میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

بر ما نیز ببار

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

خداحافظ ماه شعبان و سلام بر تو ای ماه رمضان
نه! ماه شعبان عزیز چند لحظه ای صبر کن،

می دانم که در این ماه استفاده ی چندانی از برکات و فرصت های خداوندی نکردم
اما من بنده ی حقیر و کوچک خدا هستم و او بزرگوار.
اکنون که می روی برای همیشه نرو،
من تا سال دیگر برای دیدار مجددت منتظر می مانم.
خداحافظ ماه تولد مهدی موعود.
و سلام بر تو ای رمضان.
سلام ای سفره های سحری.
سلام ای آرامش دلخواه.
سلام ای زندگی یک ماهه ی خدایی.
سلام ای ماه نزول قرآن.
سلام ای سفره های افطار.
سلام ای دعاهای ابو حمزه.
و ...
من این جا ایستاده ام و منتظر آمدن تو هستم.
بیا که از زندگی ای که بوی خدا نمی دهد
گرد و غبار غم و کسالت بر دلم نشسته است.
ای ماه رحمت و برکت
بر ما نیز ببار ...
خدای مهربانم.: تو را شاکرم که امسال هم به من عمری عطا کردی تا بتوانم
ماه رمضانت را درک کنم.(ان شاالله).
به من توفیق خدایی زندگی کردن در این ماه را عنایت کن.
آمین یا رب العالمین
پی نوشت :
- بعد از مدتها کلبه دلتنگیهام و به همت دوست خوبم حسین آقای اقبال که خیلی زحمت کشیدند،خونه تکونی کردم .
- خدایا ؛ خونه دلم و خودت خونه تکونی کن .
- خدایا ؛ میهمان و اونطوری که خودت می پسندی تو ماهت راه بده .
- خدایا ؛ خدایا ؛ خدایا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۵
وحید

نظرات  (۳۹)

۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۵:۲۸ همسفر جامانده





ممنونم از حضورتون
نبردی بزرگ در راه است این بار به نبرد با نفس میرویم در فصل گرم تابستان و جهاد اکبر را برپا می کنیم با کوله باری از قصور و گناه و..ولی با دلی سرشار از امید به بخشش می رویم تا فصلی دیگر از حیات معنوی خود را رقم بزنیم.
سلام
فرارسیدن ماه رحمت و برکت بر شما مبارک.
التماس دعا.



سلام
ماه رحمت بر شما هم مبارک
ملتمس دعا
۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۶:۲۶ دختر چادری
سلام.
ممنون.
شمام موفق باشین.




سلام
تشکر
سلام
ممنون از حضورتون
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
وب خوبی دارید
موفق باشید
فعلا




سلام
تشکر
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۱:۰۶ گمنام آشنا
خدایا این حقیر را بپذیر .....

درهای رحمت الاهیت باز است.....

من مهمان توام .....

آداب مهانی بلدم و لی بجا نمی آورم....

نمکت را خورده ام ولی حق آن را بجا نیاوردم....

التماس دعا ....
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۱:۱۷ گمنام آشنا
چه باران زیبایی....
امروز اهواز باران 51 درجه ی گرما را داشتیم....

جاتون خالی...




سلام
خدا نصرت بده انشاء الله
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۱:۳۰ بیقرار مهدی
کاش در این رمضان فکر دگر می کردیم
از این آشفتگی احساس خطر می کردیم

بر سر سفره مهمانی حق کاش همه

طلب رجعت مهدی ز سفر می کردیم


بیایید با خود عهد کنیم که در این ماه مبارک افطار نکنیم مگر با دعای فرج

اللهم عجل لولیک الفرج

مهدوی باشید و سر بلند
یا علی مدد



اللهم عجل لولیک الفرج
سلام رفیق


آمد رمضان و مقدمش بوسیدم
در رهگذرش طبق طبق گل چیدم

من با چه زبان شکر بگویم که به چشم
یک بار دگر ماه خدا را دیدم

حلول ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا را به شما تبریک عرض می کنم ... انشاالله که در این ماه لایق دیدار بشیم ...
التماس دعا
یا مهدی
مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند . . .

