میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

نسیم...

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ب.ظ


روز آخر ایام البیض بود

زمان مزد گرفتن معتکفین

اون روز به نیت اعمال ام داود زودتر از محل کار راه افتادم اما سر درد شدید باعث شد که اعمال و تو منزل به جا بیارم

غروب به نیت رفتن به مسجد راه افتادم اما 100 متری مونده بود به یکی از مساجد محل برسم ، احساس کردم نسیم هوا تغییر کرده ،

محله یه جور دیگه شده بود

جلوی مسجد که رسیدم دیدم یکی از شهدای گمنام و آوردند دیگه نتونستم حرکت کنم ،

یه گوشه ای ایستادم یاد حرفهای استادم افتادم که می فرمودند :

" حضور مومن در یک جمع باعث آرامش افراد میشه "

چه زیبا این تک ستاره همه رو دور خودش جمع کرده بود ...

چه زیبا همه در گردش میچرخیدند ...چه زیبا بود عوض شدن رنگ محلمون ...

و چه زیبا بود آرامش افراد ...

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت

آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

برقی از منزل لیلی بدرخشید سحر

وه که با خرمن مجنون دل افکار چه کرد

فکر عشق، آتش غم در دل حافظ زد و سوخت

یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد

پی نوشت :

- خدایا این روزها از همیشه بیشتر بهت احتیاج دارم ...

- خودم و سپردم به خودت ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۰
وحید

نظرات  (۱۵)

بنام خدا سلام حاجی بالا خره اومدی زیارت یا نه ؟اگر اومدی زیارت قبول
یا علی
پلاک




سلام
الحمدلله توفیق شد پابوس آقا رسیدیم
شما جواب ما رو ندادید ؟
kheily jigari agha vahid man hamishe be yadetam bedone eghrar




تشکر
من هم به یاد شما هستم
سلام جیگر. مرسی که اومدی.
خوشحالمون کردی.




سلام
خواهش میکنم


سلام بر آقا وحید همسنگر گرامی
ضمن تسلیت به مناسبت سالروز عروج ملکوتی حماسه ساز کربلا محضر شما
سر نی در نـــینوا مـی‌ماند اگــر زیـنب نبود کــربلا در کــربلا مـی‌ماند اگـر زیـنب نبود

چـهره سرخ حقیقت بعد از آن طوفان رنگ پشت ابــری از ریا می‌ماند اگـر زینب نبود

چـــشمه فــــریاد مــــظلومیت لـــب‌تـشنگان در کــویر تــفته جا مـی‌ماند اگر زینب نبود

زخمه زخـــمی‌ترین فریاد در چنگ سکوت از طـــراز نغمه وا مـی‌ماند اگر زینب نبود

در طلوع داغ اصغر، استخوان اشک سرخ در گــلوی چــشم‌ها مــی‌ماند اگر زینب نبود

ذوالجناح دادخـواهی، بــی‌سوار و بــی‌لگام در بــیابان‌ها رهــا مــی‌ماند اگر زینب نبود

در عــبور از بــستر تاریخ، سـیل انـــقلاب پـــشت کوه فــتنه‌ها مـی‌ماند اگر زینب نبود
حمید جان از اینکه به ما سر می زنی وبه یاد ما هستی سپاسگزارم
انشاالله با قران وشهدا’ محشور ومانوس باشی .
از مطالب خوب و آموزنده ات سپاسگزارم . زیارتت هم قبول باشه ان شاالله

اگر تونستی به این ادرس هم سر بزن .
http://mobserat.blogfa.com/

داداشی همه ما وکودکان حافظ دعا گوی شما هستیم شما هم مارا در این فیض عظمی بی نصیب مفرما .
التماس دعا الاحقر ذهابی




سلام
انشاء الله
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۲۲ ودنیا هیچ فرقی نکرده است
خوشبحالشون که تنها اسم مومن بودن رو یدک نمیکشیدن خوشابحال انان
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۲۲ شور حسین(علیه السلام)
تو ما را رها نخواهی کرد و ما هر روز و هر ساعت و حتی هر ثانیه در آرزوی زیارت رخ چون خورشیدت، دست بر آسمان داریم و در محمل نیاز، از پروردگار بلند مرتبه، ظهور پرشکوه تو را تمنا می کنیم!

اللهم عجل لولیک الفرج




یا صاحب الزمان ادرکنی...
زیارت قبول...






قبول حق ...
سلام
خدا قوت
زیارت قبول
خوشا به سعادتتون
انشا... در پناه حضرت ولیعصر(عج) و در سایه ولایت باشید
التماس دعا
یاعلی
قسمت نشد که گاه به گاهی ببینمت
تنها به قدر نیم نگاهی ببینمت
بعد از نماز صبح به وقت دعای عهد
دارم دعا به لب که الهی ببینمت
تکلیف بی قراری این دل چه می شود
اصلا شما اگر که نخواهی ببینمت
ای کاش تا سه شنبه شبی قسمتم شود
در راه جمکران سر راهی ببینمت.......



سلام

خوش بحالتون............
http://rahefarda.mihanblog.com
تقدیمی ست ناچیز به مولا علی(ع) .... نقد و نظرات گهربارتان را درباره این نوشته بفرمایید
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۰۲ دختران باباعطا
بلندترین ارتفاع، برای سقوطمان، افتادن از نگاه مهدی فاطمه عجل الله است

سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
در سه روز اعتکاف، دعاگویتان بودم
با مطلبی تحت عنوان " درب آسمانی" به روزم
التماس دعا
سلام دوست عزیز...
به روز هستم با:
پاسخ به یک نظر!
حتماً سر بزنید...
یــــامــــهــــــدی(عج)
من آنروز در بیسیم از بچه های پشتیبان می خواستم از طرفم برای دشمن نخود و آجر و سنگ ( آتش) بفرستند ، بعضی ها امروز به هر ناشناسی می گویند : برایم شارژ بفرست !


من آنروز یک عشق داشتم ؛ پیروزی یا شهادت ، بعضی ها امروز هر ساعت ، عاشق و معشوق آدم های غریبه می شوند و به سادگی دل می دهند و دل ربایی می کنند!



آپم
آپم
منتظرتون هستم
کاش نامت باران بود
انگاه تمام مردم شهر برای آمدنت دعا می کردند
اللهم عجل لولیک الفرج
به روزم و منتظر حضورت.
سلام
با مطلب: "خبر تازه!شاید زن بعدی مهاجرانی،مصری باشد!" به روزم
منتظر حضور و نظرتان هستم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">