
بسم رب الزهرا

سلام خدمت شما:

شهادت دانشمند بزرگ دکتر علیمحمدی را به شما تسلیت میگویم.

با مطلبی به عنوان آسمانی ها از دریچه ی دوربین قسمت نهم در خدمتیم.

منتظر نظرات سازندتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا هستیم

التماس دعا

یازهرا




سلام
وب خوبی دارید
موفق باشید
سلام...خداقوت..ممنون از حضورتون...زیارت قبول...
"درروزهای پایانی عمرش می‌گفت: دوست دارم گلوله‌ای به پیشانی ام برخورد کند و من به دیدار دوست برسم؛ او عاشق شهادت بود...."
به روزم
یاعلی
سلام
زیارت قبول

و چه حکمت هاست در لحظه لحظه بودن و نبودن...

و گاهی که نه! همیشه فکر میکنم این میهمانی ها بی دلیل نیست...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا




سلام
قبول حق
انشاء الله میهمان خوبی باشیم .
سلام
بر شما نیز مبارک

و گاهی این مشغولیت ها چه نعمت های ارزشمندین و ما ...
میهمانی تان هم قبول

دعایمان کنید...



سلام
تشکر
انشاء الله مشغول باشیم اما نه دل مشغول ...
ملتمس دعا ...
سلام
خیلی می خوامت خیلی مردی به مولا
پس کی میای فرمانده بشی ما منتظر هستیم
به مولا اگه نیای رو مرامت شک می کنم




سلام سید جان
تشکر از لطفتون
داداش ؛ رفقای زیادی هستند که بتونند از من بهتر اون مجموعه رو اداره کنند و من هم اگر کمکی از دستم برای بهبود کارها بر بیاید دریغ نخواهم کرد
انشاء الله به زودی به مدد آقا امام رضا (ع) ، مشکلات حل شود
یا علی
به حج خانه ی دلبر چه ساده می رفتی!

همه سواره ولی تو، پیاده می رفتی

شما ز بسکه کریم و گره گشا بودی

دل کویر به فکر پیاده ها بودی

امام رأفت دوران بی مرامی ها

نشسته ای سر یک سفره با جذامی ها

خیال کن که منم یک جذامی ام آْقا

نیازمند نگاه و سلامی ام آقا


سلام
کریم بقیع بروز و منتظر دیدگان پر مهر شماست.

سلام.
امیدورم خوب باشید..
به رسم ادب و رفاقت اومدیم احوال پرسی...

خوب و خوش و مهدی یاور باشید.

یاعلی



سلام
تشکر از حضورتون
شهید سید جمال دربان فلک:
ای امت حزب اللهی! اسلام مکتب انسان سازی است و انقلاب اسلامی با رهنمود ها و رهبری صحیح امام است (خمینی بت شکن) می رود تا جهانی شود و تمامی ابر قدرتها را نابود کند و انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل دهد پس بر همه شما وظیفه شرعی است که در هر کجا که باشید از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنید.
از ولایت فقیه و روحانیت مبارز اطاعت و پشتیبانی کنید که هر دو ضامن پیروزی و پشتیبانی اسلام هستند.
سلام...خداقوت...
"من هنوز آن صحنه را در جلوی چشمان خود می بینم و صدای ایشان را می شنوم. همیشه می گفتند:«هر کاری می خواهی انجام دهی، اولا خدا راضی باشد، ثانیا جامعه بپسندد و ثالثا خلاف عرف نباشد... بقیه را رها کن.» ............"
به روزم
یاعلی
ای کاش واقعا پیگیر قولهایتان بودید در حق ستانی و فقط دنبال منافع خودتان نباشید .




سلام
تا اونجایی که یادمه , همیشه پای قولهایی که دادم بودم و هستم و به خوش قولی معروفم
ضمنا خدارو شکر همیشه منافع دیگران بر ما ارجحیت داشته .
بهتر نیست شفاف صحبت کنید و دست از عناوین مستعار برای خودتون بردارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
زیارتتون قبول
برای یکسال دوپینگ کردینا !!
آقا التماس دعا
یاعلی




سلام
قبول حق
دعا کنید مکررا قسمت بشه
یا علی
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۲۹ سید شفیعی نه
نکرم حاج وحید
شما فرمانده قلب مای
یاعلی




سلام سیدی
شما لطف داری
من عاشق رفقای کاظمین و لحظه هایی هستم که تو اون محیط زیبا زندگی کردم
دعام کنید باز هم توفیق نوکری شما ها رو پیدا کنم ...
یا علی یا علی یا علی
دیگه از این شفاف تر ولی زیادی به خودتون مغرور شدین و مطمئن هستین که کارتون درسته این میشه تکبر !




من حرفهای شما رو متوجه نمیشم و نمیدونم به چی میگید غرور
بهتر رو بازی کنی برادر عزیز
من که خوب حدس میزنم شما کی هستید
دعا بفرمایید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۲۰ کانون مهدویت دانشکده اصول دین دزفول
یا بقیه الله ( همه آباد نشینان ز خرابی ترسند . من خرابت شدم و دم به دم آباد ترم..... . ...
دوست عزیزم منتظر نگاه پرمهرتان هستم
لطفا در نظرسنجی هم شرکت کنید
یاعلی




آمدیم ....
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





چششششششششششششششم
حاج وحید آقا سلام
خیلی مخلصیم دادا
نوشته هات رو خوندم ف خیلی وقت بود که به کلبه دلتنگیات درست ودرمون سر نزده بودم
نوشت هات رنگ و بوی خاصی پیدا کرده که نشون از صفای دلت داره
برا من هم دعا کن خیلی زیاد
یا علی مدد




سلام داداش محمد
نه اینطور هم نیست , اینها همه ظاهر کاره
دل باید دل بشه که نیست
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۱۰ گلبرگ مغرور
سلام
خدا کند به دلت مهر این غلام افتد
به رنگ سرخ شهادت در آوری ما را

به روزیم با مطلبی با عنوان "وقتی استکبار فرو می ریزید"
منتظر حمایت شما هم هستم




سلام
انشاء الله
مطلب خوبی نوشتید و کامنت براتون گذاشته شد
سلام دوست گرامی.

چه جالب. خوش به سعادتون.

یا زهرا




سلام
یا زهرا
شهید آوینی:
شهدا کلیدداران کعبه شیدایی اند و کعبه شیدایی کربلاست



زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر
تعریف غرور مشخص است ! اشتباه خوب حدس زدی ما کجا شما کجا خیلی بالا رفتین . بیشتر تامل کنید . باشه اگه دعای ما می گیره دعا می کنیم .




پسرم شما که خیلی بالایی , " بچه های بالاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ"
بیشتر دعامون کنید تا انشاء الله ما درست بشیم .
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۰۴ دختری در انتظار مهدی
السلام علیک یا بقیة الله

سلام علیکم سپاس حضورتون

موفق و مهدوی باشید

یامهدی




علیکم سلام
شما هم همچنین
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۳۲ ولایت رهبری
بسم رب الزهرا(س)

سلام خدمت شما بزرگوار:

با مطلبی به عنوان آسمانی ها از دریچه ی دوربین قسمت پایانی در خدمتیم.

منتظر نظرات سازندتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا هستیم

التماس دعا

یازهرا
ممنون از فعالیتتون برادر التماس دعا




سلام
تشکر
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">