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما و خانواده محترمتان مبارک




ماه رحمت بر شما مبارک
سلام
ماه مبارک رمضان مبارک
یک مطلب ناب و جدید :
http://yelooneh.mihanblog.com/post/136

برای رمضانی شدن از خدا بخواهیم

هنگام ورود به ماه مبارک رمضان از خدا بخواهیم تا یاری مان کند :

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ

وَ أَلْهِمْنَا مَعْرِفَةَ فَضْلِهِ وَ إِجْلاَلَ حُرْمَتِهِ وَ التَّحَفُّظَ مِمَّا حَظَرْتَ فِیهِ‏ وَ أَعِنَّا عَلَى صِیَامِهِ بِکَفِّ الْجَوَارِحِ عَنْ مَعَاصِیکَ وَ اسْتِعْمَالِهَا فِیهِ بِمَا یُرْضِیکَ

حَتَّى لاَ نُصْغِیَ بِأَسْمَاعِنَا إِلَى لَغْوٍ وَ لاَ نُسْرِعَ بِأَبْصَارِنَا إِلَى لَهْوٍ وَ حَتَّى لاَ نَبْسُطَ أَیْدِیَنَا إِلَى مَحْظُورٍ وَ لاَ نَخْطُوَ بِأَقْدَامِنَا إِلَى مَحْجُورٍ وَ حَتَّى لاَ تَعِیَ بُطُونُنَا إِلاَّ مَا أَحْلَلْتَ‏

وَ لاَ تَنْطِقَ أَلْسِنَتُنَا إِلاَّ بِمَا مَثَّلْتَ وَ لاَ نَتَکَلَّفَ إِلاَّ مَا یُدْنِی مِنْ ثَوَابِکَ وَ لاَ نَتَعَاطَى إِلاَّ الَّذِی یَقِی مِنْ عِقَابِکَ

خداوندا بر محمد و آل او درود فرست و توفیق شناخت فضیلت این ماه و بزرگداشت حرمت آن و خوددارى از آنچه در آن ممنوع فرموده ‏اى را به ما الهام فرما.

و ما را یارى کن که رمضان را روزه بگیریم با نگهداشتن اعضا و جوارح از ارتکاب گناهان و بکارگیرى آنها در آنچه که موجب خشنودى تو مى‏شود. تا با گوشمان به صداهاى بیهوده گوش نکنیم و با دیدگانمان به سمت لهویات سرعت نگیریم.

دست به سوى ممنوعى نبریم و قدم به سمت حرامى بر نداریم. و شکم ما پر نشود مگر از آنچه حلال فرموده‏ اى‏ و زبان ما چیزى نگوید مگر آنچه خود گفته‏ اى. و خود را به زحمت نیندازیم مگر در آنچه ما را به ثواب نزدیک مى ‏سازد و به چیزى نپردازیم مگر آنچه که ما را از عقاب تو مصون مى‏ دارد

»» گوشه هایی از دعای 44 صحیفه سجادیه(إِذَا دَخَلَ شَهْرُ رَمَضَانَ)

»» دانلود دعاهای صحیفه سجادیه
سلام حاج وحید خیلی مخلصیم دادا
التماس دعای شدید
به روزم




سلام
به به آقا
محتاجیم به دعا
چشم خدمت می رسم
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۴۸ محب الزهرا سلام الله علیها
سلام - هلول ماه رمضان مبارک
با " برترین اعمال در ماه مبارک رمضان و دل نوشته " به روزم.
تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
خوشحال میشیم.
درپناه چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشید
التماس دعا
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۰۸:۰۴ دختران باباعطا
بارالها! خطا از من است، می دانم

از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"، اما به دیگران هم دل سپرده ام!....

سلام بزرگوار
طاعات و عبادات قبول درگاه حق انشاءالله
با مطلبی تحت عنوان "باباعطای بچه های مسجد" به روزم




سلام
اومدم , زیبا بود
شهید همت:
"شهادت" زیباترین و بالنده‌ترین و نغزترین کلام در تاریخ بشریت است. شهادت بهترین و روشن‌ترین معنی حقیقت توحید است و تاریخ تشیع خونین‌ترین و گویاترین تابلوی نمایانگر شکوه و عظمت شهید است
سلام
عبادات نابتون قبول

عازم سفری هستم به ژرفای وجود
فقط از تو می خواهم؛ روشنایی افق پنجره امیدم را!
خدایا بحق سحرهای خودمانی میهمانیت
خدایا بحق شریف ترین مراتب شرفت...
لایقم کن....

رسول الله (صلی الله علیه و آله): عَنِ اللّه تعالی: کُلُّ عَمَلِ اِبنُ آدَمَ لَهُ اِلاّ الصَّوم وَ هُوَ لی اَنَا اَجزِء بِهِ؛ خدای تعالی فرموده است: روزه برای من است و من پاداش آن را می‏ دهم. وسائل الشیعه، ج 7،ص 294، ح 15

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم
التماس دعا در سحر های ناب رمضانیتان




اللهم لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا
سلام،
ممنون از حضور همیشگی در وبلاگ حقیر
فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم

به سفارش رهبرمون راهی را که در طول سال و در ماه‌های دیگر گاهی یک متر یک متر باید طی کنیم، می‌توانیم در ماه رمضان این راه را فرسنگ فرسنگ طی کنیم...

همیشه منتظر حضور سبزتان هستم...




سلام
خواهش میکنم
سلام

به روزم مهربون

منتظر تنها

منتظر حضورت هستم





سلام
خدمتتون رسیدیم
سلام
ما رو هم دعا ...




سلام
محتاجیم به دعا
اسم وبتون خیلی زیباست : " لاله های زهرا"
شهید خیرالله قدسی:

خانواده عزیز و دوستان گرامی اگر من شهید شدم هرگز به من ناکام نگویید چون که به بهترین کامها با در آغوش کشیدن عروس شهادت رسیده ام، به رهبر بگوییدکه من فریاد خمینی رهبر را تا اندازه ای که میتوانسته ام به گوش مردم رساندم به دوستان و همسنگرانم بگویید که من در این امتحان که قلم آن از خون سرخ و گرم خودم و کاغذ آن بیابان های سوزان خوزستان بود قبول شده ام، شهید گلی است که هرگز پرپر نمیشود.
سلام
التماس دعای فرج و...
یک مطلب جدید:

http://yelooneh.mihanblog.com/post/139
خدایا - پیامبرت را شاد کن
إِلَهِی إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ فَفِی ذَلِکَ سُرُورُ عَدُوِّکَ وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی الْجَنَّةَ فَفِی ذَلِکَ سُرُورُ نَبِیِّکَ وَ أَنَا وَ اللَّهِ أَعْلَمُ أَنَّ سُرُورَ نَبِیِّکَ أَحَبُّ إِلَیْکَ مِنْ سُرُورِ عَدُوِّکَ

خدایا_اگر مرا وارد دوزخ کنى این موجب خشنودی دشمن توست، و اگر مرا به بهشت وارد نمایى،این سبب خوشحالى‏ پیامبر توست،و من به خدا سوگند این را مى ‏دانم،که دلشادى پیامبرت نزد تو ،از خرسندى دشمنت محبوب‏تر است.


الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی أَدْعُوهُ فَیُجِیبُنِی وَ إِنْ کُنْتُ بَطِیئا حِینَ یَدْعُونِی
سپاس خداى را که مى‏خوانمش و او جوابم را مى ‏دهد،گرچه سستى‏ مى‏ کنم گاهى که او مرا مى‏ خواند،

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی وَ إِنْ کُنْتُ بَخِیلا حِینَ یَسْتَقْرِضُنِی
سپاس خداى را که از او درخواست مى‏کنم و او به من عطا مى ‏نماید،گرچه بخل مى ‏ورزم هنگامى که از من قرض بخواهد

لَوِ اطَّلَعَ الْیَوْمَ عَلَى ذَنْبِی غَیْرُکَ مَا فَعَلْتُهُ وَ لَوْ خِفْتُ تَعْجِیلَ الْعُقُوبَةِ لاجْتَنَبْتُهُ
اگر امروز جز تو بر گناهم آگاه مى‏شد،آن را انجام نمى‏دادم،و اگر از زود رسیدن عقوبت مى ‏ترسیدم،

مَا نَدْرِی مَا نَشْکُرُ أَ جَمِیلَ مَا تَنْشُرُ أَمْ قَبِیحَ مَا تَسْتُرُ أَمْ عَظِیمَ مَا أَبْلَیْتَ وَ أَوْلَیْتَ أَمْ کَثِیرَ مَا مِنْهُ نَجَّیْتَ وَ عَافَیْتَ
پس نمى ‏دانم از چه سپاس گویم،از زیبایى که‏ مى ‏گسترانى،یا کار زشتى که مى ‏پوشانى،یا بزرگ آزمونى که آزمودى و شایسته نیکى نمودى،یا آن همه مشکلى که مرا از آن رهانیدى،و سلامت‏ کامل بخشیدى؟

»» دانلود دعای ابوحمزه ثمالی با ترجمه شیخ حسین انصاریان
بأی ذنب قتلت....؟!!

بر ما واجب است، که فریاد مظلومیت این‌ها را برسانیم.
بحث این مظلومیت وقتی پخش بشود، مجبور میشوند کاری کنند...

قلب امام زمان (عج) به درد آمده است؛ ان‌شاءالله این فجایع باعث بشود خداوند به فضلش زودتر در همین ماه مبارک، منجی عالم بشریت را برساند...
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۰۳ فانوس جزیره
سلام
با اون سفره های رمضان موافقم ....


خدایا ما بنده خوب تو نیستیم ... یه نظری کن که خوب بشیم و مال خودت نه غیر خودت




سلام
آمین
سلام
با یه خبر جدید آپم یه سر ی بزن آقا وحید............




سلام
چشم
محمد را دیدم که ناگهان بلند شد و از خاکریز بالا رفت. گفتم کجا؟ گفت: خدمه تانک دارد می‌سوزد. گفتم: خودت زدی. گفت: تکلیف من زدن تانک بود، اما حالا می‌بینم یک انسان دارد می‌سوزد و تکلیف من نجات اوست!

سلام با مطلبی به عنوان غیرت کده آپم
شهید بهنام خرم بخت :
خدایا! تورا به حسین قسم میدهم که مارا از فیض شهادت محروم نفرما، پدر و مادرم از شما میخواهم بعد از شهادتم برای من گریه نکنید، بلکه به مظلومیت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا فکر کنید دوستان و آشنایان ودانش آموزان شما را به شهدای کربلا قسم میدهم که یک لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشید،که اگر خون شهدای کربلا و پیام زینب (س) نبود، امروز اسلام و قران در عالم پیشرفت نمیکرد.
سلام
قبول باشه
کاش برا ما هم این همه کامنت میذاشتن
التماس دعا




سلام
قبول حق
ای بابا , خدا براتون کامنت بذاره
ملتمس دعا
نماز روزه ها قبول.........
منم دعا کنید

رقص مکزیکی...........بیایید وبم........یه چیزایی نوشتم

راستی

سلام




سلام
اومدم خوب نوشتید
سلام ممنون از این که به من سرزدید ، خوش حال می شم بیشتر ارتباط داشته باشیم
یاعلی




سلام
درخدمتیم
سلام خیلی زیبا بود

التماس دعای ظهور




سلام
تشکر از حضورتون
سلام حاج وحید. من 2-3 روزی مشکل داشتم نشد بیام. ایشالا میام.
ممنون مه بمون سر میزنید.
منتظر یه افطاری شما هستیم .




سلام نوید جان
ما در خدمت شما هستیم
زمانش و اعلام کنید .
علیک سلام منون سرزدی آره شاید همشون اینطور نباشن،ولی اکثریت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
التماس دعا خیلی محتاجیم




محتاجیم به دعا
سلام

این روزها آرزو هایم را پی نوشت می زنم به زندگیم
آروزهایی که طعم خوشایند برآورده شدنشان در کنج خلوت دلم !!!!
تبسم نمناکی استجابت را به رخ اشکهای جاری چشمانم می کشانند

دعایمان کنید تا لایق درک رمضان شویم...



سلام
محتاجیم به دعا
شهید محمدرضا رودسر ابراهیمی :
شهادت، حد نهایی تکامل یک انسان است، شهادت بالاترین آرزوهاست، چه زیباست لحظه ای که تفنگ از زمین کنده میشود و به سوی دشمن نشانه میرود، چه زیباست لحظه ای که دشمن را ذلیل و خوار به اسارت میگیرد و چه شیرین است آن هنگام که در خون خود میغلتیم و با شهد شهادت سیراب میشویم. اگر من کشته شدم راهی بود که با میل خود آمدم......
تقدیر وتشکر میهمان




یا علی
سلام
و "میهمان" هم در آسمان بندگی ثبت شد.
تشکر از لطف شما
دعایمان کنید

موفق تر باشید




سلام
تشکر
ملتمس دعا
سلام

با مطالب جدید به روز هستم

تومار بزرگ درست کرد و بالایش درشت نوشت:"صنعت نفت در سرتاسر کشور باید ملی شود" گذاشتش کنار مغازه ی بابا مردم می آمدند و امضا می کردند.............
سلام ، طاعات و عباداتتون قبول ، من شما را افتخار لینک کردم ، شما هم بنده را با نام (دل نوشته های یک سرباز ولایت) لینک کنید.

یاعلی



سلام
تشکر شما هم لینک شدید
انشاء الله با ولایت محشور شوید
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۳ پایگاه مقاومت بسیج سایبری





تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">